Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
Δημοσιευμένο
Ε λοιπόν, οι διαφορές στα διαφορετικά φορμά εδώ, (στα αυτιά μου πάντα) είναι ακόμη λιγότερο εμφανείς. ;D ;D ;D

 

Tι λέμε τώρα, μέρα με τη νύχτα. Σαν να ακούω δύο μανίκια maple φτιαγμένα από το ίδιο δέντρο, με κομμάτι παρμένο από διαδοχικά και γειτονικά σημεία στον κορμό, βαλμένα στο ίδιο mahogany/σκοτεινό σώμα, με το ίδιο σετάπ και στην ίδια θερμοκρασία και υγρασία. Ε, το βορεινό κομμάτι "σκάει" καλύτερα ρε παιδί μου, είναι γνωστά αυτά, μην τα ξαναλέμε...

 

(sorry για το off topic, μια προσπάθεια να διασκεδάσω την κουφαμάρα μου ήταν...)

Hλιθιούθιερ

  • Απαντήσεις 123
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Δημοσιευμένο

μάλιστα η πιο επισταμένη πρακτική, είναι να τα απλώσετε σε ένα τρακ με ένα εμφανές κενό μεταξύ τους και αφού αρχικά τα ακούσετε μια φορά γραμμικά, ακολούθως να κάνετε (με το μικρότερο zoom) τυχαίες προσπελάσεις από το ένα στο άλλο εν είδει συνέχειας... τέλος να βάλετε markers στο ίδιο σημείο στο καθένα και να ξεκινάτε συγκριτικές ακροάσεις μικρών χρονικών διαστημάτων από αυτά...

Εγω τα εβαλα το ενα κατω απο το αλλο και ακουγα solo ενα ενα.

Μετα Looping σε διαφορα χαρακτηριστικα σημεια του κομματιου, για εναλλαγη απο το ενα Track στο αλλο,  ωστε να ακουσω διαφορές μεταξυ τους (ογκο, καθαροτητα, ακρες, οτι μπορεσω)

Γιατι απλωμενα σε ενα track? τι ηχητικη διαφορα παιζεται ετσι?

 

ΥΓ Δυστυχως δεν ειχα χρονο να το κανω πολυ ωρα και σε μεγαλη ενταση (μεσημερι). Κανα 5λεπτο προλαβα κι ασχοληθηκα.

  • Guru
Δημοσιευμένο

Γιατι απλωμενα σε ενα track? τι ηχητικη διαφορα παιζεται ετσι?

 

ΥΓ Δυστυχως δεν ειχα χρονο να το κανω πολυ ωρα και σε μεγαλη ενταση (μεσημερι). Κανα 5λεπτο προλαβα κι ασχοληθηκα.

 

καμία...καθαρά λόγοι εργονομίας (άμεση random μετακίνηση με το ποντίκι ή άμεση "ορισμένη" σύγκριση μέσω markers) και το θέμα της "συνέχειας" ...

 

η χαμηλή ένταση δεν ενδεικνύεται... είναι εύκολο να παραπλανηθείτε...  ίδια στάθμη και αρκετά δυνατά... τέλος όχι πάνω από 20 λεπτά- μισή ώρα... διάλειμμα και ξανά αν θέλετε να επιμείνετε...

 

ΥΓ. το πρώτο άκουσμα στο όλον είναι για να γνωρίσετε το υλικό... τις διαφορές "ιδανικά" θα έπρεπε να τις ακούτε στα πρώτα λεπτά και φυσικά να μπορείτε να τις "ακούτε" πάντα χωρίς "αμφιβολία" ξανά και ξανά μετά από μια και πάνω επανάληψη...

 

καλώς ή κακώς standards όπως σε ένα μελετημένο live blind test εκ των πραγμάτων εδώ δεν μπορούμε να έχουμε (ας ελπίσουμε το φθινόπωρο να καταφέρουμε να έχουμε ένα πρώτο δείγμα με  "κλινικά" αποτελέσματα που θα κοσμεί το noiz)...

 

εδώ (δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω) πρόκειται για μια συμμετοχική διαδικασία σε μια δημιουργική ΠΟΛΥ ενδιαφέρουσα συζήτηση...  ;) :)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Δημοσιευμένο

Εντελώς πρόχειρα και με αστείο εξοπλισμό (ταμπλετ ,foobar, audiotechnica ακουστικά) διαλέγω σαν wav το 4.

Τα υπόλοιπα είναι ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΚΟΝΤΆ  με το 4 και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ζήσω μαζί τους.

Απλά ένεκα το ...χουι, πότε δεν έχω ριπαρει σε mp3.....πάντα σε wav και αν υπήρχε ανάγκη τα εκανα  mp3 320αρια.

Νίκο τα σέβη μου!!

Μιχάλης.

Δημοσιευμένο

εγώ και απαίδευτα αυτιά έχω και μέτριο εξοπλισμό για τις ακροάσεις μου

 

Και μόνο καλό μπορώ να θεωρήσω ότι μου ακούστηκαν όλα ίδια  ;D

 

Δεν έχω το άγχος ότι χάνω κάτι άκρως ποιοτικό , ειδικά αν δεν ξέρεις τι θεωρείτε ως τέτοιο , καταλαβαίνετε  ;)

 

Συγχαρητήρια για το εγχείρημα, για το "φιλολογικό" του πράγματος, αν και εντελώς αδιάφορο για μένα προσωπικά. Δεν παύει να είναι όμως πολύ προσεγμένο τεστ και σίγουρα χρήσιμο ( και ενδιαφέρον)  για τους περισσότερους

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Δημοσιευμένο

Εγώ σας το είπα.

 

1-4 το δίδυμο, 4-1 το φορκάστ.

 

Όποιος ξέρει, πάει ταμείο. ;D ;D

 

EDIT: Μόνο μην τα παίξετε ξερά, και σας βάλω στον κουβά.

Παίξτε και την κάλυψη.

Εγώ τα βλέπω.

Εσείς?

 

Ξέχασα, και ημίχρονο-τελικό 2-4 (στο ημίχρονο κέρδιζε το 2, αλλά στην λήξη  θα κερδίσει το 4).

Πληρώνει άντερα. ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο

τα κομμάτια τα άκουσα στην δουλειά κατευθείαν από site,και σε ηχεία τις πλάκας (genius), δεν τα έκανα καν download, 1ο άκουσμα όσο διάβαζα το θέμα (σιγά σε ένταση) και δεύτερη φορά τα άκουσα σε μεγαλύτερη ένταση (την ένταση που έχει ένα τηλ όταν χτυπάει). δεν άκουσα καμιά  μα καμιά διαφορά.

Δημοσιευμένο

Καλημέρα και από μένα..

 

Έβαλα τα αρχεία στο audacity και τα άκουσα από τα φτηνοηχεία του υπολογιστή μου (κάτι genius - δε γνωρίζω παραπάνω πληροφορίες, γι' αυτά).

 

Λοιπόν, για μένα το χειρότερο αρχείο ήταν το 1 και το καλύτερο το 2.

 

Γενικά, η σειρά, από το καλύτερο προς το χειρότερο, θεωρώ ότι πάει ως εξής:

 

2>3>4>1.

 

O0

  • Guru
Δημοσιευμένο

έτσι απλά μια υπενθύμιση, μια και την Δευτέρα θα γίνουν τα "αποκαλυπτήρια", μήπως υπάρχει και κανένας ακόμα που αντί να απολαύσει μια παραλία, θα ήθελε να μας πει τη γνώμη του...  8)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Δημοσιευμένο

Πολύ ενδιαφέρον

Τα άκουσα στο reaper με την fast track ultra 8R και τα dt 770 pro.

Στα ταλαίπωρα μοντέλο του 68 αυτιά μου άκουσα το μαχόγκανι στην κιθάρα και το σκόρδο στην ανάσα του σαξοφωνίστα.

 

Το 3 μου φάνηκε το καλύτερο.

Το 1 μου φάνηκε το χειρότερο.

Μετά έπαθα κρίση επιληψίας  ;D

 

Τα σέβη μου.

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...