John Goumis Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Ενα αλλο στοιχειο με το οποιο μπορεις να πειραματιστεις ειναι βεβαιως το eq του ενισχυτη σου. Λιγα μεσαια παραπανω για παραδειγμα μπορουν να κανουν θαυματα σε συνθηκες λαιβ ωστε να βγαινεις καλυτερα στη μιξη, χωρις να χρειαζεται να θυσιασεις την καθαροτητα του ηχου σου η να προσθετεις boosters, drives κτλ. ευχαριστώ για τις συμβουλές, θα τις δοκιμάσω, βέβαια αν είναι για χάρη του high end να θυσιάσω το presence μου στην μίξη, προτιμώ να παραμείνω με το bad monkey των 30 ευρώ να κάνω την δουλειά μου όπως την κάνω σήμερα. :) Κατά την γνώμη μου η stratocaster το θέλει το ts της. Επίσης μου είχε κάνει εντύπωση πόσο ωραία ακουγόταν πετάλι vibe ακολουθούμενο από ts με ελάχιστο drive σε σχέση με εντελώς καθαρό ήχο που το vibe ακουγόταν εντελώς ψόφιο και χωρίς παρουσία. Ίσως βέβαια και να έχουμε συνηθίσει και να αναζητούμε τον συγκεκριμένο ήχο επηρεαζόμενοι από ιερά τέρατα που έπαιζαν έτσι. Άραγε το mxr micro amp συνέχεια ανοιχτό θα μπορούσε να "γλυκάνει" έτσι τον ήχο; Αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό που άνοιξα το θέμα. Το mxr micro amp, το προτείνουν όλοι για να προσεγγίσεις τον John Frusciante. Στο main riff του Can't stop, σίγουρα χρησιμοποιεί ένα κάτι τέτοιο Στο συγκεκριμένο clip πχ ακούμε μονο το καθαρό κανάλι του marshall του? Αποκλείεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
John Goumis Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Το θέμα που θέτεις είναι μεγάλο και με έχει ταλαιπωρήσει κατά καιρούς πολύ. Ήδη βλέπω από πάνω ότι έχουν δοθεί μερικές πολύ ωραίες απαντήσεις. Παρόλα αυτά παραθέτω και συμπεράσματα από τη δική μου εμπειρία σχετικά με το θέμα. .............................. Δικό μου τελικό συμπέρασμα: Ο καλός καθαρός ήχος με single coils σε live είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων, πολλοί από τους οποίους είναι συχνά εκτός του ελέγχου μας. Συνεπώς better safe than sorry με ολίγη βρώμα/boost (ή ό,τι άλλο δίνει presence στα αυτιά μας) εκεί που χρειάζεται. Πολύ ενδιαφέρον το κείμενό σου Jazzjoker και ευχαριστώ που παρέθεσες αναλυτικά την εμπειρία σου. Όπως καταλαβαίνεις η πάρα πολύ δυνατή ένταση του καθαρού καναλιού στην περίπτωση που ανέφερες, ίσως λύνει κάποια προβλήματα αλλά έχει το μειονέκτημα ότι ο overdrive ήχος μετά θα ακουστεί ακόμα πιο δυνατά (αν υποθέσουμε ότι ο βρώμικος ήχος πρέπει να έχει μια έστω μικρή διαφορά με τον καθαρό) και θα γίνει.... πανικός. *να σημειώσω ότι δεν υπάρχει θέμα ''φασαριόζου'' στην μπάντα, είμαστε όλοι μας συνειδητοποιημένοι μουσικοί και λόγω της φύσεως των live μας (bar, ξενοδοχεία κτλ) έχουμε μάθει να παίζουμε ιδιαίτερα σιγά σε ορισμένες περιπτώσεις Αν εννοείς ότι το έκανες σε συγκεκριμένα κομμάτια ή σημεία, τότε ναι, είναι μια λύση. Και εγώ στο sultans πχ ανεβάζω το volume του καθαρού για να μπορώ να παίξω με περισσότερες ''δυναμικές'' (αν δεν μπορέσω να τις ακούσω την ώρα που τις παίζω, δύσκολο να τις πετύχω). Πάντως βλέπω ότι πολλοί χρησιμοποιούν την λύση που χρησιμοποιώ και εγώ για να έχουνν presence οπότε δεν είναι ότι κάνω κάτι εντελώς λάθος :) Y.Γ. Ρε παιδιά, τι ζέστη είναι αυτη?? :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Βασικά αυτό που χρειάζεσαι είναι ένας compressor. Αν ο ενισχυτής σου είναι παραπάνω από είκοσι βαττ μόνο έτσι θα έχεις καθαρό ήχο της προκοπής χωρίς να κουφαινεις τον κόσμο. Αυτό έκανα και εγώ για πολλά χρόνια και παίζω σχεδόν πάντα πεντακάθαρα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
John Goumis Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Βασικά αυτό που χρειάζεσαι είναι ένας compressor. Αν ο ενισχυτής σου είναι παραπάνω από είκοσι βαττ μόνο έτσι θα έχεις καθαρό ήχο της προκοπής χωρίς να κουφαινεις τον κόσμο. Αυτό έκανα και εγώ για πολλά χρόνια και παίζω σχεδόν πάντα πεντακάθαρα. Αχά. Πράγματι οι ενισχυτές μου είναι ένας JCM2000 40ρης και ένας Bugera V22 ο οποίος μπορεί να παίξει και στα μισά watt (11). Θα πειραματιστώ και με τον Bugera στα μισά watt αλλά και με compressor λοιπόν. :) Αν και με κόβω να καταλήγω με ένα MXR micro amp (μιας και το έφερε η συζήτηση και μου φαίνεται δελεαστικό τα μάλα) και να το έχω μονίμως .....ανοικτό με σχεδόν κλειστό το gain ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Αχά. Πράγματι οι ενισχυτές μου είναι ένας JCM2000 40ρης και ένας Bugera V22 ο οποίος μπορεί να παίξει και στα μισά watt (11). Θα πειραματιστώ και με τον Bugera στα μισά watt αλλά και με compressor λοιπόν. :) Αν και με κόβω να καταλήγω με ένα MXR micro amp (μιας και το έφερε η συζήτηση και μου φαίνεται δελεαστικό τα μάλα) και να το έχω μονίμως .....ανοικτό με σχεδόν κλειστό το gain ;D Την ίδια δουλεία θα κάνει και ένας κομπρεσορας με χαμηλά το sustain,μη ξεχνάς ότι ολο το Blood Sugar το έγραψε με τον κλασσικό κοκκινο κομπρεσορ της MXR. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Δοκίμασε αυτό που κάνω εγώ όπου με παίρνει. Παίζε τέρμα το master και κανόνιζε την ένταση από το volume του καναλιού. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 για να μην ξοδευεσαι με το micro amp παρε ενα joyo ultimate drive. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2017 Εγώ για παράδειγμα έχω πάντα ενεργοποιημένο ένα booster στα σημεία όπου η κιθάρα παίζει ''καθαρά'', η έστω ένα chorus για να τον στρογγυλέψω-μπουστάρω λίγο παραπάνω, και ας μην ''συμφωνεί'' αυτό με το original ήχο του κομματιού. Ακόμα και λίγο πιο βρώμικος να ακούγεται ο ήχος, νιώθω ότι ''βγαίνει στην μίξη'' καλύτερα από τα να έχω ''κρυστάλινα'' καθαρά. Ti booster έχεις; ίσως δεν χρειάζεσαι ούτε MXR ούτε Joyo... και αυτό που έχεις να είναι OK για τη δουλειά που το θες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
John Goumis Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2017 Δοκίμασε αυτό που κάνω εγώ όπου με παίρνει. Παίζε τέρμα το master και κανόνιζε την ένταση από το volume του καναλιού. sounds like a plan, θα το δοκιμάσω, αν όχι με τελείως τέρμα το μάστερ καθώς πουθενά από τα gigs μας ''δεν μας παίρνει'' Την ίδια δουλεία θα κάνει και ένας κομπρεσορας με χαμηλά το sustain,μη ξεχνάς ότι ολο το Blood Sugar το έγραψε με τον κλασσικό κοκκινο κομπρεσορ της MXR. Ενδιαφέρον, θα το ψάξω. Για μια μπάντα που παίζει σε ξενοδοχεία και μικρά stages σε bar (και σε σχετικά χαμηλές εντάσεις για classic rock), o παρακάτω ήχος προσεγγίζεται καλύτερα με τον κομπρέσορ ή με το boost? για να μην ξοδευεσαι με το micro amp παρε ενα joyo ultimate drive. Ti booster έχεις; ίσως δεν χρειάζεσαι ούτε MXR ούτε Joyo... και αυτό που έχεις να είναι OK για τη δουλειά που το θες. Είναι ίσως παραπάνω από ΟΚ, είναι το Bad Monkey. Ο ''καθαρός'' μου ήχος είναι το πετάλι αυτό μονίμως ανοικτό, με το level στο 2 ο'clock και το gain σχεδόν κλειστό. Mάλλον τείνω να παραμείνω έτσι, αφού οι προτάσεις πολλών συμφορουμιτών συγκλίνουν στο ότι ''πολλά watt ενισχυτή+μικρό stage+χαμηλές σχετικά εντάσεις με φουλ μπάντα (ντράμμερ, μπασίστας) = απαραίτητο το booster για διαυγή καθαρά'' Το bad monkey το έχω χρόνια, και αν και ευχαριστημένος, ''ψήνομαι'' για μια ''αναβάθμιση'' στον τομέα του boost, το MXR micro amp μου φαίνεται κατάλληλo... :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουλίου 2017 Mάλλον τείνω να παραμείνω έτσι, αφού οι προτάσεις πολλών συμφορουμιτών συγκλίνουν στο ότι ''πολλά watt ενισχυτή+μικρό stage+χαμηλές σχετικά εντάσεις με φουλ μπάντα (ντράμμερ, μπασίστας) = απαραίτητο το booster για διαυγή καθαρά'' ή ένας compressor Γενικά μην αμελείς την χρήση του compressor για τα καθαρά που ψάχνεις. Αυτό κάνει κι ο John Mayer άλλωστε (μεταξύ άλλων), απλά ορισμένες φορές χρησιμοποιεί κι ένα klon από πάνω. Προσωπικά, αυτό που κάνω για να προσεγγίσω "αρπαγμένα" καθαρά τύπου frusciante / hendrix είναι να παίζω στο overdrive κανάλι (γενικά βρώμικο) κι απλά να χαμηλώνω volume κιθάρας. Με τον τρόπο αυτό έχω όση βρωμιά επιθυμώ εγώ (συνήθως το volume γύρω στο 7). Ταυτόχρονα, κόβω συνήθως και πρίμα από την κιθάρα. Στον ενισχυτή όμως έχω ούτως ή άλλως τα πρίμα κομμένα (λίγο παραπάνω μεσαία), οπότε ουσιαστικά προσεγγίζω έναν ήχο με έμφαση στα μεσαία. Όταν θέλω lead, απλά δίνω volume τέρμα και καμιά φορά πετάω και το SD-1 σε ρόλο booster. Χαμός! Γενικά λοιπόν, αν χρησιμοποιεί κανείς volume κιθάρας σε βρώμικο ενισχυτή δεν χρειάζεται ούτε booster ούτε compressor. Τα παραπάνω τα κάνω είτε σπίτι είτε σε live, οπότε απαντώ και στο ερώτημά σου :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση