dimsonic Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 @sf ναι μερικές φορες ένα βίντεο μου φτάνει. τουλάχιστον πίνω ευχάριστα τον καφέ μου. (και ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ περίπτωση να μπω σε μαγαζί ή να σκεφτώ να ψωνίσω μπουτίκ) δεν αγοράζουμε κιθάρες μόνο για ήχο, αλλά από μια που κάνει 2 και είναι νορμαλ γκουμούτσα από μια που κάνει 10 και είναι κουκλί (δεδομένου ότι παίζουν ίδια και έχουν παρόμοια αίσθηση - πχ δεν σε πιάνει επικονδυλίτιδα, ή να σου γλυστράει από το μπούτι, ή να σε κόβει στο πλευρί) θα πάρω την κουρτίνα ένα και γιατί να δώσω 18 στο ταο μπαο και να μην δώσω 12 στον βενέδικτο? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 και γιατί να δώσω 18 στο ταο μπαο και να μην δώσω 12 στον βενέδικτο? και γιατι να δωσεις 12 στον Βενεδικτο και οχι 68 στον Ribbecke? ;D γιατι απλα ο ...ΤΑΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ναι μερικές φορες ένα βίντεο μου φτάνει. ΚΑΚΩΣ...μια και στο 99,9% των περιπτωσεων δεν ακους την κιθαρα αλλα TA HXEIA TOY PC ΣΟΥ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕΤΑ απο ΟΛΑ αυτα ερχεται η...κιθαρα... Ειδικα ενα ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ οργανο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να το καταλαβεις απο τα ηχεια του pc σου μεσω youtube www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 οι περισσοτεροι κατασκευαστες που κινουνται σε αυτες τις τιμες ειναι αρκετα εξιδικευμενοι, φτιαχνουν δηλαδη μονο σκαφη, η μονο ακουστικες, η μονο ηλεκτρικες κτλ. Περαν τις αισθητικης προτασης και του target group στο οποιο απευθυνονται οι συγκεκριμενες κιθαρες, το θεμα του πως ακουγονται τελικα ειναι πολυ βασικο, και εκει υστερει το βιντεο. Απο κει και περα οι τιμες εξαρτωνται απο τα οικονομικα του καθενος. Απο τοτε που ειδα το παρακατω σαιτ δεν λεω τιποτε για τιμες ποτε ;D Nordost Supreme Reference: Odin 2 Power Cord - Blink High End και γιατί να δώσω 18 στο ταο μπαο και να μην δώσω 12 στον βενέδικτο? οχι απαραιτητα 12, αλλα ο βενεδικτος μεταχειρισμενος ειναι κιθαρα επενδυση, σε αντιθεση με την κιθαρα του οχι διασημου κατασκευαστη που η αξια της στην μεταπωληση καταποντιζεται YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 βρήκες άνθρωπο να δώσει στον Ταο.... πάντως εντάξει... όχι κι απ τα ηχεία του πισί.... αλλά και πάλι δεν θα την αγοράσω απ το βίντεο. Απλά το βίντεο ίσως με στείλει στο μαγαζί. εδώ για μια squier πήγα 3 φορές..... (αφού δε με βρίσανε.... ::) καλά ήταν) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 το θεμα του πως ακουγονται τελικα ειναι πολυ βασικο, και εκει υστερει το βιντεο. ακριβως: ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ (οχι οι ΚΙΘΑΡΕΣ) (αν και δεν ακουω κατι ασχημο στο βιντεο....μια χαρα ΥΠΕΡΟΧΟ καθαρο ηχο ακουω....απο εκει και περα με ΤΟΣΟ βρωμικο ηχο (που χρησιμοποιει στα γκαζια) ΟΛΕΣ οι κιθαρες το ΙΔΙΟ ακουγονται) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 OP Guru Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Θα προτιμούσα να μην πάει σε αντιπαράθεση τύπου "ναι μεν αλλά" το thread, σκοπός μου είναι, όταν ξεκινάω ένα θέμα με κατασκευαστές οργάνων, απλά να θαυμάσουμε το "ωραίο" ή να το απορρίψουμε. Όχι όμως να το απορρίψουμε βάσει τιμής ή αξίας. Να διευρυνθεί λίγο ο ορίζοντας ρε παιδί μου, γιατί έχει μπουχτήσει το μάτι μας να βλέπουμε Strat, LP, Tele και ξανά Strat. Μια κουβέντα απλή, "μου αρέσει γιατί έτσι, δεν μου αρέσει γιατί γιουβέτσι". Μπορεί η ματιά να πέσει και στο αντίτιμο, αναπόφευκτα, αλλά δεν είναι αυτή η επιδίωξή μου για το thread. Aπλά προσπαθώ να επισημάνω όργανα που δεν τα βλέπουμε να διαφημίζονται ή να προμοτάρονται σε μεγάλο εύρος, και τα οποία μου αρέσουν για πολλούς λόγους. Κυρίως γιατί είναι προσπάθειες μεμονωμένων "ψυχάκηδων" που αντί να προσπαθούν να κάνουν πιο γρήγορα την παραγωγή, επιμένουν να αφιερώνουν όλο το χρόνο του κόσμου ώστε αυτό που θα φτιάξουν να θεωρούν ότι το έχουν "τερματίσει". Και επιμένουν να το κάνουν στο χέρι, γιατί πρωτίστως αντλούν ευχαρίστηση οι ίδιοι από αυτό. Επιπλέον προσπαθώ να επισημαίνω, κάθε φορά, τι ακριβώς είναι αυτό που κάνει κάποιο όργανο ή κάποια όργανα να ξεχωρίζουν. Ποια είναι αυτά τα σχεδιαστικά στοιχεία που το κάνουν bespoke; Να μπει μια συζήτηση και πέραν του υποκειμενικού. Γιατί, αντικειμενικά, οι οποιοιδήποτε ΤΑΟ εξέχουν μέσω της τέχνης τους; Η σύγκριση με όρους χρηστικότητας είναι σαφώς άδικη. Μουσική παίζει το ένα, μουσική παίζει και το άλλο. Άλλωστε δεν σύγκρινε κανείς κάτι. Εγώ, έχω πει τόσες φορές, αν και οργανοποιός, παίζω (και) με Squier και με Epiphone. Όλα είναι στο πλαίσιο του πάθους γι' αυτό το ρημαδόπραμα που λέγεται κιθάρα. Κουβέντα κάνουμε. (ο Benedetto πλέον είναι βιοτεχνία. Το λέω μήπως κάποιος θεώρησε ότι η "μαθητική" του των 12 χιλιάδων θα είναι και φτιαγμένη από τα χεράκια του). Εδώ δεν μιλάμε ούτε καν για boutique ( δηλ. 500-1000 όργανα το χρόνο) και φυσικά όλη η κουβέντα περι μεταπώλησης είναι (σχεδόν )άτοπη. Αυτός που θα αποφασίσει να δώσει 18 χιλιάρικα για όργανο, δεν θα τον ενδιαφέρει καν η περίπτωση να το πουλήσει.) Το έχω ξαναπεί, οι κιθαρίστες είμαστε τυχεροί. Με ένα 500-1000 ευρώ έχουμε όργανα αξιώσεων (μιλάω για ηλεκτρικό πάντα). Για ρώτα έναν σαξοφωνίστα ή έναν φλαουτίστα, πόσα πρέπει να δώσει για όργανο αξιώσεων. Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BlackCrow81 Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Master Series – Ribbecke Guitars Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Θα του δώσω και εγώ 15 χιλιάρικα που ζητάει σε αντίγραφο από δολλάρια ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Θα του δώσω και εγώ 15 χιλιάρικα που ζητάει σε αντίγραφο από δολλάρια ;D παιζει να ειναι και η ΑΣΧΗΜΟΤΕΡΗ κιθαρα που εχω δει ποτε μου... :P www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Πρόσεξες ότι το βύσμα μπαίνει ..... από πίσω? ;D ;D ;D ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 OP Guru Share Δημοσιευμένο 21 Ιουνίου 2017 Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Θα του δώσω και εγώ 15 χιλιάρικα που ζητάει σε αντίγραφο από δολλάρια ;D Kι όμως, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για πρωτοτυπία μέσω του fusion ( Λεσπολ σιλουέτα, strat pickup και control config, thinline αέρας - το headstock δεν μου μοιάζει για PRS). Kι όλα αυτά μαζί, μας κάνουν ένα elegant κιτς. Δεν είναι κάτι που το συναντάς συχνά. Σε κάποιο review της κιθάρας του Gibbons πάντως, για να επιστρέψω στο θέμα, είχαν χαρακτηρίσει το design των TAO, αρκετά εύστοχα, φουτουριστικό ρετρό. Εγώ θα πρόσθετα ότι αντλούν στοιχεία, όπως πάμπολλες κιθάρες, από το χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας, κυρίως στις vintage μορφές τους, έχουν απόλυτη αίσθηση και σχεδιαστικά αλλά και εκτελεστικά, της διατήρησης της φόρμας μέσω της εμφανούς εναλλαγής ακμών-καμπυλών, που είναι φυσικά το Α και το Ω όσον αφορά το επίπεδο χειρισμού του ξύλου και παίζουν πάρα πολύ με αντιθέσεις σε σχήματα, χρώματα και υφές. (πχ ξύλο vs πλαστικό, μαύρο πορώδες ματ vs κόκκινο gloss, σφυρήλατο brass vs σατινέ έβενος, παραλληλόγραμμα ένθετα pickguard vs καμπύλες οργάνου κ.ο.κ.). Ακόμη και τα χρώματα που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν είναι ασυνήθιστα. Αρκετά εμφανή είναι και στοιχεία Ιαπωνικής αισθητικής. Έχει δωθεί η ίδια προσοχή στα σημαντικά ( χρώμα, design, layout, contours) και στα ασήμαντα ( side dots, hardware, ηλεκτρικά) και όλα δένουν ακολουθώντα τη θεματική που ορίζει κάθε συγκεκριμένο μοντέλο. Λίγο ακόμη οφθαλμόλουτρο για να ξεπλυθούν τα μάτια από το ατόπημα του Ribekke. Sorry για την υπερβολική ανάλυση. https://static1.squarespace.com/static/53325370e4b02860094125d9/53326194e4b008227261f984/589014d6ebbd1a33c53229b0/1485837527632/Tao+Anish+2.jpg?format=500w[/img] https://static1.squarespace.com/static/53325370e4b02860094125d9/53326194e4b008227261f984/589014d6197aea6ab408e40c/1485837527443/Tao+Anish+1.jpg?format=500w[/img] https://static1.squarespace.com/static/53325370e4b02860094125d9/53326194e4b008227261f984/589014d73a04116aa6e80534/1485837527625/Tao+Anish+5.jpg?format=500w[/img] Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση