Προς το περιεχόμενο

Το φαινόμενο Μαρίνα Σάττι και οι αντιδράσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διάβασε λίγο και το βιογραφικό της και πες μου τις σκέψεις σου

 

Το έχω διαβάσει και δε μου λέει τίποτα. Θέλω να πω, γενικώς δεν εντυπωσιάζομαι από βιογραφικά και τα θεωρώ ένα "αναγκαίο κακό". Ειδικά στα καλλιτεχνικά θέματα, πολλά σπουδαία βιογραφικά έχουν κάνει ασήμαντες δουλειές και το αντίθετο.

 

Τη Σάττι λοιπόν την παραδέχομαι ανεξαρτήτως βιογραφικού.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 258
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όντως έτσι έγινε. Για ποιο λόγο πιστεύουμε ότι έγινε αυτό είναι νομίζω η ουσία της κουβέντας εδώ.

 

Ma fills ta diefthintiria kai I leschi bilderberg ta kanonisan gia na alosun tin ellada mas ...

Den diavazis XONI?

 

 

Σοβαρά τώρα οσον αφορα τα...αγορασμενα views,ως νοημων άνθρωπος,σε αντίθεση με τους απειρους ψεκασμένους συμπατριωτες μου,λέω ένα πράγμα: Proof or it didn't happen.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που βρήκα ενδιαφέρον είναι ότι αρκετά γνωστός τραγουδιστής/τραγουδοποιός (έκανε πολύ μεγάλη επιτυχία κυρίως στις δεκαετίες 60-70 και τώρα επιχειρεί comeback) στο στάτους του στο fb, αναρωτιόταν πώς γίνεται να έχει το τελευταίο βίντεο της Σάττι πάνω από 6 εκατομμύρια θεάσεις (εδώ δική μου προσθήκη: ενώ το δημοφιλέστερο δικό του κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες) και αν αυτό είναι δυνατό από την άποψη του αριθμού υπολογιστών που χρησιμοποιήθηκαν για να μπουν να το δουν. Εδώ είναι προφανές ότι λόγω αγνοίας του για το πώς λειτουργεί το σύστημα, δεν υπολόγισε κινητά αλλά και δεν καταλαβαίνει ότι τα views δεν έχουν καμία σχέση με το μέσο, εν ολίγοις θα μπορούσαν όλα να είχαν γίνει κι από την ίδια συσκευή και αυτό δε θα έκανε κάποια διαφορά.

 

Όμως η ανάρτησή του πήγαινε και λίγο παραπέρα όπου εξέφραζε την απορία μήπως τελικά τα τόσα πολλά views είναι "αγορασμένα". Το παραπάνω στάτους είχε εκατοντάδες likes και δεκάδες απαντήσεις (κυρίως από απλούς θαυμαστές αλλά το μάτι μου πήρε και 2-3 ονόματα) οι οποίες κατά συντριπτικό ποσοστό επιβεβαίωναν την άποψη ότι η Σάττι έχει αγοράσει views. Η δικαιολόγηση ήταν πρόχειρα βασισμένη σε  επιχειρήματα ημιμαθούς γνώσης περί των ψηφιακών μέσων, του στυλ "ένας φίλος μου είπε..." και "διάβασα στο τάδε ότι...", αλλά κυρίως στην πεποίθηση ότι απλά "δεν γίνεται να έχει τόσα πολλά views". Πολλά σχόλια δε ήταν ευθέως υποτιμητικά για την Σάττι και οριακά προσβλητικά.

 

Κι εγώ εδώ θέλω να σταθώ. Αναμενόμενη γραμμή άμυνας από κάποιον που πλήττεται ή νομίζει πως πλήττεται. Και οι καταστηματάρχες των κιθαράδικων του κέντρου κάποτε έπαιζαν την κασέτα "ο Γερμανός φέρνει όργανα διαλογής, μόνο εδώ η σωστή η νΓκίμσον". Δύσκολο να μη γελάσεις αλλά από ανθρωπιστικής πλευράς αξίζει να το δεις με κατανόηση.  O0

 

Ο ανώνυμος "πρώην" λοιπόν για τον οποίο μας γράφει ο Σπύρος έχει κάθε λόγο να υποθέσει ότι η κοπέλα αυτή "έγινε", επειδή μπήκε σε εφαρμογή το σύγχρονο ισοδύναμο του μπαίνει-ο-γκόμενος-σπόνσοράς-μου-στο-κόλπο-και-αγοράζει-όλους-τους-δίσκοι-και-γίνομαι-φίρμα-εν-μία-νυκτί. Μάλλον δεν είναι δύσκολο να περάσει αυτή η εκδοχή σε κάποιους κύκλους.

Το πρόβλημα (για όποιον θέλει να στηρίξει μια τέτοια γνώμη) ξεκινάει όταν συνειδητοποιήσεις ότι η φωνή της, η χάρη της, η παρουσία της, η ερμηνεία της, βρίσκονται σε πολύ ανώτερο επίπεδο από αυτά του νερόβραστου μέσου διαγωνιζόμενου στις τηλεοπτικές οντισιόν, του όχι πάντα κατάλληλου για να κρατάει μικρόφωνο ...μη σου πω ότι μπορεί ήδη να κοιτάξει στα μάτια και κάμποσους εδραιωμένους καλλιτέχνες.

Εν ολίγοις εγώ νομίζω ότι η φωνή της Σάττι αρκεί και με το παραπάνω για ανοίξει δρόμος προς την επιτυχία. Απλά είμαστε λίγο άμαθοι στο ταλέντο και πιο μαθημένοι στο βοδινό, ειδικά αν το σερβίρεις με διχτυωτό καλσόν και κανά μίνι μέχρι τον οισοφάγο.

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ εδώ θέλω να σταθώ. Αναμενόμενη γραμμή άμυνας από κάποιον που πλήττεται ή νομίζει πως πλήττεται. Και οι καταστηματάρχες των κιθαράδικων του κέντρου κάποτε έπαιζαν την κασέτα "ο Γερμανός φέρνει όργανα διαλογής, μόνο εδώ η σωστή η νΓκίμσον". Δύσκολο να μη γελάσεις αλλά από ανθρωπιστικής πλευράς αξίζει να το δεις με κατανόηση.  O0

 

Ο ανώνυμος "πρώην" λοιπόν για τον οποίο μας γράφει ο Σπύρος έχει κάθε λόγο να υποθέσει ότι η κοπέλα αυτή "έγινε", επειδή μπήκε σε εφαρμογή το σύγχρονο ισοδύναμο του μπαίνει-ο-γκόμενος-σπόνσοράς-μου-στο-κόλπο-και-αγοράζει-όλους-τους-δίσκοι-και-γίνομαι-φίρμα-εν-μία-νυκτί. Μάλλον δεν είναι δύσκολο να περάσει αυτή η εκδοχή σε κάποιους κύκλους.

Το πρόβλημα (για όποιον θέλει να στηρίξει μια τέτοια γνώμη) ξεκινάει όταν συνειδητοποιήσεις ότι η φωνή της, η χάρη της, η παρουσία της, η ερμηνεία της, βρίσκονται σε πολύ ανώτερο επίπεδο από αυτά του νερόβραστου μέσου διαγωνιζόμενου στις τηλεοπτικές οντισιόν, του όχι πάντα κατάλληλου για να κρατάει μικρόφωνο ...μη σου πω ότι μπορεί ήδη να κοιτάξει στα μάτια και κάμποσους εδραιωμένους καλλιτέχνες.

Εν ολίγοις εγώ νομίζω ότι η φωνή της Σάττι αρκεί και με το παραπάνω για ανοίξει δρόμος προς την επιτυχία. Απλά είμαστε λίγο άμαθοι στο ταλέντο και πιο μαθημένοι στο βοδινό, ειδικά αν το σερβίρεις με διχτυωτό καλσόν και κανά μίνι μέχρι τον οισοφάγο.

 

Έγραψες αγαπητέ.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγω δεν κατάλαβα ποιος είναι αυτός που κάνειο το come back  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν κατάλαβα ποιος είναι αυτός που κάνειο το come back  ;D

 

Δεν κατάλαβες γιατί δεν έγραψα τ' όνομά του.  ;D

 

Αλλά τι σημασία έχει;

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Θα κάνω και μια φιλοσοφική τοποθέτηση, με αφορμή αυτό το νήμα.

 

Σε αντίθεση με τον ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, που σε σχέση με το παρελθόν , οι αθλητές έχουν γίνει εντελώς ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ (σε επιδώσεις, σώματα κ.λ.π), Π.χ.  βάλε μια ομάδα ποδοσφαίρου του παρελθόντος με μια σημερινή…..και δεν θα ακουμπήσει μπάλα η πρώτη.

 

Αντιθέτως τα πράγματα στη show  biz άλλαξαν.

Από ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΑ όντα  κατά το παρελθόν έχουν γίνει πιο γήινα στις μέρες μας (στο όνομα μιας «δημοκρατίας»-όλοι έχουν δικαίωμα στο όνειρο).

Τα μοντέλα πάχυναν και κόντιναν, οι μουσικοί δεν είναι οι ΘΕΟΙ που γέμιζαν στάδια, οι Ηθοποιοί ….μέτριοι σε όλα (ταλέντο –εμφάνιση) . κ.ο.κ.

 

Με το Internet δε αυτό ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ.

Αυτό δε συνέβηη, Ίσως γιατί ο αθλητισμός είναι μετρίσιμο μέγεθος σε επιδώσεις ενώ η τέχνη δεν είναι. 

 

Απλά οι ταχύτητες ανόδου , πλέον είναι ανάλογες με τις ταχύτητες «καθόδου».

ΑΣΤΡΙΚΕΣ σε ταχύτητα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Αλλά τι σημασία έχει;

Τίποτα, έτσι για τον καφε  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν παρακολουθώ ελληνική μουσική, αυτά τα views είναι πολλά; Άλλοι δημοφιλείς καλλιτέχνες που κινούνται;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου