Προς το περιεχόμενο

Guitar Microphone Shootout


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας και πάλι!

 

Δοκιμάσαμε 10 μικρόφωνα για ενισχυτή κιθάρας και επι τη ευκαιρία έφτιαξα ένα βιντεάκι με στόχο να φανούν οι διαφορές τους όσο γίνεται καλύτερα.

 

Ποιο σας αρέσει περισσότερο μέσα στη μίξη?

 

 

"Everything should be made as simple as possible, but no simpler" (except my pedalboard)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βρήκα εξαιρετικό!

Δε θα επικεντρωθώ τόσο για το πιο μικρόφωνο μου άρεσε περισσότερο (μπορώ να φανταστώ σε ποια μίξη μου ταιριάζει το κάθε ένα), όσο στο ότι το βίντεο είναι πολύ έξυπνα δομημένο. Αρχικά η μίξη μου αφήνει μια  καλή πρώτη εντύπωση, στην οποία δεν μπορώ να εντοπίσω της βασικές διαφορές με το πρώτο άκουσμα.

Έπειτα στην μέση του βίντεο μένω με την απορία μου και την ώρα που σκέφτομαι να κάνω scroll back στην αρχή, μου πετάς το αμιξάριστο σήμα και γρήγορες εναλλαγές που μου δείχνει τον χαρακτήρα του κάθε μικροφώνου με το παραπάνω (τουλάχιστον για το συγκεκριμένο άκουσμα).

Το βρήκα πολύ σωστό.

So be Playful!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Super video και παλι.

Ψηφιζω Shure SM7B

(βεβαια μιλαω μονο για το αποτελεσμα κι οχι για την πιστοτητα πoυ μεταφερει τον ηχο το καθε mic, αφου θα επρεπε να ακουσω και τον ηχο που βγαζει ο ενισχυτης με τα αυτια μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικό βίντεο.

Μπράβο και ευχαριστούμε πολύ.

Ψηφίζω τα Heil Sound και το SM7b.

Άντε και ένα με κσύλα τώρα...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα να ακούσω τουλάχιστον δύο διακριτές σχολές μαγνητών σε τουλάχιστον δύο ήχους, ο ένας πεντακάθαρος.

Ίσως σε δύο "κεφάλαια", clean και overdriven, όπως την άλλη φορά με τα μεγάφωνα;

 

Πέραν της (καλόπιστης πάντως) γκρίνιας, σπουδαία υλοποίηση στο test σας και ευχαριστούμε. ;)

Οι διαφορές όχι πάντα ευδιάκριτες. Οριακά ξεχωρίζω το Sennheiser, κοντά στο μέσο όρο αλλά με ευπρόσδεκτο έξτρα "σώμα".

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά sm57, e906 και heil.

 

αν και νομίζω ότι αν ήταν η σειρά διαφορετική θα ήταν ίσως διαφορετικά τα σχόλια.

Νομίζω ότι το αυτί κλειδώνει στο πρώτο άκουσμα και συγκρίνει το επόμενο.

Δύσκολα κρατάς σε τέτοιες λεποτμέρειες ακουστική μνήμη....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, ελπίζω να φανεί χρήσιμο αυτό το συγκριτικό.

 

Μέρος της τέχνης του recording είναι να διαλέγεις σε κάθε περίσταση το κατάλληλο εργαλείο για τα χαρακτηριστικά που διαθέτει, και δεν είναι εύκολο χωρίς άμεση σύγκριση να ξέρεις ποια ειναι αυτά.

 

Προσωπικά βρίσκω τα SM57, e906, SM7B και R121 πιο έτοιμα και εύηχα μέσα σε αυτή τη συλλογή, χωρίς να σημαίνει ότι με άλλο placement, λιγο EQ κλπ δεν θα μπορούσα να έχω πολύ καλό αποτέλεσμα με οποιοδήποτε άλλο μικρόφωνο. Θεωρώ το συνδυασμό R-121 με κάποιο δυναμικό τύπου SM57 σαν τη πιο all around λύση.

 

προσωπικά sm57, e906 και heil.

 

αν και νομίζω ότι αν ήταν η σειρά διαφορετική θα ήταν ίσως διαφορετικά τα σχόλια.

Νομίζω ότι το αυτί κλειδώνει στο πρώτο άκουσμα και συγκρίνει το επόμενο.

Δύσκολα κρατάς σε τέτοιες λεποτμέρειες ακουστική μνήμη....

 

Τσέκαρε το τελευταίο μέρος του βίντεο όπου τα μικρόφωνα εναλλάσονται 2 φορές με τυχαία σειρά.

"Everything should be made as simple as possible, but no simpler" (except my pedalboard)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου