Προς το περιεχόμενο

Ελευθερία στο κόκκινο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και επειδη μιλαμε για προστιμα και...τιμωριες στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ τα προστιμα εχουν ως εξης:

 

 

1.στους περισσοτερους (οχι σε ολους μια και το δικτυο της πρωην κομμουνιστικης Γερμανιας ειναι ακομα πολυ μετριο εως και αθλιο (οσο πιο βορεια ανεβαινει κανεις)  και εκει υπαρχει οριο 120 χ/ω )  γερμανικους αυτοκινητόδρομους ΔΕΝ υπάρχει όριο ταχύτητας ,υπάρχει ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ταχυτητα μέχρι 130 χ/ω άλλα ελάχιστοι οδηγάνε τοσο αργα ,ο μεσος Γερμανος κινείται με ταχύτητες 150-180 χ/ω ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΛΩΡΙΔΑ...αφηνοντας την αριστερη ΠΑΝΤΑ ελεύθερη για να προσπεράσει κάποιος γρηγορότερος και την δεξια σε όσους θέλουν να κινηθούν στο συνιστωμενο όριο...η παραμονη στην αριστερη λωρίδα με χαμηλή ταχύτητα για παραπανω απο οτι χρειαζεται καποιος να προσπερασει επιφέρει πρόστιμο 80 ευρω και 2 πόντους στο point system ....φυσικα στην ΛΕΑ ουδεις ΔΙΑΝΟΕΙΤΑΙ καν να πατησει (μαλλον σε ΕΚΤΕΛΟΥΝ επιτοπου αν το κανεις... ;D)

 

2.ΕΝΤΟΣ πόλεων υπαρχει ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (συνηθως 50 χ/ω) το οποιο ΠΑΝΤΑ τηρείται ενω η παραβιαση του επιφερει προστιμα απο 10-600 ευρω αναλογα με το ποσα χιλιομετρα πανω απο το οριο ειναι η υπερβαση του.

 

ΦΥΣΙΚΑ υπαρχουν παντου ΚΑΜΕΡΕΣ και η κληση σου ερχεται πακετακι σπιτι (ετσι μου ηρθε και εμενα η κλιση κλιση υψους... 10 ευρω γιατι ετρεχα με 5 χιλιομετρα πανω απο το οριο)

 

Υπαρχει και ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ (ως και 3 μηνες για υπερβαση του οριου πανω απο 30 χ/ω)

 

3.Η σοβαροτερη παραβαση στο Autobahn ειναι το δημοφιλεστατο στη χωρα μας tailgating (μεχρι 3 μηνες αφαιρεση & 2400 ευρω προστιμο)

 

4.Αναλογα με το ποση ωρα ειναι αναμενο το ΚΟΚΚΙΝΟ φαναρι (αν δηλ το περασεις πανω στην "αλλαγη" χρωματος ή οταν ηταν για ωρα κοκκινο) και με το αν η παραβιαση προκαλεσε ατυχημα ή απλα κινδυνο, ειναι και το προστιμο παραβιασης του (90-4000 ευρω και αφαιρεση διπλωματος μεχρι 6 μηνες ή φυσικα ΟΡΙΣΤΙΚΑ αν προκαλεσες θανατηφορο ατυχημα)

 

5.Η χρηση κινητου ειναι μονο 60 ευρω και 1 point....(για καποιο λογο δεν τιμωρειται αυστηρα μαλλον τα ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΑ των πολυεθνικων εταιρειων κινητης τηλεφωνιας εχουν λαδωσει τους πολιτικους...το διαβασα στο ΧΩΝΙ ΚΣΕΡΩ ΤΗ ΣΑΣ ΛΑΙΟ  ;D)

 

6.Tελος η οδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ τιμωρειτα με αμεση και οριστικη αφαιρεση του διπλωματος αν εχει οδηγησει σε ατυχημα καθως  και με φυλακιση και προστιμα ανω των 10.000 ευρω,αν δεν εχει γινει ατυχημα με προστιμα απο 500-2000 ευρω και αφαιρεση του διπλωματος 1-3 μηνες.

 

7.Σε ΟΛΕΣ τις αναφερομενες παραβιασεις υπαρχει ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ προσαυξηση αν ο οδηγος εχει υποπέσει σε αυτες ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

 

 

Τα προστιμα/ποινες αυτα/αυτες ΔΕΝ ειναι τα/οι βαρυτερα/ες στην ΕΕ...στην Ληθουανια σε ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ αν περασεις με κοκκινο (ΠΟΛΥ καλη ιδεα αλλα ...ανεφαρμοστη στην Ελλαδα οπου πλειοψηφια των κατοικων της ΧΡΗΖΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (δεν χρειαζεται παρα να δουμε τις...πολιτικοκοινωνικες επιλογες τους και ιδεες.... ;D...εξηγουσα στον Γερμανο κολλητο μου οτι στην Ελλαδα συγκυβερνουνε τα αντιστοιχα DIE LINKE & AFD & δεν κουνιεται φυλο και νομιζε οτι του κανω πλακα  ;D )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ο ΠΑΠΑΡΑΣ διατηρεί την ιδιότητα του αυτή, ανεξαρτήτου οχήματος (scateboard, ποδήλατο, μοτοποδήλατο, μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό, τρόλευ, τραίνο, καράβι, αεροπλάνο, διαστημόπλοιο).

 

Όπως είχε πει κάποτε ένας φίλος το να ομαδοποιούμε ανθρώπους και να γενικεύουμε καταστάσεις είναι και άστοχο και άτοπο.

 

Άρα δεν είναι όοολοι οι οδηγοί έτσι και δεν είναι όοοολοι οι έλληνες οδηγοί γιουβέτσιοι.

 

Όπως σε όλα τα πράγματα βελτιωνόμαστε με την εκπαίδευση και εχθρός μας είναι ο χειρότερος εαυτός μας.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ΠΑΠΑΡΑΣ διατηρεί την ιδιότητα του αυτή, ανεξαρτήτου οχήματος (scateboard, ποδήλατο, μοτοποδήλατο, μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό, τρόλευ, τραίνο, καράβι, αεροπλάνο, διαστημόπλοιο).

 

Όπως είχε πει κάποτε ένας φίλος το να ομαδοποιούμε ανθρώπους και να γενικεύουμε καταστάσεις είναι και άστοχο και άτοπο.

 

Άρα δεν είναι όοολοι οι οδηγοί έτσι και δεν είναι όοοολοι οι έλληνες οδηγοί γιουβέτσιοι.

 

Όπως σε όλα τα πράγματα βελτιωνόμαστε με την εκπαίδευση και εχθρός μας είναι ο χειρότερος εαυτός μας.

 

 

 

κανεις δεν ειπε οτι ειναι ΟΛΟΙ ετσι ειναι σιγουρα ομως ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ περισσοτεροι απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλη χωρα της ΕΕ και του δυτικου κοσμου στον οποιο ,υποτιθεται ,ανηκει...και το χειροτερο καμμια ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΧΗ δεν ενδιαφερεται για να αλλαξει αυτη η συμπεριφορα τους....φοβουμενη το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (κατι που κανει και στις περισσοτερες περιπτωσεις επιβολης του νομου  π.χ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΥ νομου)

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις δεν ειπε οτι ειναι ΟΛΟΙ ετσι ειναι σιγουρα ομως ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ περισσοτεροι απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλη χωρα της ΕΕ και του δυτικου κοσμου στον οποιο ,υποτιθεται ,ανηκει...και το χειροτερο καμμια ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΧΗ δεν ενδιαφερεται για να αλλαξει αυτη η συμπεριφορα τους....φοβουμενη το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (κατι που κανει και στις περισσοτερες περιπτωσεις επιβολης του νομου  π.χ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΥ νομου)

 

 

Γι αυτό είναι περισσότεροι.  Γιατί καμία κυβέρνηση δεν θέλει να αναλάβει το πολιτικό κόστος.

Και τα διευθύντηρια που επιβάλλουν μνημονια χωρίς να αναλογιζπνται πως οι αναποτελεσματικες και φτωχοποιητικες μέθοδοι διογκωνουν τα προβλήματα αυτά σε μια από ΕΕ ισων δικαιωμάτων και ισων ευκαιριών έχουν και αυτά ευθύνη.

 

Δεν έχουμε λεφτά για ανταλλακτικά,  για σύγχρονων προδιαγραφών μοτοσυκλετιστικο εξοπλισμό,  για να φτιάξουμε τα χαλασμενα μας τα δόντια,  μισθοί πείνας,  φόροι εξοντωτικοι τιμωρητικοι μη ανταποδοτικοι,  λεφτά για επιμορφωσεις,  για εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης που γιναν φαγοπότι,  έργα στα χαρτιά και τις μακετες πληρωμενα και μη εκτελεσμενα,  siemens και διχασμος στην κοινωνία μας έκαναν τους συνεπεις,  τους προσεκτικους,  τους νομοταγεις να νιωθουμε μόνοι,  περικυκλωμενοι από λυσσασμενα αντικοινωνικα θηρία που έχουν τη μορφή του γείτονα,  του συντρόφου,  του φίλου,  του εργοδότη. Νιωθουμε μόνοι,  ασφΥκτΙουμε.  Φοβόμαστε να πάρουμε την μηχανή σήμερα,  το αυτοκίνητο αύριο,  να έχουμε πράγματα ακριβά στο σπίτι,  παραμεθαυριο να κυκλοφορουμε και αντιπαταμεθαυριο όταν παραιτηθουμε κάθε προσπάθειας και απευθυνθουμε σε άλλη γη,  σε άλλα μέρη για να βρούμε την λογική και μια πιο ευρυθμη λειτουργικά κοινωνία,  ωσάν την Γερμανική......  Να βρίσκουμε τα σύνορα κλειστά.

 

Χαχαχαχαχαχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μας έκαναν τους συνεπεις,  τους προσεκτικους,  τους νομοταγεις να νιωθουμε μόνοι,

 

ΠΡΙΝ τα....διευθυντηρια δηλ. (τοτε που δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα)  ησασταν και ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ?  ;D ;D ;D

 

 

Να βρίσκουμε τα σύνορα κλειστά.

 

ανοιχτα ειναι,περασα πριν απο 21 ωρες....δεν στα λεει καλα το ΧΩΝΙ φιΛΩες  ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΡΙΝ τα....διευθυντηρια δηλ. (τοτε που δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα)  ησασταν και ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ?  ;D ;D ;D

 

δεν είπα αυτό κύριε :-)

εξάλλου πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν διευθυντήρια.

Ελέγχεται ενίοτε πώς και στο όνομα ποιού τελικώς διευθυντεύουν και αν οι πράξεις τους είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης χαχαχαχαχαχαχα

 

Σήμερα είναι ανοιχτά με κάποιες προυποθέσεις.

Μιλησα υποθετικά για παραμεθαύριο.

Είμαι σαφής στο λόγο μου. χαχαχαχαχαχα

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

....

Δεν έχουμε λεφτά για ανταλλακτικά,  για σύγχρονων προδιαγραφών μοτοσυκλετιστικο εξοπλισμό,  για να φτιάξουμε τα χαλασμενα μας τα δόντια,  μισθοί πείνας,  φόροι εξοντωτικοι τιμωρητικοι μη ανταποδοτικοι,  ...

 

Ετσι, να πήξεις cos.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είπα αυτό κύριε :-)

εξάλλου πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν διευθυντήρια.

Ελέγχεται ενίοτε πώς και στο όνομα ποιού τελικώς διευθυντεύουν και αν οι πράξεις τους είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης χαχαχαχαχαχαχα

 

Σήμερα είναι ανοιχτά με κάποιες προυποθέσεις.

Μιλησα υποθετικά για παραμεθαύριο.

Είμαι σαφής στο λόγο μου. χαχαχαχαχαχα

στην ρητορικό οραματισμό απαντάς με ευκλείδιο ορθολογιστικό έλεγχο

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες εγώ διαφωνώ ότι είναι θέμα πολιτικού κόστους. Ή για την ακρίβεια θεωρώ ότι το πολιτικό κόστος είναι το κερασάκι στην τούρτα. Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω καμία κυβέρνηση από αυτές που έχουν περάσει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, νομίζω ότι το θέμα έχει ως εξής:

 

Αναλαμβάνεις τη διακυβέρνηση μιας χώρας όπου. εδώ και δεκαετίες, λειτουργεί (ναι οξύμωρο) ένα σύστημα με συγκεκριμένο τρόπο και συγκεκριμένες πρακτικές. Το σύστημα αυτό είναι υπερκομματικό. Μπορεί οι άνθρωποι που το υπηρετούν να εναλλάσσονται με κομματικά κριτήρια αλλά στην ουσία όλοι αυτό υπηρετούν.

 

Οι επιλογές που έχεις ως κυβερνήτης της χώρας είναι δύο:

 

1. Σύγκρουση (πραγματική όμως όχι μούφες για τα αυτιά των ψηφοφόρων και μόνο).

2. Εναρμόνιση με το σύστημα.

 

Στην πρώτη περίπτωση αυτό που συμβαίνει είναι ότι με συνοπτικές διαδικασίες τίθεται τέλος στην θητεία σου και ενδεχομένως και στην καριέρα σου. Υπάρχουν αρκετά μεμονομένα παραδείγματα παρελθόντων στελεχών κυβερνήσεων (μια και συνολικά καμία κυβέρνηση δεν το έχει τολμήσει ως τώρα) που επιχείρησαν αφελώς να προβούν σε κινήσεις πραγματικής σύγκρουσης και κάθαρσης. Η κατάληξή τους ήταν αυτή που αναφέρω. Εντός εβδομάδων, πακετάρισμα και σπίτι με σωρεία ΜΜΕ να ουρλιάζουν για το άθλιο ποιον, για τον αυταρχισμό, τη διαφθορά κλπ και εν τέλει τον κόσμο να εδραιώνει στη συνείδησή του ότι αυτός που έφυγε ήταν άλλος ένας ανίκανος/διεφθαρμένος/διαπλεκόμενος κλπ. Με λίγα λόγια, αυτό που πας να πολεμήσεις στρέφεται εναντίον σου με αυτά ακριβώς τα όπλα που προσπάθησες να αφαιρέσεις. Φυσικά σε αδειάζει και το κόμμα σου.

 

Στη δεύτερη περίπτωση, περνάς καλά και όταν έρθει η ώρα απλά δίνεις τη θέση σου στον επόμενο.

 

Θέλω να πω δηλαδή ότι το πολιτικό κόστος είναι το λιγότερο. Αν είσαι αποφασισμένος για σύγκρουση με το παραπάνω σύστημα, είναι πιθανότατο να έρθεις αντιμέτωπος με πολύ σοβαρότερες συνέπειες από το να μην επανεκλεγείς βουλευτής.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι, να πήξεις cos.  ;D

 

Γιατί να πήξω?

Εγώ διάβασα εχθές το thread και παρόλους τους προβληματισμούς που μου διέγειρε πήρα κανονικά το πρωϊ τη μηχανή και πήγα να κάνω τις δουλειές μου. χαχαχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου