Προς το περιεχόμενο

Ελευθερία στο κόκκινο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ σωστά τα λέει ο yameth νομίζω!

Συμφωνώ σε όλα και ειδικά σε αυτά για την οδική ασφάλεια!

Τα βλέπω κάθε μέρα με τα μάτια μου! (μένω Αθήνα και οδηγώ ΙΧ).

Το μόνο πράγμα που μας έχει απομείνει σε μια παρακμιακή κατάσταση : να προσπαθήσουμε να είμαστε σωστοί εμείς οι ίδιοι ...

αυτά...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

εχω παρατηρησει πως ενω οι μοτοσυκλετιστες γινονται πιο ευσυνειδητοι,ειτε αυτο αφορα το πως οδηγανε,ειτε για την δικη τους ασφαλεια με κρανος και εξοπλισμο προστασιας, οι οδηγοι αυτοκινητων εχουν αντιθετη και δυστυχως καθοδικη πορεια...

 

αυτο που δυσκολευονται να καταλαβουν ειναι πως οδηγωντας αμαξι ανετα γινεσαι δημιος αθωων...κατι που σε συγκριση με μηχανη συμβαινει αρκετα πιο σπανια.

 

οταν ο αλλος οδηγωντας στην καθοδο της συγγρου στην μεσσαια λωριδα ξαφνικα αφηνει το γκαζι για να απαντησει στο κινητο του εγω που ακολουθω απο πισω πλακωνομαι στα φρενα...και αν η αφραγκια σε εχει αναγκασει να μην αλλαξεις λαστιχα ενα αποτομο φρεναρισμα μπορει να κοστισει...φταιω που δεν αλλαξα λαστιχα θα απαντησει καποιος/α...μαλλον το θεωρουν λογικο να απαντας στο κινητο και ταυτοχρονα να αφηνεις το γκαζι στην μεσσαια λωριδα της συγγρου

 

παραδειγματα υπαρχουν πολλα οτι τιμονι και να κρατας...ενδιαφερον ομως εχει οτι οσοι οδηγαμε μηχανη το 95% τουλαχιστον οδηγαμε και αμαξι...κατι που στην αντιθετη περιπτωση δεν ισχυει σε τοσο μεγαλο ποσοστο...

 

αν αρκετοι αφησαν τη μηχανη για το αμαξι εχει πιο πολυ να κανει με την ηλικια και την συνειδητοποιηση που φερνει η ωριμανση οτι πλεον αν παθεις σοβαρο ατυχημα βλαπτεις οχι μονο τον εαυτο σου,αλλα και οσους σε αγαπανε και εξαρτωνται απο εσενα(παιδια-υπερηλικες γονεις)

 

μια συνειδητοποιηση που επιτρεψτε μου το απολυτο του συμπερασματος ΜΟΝΟ οι μοτοσυκλετιστες δειχνουν να κατεχουν

 

αρκετα σπανια βλεπω παππουδες σε απαγορευτικη ηλικια να οδηγανε μηχανη...και οταν τους βλεπω οδηγανε πραγματικα σε αργη κινηση(καποιες φορες εξισου επικινδυνο)....ομως ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ βλεπω παππουδες/γιαγιαδες να οδηγανε αμαξι και πραγματικα δεν ξερουν που βρισκονται και ειναι δημοσιος κινδυνος απο το πρωτο λεπτο που πιανουν τιμονι.

 

δεν δικαιολογω τους επικινδυνους μοτοσυκλετιστες....αλλα τουλαχιστον ο καγκουρας σε 2 ροδες θα βλαψει μονο τον εαυτο του....ο καγκουρας στις 4 πολυ πιθανων να βλαψει τον συνοδηγο αλλα και τον οποιονδηποτε ατυχο βρεθει την λαθος στιγμη στο λαθος μερος

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παλικάρι, είμαι στην Θησέως, οδηγώ αυτοκίνητο, και μπροστά μου έχω τύπο με παπάκι(καμιά 35αριά χρονών) που μιλάει στο κινητό, τρώει σουβλάκι, και οδηγεί με τον αγκώνα.

Φυσικά γράφει οχτάρια με το παπί, ενώ εγώ κάθομαι σαν τον μ...άκα πίσω, να καταλάβω τι στο καλό θα κάνει μετά.

Και ώ του θαύματος, πετάει το χαρτί από το σουβλάκι στο θεό, μπαίνει ανάμεσα στα αυτοκίνητα μπροστά του (πάντα με το κινητό στο αυτί), και εγώ ευτυχώς στρίβω σε άλλο δρόμο.

 

Και στο λέει αυτό κάποιος που έχει κάνει άπειρες μα..κίες στο δρόμο, και δεν θέλει να κάνει άλλες.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

φυσικα η μοτοσυκλετα ειναι πιο επικινδυνη απο το αμαξι, κι εγω δεν οδηγησα ποτε στην αθηνα για αυτον το λογο. Αν δει κανεις παντως πως οδηγουνε οι μοτοσυκλετιστες σε ευρωπαικες χωρες και στην βορειο αμερικη, διαπιστωνει οτι οι οδηγοι μηχανων στην ελλαδα ειναι τρισχειροτεροι σε σχεση με τους οδηγους αυτοκινητων σε οδηγικη κουλτουρα και σεβασμο του ΚΟΚ. Και το οτι σε περιπτωση ατυχηματος θα βλαψεις μονο τον εαυτο σου δεν ισχυει βεβαια (εχω και ατυχη προσωπικη πειρα απο αυτο).

 

Οι χειροτεροι απο ολους δε ειναι οι ποδηλατες, οπου δεν υπαρχει τιποτε, ουτε κρανος, ουτε φωτα, ουτε φαναρια, προτεραιοτητες, μονοδρομοι, τιποτα,, Αν ο μεσος οδηγος αυτοκινητου οδηγουσε οπως ο μεσος δικυκλιστης στην ελλαδα.. οποιος εχει παει αιγυπτο ας πουμε (η σε παρομοιες χωρες)  εχει δει το αποτελεσμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως εγραψα παραδειγματα υπαρχουν πολλα οτι τιμονι και να κρατας...

 

εγω σχολιασα μια γενικη ταση και αλλαγη που εχω αντιληφθει στα 20 χρονια που οδηγω μηχανες(τα τελευταια 5-6 και αμαξι)

 

παλιοτερα εβλεπες καγκουρες με μηχανες....ΠΟΛΛΟΥΣ...το καγκουρας στην προκειμενη δηλωνει οδηγικη συμπεριφορα και οχι εμφανιση....σφηνες οπουδηποτε...αυτοκτονικα φρεναρισματα και αλλαγες πορειας που θα θαυμαζε και ο τσιπρας...επιθετικη οδηγηση λες και ειναι πρωταγωνιστες στο mad max...

 

την τελευταια δεκαετια εχουν μειωθει κατα πολυ αυτα τα φαινομενα.

 

ομως εχουν αυξηθει αδικαιολογητα οι ασυνειδητοι/ες με αμαξια...αναβουν φλας ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ που στριβουν...απαραδεκτο γιατι δεν προειδοποιουν εγκαιρως συν οτι το στριψιμο συνοδευεται και με μειωση της ταχυτητας που οταν βρισκεσαι σε κλειστη περιοχη και οχι σε μεγαλο δρομο ειναι ακομα πιο επικινδυνο...αναβουν τα ALARM και παρατανε ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ το αμαξι λες και το ALARM εναι δικαιλογια που καλυπτει την παρεμποδιση της κινησης...απαραδεκτοι οδηγοι μεγαλης ηλικιας...σε αυτο δεν φταινε οι ιδιοι φυσικα...

 

η παραβιαση του στοπ ειναι ενα θεμα πονεμενο ειδικα απο τους μοτοσυκλετιστες που εχουμε πληρωσει με πολυ πονο την ανεγκεφαλια μας αλλα και την ανεγκεφαλια των υπολοιπων και εδω ειναι το αδικο...λιγο η πολυ ο καθε οδηγος οποιουδηποτε οχηματος το παραβιαζει ομως και παλι οι συνθηκες ειναι εντελως διαφορετικες...η πλειοψηφια των ατυχηματων σε στοπ προκαλειται απο αμαξια που πηγαινουν ""αερα πατερα"" και εχουν σακατεψει πολλους/ες....ΜΕΓΑΛΗ και ισχυουσα δικαιολογια ειναι πως σε αρκετες περιπτωσεις το στοπ δεν το βλεπεις καν γιατι ειναι κρυμμενο πισω απο νερατζιες..!!!μην γελατε το εχω παθει αλλα γλυτωσα....ενας φιλος το επαθε επισης και εσπασε το ποδι του...η δικαιολογια ισχυει φυσικα για ολους,οχι μονο για μηχανες..

 

προσωπικα ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ σε στενα ακομα και να εχω προτεραιοτητα παντα μειωνω ταχυτητα...δεν με ενδιαφερει καθολου αν εχω προτεραιοτητα γιατι αν γινει η στραβη την συνεχεια την γνωριζω πολυ καλα...οσο μικροτερος και να ειμαι απο καποιους που γραφουν στο θεμα ειμαι αρκετα μεγαλος ωστε να εχω παρατηρησει την διαφορα οταν παθαινα ατυχημα στα 20 με τωρα που ειμαι 37

 

συμφωνω με τον φιλο που εγραψε πως σε χωρες που το βιωτικο επιπεδο ειναι υψηλοτερο τοσο μειωνονται τα ατυχηματα λογω παραβιασης του ΚΟΚ.

 

εγω μαλιστα θα το παω ακομα παραπερα αλλα αυτο αποτελει μια ουτοπια...σε χωρες οπως η ελλαδα που το οδικο δικτυο εντος πολεων δεν ειναι καλο θα επρεπε να απαγορευεται η κυκλοφορια συγκεκριμενων οχηματων...για παραδειγμα αμαξια και μηχανες υψηλων επιδοσεων...ολοι ξερουμε τι επιδραση εχουν τα πολλα γκαζια σε συνδυασμο με τοσους ασταθμητους παραγοντες οπως η υπερ-εκτιμηση των δυνατοτητων,αλκοολ,ενθουσιασμος,μικρη ηλικια χωρις απαραιτητες -για να μην πω χρονια- ""ωρες οδηγησης"".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε inkve σόρρυ που θα στο πω αλλά είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Την πλειοψηφία των παραβιάσεων στα κόκκινα την έχουν τα δίκυκλα ενώ το Στοπ δεν υφίσταται καν σαν σήμα για αυτούς. Το να θεωρείς τον εαυτό σου σημείο αναφοράς είναι λάθος κατεμέ.

 

Και φυσικά ο δικυκλιστής που κάνει σφήνες, παραβιάζει στοπ και κόκκινα εκτός από τον εαυτό του θα πάρει και εμένα στο λαιμό του γιατί δε φταίω εγώ σε τίποτα για τις μαλακίες τις δικές του να τον χτυπήσω και σε περίπτωση που μείνει ανάπηρος ή σκοτωθεί να τρέχω σε δικαστήρια κλπ και να υποστώ όλη αυτή την ψυχολογική φθορά.

 

Δυστυχώς η κατάσταση με τα δίκυκλα χειροτέρεψε και άλλο με την έλευση των αυτόματων που λόγω της ευκολίας χρήσης τους τα αγοράζουν πλέον και άνθρωποι που πριν δεν το σκεφτόντουσαν καν.

 

Το αυτό ισχύει και για τους ποδηλατάδες που δεν υπακούν σε κανένα σήμα του Κοκ παρότι προβλέπεται και συν αυτώ ακούνε και μουσική με ακουστικά την ώρα της βόλτας τους με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβάνονται τι γίνεται γύρω τους.

 

Και σαν τελευταίο ελπίζω το θρεντ να μην γίνει σημείο αντιπαράθεσης μεταξύ 2 και 4 τροχών για το ποιος την έχει πιο μεγάλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες βραδυ γυρισα απο Βερολινο .

 

Την ημερα που εφτασα στη Γερμανια βρηκα στο γραμματοκιβωτιο του σπιτιου μου μια...ΚΛΙΣΗ απο την τροχαια για μια παραβαση που εκανα πριν απο 10  μηνες σε μια πολη 1000 κατοικων  στην...εσχατια της Γερμανιας (Ostfriesland) οπου ειχα παει τουρισμο το προηγουμενο καλοκαιρι με ενοικιασμενο αυτοκινητο φυσικα (με το καλυτερο συστημα μεσων μαζικης μεταφορας κανεις δεν χρειαζεται να οδηγει στο Βερολινο οποτε δεν εχω αυτοκινητο)  .

 

Πηγαινα με 25  χ/ω σε εναν δρομο που ειχε οριο τα  20 χ/ω  (και ΣΧΟΛΕΙΟ πολυ κοντα στη περιοχη που εγινε η παραβαση ) καταλαβα ποσο ΚΑΦΡΟΣ ημουν μια και η υπερβαση του οριου κατα 5 χιλιομετρα σημαινει 5 ΜΕΤΡΑ περισσοτερα σε περιπτωση ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.....

 

Σημερα το πρωι που θα οδηγησω παλι στην Αθηνα θα ξαναγινω μαρτυρας στις ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ που γινονται κυριως απο ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ (τα αυτοκινητα συμπεριφερονται...καλυτερα 2 στα 10 οντως σταματανε  :-\)  στη διαβαση πεζων ΕΞΩ ακριβως απο το σχολειο της γειτονιας μου και θα υποστω καρτερικα τα βρισιδια των συμπατριωτων μου επειδη τολμαω και σταματω στη διαβαση για να ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ωστε να πανε στο σχολειο....(καλα για το ΚΟΚΚΙΝΟ τι να πει κανεις καταντα....γραφικο....)

 

ΤΡΑΓΙΚΗ κατασταη η οποια εξηγει ομως γιατι ειμαστε αυτοι που ειμαστε,γιατι ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ αυτους που ψηφιζουμε και γιατι τραβαμε αυτα που τραβαμε..... :-\

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι Γερμανοί ξέρουν...

 

Christoph von Hugo, Mercedes’s manager of driver assistance systems: “If you know you can save at least one person, at least save that one. Save the one in the car.”

 

http://bit.ly/2plz2n6

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εδώ είσαι παρκαρισμένος και πέφτουν πάνω σου. Εν κινήσει μιλάμε τώρα..  ;D ;D ;D

Μέχρι και η κουτσή Μαρία ή ο κουτσός Μάριος, οδηγεί…..χωρίς λόγο.

 

Για καφέ/ τσιγάρα  πανε , και παίρνουν αυτοκίνητο.

 

Περπάτα και λίγο…..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταφέρατε πάντως να το κάνετε αντιπαράθεση μεταξύ δικυκλιστών και αμαξάκηδων.

 

Εμένα πάντως, το ίδιο ασύδοτοι μου φαίνονται όλοι - δεν τους ξεχωρίζω. Ο ίδιος λαός είναι, χωρίς οδηγική παιδεία και χωρίς στοιχειώδη σεβασμό για τον πλησίον ή αστική συνείδηση. Ο Έλληνας οδηγεί επιθετικά και με περιφρόνηση για τους γύρω του είτε οδηγεί ποδήλατο (εδώ κι αν θα βρει κανείς να πει!) είτε αυτοκίνητο είτε νταλίκα.

Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης στην Εθνική δεν είναι ποτέ ελεύθερη. Θυμάμαι λίγα χρόναι πριν που είχαν αποκλειστεί από τα χιόνια στην Εθνική και δεν μπορούσε καν να περάσει νοσοκομειακό να τους βοηθήσει, διότι είχαν μποτιλιάρει τα πάντα, Αυτοί είμαστε.

 

Όσο για το ποιοι είναι πιο χάλια - αμαξάκηδες ή δίτροχοι, θα πω ότι απλώς, υπάρχουν τομείς όπου οι μεν υπερισχύουν των δε και το αντίστροφο, λόγω του είδους του μέσου (π.χ. βρίσκεις περισσότερα μηχανάκια πάνω σε πεζοδρόμια, απ' ό,τι αυτοκίνητα, γιατί απλά είναι πιο εύκολο γι' αυτά), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το ένα είναι προτιμότερο από το άλλο :

ένα αυτοκίνητο σταθμευμένο σε πεζόδρομο ή που πατάει τη διάβαση πεζών είναι εξίσου απαγορευτικό για τον πεζό όσο και ένα-δυο ή τρια μηχανάκια στη σειρά. Ένα αυτοκίνητο που περνάει με κόκκινο όμως μπορεί να είναι πιο φονικό.

Αυτό που γράφτηκε παραπάνω, ότι περισσότερα μηχανάκια περνάνε με κόκκινο δεν βασίζεται ίσως σε κάποια στοιχεία, είναι αυθαίρετο αλλά είναι εν πολλοίς αλήθεια, χωρίς να σημαίνει βέβαια τίποτε, αφού καθώς εξηγώ είναι οι ίδιοι άνθρωποι που τα οδηγούν και σκέφτονται "εντάξει μωρέ, θα πεταχτώ με το μηχανάκι σε 3' θα είμαι εκεί" (περνώντας πάνω από πεζόδρομους, πεζοδρόμια, μέσα από πάρκα και από υπόγειες διαβάσεις πεζών - αυτό εννοούν).

Όπως αλήθεια είναι (και άξιο απορίας πραγματικά) ότι περισσότεροι σκοτώνονται με αυτοκίνητο μέσα στις πόλεις παρά έξω απ' αυτές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου