TamTam Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Αντιλαμβάνομαι ότι σε ενοχλεί η νομιμότητα, και μπορώ να σκεφτώ πολλούς λόγους για τους οποίους μπορεί κάποιος (όχι εσύ) να είναι δουλάκι των συμφερόντων, αλλά δεν θα βρωμίσω το thread με την περιγραφή τους ούτε θα βγάλω αυθαίρετα συμπεράσματα για τον συνομιλητή μου , όπως εσύ. Δεν έγιναν ξαφνικά όλοι οι καλλιτέχνες και οι απόγονοι των δικαιωμάτων τους στην Ελλάδα Αριστεροί, απλά δεν αντέχεις -για λόγους που οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται- τη νομιμότητα και τη φυλάκα που επισείει αυτή όταν κάποιος εξαπατά άλλους μέσα σε ένα αξιοκρατικό, καπιταλιστικό σύστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Τυχαίνει να ξέρω την όλη ιστορία από ανθρώπους που εμπλέκονται και μάλιστα ανήκουν σε διαφορετικές "πλευρές". Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτά που γράφει ο Λάκης και ο ΣΦ. Επίσης σέβομαι αυτούς που παραιτούνται από τις θέσεις τους όταν ξεκινούν τα διάφορα ωφελιμιστικά/κομματικά καραγκιοζιλίκια. Οπότε μπράβο από μένα σε Δεληβοριά/Καλαντζόπουλο. Πέραν αυτών εκφράζω και μια υποψία: Ίσως τώρα που, απ' ό,τι φαίνεται, η ΑΕΠΙ θα αναγκαστεί να αποζημιώσει καλλιτέχνες (αν αποδειχτεί ότι όντως δεν τους απέδιδε τα συμβατικά), παίζει θέμα με το ποιοι θα φάνε τα μεγαλύτερα κομμάτια της πίτας. Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά που συνέβησαν και συμβαίνουν με το συγκεκριμένο σωματείο δεν είναι παρά μια υπενθύμιση της άθλιας ιδιοσυγκρασίας μας σε θέματα προάσπισης του ΚΟΙΝΟΥ συμφέροντος. Οι προεκτάσεις ευκόλως εννοούμενες. Βασικά το θέμα είναι παντού και πάντα τα λεφτά και οι καρέκλες (που θα φέρουν δημοσιότητα και περισσότερα λεφτά). Ακόμα και στους καλλιτέχνες. Αηδία. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Και είναι όντως κομματικά τα εφαλτήριά τους jazzjocker; Δεν ξέρω, ειλικρινά ρωτάω -και το ρώτησα κι από την αρχή... Χωράνε τέτοια συμφέροντα όταν έχουν κοινές επιδιώξεις όλοι οι καλλιτέχνες; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω και να μην ρίξω όλη την ευθύνη για τη διχόνοια που ξέσπασε, στην αμαρτωλή ΑΕΠΙ (που ήταν είχε καταλήξει να είναι - και με πόρισμα μια φωλιά απατεώνων). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 ΚΑι είναι όντως κομματικά τα εφαλτήριά τους jazzjocker; Ναι. Χωράνε τέτοια συμφέροντα όταν έχουν κοινές επιδιώξεις όλοι οι καλλιτέχνες; Χωράνε; Ναι. Θα έπρεπε να χωράνε; Όχι Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Ναι. Χωράνε; Ναι. Θα έπρεπε να χωράνε; Όχι Κρίμα και για τα δυο. Ας κάνουν δυο φορείς τότε να ξεμπερδεύουν. Ή ας "τους κάνουν" έναν φορέα, η ολιγωρία της κυβέρνησης με το ν/σ των πνευματικών δικαιωμάτων που εκκρεμεί από πέρυσι είναι ανεπίτρεπτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Αυτά που λες για 'μένα και τη νομιμότητα είναι κωμικά. Επίσης, υπάρχει λόγος που χρησιμοποιώ τη λέξη "αριστερόστροφος" και όχι "Αριστερός". Επειδή, απ' ότι συμπεραίνω, δεν το "πιάνεις" να στο εξηγήσω. "Αριστερόστροφος" είναι οποιοσδήποτε εννοεί να δικαιολογεί την ιδέα της προστασίας του κράτους, η οποία γεννά αρρωστημένη επιχειρηματικότητα, επ' ονόματι της ιδέας του "ηθικού πλεονεκτήματος της Αριστεράς". Όλοι σε τούτα τα χώματα (χοχοχοχο) είμαστε αριστερόστροφοι και βεβαίως όλοι όσοι καλλιτεχνες ανεχόντουσαν την ΑΕΠΙ, όσο την ανεχόντουσαν. Αν ερχόταν η Apple π.χ. και τους έλεγε "παιδιά αφήστε το πάνω μου αυτό το θέμα" (κάτι που δεν είναι καθόλου αστείο, ούτε καν για χαμόγελο), θα είχαμε πρωτοσέλιδα στην ΖΑΥΓΗ για το πως ο αιμοσταγής καπιταλισμός δρα με ιμπεριαλιστική διάθεση στο τοπικό καλλιτεχνικό γίγνεσθαι. Έτσι, τον ήπιαν. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 μόνο ένας καπιταλιστικόστροφος οργανισμός θα μπορούσε να λειτουργεί υπέρ των συμφερόντων τους, αν βεβαίως υπήρχε. εδω ειναι ΕΛΛΑΣ φιλε μου...ο Ελληνας θελει τα ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ του...θελει τον ΟΤΕ του να τον πληρωνει ΧΡΥΣΟ και να κανει να του συνδεση τη γραμμη 5 χρονια,θελει τη ΔΕΗ του να εχει 100.000 υπαλληλους (με συνταξη στα 35) και να του πουλαει ΧΡΥΣΟ το ρευμα.....θελει την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ του με εθελουσια (απο τα 40) οσο το κοψιμο ΟΛΩΝ των συνταξεων τα τελευταια 3 χρονια,θελει την ΕΥΔΑΠ του,τον ΟΠΑΠ του και την ΑΕΠΙ του.... Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ & ο ελευθερος ανταγωνισμος ειναι για τα ΓΑΤΑΚΙΑ...τους Ευρωπαιοι.... ;D ρε μνημονια μεχρι να βγει ο ηλιος απο τη ΔΥΣΗ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ;D ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Ας κάνουν δυο φορείς τότε να ξεμπερδεύουν. Όσους φορείς και σωματεία να κάνουν, πάλι τσακωμένοι θα καταλήξουν. Η μόνη λύση είναι ένα σωματείο ο κάθε καλλιτέχνης. Βέβαια και σ' αυτό το σενάριο κάποια στιγμή θα αρχίσουν να διαφωνούν με τον εαυτό τους. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Αχ βρε τρόλλευ, γενικότητες και ακροβασίες. Δεν είμαι υπέρ του κρατισμού -έκαψε κόσμο και κοσμάκη στα κομμουνιστικά καθεστώτα- αλλά ούτε και υπέρ των γενικεύσεων που κάνεις. Υπάρχει Δικαιοσύνη, Ανεξάρτητες Αρχές , πολιτεία. Γι' αυτά θα πρέπει να νοιαζόμαστε ως θεματοφύλακες της νομιμότητας - αυτή είναι η γνώμη μου. Τι με κάνει αυτό; Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει κιόλας, γιατί -όπως και με τους δημιουργούς που διχάστηκαν- έτσι και εδώ, νομίζω ότι αυτό που μας ενδιαφέρει κάθε φορά όλους, είναι πάνω κάτω το ίδιο: ένας κόσμος με δικαιοσύνη, ισότητα απέναντι στους νόμους και τους θεσμούς, αξιοκρατία και αξιοπρέπεια. Το διακύβευμα κάθε φορά είναι το ίδιο. Το ίδιο θέλουμε όλοι. (αλλά κάτι μου λέει ότι τα έχω ξαναγράψει αυτά) Και ναι, όπου επικρατεί ο στρατευμένος συνδικαλισμός όπως έγραψε ο SF, με τη νομενκλατούρα ένθεν και κείθεν (και όχι έστω κάποιου είδους "υγιής συνδικαλισμός" συγκερασμένων απόψεων), δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα καλό. SF, όντως δεν κατάλαβα. Η ΑΕΠΙ δεν λειτουργούσε σε καπιταλιστικό καθεστώς; Αποφάσισε πώς θέλεις να την θεωρήσεις και το συζητάμε. -Διότι αν ήταν μονοπώλιο - καλά έκανε και την έκλεισε η εκάστοτε κυβέρνηση. -Αν πάλι ήταν μια ιδιωτική επιχ/ση, καλά έκαναν και διέταξαν έλεγχό της προκειμένου να λειτουργήσει με όρους που διέπουν και τις άλλες ιδιωτικές επιχ/σεις. Η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για άλλη μια στρέβλωση ελληνικού τύπου - ιδιωτική επιχείρηση που λειτουργεί με όρους μονοπωλίου - χωρίς έλεγχο από κανέναν; Κάτι σαν το ΚΕΕΛΠΝΟ ας πούμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2017 Κάτι σαν το ΚΕΕΛΠΝΟ ας πούμε... Βεβαίως. Υπάρχουν και πολλά άλλα παραδείγματα. Η ΑΕΠΙ όμως κομίζει και ένα ηθικό επιπλέον φορτίο διότι η λειτουργία της αφορούσε στη διαχείριση δικαιωμάτων που απορρέουν από πνευματικό/καλλιτεχνικό έργο. Οπότε, όσο και αν σου φαίνεται τραβηγμένη η αναφορά μου, είναι αρκετά to the point, καθότι οι περισσότεροι (και μάλιστα, όλοι όσοι αναγνωρίζονται ως σημαντικοί) έλληνες καλλιτέχνες έχουν ή/και είχαν σχέση με την Αριστερά, επίσημη ή ανεπίσημη. Δεν είναι απλά μία περίπτωση αήθους κερδοφορίας με την κάλυψη ενός σάπιου δημόσιου τομέα, είναι κάτι που υπάρχει εξ' αιτίας αυτών των πολιτικών αντιλήψεων. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση