Προς το περιεχόμενο

Το σήριαλ ΑΕΠΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Μαζική αποχώρηση καλλιτεχνών από το σωματείο ΜΕΤΡΟΝ.

 

Πηγή: «Εμφύλιος» μουσικών λόγω... ΣΥΡΙΖΑ - Νσυν - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

 

Η χθεσινή παραίτηση του Φοίβου Δεληβοριά από την προεδρία του ΜΕΤΡΟΝ, του συνδικαλιστικού οργάνου των καλλιτεχνών, και του αντιπροέδρου Παναγιώτη Καλαντζόπουλου δίνει νέα διάσταση στο οξυμμένο κλίμα που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στους καλλιτέχνες και την ΑΕΠΙ. Η διαίρεση μάλιστα προχώρησε και στους κόλπους των δημιουργών. Πενήντα από αυτούς ακολούθησαν τις παραιτήσεις και με δημόσια επιστολή τους δηλώνουν τη στήριξή τους στους δύο δημιουργούς, ενώ προαναγγέλλουν την ίδρυση νέου σωματείου. Ανάμεσά τους οι Σταύρος Ξαρχάκος, Δήμητρα Γαλάνη, Μάνος Ελευθερίου, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Νίκος Κυπουργός, Παύλος Παυλίδης, Λένα Πλάτωνος, Μπάμπης Στόκας, Θανάσης Πολυκανδριώτης, Γιώργος Χατζιδάκις.

 

ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ. Πρώτος υπέβαλε την παραίτησή του ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο οποίος στις πρώτες γραμμές της επιστολής του εξηγεί πως βασικός λόγος που προχώρησε σε αυτή την κίνηση είναι ότι «από την άνοιξη του 2016 και μετά, τα μέλη του ΔΣ Μανώλης Φάμελλος, Στάθης Δρογώσης και Φοίβος Τασσόπουλος κινούνται ενάντια στη συλλογική βούληση του Σωματείου μας. Μέχρι την άνοιξη του 2016 οι διαφωνίες αυτές έμεναν εντός του ΔΣ και όλοι υποστηρίζαμε προς τα έξω τις αποφάσεις της ΓΣ και της εκάστοτε πλειοψηφίας του ΔΣ. Ξαφνικά, από τον Μάρτιο του 2016 - και παρά τις διαφωνίες της πλειοψηφίας του ΔΣ - τα μέλη Φάμελλος, Δρογώσης, Τασσόπουλος (μαζί ή ατομικά) 1α. συμμετείχαν σε επίσημες συναντήσεις των μετόχων της ΑΕΠΙ με στελέχη της κυβέρνησης ή του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζοντας γραμμή αντίθετη από αυτήν του Σωματείου, 1β. συμμετείχαν - με πλήρη άγνοια της πλειοψηφίας του ΔΣ - σε συναντήσεις στο ΥΠΠΟ ή σε άλλα κέντρα αποφάσεων του ΣΥΡΙΖΑ και της κυβέρνησης, που είχαν ως αποτέλεσμα το 2ο νομοσχέδιο Μπαλτά».

 

ΚΑΛΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ. Τον δρόμο της παραίτησης ακολούθησε και ο αντιπρόεδρος του ΜΕΤΡΟΝ Παναγιώτης Καλαντζόπουλος, ο οποίος λέει ότι αιτία της παραίτησής του είναι ότι η παρούσα πλειοψηφία του ΔΣ (Φάμελλος, Τασσόπουλος Δρογώσης, Ανδρέου) είναι σε δυσαρμονία με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της 22/2/2017 και ότι παραβιάζεται και καταστρατηγείται η βούληση της πλειοψηφίας. «Σε αυτό το ασφυκτικό περιβάλλον θα ήταν μάταιη κάθε προσπάθεια συνέχισης συνεργασίας με πρόσωπα με τα οποία διαπιστώνω αγεφύρωτες πολιτικές διαφωνίες. Σαν ιδρυτικό μέλος έδωσα, τα τελευταία 5 χρόνια, ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μου για μια επόμενη μέρα, με δίκαιη και διαφανή συλλογική διαχείριση. Πολλές φορές πίστευα ότι ματαιοπονώ, ότι "σπρώχνω τοίχους"». Ο Καλαντζόπουλος όμως λέει ότι πως καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των πραγμάτων ήταν «ένα απόγευμα που γύρισε τα πάντα. Η συνάντηση του "Μ" στο ΥΠΠΟ με τον Νίκο Ξυδάκη το 2015. Πείστηκε και έδωσε εντολή να γίνει ο έλεγχος της Ernst & Young. Η δημοσιοποίηση του πορίσματος και μόνο δικαιώνει τον λόγο ίδρυσης του "Μ". Για πρώτη φορά έχουμε απτές αποδείξεις με στοιχεία πως η ΑΕΠΙ δεν διαχειρίζεται αλλά λυμαίνεται τα πνευματικά μας δικαιώματα κι αυτό συνέβη για έναν και μόνο λόγο - γιατί επιμέναμε να ρωτάμε. Ολα αυτά τα χρόνια, από τη μια, υπήρχε ένα εσωτερικό μέτωπο που μας έβαζε φρένο λέγοντας "μη ρωτάτε, μη σκαλίζετε..." και από την άλλη, συνάδελφοι σε θεσμικό ρόλο που επέλεγαν με τη σιωπή τους να νομιμοποιούν μια απαράδεκτη διαχείριση μέσω ηθελημένης άγνοιας. Στο κείμενο παραίτησής του ο Φοίβος Δεληβοριάς περιγράφει με ακρίβεια τις αυτόνομες και μυστικές κινήσεις το καλοκαίρι του 2016 των μελών του ΔΣ Φάμελλου, Τασσόπουλου και Δρογώση».

 

ΦΑΜΕΛΛΟΣ - ΔΡΟΓΩΣΗΣ. Οι καλλιτέχνες Μανώλης Φάμελος και Στάθης Δρογώσης έστειλαν στο «Νσυν» τη δική τους απάντηση: «Υπήρξε ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΜΕΤΡΟΝ το καλοκαίρι, που αποφάσισε να σταλεί επιστολή που να συσπειρώνει τους δημιουργούς ενάντια στο άρθρο 45. Την ομόφωνη αυτή απόφαση της Γενικής μας Συνέλευσης ακύρωσε η τότε πλειοψηφία του Διοικητικού μας Συμβουλίου. Ενώ συνδιαμόρφωσε την επιστολή, στη συνέχεια αποφάσισε να μην την υπογράψει έπειτα από παρέμβαση του νομικού μας συμβούλου.

Αποτέλεσμα πάντως αυτής της μαζικής διεκδίκησης του καλοκαιριού είναι βελτιώσεις του νομοσχεδίου που πραγματικά, όπως αναφέρει και ο Φοίβος Δεληβοριάς, ζητούσαν όλοι οι δημιουργοί. Αλλωστε πολλοί από όσους συγκροτούν την κίνηση των 450 τώρα, συμμετείχαν με τις υπογραφές τους αλλά και πιο ενεργά στην καλοκαιρινή εκείνη πρωτοβουλία. Εγκαλούν για αντιθεσμική συμπεριφορά τον εαυτό τους;

Στην πορεία προέκυψαν συγκλίσεις και στο τελικό σχέδιο του νόμου το Διοικητικό Συμβούλιο πρότεινε ομόφωνα κάποιες παρεμβάσεις. Ακόμα και μετά τη δημοσιοποίηση του πορίσματος το ΜΕΤΡΟΝ κράτησε ενιαία ομόφωνη στάση στις διεκδικήσεις του προς την Πολιτεία και την ΑΕΠΙ, μέχρι που η αιφνιδιαστική εισήγηση του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου δίχασε το σώμα των μελών.

Είναι απολύτως ντροπιαστικό για τον κλάδο μας να στοχοποιείται κάθε διαφορετική άποψη και να ταυτίζεται με τις επιδιώξεις της ΑΕΠΙ. Θα απαντήσουμε λεπτομερειακά σε όλες τις αστήρικτες κατηγορίες εναντίον μας σε επιστολή που θα ακολουθήσει».

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 28
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

Η επιστολή παραίτησης του Φοίβου Δεληβοριά απο την προεδρία και το ΔΣ του Μέτρον.

 

Με αυτή την επιστολή θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη του ΜΕΤΡΟΝ ότι υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου, καθώς και από το Διοικητικό Συμβούλιο.

 

Ο λόγος είναι ότι από την άνοιξη του 2016 και μετά, τα μέλη του ΔΣ Μανώλης Φάμελλος, Στάθης Δρογώσης και Φοίβος Τασσόπουλος κινούνται ενάντια στη συλλογική βούληση του Σωματείου μας. Από τον Φλεβάρη του 2017, το ίδιο πράττει και το μέλος Γιώργος Ανδρέου.

 

Εξηγούμαι:

 

1. 1. Από την ίδρυση του Σωματείου, υπήρχαν σοβαρές διαφωνίες μεταξύ των μελών του ΔΣ, κυρίως σε θέματα στρατηγικής αλλά και στόχων. Υπήρχε μία τάση πιο διεκδικητική, αυστηρή και πιεστική απέναντι στην ΑΕΠΙ (Ανδρέου, Δεληβοριάς, Καλαντζόπουλος, Πλέσσας) και υπήρχε μία άλλη τάση που υποστήριζε μια πιο ήπια προσέγγιση (Δρογώσης, Τασσόπουλος, Φάμελλος). Μέχρι την άνοιξη του 2016 οι διαφωνίες αυτές έμεναν εντός του ΔΣ και όλοι υποστηρίζαμε προς τα έξω τις αποφάσεις της ΓΣ και της εκάστοτε πλειοψηφίας του ΔΣ. Ξαφνικά, από τον Μάρτιο του 2016 -και παρά τις διαφωνίες της πλειοψηφίας του ΔΣ-, τα μέλη Φάμελλος, Δρογώσης, Τασσόπουλος (μαζί ή ατομικά)

 

1α.συμμετείχαν σε επίσημες συναντήσεις των μετόχων της ΑΕΠΙ με στελέχη της κυβέρνησης ή του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζοντας γραμμή αντίθετη απ’αυτήν του Σωματείου.

 

1β. συμμετείχαν –με πλήρη άγνοια της πλειοψηφίας του ΔΣ- σε συναντήσεις στο ΥΠΠΟ ή σε άλλα κέντρα αποφάσεων του ΣΥΡΙΖΑ και της κυβέρνησης, που είχαν ως αποτέλεσμα το 2ο νομοσχέδιο Μπαλτά. Το 2ο νομοσχέδιο, μαζί με ένα-δυο θετικά πράγματα που ζητούσε έτσι κι αλλιώς το σύνολο των δημιουργών, περιείχε σημαντικές αλλαγές και αφαιρέσεις που θεωρήσαμε οι πλειοψηφούντες πως δεν είναι προς το συμφέρον μας, αλλά μόνο προς το συμφέρον των μετόχων της ΑΕΠΙ. Και διαμαρτυρηθήκαμε γι’αυτές δημοσίως.

 

2. Μετά το «πόρισμα-κόλαφος» της Εrnst & Υoung για την ΑΕΠΙ και την εισαγγελική έρευνα για έξι κακουργήματα και ένα πλημμέλημα, η Γενική Συνέλευση του ΜΕΤΡΟΝ, στις 22/2/2017, κατά πλειοψηφία ζήτησε επισήμως από την Πολιτεία άμεση τοποθέτηση επιτρόπου τραπεζικού τύπου, ο οποίος θα διοικεί και θα ελέγχει την ΑΕΠΙ μετασχηματίζοντάς την σταδιακά σε οργανισμό ελεγχόμενο από δημιουργούς. Η Γενική Συνέλευση ζήτησε επίσης να διακοπεί κάθε επαφή με τους μετόχους της ΑΕΠΙ για την επόμενη μέρα, αφού οι προτάσεις και οι επιστολές τους κρίνονται πλέον ως αφερέγγυες.

 

Παρ’ όλ΄αυτά τα τρία μειοψηφούντα μέλη του ΔΣ, μαζί πλέον με τον Γιώργο Ανδρέου, συνέχισαν να κινούνται ανοιχτά (σε όλα τα θεσμικά ραντεβού και με δημόσιες επιστολές) ενάντια στην απόφαση της ΓΣ. Ζητούν και προωθούν την πρόταση που μειοψήφησε, με κάθε τρόπο. Δημοσίως δε, προσυπογράφουν την 1η επιστολή των 49 (αργότερα 125), που πάει κόντρα στις αποφάσεις του Σωματείου μας.

 

Τους παρακάλεσα είτε να συμμορφωθούν με την απόφαση της ΓΣ είτε να παραιτηθούν, έστω ένας από αυτούς ώστε να αναπληρωθεί από τον πρώτο αναπληρωματικό, τον Γιώργο Χατζιδάκι που ανήκει στην πλειοψηφική τάση της ΓΣ , ώστε η ΓΣ να εκφράζεται αυθεντικά και πλειοψηφικά και μες στο ΔΣ και να μπορούμε να προωθήσουμε ενωμένοι την πρόταση του Σωματείου μας. Το αρνήθηκαν. Τους παρακάλεσα επίσης για πρόωρες εκλογές, προκειμένου να μπορεί να διοικηθεί το ΜΕΤΡΟΝ και να εκφραστεί με ενιαία άποψη, αυτήν που θα θέλει η πλειοψηφία. Το αρνήθηκαν, επίσης.

 

Προσπάθησα να κρατήσω τις εσωτερικές ισορροπίες του προβλήματος εντός του ΔΣ, τώρα όμως δεν γίνεται άλλο να βλέπω το ΜΕΤΡΟΝ να χρησιμοποιείται δημοσίως και πολιτικά ως φορέας αντίθετος με αυτά που ψηφίζουν τα μέλη του.

 

Ξεκινήσαμε πολύ διαφορετικά, πετύχαμε με τις πρωτοβουλίες και το θάρρος μας (και με προσωπική έκθεση) τον έλεγχο στην ΑΕΠΙ, τη μείωση της προμήθειάς της από 37% σε 20 %, το Εποπτικό Συμβούλιο Δημιουργών, ένα σωρό νίκες για τους δημιουργούς που κάποτε ήταν αδιανόητες.

 

Αυτή τη στιγμή όμως το ΜΕΤΡΟΝ λειτουργεί αντιθεσμικά, αφού τα μέλη αυτά του ΔΣ αρνούνται να εκφράσουν και να υποστηρίξουν την απόφαση της γενικής συνέλευσης, τη στιγμή μάλιστα που την έχουν συνυπογράψει και 450 δημιουργοί.

 

Δυστυχώς δεν πιστεύω ότι το ΜΕΤΡΟΝ μπορεί υπό την παρούσα συγκυρία να υπερασπιστεί το συμφέρον των δημιουργών όπως αυτό έχει εκφραστεί από την πλειοψηφία της ΓΣ και την επιστολή των 450 και γι’αυτό παραιτούμαι.

 

Και για να είμαι απολύτως ξεκάθαρος ποτέ δεν πίστεψα ούτε πιστεύω ότι οι συνάδελφοι με τους οποίους διαφωνώ, επεδίωκαν ή επιδιώκουν τα συμφέροντα της ΑΕΠΙ ή των μετόχων, αντιθέτως και εκείνοι τις ίδιες αγωνίες με εμάς μοιράζονται. Δυστυχώς, όμως, εκτιμώ ότι με τις ενέργειες τους συνέβαλαν και συμβάλλουν σε αποτελέσματα που εξυπηρετούν την ΑΕΠΙ. Εξ ου και η τόσο ριζική μεταξύ μας διαφωνία.

 

Εύχομαι καλή τύχη και καλή συνέχεια σε όλους.

 

Φοίβος Δεληβοριάς

 

Πηγή: Επιστολή παραίτησης του Φοίβου Δεληβοριά από την προεδρία του Δ.Σ του "ΜΕΤΡΟΝ" - Musicpaper.gr

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Mετά την μαζική αποχώρηση του συνδικαλιστικού σωματίου των δημιουργών ΜΕΤΡΟΝ οι Γιώργος Ανδρέου, Στάθης Δρογώσης, Φοίβος Τασσόπουλος και Μανώλης Φάμελλος απαντούν στις εις βάρος τους κατηγορίες.

 

Επιστολή των 4 μελών του ΔΣ του ΜΕΤΡΟΝ

Πηγή: Τι απαντούν στις κατηγορίες τέσσερις καλλιτέχνες - Νσυν - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι

 

Λυπούμαστε αφάνταστα που είμαστε αναγκασμένοι να απαντήσουμε δημόσια στις επιστολές παραίτησης του Φοίβου Δεληβοριά και του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου, όπως και στην επιστολή μαζικής αποχώρησης ενός αριθμού μελών του σωματείου μας .

 

Οι διαφορές απόψεων μέσα στο ΔΣ που αναφέρει ο Φοίβος Δ.απηχούσαν βεβαίως διαφορές απόψεων μέσα στο σώμα των μελών μας, και από την πλευρά μας προσπαθήσαμε να τις εκπροσωπήσουμε με τρόπο συναινετικό και μετριοπαθή.

 

Απαντούμε κατά περίπτωση:

 

1α Ένα μέλος του ΔΣ μας όντως συμμετείχε ως δημιουργός μετά από προσωπική πρόσκληση σε συνάντηση στην Βουλή, εκφράζοντας προσωπικές του απόψεις που δεν ήταν διαφορετικές από αυτές του Σωματείου. Ο πληθυντικός στην επιστολή Δεληβοριά είναι διαστρεβλωτικός.

 

Υπήρξε ΕΝΑΣ άνθρωπος σε ΜΙΑ συνάντηση και είχε κάθε δικαίωμα να πάει εκεί αφού είχε έννομο συμφέρον. Στη συνάντηση εκείνη συμμετείχαν και μέλητου σωματείου και πολλοί άλλοι δημιουργοί.Είχαν κατηγορηθεί και τότε μεάδικο τρόπο ότι τάχα πήγαν εκεί επειδή είχαν προκαταβολές από την ΑΕΠΙ, από μέλος του ΔΣ μας που έφυγε. Αυτό συνέβη πριν από ένα χρόνο και το θέμα είχε θεωρηθεί λήξαν από όλους μετά τις εξηγήσεις που δόθηκαν.

 

Προφανώς ανασύρεται σήμερα για τη δημιουργία φτηνών εντυπώσεων.

 

1β Υπήρξε ομόφωνη απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΜΕΤΡΟΝ το ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ καλοκαίρι, να σταλεί επιστολή που να συσπειρώνει τους δημιουργούς ενάντια στο άρθρο 45 (υποχρεωτική διαμεσολάβηση στην δημόσια εκτέλεση). Την ομόφωνη αυτή απόφαση της γενικής μας συνέλευσης ακύρωσε η τότε πλειοψηφία του διοικητικού μας συμβουλίου.

 

Ενώ συνδιαμόρφωσε την συγκεκριμένη επιστολή, στην συνέχεια αποφάσισε να μην την υπογράψει μετά από παρέμβαση του νομικού μας συμβούλου (μαζί κι ο Γιώργος Ανδρεου, που συναντήθηκε με μας αργότερα, με διαφοροποιήσεις σε πολλά, αλλά και διάθεση συνεννόησης, ιδίως στο ακανθώδες θέμα του τραπεζικού επιτρόπου).

 

Σε συνέχεια της παραπάνω πρωτοβουλίας πάντως, συναντήσαμε μαζί και με άλλους συναδέλφους για μια και μοναδική φορά τον τότε υπουργό Πολιτισμού εκπροσωπώντας τους πολλούς συναδέλφους που υπέγραψαν εντός και εκτός σωματείου.

 

Αποτέλεσμα αυτής της μαζικής διεκδίκησης του καλοκαιριού είναι βελτιώσεις του νομοσχέδιου που πραγματικά όπως αναφέρει και ο Φοίβος Δεληβοριάς ζητούσαν όλοι οι δημιουργοί. Άλλωστε πολλοί απ' όσους συγκροτούν την κίνηση των 450 τώρα, συμμετείχαν με τις υπογραφές τους αλλά και πιο ενεργά στην καλοκαιρινή εκείνη πρωτοβουλία. Εγκαλούν λοιπόν οι συνάδελφοι που υπέγραψαν μαζί μας τότε, για αντιθεσμική συμπεριφορά τον εαυτό τους;

 

Εδώ, προς τους φίλους χρήστες της μουσικής μας θέλουμε να σημειώσουμε πως διαρκής στόχος μας ήταν η δημιουργία μιας κοινής ομπρέλας στον χώρο της είσπραξης που θα έβαζε τάξη στο χάος που επικρατεί σήμερα. Χάος που έχει προκληθεί από την ανεξέλεγκτη αδειοδότηση και δράση όχι μόνο ενός οργανισμού αλλά και από πολλούς άλλους παράγοντες που αξίζουν αναλυτική τοποθέτηση σε κάποια άλλη ευκαιρία. Μάλιστα σε ένα προσχέδιο του νόμου είχε συμπεριληφθεί και μια σχετική πρόβλεψη η οποία δυστυχώς απαλείφθηκε.

 

Στις 27/9/2016 συγκεντρώσαμε οι 3 μας (Δρογώσης- Τασσόπουλος-Φάμελλος) 30 υπογραφές μελών μας όπως προβλέπει το καταστατικό και ζητήσαμε ΑΜΕΣΑ ΓΣ για να επανατοποθετηθούμε πάνω στο ζήτημα του νόμου,θεωρώντας πως οι θέσεις του ΔΣ δεν απηχούν τις θέσεις του σώματος.

 

Κάποιοι από όσους υπέγραψαν την επιστολή εκείνη μας εγκαλούν και σήμερα για αντικαταστατική συμπεριφορά. ΜΑΣ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ άμεση σύγκλιση της συνέλευσης, με την αιτιολογία της μη ύπαρξης ενός τελικού σχεδίου νόμου. Ήδη όμως μας κατηγορούσαν ανοικτά για το προσχέδιο που είχαμε ΟΛΟΙ στα χέρια μας.

 

Είναι απορίας άξιον πάντως πως μέσα σε αυτό το κλίμα που περιγράφουν οι επιστολές παραίτησης, το φθινόπωρο προέκυψε απόλυτη σύγκλιση (βοήθησε σε αυτό και η μετριοπαθής στάση του Γιωργου Ανδρεου) και στο τελικό σχέδιο του νόμου το ΔΣ μας πρότεινε ομόφωνα κάποιες παρεμβάσεις. Ακόμα και μετά την δημοσιοποίηση του πορίσματος, το ΜΕΤΡΟΝ κράτησε ενιαία ομόφωνη στάση στις διεκδικήσεις του προς την πολιτεία και την ΑΕΠΙ, μέχρι που η αιφνιδιαστική εισήγηση του Παναγιώτη Καλατζόπουλου δίχασε το σώμα των μελών.

 

Με ομόφωνη πρωτοβουλία του ΔΣ μας άλλωστε είχε ήδη προηγηθεί συνάντηση μας με την Διοίκηση της ΑΕΠΙ για να διερευνηθουν οι προθέσεις της και το αν προτίθεται να αποκαταστήσει την οικονομική ζημιά και τα μεγάλα ελλείμματα. Μάλιστα με πρωτοβουλία του ΜΕΤΡΟΝ προσκαλέσαμε και το ΔΣ του ΣΩΜΣΕ σε αυτήν την προσπάθεια.

 

Αναρωτιόμαστε εύλογα λοιπόν, μήπως μια λύση εφικτή πιθανόν από τον Φεβρουάριο, με την επίβλεψη και την νομικη εγγύηση της Πολιτείας (και φυσικά χωρίς τους μετόχους στην Διοίκηση) δεν εξυπηρετούσε κάποιους, και ποιοί είναι αυτοί.

 

Πειθαρχήσαμε πάντως στην απόφαση της ΓΣ και την στηρίξαμε στην συνάντηση με την υπουργό Πολιτισμού που ακολούθησε, όπως και στην συνάντηση με τον ΟΠΙ, όπου και εκφράσαμε την άποψη μας, όταν μας ζητήθηκε. Μας έγινε όμως σαφές από την πρώτες μας αυτές επαφές (και όσες ακολούθησαν), πως η Πολιτεία δεν θα νομοθετούσε στην κατεύθυνση της λύσης του τραπεζικού επιτρόπου.

 

Προσπαθήσαμε με όλες μας τις δυνάμεις να τονίσουμε στην άλλη πλευρά πως η συγκεκριμένη λύση ενέχει σοβαρούς κινδύνους και συγκρούεται νομικά και με το ελληνικό όσο και με το ευρωπαϊκό δίκαιο - όπως πολλοί έγκριτοι νομικοί και πανεπιστημιακοί μας ανέφεραν, ύστερα από εξαντλητική έρευνα μας.

 

Η πλευρά που υποστηρίζει την απόφαση της γενικής μας συνέλευσης στο ΔΣ μας, απέφυγε δια της αναβολής προγραμματισμένες συναντήσεις με ανεξάρτητους νομικούς και συνταγματολόγους, ώστε να δούμε όσο πιο σφαιρικά το σοβαρότατο θέμα της επιτροπείας.

 

Θεωρούμε αυτονόητο πως σε επιστολές δημόσιες που υποστηρίζουν την μια ή την άλλη άποψη, καθένας υπογράφει ως υπεύθυνο πρόσωπο ατομικά.

 

Το ίδιο κάναμε και εμείς με τις δυο επιστολές μας (μπορεί κανείς να διαπιστώσει διαβάζοντας τες, πως οι διαφορές από την πλειοψηφούσα πρόταση της γενικής συνέλευσης του ΜΕΤΡΟΝ είναι πολύ μικρές και αφορούν κυρίως τακτικές κι όχι επί της ουσίας διαφωνίες - εκτός από το θέμα του επιτρόπου, όπου εμείς προκρίνουμε επίτροπο από το πτωχευτικό δίκαιο, θεωρώντας την λύση αυτή λιγότερο επικίνδυνη και πιο ελεγχόμενη. Και ζητήσαμε με έμφαση την απόφαση εφαρμογής επιτρόπου να την παίρνει το εποπτικό συμβούλιο των δημιουργών, που εκπροσωπεί τα συμφέροντα μας έναντι όλων).

 

Η επιστολή μας δημοσιοποιήθηκε μόνο εκ των υστέρων απέναντι στην επιστολή των 450+ για την οποία πληροφορηθήκαμε από τον τύπο και την οποία σεβόμαστε και αντιμετωπίζουμε ως αντίστοιχη τοποθέτηση ανεξάρτητων προσώπων στην ανοιχτή κοινωνία.

 

Θεωρούμε επίσης πως όχι μόνο η ύπαρξη δυο επιστολών από εμάς τους δημιουργούς δεν προκαλεί ζημιά στα αιτήματα μας, αλλά αντίθετα συμβάλλει στον γόνιμο διάλογο και τον πλουραλισμό των απόψεων.

 

Δεν είναι δυνατόν μια οποιαδήποτε απόφαση συνδικαλιστικού οργάνου να φιμώνει και να εμποδίζει υπεύθυνους πολίτες και δημιουργούς να τοποθετηθούν ατομικά πάνω σε θέματα που επηρεάζουν την ζωή και την περιουσία τους.

 

Είναι τερατώδες ψέμα το ότι αρνηθήκαμε εκλογές στο αίτημα του Προέδρου μας. Το αίτημα του Προέδρου υπεβλήθη το Σάββατο του Λαζάρου και σύμφωνα με το καταστατικό μας οι εκλογές δεν θα μπορούσαν να διεξαχθούν σε χρόνο πιο σύντομο από αυτό των 3 (τριών) εβδομάδων. Δυστυχώς μέσα στις διακοπές του Πάσχα όλοι λείπουν. Αποφασίσαμε λοιπόν ομόφωνα να κάνουμε ΔΣ προετοιμασίας εκλογών ακριβώς μετά το Πάσχα.

 

Ο πρόεδρος ΔΕΝ αντέδρασε στο ενδεχόμενο να γίνουν τότε παρά μόνο τώρα και δημόσια, με απαράδεκτους υπαινιγμούς πως δήθεν εμποδίζουμε την έκφραση του σωματείου, υπαινιγμούς που θεωρούμε ευθέως συκοφαντικούς και προσβλητικούς για την υπόληψη μας και την προσωπικότητα μας.

 

Το πιο σουρεαλιστικό είναι ότι η νέα κρίση στο ΔΣ ξέσπασε όταν υιοθετήσαμε πρόταση του Αντώνη Πλέσσα (ο οποίος αποχωρεί και αυτός καταγγέλλοντας) να σταλεί επιστολή στον ΟΠΙ, στην οποία ρωτάμε για το αν ο ΟΠΙ έχει αξιολογήσει την πρόταση της ΑΕΠΙ για την εξυγίανσή της.

 

Οι Καλατζόπουλος- Δεληβοριάς θεώρησαν την επιστολή Πλέσσα ως αντίθετη στην απόφαση της ΓΣ μας αλλά... μαζί με αυτόν που την έφτιαξε αποχωρούν καταγγέλλοντας μας. Σε κανονικές συνθήκες θα γελούσαμε απλά, αλλά αυτή η εξέλιξη δεν είναι για γέλια.

 

Είναι επίσης απολύτως ντροπιαστικό για τον κλάδο μας, να στοχοποιείται κάθε διαφορετική άποψη και να ταυτίζεται (εκ του πονηρού;) με τις επιδιώξεις της ΑΕΠΙ, γεγονός που δυστυχώς υποβόσκει εναντίον μας τόσο στις επιστολές παραίτησης Δεληβορια- Καλαντζοπουλου, όσο και στις επιστολές παραίτησης μελών από το σωματείο μας.

 

Ειναι κρίμα οι συνάδελφοι μας να χρειάζονται τέτοιου είδους μεθοδεύσεις για να αποδομήσουν τα απολύτως λογικά και ψύχραιμα επιχειρήματα μας, καθώς και την επιλογή μας να τοποθετηθούμε με ειλικρίνεια και εντιμότητα, σύμφωνα με τις απόψεις και την εμπειρία μας, σε αυτά τα κρίσιμα για τον κλάδο μας ζητήματα.

 

Εμείς δεν υιοθετούμε τις κατηγορίες πως όσοι συνάδελφοι έχουν διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις απο τις δικές μας είναι ενεργούμενα της ΑΕΠΙ, κάποιων χρηστών ή άλλων συμφερόντων.Στην κατηγορία ότι εμείς οι 3 (Δρογώσης-Τασσόπουλος-Φάμελλος, ως...μυστικοί πράκτορες) αλλάξαμε τον νόμο Μπαλτά,απάντησαν οι ίδιοι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και οι συνεργάτες τους στην συνεδρίαση της ΕΠΕΚΕ πολιτισμού στη Βουλή, στην οποία καλέστηκαν και τα δυο σωματεία (ΜΕΤΡΟΝ -ΣΩΜΣΕ) να παρευρεθούν.

 

Εκεί όλοι όσοι αρμόδια ασχολήθηκαν με το νομοσχέδιο, είπαν ότι πολλές διατάξεις άλλαξαν λόγω εμφανούς αντισυνταγματικότητας και άλλες μετά από αίτημα άλλων ΟΣΔ .

 

Η επιτυχία της δικής μας επιστολής που δεν υπέγραψε το ΔΣ του Μέτρον είναι συγκεκριμένη και κανείς δεν μπορεί να την αρνηθεί: Το άρθρο 45 ευτυχώς άλλαξε. Και αυτό το ήθελαν όλοι οι δημιουργοί. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες συνωμοσίας και επιθετική στοχοποίηση. Συμπερασματικά:

 

α) Δεν είμαστε ούτε υπήρξαμε "αντιθεσμικοί".

 

β) Δεν διασπάσαμε κάποιο μέτωπο δημιουργών.

 

γ) Δηλώνουμε ρητά ότι κανείς από τους τέσσερείς μας δεν έχει προκαταβολή από την ΑΕΠΙ .

 

δ) Η λάσπη επιστρέφεται σε αυτούς που τη διακινούν.

 

ε) Καλούμε δημοσίως τους φίλους που έφυγαν να διαχωρίσουν τη θέση τους από την προσβλητική επιστολή διχόνοιας . Άλλο πράγμα η διαφωνία και άλλο η στοχοποίηση.

 

στ) Θα αποφασίσουμε συλλογικά για την επόμενη μέρα. λίγα λόγια για την ταμπακιέρα:

 

Οι μέτοχοι της ΑΕΠΙ ας μην χαίρονται με αυτήν την πρόσκαιρη εικόνα διάσπασης. Οι ευθύνες τους είναι ασυγχώρητες και πιθανότατα και ποινικές.

 

Όσο για όλους εμάς τους δημιουργούς, η Μουσική και η αγάπη μας γι' αυτή, μας δένει και μας ενώνει - και παραμένει πάντα πιο μεγάλη από τους μικρούς μας εαυτούς.

 

Για το ΔΣ του ΜΕΤΡΟΝ

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

 

ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ

 

ΦΟΙΒΟΣ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ

 

ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σε όλα τα συνδικαλιστικά όργανα , έχει παρεισφρήσει ο κομματισμός, , γιατί όχι και σε αυτά των καλλιτεχνών.

 

ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ διαχρονικά ......σε κάθε συνδυκαλιστικές εκλογές, αντιμέτωπες, λες και είχαμε Εθνικές Εκλογές.

 

Τίποτα δεν θα αλλάξει, εκτός από....τυχόν ονόματα συνδυασμών.

 

Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, πως ο Έλληνας, ΠΡΩΤΑ είναι κάποιο κόμα, και μετά ο,τιδήποτε άλλο......., μουσικός, δικηγόρος, οπαδός του ΠΑΟΚ ή ορειβάτης.

 

Υ.Γ. Πιστεύω,

ΔΕΝ ΞΕΡΩ,

αλλά τα "κομματικά κοράκια", όπου βρουν οργανωμένο ανθρώπινο σχηματισμό, παρεισφρέουν σε αυτόν και προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την οργάνωση του και τις δομές του.

Λογικό από μέρος τους,

Το παράλογο είναι ότι ....τα καταφέρνουν.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλα τα συνδικαλιστικά όργανα , έχει παρεισφρήσει ο κομματισμός, , γιατί όχι και σε αυτά των καλλιτεχνών.

 

ακριβως και αυτο εξηγει την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ στους περισσοτερους κλαδους (και ειδικα σε αυτον της "καλλιτεχνικης παραγωγης").

 

ως γνωστον ο μεγαλυτερος εχθρος της ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ηταν,ειναι και θα ειναι ο στρατευμενος ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, πρέπει απαραίτητα να πάρει κανείς το μέρος κάποιου; Κι αν ναι, ποιου στην προκειμένη;

Προσωπικά διατηρώ το δικαίωμα να μην είμαι με κανέναν τους - γιατί δεν πολυκαταλαβαίνω κιόλας γιατί "τρώγονται".

 

EDIT: Πιστεύω ότι οι περισσότεροι έχουν αγαθές προθέσεις και τον ίδιο σκοπό, για τα πνευματικά δικαιώματά τους και τη δίκαιη διανομή τους.

Έκανε μεγάλο κακό όμως η ΑΕΠΙ έτσι όπως λειτουργούσε χωρίς κανένας να γνωρίζει πως γίνονταν οι διανομές των χρημάτων. Πόσοι έπαιρναν και τι. Καλλιτέχνες έλαβαν προκαταβολές, δηλαδή δανεικά και αγύριστα μεγάλα ποσά, κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Ακούγονται διάφορα ονόματα, να δούμε αν θα βγουν ποτέ στη δημοσιότητα, ποιοι ήταν εκείνοι που συνεργάζονταν με τους Ξανθόπουλους, τους ιδιοκτήτες της ΑΕΠΙ. Προφανώς κάτι έχει ακούσει και ο Γιάννης Αγγελάκας και το αναφέρει στην παρέμβασή του που έβαλα παρακάτω.

Το αλληλοφάγωμα τώρα και οι ανοιχτές επιστολές με τις υπογραφές μόνο κακό τους κάνουν...

 

 

Η επιστολή Αγγελάκα  που μου φάνηκε σοφά και ψύχραιμα τοποθετημένη... (ένα κείμενο που έστειλε στη fb σελίδα της Πρωτοβουλίας 450+ Δημιουργών και Κληρονόμων - μεταξύ άλλων οι Ξαρχάκος, Αγγελάκας, Χ. Κατσιμίχας, Μάλαμας, Ιωαννίδης, Παυλίδης, Δεληβοριάς, Ελευθερίου, Λευτέρης Παπαδόπουλος, Νικολόπουλος, Ξυδάκης, Μαραβέγιας, Πασχαλίδης, Ιωάννου, Κυπουργός, Πλάτωνος, Σπανός, Νίκος Αντύπας, Ζούδιαρης, Καλαντζόπουλος, Καλδάρας, Καραμουρατίδης, Κοντόπουλος, Μωραῒτης, Πλέσσας, Πολυκανδριώτης, Καρασούλος, κληρονόμοι Β. Τσιτσάνη, Μ.Χατζιδάκι, Μ.Λοϊζου)

 

Δεν το βρίσκω στη σελίδα της πρωτοβουλίας οπότε το βάζω από μια από τις πολλές του αναδημοσιεύσεις, just for the record

 

Αγγελάκας: Μέχρι τώρα αποδεχόμουν ως προβατάκι τα βίτσια της αχόρταγης ΑΕΠΙ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αισθάνομαι ευγνώμων για την παράθεση όλων αυτών των πληροφοριών. Μαγική η στιγμή που οι αριστερόστροφοι καλλιτεχναράδες της Ελλάδας, συνειδητοποιούν ότι μόνο ένας καπιταλιστικόστροφος οργανισμός θα μπορούσε να λειτουργεί υπέρ των συμφερόντων τους, αν βεβαίως υπήρχε.

 

Θα πω βέβαια ότι τους θεωρώ κόπανους διότι ενώ τρέχανε για τις περιβόητες "καθαρίστριες", μία μεγάλη συναυλία για το συγκεκριμένο θέμα, δεν βλέπω να οργανώνει κανείς - ξέρετε γιατί;.. διότι είναι αμήχανοι με την παραπάνω συνειδητοποίηση και άντε να φέρεις κοινό για να διαδηλώσεις τη συγκεκριμένη αμηχανία....

 

Δεν πειράζει... ΚΑΟ ΠΑΚΑ....

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε πάλι: Το πόρισμα των ορκωτών λογιστών έδειξε σκάνδαλα εκατομμυρίων που είχαν στηθεί σε βάρος των δημιουργών αλλά και των χρηστών.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε πάλι: Το πόρισμα των ορκωτών λογιστών έδειξε σκάνδαλα εκατομμυρίων που είχαν στηθεί σε βάρος των δημιουργών αλλά και των χρηστών.

"θα μπορούσε να λειτουργεί υπέρ των συμφερόντων τους, αν βεβαίως υπήρχε" λολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θα θελες να υπάρχει, υπήρχε.

Και "δεν  λειτουργησε υπέρ των συμφερόντων τους". Δεν σου απάντησα, απλώς γελάω με τις ακροβασίες σου. Την ατζεντούλα σου και τα παραπονά σου στον εισαγγελέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου