Προς το περιεχόμενο

δρομολόγηση rack σε amp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά συγνώμη για τον τίτλο, ίσως είναι λίγο ασαφής...

όμως θα σας εξηγήσω...

Μέχρι να καταλήξω (και αν) σε ένα μικρό λαμπάτο ενισχυτή για χρήση σπιτιού ακούω και παίζω γενικά από τα monitor με τα οποία ηχογραφώ, αφού έχω δρομολογήσει την κιθάρα μου μέσα από έναν λαμπάτο προ soldano και σχεδόν κανένα πετάλι και κυρίως ένα lexicon reverb σε φέτα και σπανίως ένα mxr delay system II σε ένα πολυκάναλο μίξερ Roland που μετά πάνε στην κάρτα ήχου για ηχογράφηση, αλλά και μετά έξοδο από μια Line out προς ενεργά monitor.

Από μια έξοδο του Roland στέλνω στη είσοδο ενός μικρού τρανζιστοράτου practice amp  της Samick.

Το πρόβλημα είναι το εξής....

Ο μικρός σαμίκος παίζει μια χαρά (του έχω αλλάξει και το κορεάτικο μεγάφωνό του με ένα celestion) όταν βάλω την κιθάρα καρφί πάνω του. Ήχος γεμάτος με λογικά χαμηλά για το μεγεθός του και ισχύ. Όμως καρφί, χωρίς κανένα εφέ.

Όταν όμως έρθει το σήμα σε επίπεδο line από τον Roland στον samick  αυτό που βγαίνει από τον ενισχυτάκο (γιατί από τα μόνιτορ βγαίνει ΟΚ) είναι ψόφιο και κύρια άμπασο.

Το ερώτημα είναι πως θα μπορούσα να  προσαρμόσω την είσοδο του ενισχυτή που προφανώς είναι hι Ζ σε Line?

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

.........ακούω και παίζω γενικά από τα monitor με τα οποία ηχογραφώ, αφού έχω δρομολογήσει την κιθάρα μου μέσα από έναν λαμπάτο προ soldano και σχεδόν κανένα πετάλι και κυρίως ένα lexicon reverb σε φέτα και σπανίως ένα mxr delay system II σε ένα πολυκάναλο μίξερ Roland που μετά πάνε στην κάρτα ήχου για ηχογράφηση, αλλά και μετά έξοδο από μια Line out προς ενεργά monitor.

Από μια έξοδο του Roland στέλνω στη είσοδο ενός μικρού τρανζιστοράτου practice amp  της Samick.........

  Sorry Δημήτριε που δεν έχω να σου προτείνω κάποια λύση όσον αφορά το "προβλημά" σου, αλλά μήπως είναι καιρός να "ανακαλύψεις" το Guitar rig για τις ηχογραφήσεις σου.......?  ::)      και να αφήσεις ήσυχο τον Samick............. :-[
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Sorry Δημήτριε που δεν έχω να σου προτείνω κάποια λύση όσον αφορά το "προβλημά" σου, αλλά μήπως είναι καιρός να "ανακαλύψεις" το Guitar rig για τις ηχογραφήσεις σου.......?  ::)      και να αφήσεις ήσυχο τον Samick............. :-[

ο ήχος που παίρνω και θέλω είναι 90% καθαρός.

Οπότε δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι προσομοιώσεις.

Ήδη στην αλυσίδα είναι και το v amp pro της behringer που παρά τα χρόνια του μπορεί να βγάλει μερικούς ήχους προσομοίωσης, αλλά και αυτό χρησιμοποιείται 90% καθαρό με μόνο ώρες ώρες κάποια modulation.

Για το rig ίσως μελλοντικά. Αλλά θέλω μετά από τα χρόνια που έχω ασχοληθεί ΕΝΑΝ ήχο κυρίως και καθαρό. Και προς εκεί προσανατολίζομαι.

 

Τον σαμικ τον βάζω μόνο για να διαχωρίζω πολλές φορές από αυτό που έρχεται από το daw έτσι ώστε να νιώθω την κιθάρα να βγαίνει και έξω από το mix.

 

Το πρόβλημα κύρια είναι ότι όλο το σύστημά μου είναι (μετά την κιθάρα και ένα πετάλι od) ρακάτο και line. Συνεπώς δεν μπορεί να πάει σε είσοδο κιθάρας σε ενισχυτή. Μόνο σε ενεργά. Και έτσι βγαίνει από τον ενισχυτή ψόφιο και με χαλασμένο eq.

Αυτό που ζητάω είναι μια προσαργμογή εξόδου Line σε υψηλής αντίστασης.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν εχει η κονσολα σου insert στο mic παρε απο εκει εξοδο.....

 

αυτή εδώ είναι

roland-m-12e-212785.jpg

 

νομίζω παίρνω από κάποιο monitor out.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αν έχει ο Soldano έξοδο thru, πάρε αυτήν για τον Samick.

Δες τι επιλογές σου δίνει ο Soldano. Ποιο μοντέλο είναι; Πως συνδέεται στον μείκτη;

 

Απο τον Roland δοκίμασε να πάρεις σήμα απο το Send Aux.

Εναλλακτικά απο κάποιο Insert.

Αλλά είναι Line mixer για keyboards και εφέ. :-\

 

Πες μας και την ακριβή συνδεσμολογία. πχ κιθάρα>soldano>κλπ.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Τωρα που το σκέφτομαι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κι ένα DI ανάποδα. Απο Lo σε Hi.

Αλλά αυτό συνήθως έχει XLR Lo και η κονσόλα σου δεν έχει τέτοια επιλογή οπότε θα πρέπει να βαλεις μετατροπέα σε καρφί.

Και μετά ένα DI μπορεί να κοστίζει όσο ο Samick... οπότε δεν το προτείνω. Εκτός και αν σου φανεί χρήσιμο και στα live. Καλό είναι να υπάρχει ένα.

Ιδανικά θα σου έλεγα να κοιτάξεις τις επιλογές monitoring του Soldano.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο,αυτο που λεει ο yameth.Κατι σαν αυτο δηλαδη που ειναι και φτηνο για να δοκιμασεις...Db-01 Di-box Παθητικο Μετατροπεας Line Σηματος ΣΕ MIC - Επαγγελματικος ηχος (PER.502723).      Για να γλιτωσεις τον ανταπτορα απλα θα φτιαξεις το καλωδιο απο xlr σε καρφι...Στο ιντερνετ το δειχνουν παντου,ευκολο....Δεν χανεις τιποατα να δοκιμασεις,ποιο πολλα θα φτιαξει παρα θα χαλασει...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν....

γενικά πως πάει...

Κάτσε γιατί δεν είναι εύκολο..... (και τα αλλάζω κάθε τόσο...  ;D)

 

όλα ξεκινάνε από τον v amp της behringer. (δεν θέλω σχόλια είναι εξαιρετικό εργαλείο.  :P)

 

εκείνος παίρνει

α. είτε το βύσμα της κιθάρας καθαρό από μια έξοδο του line selector ls-2 της Boss

β. είτε το βύσμα από την άλλη έξοδο αφού έχουν παρεμβληθεί δυό OD.

(συνήθως είναι OFF)

 

ο v amp παίζει ρόλο βασικού προ και κουμανταδόρου σε 90% των περιπτώσεων σε bypass όλων των simulation. Δηλαδή μόνο modulation κρατώ (και αν, καθώς ήδη αυτά τα έχω και μετά στο lexicon). ο v amp δουλεύεται με midi footswitch για επιλογή preset ήχων (κύρια modulation και ένα βρωμοpreset) volume + wah pedal.

 

Στην λούπα του μπαίνει ο soldano  sp77 II. Για όταν θέλω λαμπάτο ήχο (σχεδόν πάντα δηλαδή).

Μετά πήγαινε στο MXR delay system II που τωρα είναι εκτός γιατί θέλουν λίγο κούνημα τα τσιπάκια μνήμης του στις βάσεις τους.

Μετά σε rack κουρδιστήρι Boss tu50, μετά compressor limiter cl-50 Boss, parametric EQ pq-50 Boss που συνήθως είναι εκτός.

Μετά οι stereo έξοδοι του v amp πάνε σε δυό εισόδους του mixer (M-12e) και από εκεί από send effect στο reverb Lexicon mx200, του οποίου οι έξοδοι γυρνάνε σε άλλες δυό εισόδους του mixer και μπλεντάρονται. Η master έξοδος του mixer πάει στην focusrite για ηχογράφηση και αναπαραγωγή σε ενεργά fostex.

Από μια send aux στέλνω στην είσοδο του samick.

Προφανώς όλα είναι σε level line και έτσι το σήμα που παίρνω από τον samick (παράλληλα με αυτό που βγαίνει από τα ενεργά), είναι ψόφιο από συχνοτικό επίπεδο. Διότι προφανώς δεν οδηγείται σωστά η είσοδος.

 

Γενικά παίζω στο 90% καθαρά ή με ελάχιστο modulation, πάντα με reverb.

Στις σπάνιες περιπτώσεις θα βάλω λιγο OD ή κάποιον έτοιμο simulation amp-cabinet από τον v amp από τους πολύ λίγους που έχω φτιάξει.

 

Live δεν προβλέπονται.

Ούτε θα βγεί ποτέ ο samick από το σπίτι. Μόνο για καμιά πρόβα σπάνια.

 

όταν λοιπόν κοτσάρω την κιθάρα καρφί στον samick ακούω ικανοποιητικό ήχο συχνοτικά, αλλά προφανώς κατάξερο αφου δεν υπάρχει κανένα εφέ.

Όταν θέλω μαζί με τα μόνιτορ να πάρω κάτι έξτρα από τον ενισχυτάκο σύμφωνα με αυτά που ξέρω ότι μπορεί να δώσει το ηχειο του, χάνω χαμηλές, απίστευτα.

 

Δεν ξέρω αν είναι κατανοητό....  ::)

 

 

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω ένα τέτοιο.

 

23812202.jpg

 

από κάπου θα μου έμεινε....

να το δοκιμάσω?

δηλαδή τα di δουλεύουν και ανάποδα?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου