Προς το περιεχόμενο

Αγορά πικάπ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ θα με υποχρεωνες αν τους ονοματιζες κιόλας. ....τον τελευταίο καιρό ψαχνομαι μόνο με επαγγελματικά.

Το παραμύθι με τα "σπιτικα" είχε κακο δράκο τελικά! !

Και τα δύο έχουν τους δράκους τους.

Απλώς για το hifi / hiend υπάρχει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και συνάμα παραμύθα.

Εξάλλου, οι επαγγελματίες, λόγω διαφορετικών παραμέτρων στην επιλογή τους, είναι λιγότερο επιρρεπής στην "παραμύθα"

Αν το μηχάνημα έχει σωστή/ενδιαφέρουσα τοπολογία αναπαραγωγής και ποιοτικά υλικά, συναρμολογημένα με επαγγελματισμό, και το επαγγελματικό μηχάνημα στέκει μια χαρά από μόνο του (μιλάμε για τελικούς πάντα). Άσε που ενίοτε το "σίδερο" (μ/σ) που έχουν μέσα θα το ζήλευαν οι περισσότεροι οικιακοί.

Δεν θα πάω στα θηρία (και ορισμένα sleepers) του παρελθόντος αλλά στα "σύγχρονα" d-class, η hiend κοινότητα έχει πολύ καλά λόγια για το ηχητικό αποτέλεσμα των Crown XLS.

Εγώ είχα τον 2000 και τον χρησιμοποιούσα για το μπάσο.

Δεν τον άκουσα σαν τελικό στο hifi αλλά σαν τελικός μπάσου, δεν με ενθουσίασε.

 

Μιας και το σκίσαμε το thread όμως, η πρόσφατη "ζημιά" μου είναι ένα 10κιλο λαμπάτο dac (Musical Fidelity Trivista) που απέκτησα και είναι χαρακτηριστικό δείγμα overengineering και με έχει βγάλει ψεύτη ως προς τον σκεπτικισμό μου για το πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα DAC.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 121
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Και τα δύο έχουν τους δράκους τους.

Απλώς για το hifi / hiend υπάρχει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και συνάμα παραμύθα.

Εξάλλου, οι επαγγελματίες, λόγω διαφορετικών παραμέτρων στην επιλογή τους, είναι λιγότερο επιρρεπής στην "παραμύθα"

Αν το μηχάνημα έχει σωστή/ενδιαφέρουσα τοπολογία αναπαραγωγής και ποιοτικά υλικά, συναρμολογημένα με επαγγελματισμό, και το επαγγελματικό μηχάνημα στέκει μια χαρά από μόνο του (μιλάμε για τελικούς πάντα). Άσε που ενίοτε το "σίδερο" (μ/σ) που έχουν μέσα θα το ζήλευαν οι περισσότεροι οικιακοί.

Δεν θα πάω στα θηρία (και ορισμένα sleepers) του παρελθόντος αλλά στα "σύγχρονα" d-class, η hiend κοινότητα έχει πολύ καλά λόγια για το ηχητικό αποτέλεσμα των Crown XLS.

Εγώ είχα τον 2000 και τον χρησιμοποιούσα για το μπάσο.

Δεν τον άκουσα σαν τελικό στο hifi αλλά σαν τελικός μπάσου, δεν με ενθουσίασε.

 

Μιας και το σκίσαμε το thread όμως, η πρόσφατη "ζημιά" μου είναι ένα 10κιλο λαμπάτο dac (Musical Fidelity Trivista) που απέκτησα και είναι χαρακτηριστικό δείγμα overengineering και με έχει βγάλει ψεύτη ως προς τον σκεπτικισμό μου για το πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα DAC.

 

Ο Μιχάλης είχε και έχει ακόμα αν δεν κάνω λάθος crown.

Πάντως το trivista δεν το φοβήθηκες για ανταλλακτικά?

εκείνο με τις μικρές λαμπίτσες δεν είναι?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Εξάλλου, οι επαγγελματίες, λόγω διαφορετικών παραμέτρων στην επιλογή τους, είναι λιγότερο επιρρεπής στην "παραμύθα"

 

 

Define  "επαγγελματίες" MR, διότι έχω δει κάτι πικραμένους, που άνοιξαν καφετΈριες με το εφάπαξ, και τους πούλησαν "επαγγελματικα" μηχανήματα ...επειδήΣ είναι προφέσιονελ αυτοί, και τους φούσκουσαν κάτι κολοκύθια, που 1000 φορές να βαζαν κάνα hi-fi στο μαγαζάκι τους, παρά αυτά τα έπιλα  ;D ;D ;D

 

Το επαγγελματικό δεν αντιδιαστέλλεται (όπως εσύ ειδικά πολύ καλά ξέρεις) με το ερασιτεχνικό, αλλά με το οικιακό.

Είναι σαν να βάλω εγώ ψυγείο μπουγατσάδικου....σπίτι μου. ;D ;D

 

Φυσικά σε όλα , υπάρχουν καλά και κακά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

μπουγατσατζίδικο το λενε.... ;D

Από αυτό,  ναι. ;D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως ναι....

έχω δει κάτι JBL και κάτι Meridian σε καφετέριες....

τζάμπα έκαιγε η λάμπα...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μιχάλης είχε και έχει ακόμα αν δεν κάνω λάθος crown.

Πάντως το trivista δεν το φοβήθηκες για ανταλλακτικά?

εκείνο με τις μικρές λαμπίτσες δεν είναι?

Ναι.

Τι να φοβηθώ;

Πέρα από τις δεκάδες χιλιάδες (συνεχούς χρήσης) ζωής που έχουν, υπάρχουν άφθονες ανταλλακτικές.

Ζήσε Μάη μου ...

Το μόνο που ίσως χρειαστεί, εφόσον όλα πάνε στραβά, να χρειαστούν κόλληση οι καινούριες, καθότι έχουν "πλοκάμια" και δεν μπαίνουν σε λυχνιολαβές.

Αλλά και αυτό δεν είναι ζήτημα...  ;)

Με την ίδια λογική, άμα είναι να μην πάρεις σκύλο γιατί μια μέρα θα πεθάνει, χάνεις και τη χαρά να έχεις ζήσεις με έναν σκύλο.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πολύ θα με υποχρεωνες αν τους ονοματιζες κιόλας.....

 

ο ένας ήταν ο "θρυλικός" πια για τον εκπληκτικό λόγο τιμής προς απόδοση αλλά και για τον ήχο του Behringer EP1500 και ο έτερος ένας hi end προδιαγραφών και ήχου αλλά σε τιμή φθηνού PA που έβγαλε στην ελληνική αγορά στα μέσα των 90s ο Σπύρος του HiFi Power... δυστυχώς δεν θυμάμαι το brand name που του είχε δώσει...

 

ΥΓ. παρεμπιπτόντως τον συνάντησα πρόσφατα σε μια έκθεση και σε ερώτησή μου γιατί είχε σταματήσει γρήγορα την παραγωγή του , η απάντηση μες τις άκρες κλασσική μια και ο Έλληνας έχει το hype στο dna του... δεν φτάνει να παίζει το μηχανάκι σου δυο φορές καλύτερα από τον ανταγωνισμό του... δεν θα μπει καν στον κόπο να το ακούσει αν δεν εισάγεται... κι όταν το κάνει είναι φοβερά δύσκολο να ξεπεράσει την προκατάληψη του (βέβαια κάτι ανάλογο βίωνα και γω όταν πρότεινα σε φίλους τον Behringer)...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα και τι δεν κάναμε με τους 1500. Μας ειχε πιασει επιδημία.  2 γεφυρωμενους είχα καποτε στο σύστημα σε 10 τετραγωνικά.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Audio Technica AT-LP120.

 

Ψαχνοντας  ολες αυτες τις ωρες τα σχετικα με τη συνδεσμολογια, κατεληξα και εγω πως δεν εχει νοημα να πηγαινω Παγκρατι μεσω Αργεντινης απλα και μονο για να γλιτωσω 100€ που κοστιζει ενας ραδιοενισχυτης, οποτε τελικα η αποφαση εληφθει, θα ακολουθησω την  παραδοσιακη συνταγη, του πκαπ/tape deck------>ραδιοενισχυτης--->ηχεια. Simple and tested.

 

χωρίς να θέλω να σου χαλάσω τον τρόπο σκέψης, είμαι υποχρεωμένος να σου επισημάνω ότι "αντικειμενικά", το AT που διαθέτεις ήδη είναι to much για το υπόλοιπο σεταπ που σκέφτεσαι... είναι ένα σύγχρονο πικαπάκι (και με USB) που μπορεί αξιοπρεπέστατα να σταθεί σε hi fi συστήματα με τιμή στο χιλιάρικο (plus αν παρακάμψεις το ενσωματωμένο με ένα καλύτερο phono pre)...

 

και ως ήχος αλλά και εμφανισιακά, για μένα καλύτερα είναι να ψάξεις μαζί με τον

Εμενα με ψηνει το Technics SA300

και κάποιο πικαπ της εποχής του μέχρι 50€... κι αν δεν το θέλεις παράλληλα πια το AT (στο pc σου ας πούμε και για ακρόαση και για ψηφιοποίηση των βινυλίων σου) , πούλα το, βγάζοντας άνετα τα έξοδα για όλο το vintage set σου...  ;)

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου