Προς το περιεχόμενο

A priori - desert 22


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το παρακάτω κομμάτι, είναι ένα από τα αγαπημένα μου, καθώς, απο όσο θυμάμαι, του είχα αφιερώσει πολύ χρόνο όταν το έφτιαχνα γύρω στο 1980.

Ανήκει στην δεύτερη φάση ύφους των a priori η οποία ολοκληρώθηκε ουσιαστικά γύρω στο 1984 με την εμφάνιση στο 1ο Διεθνές Φεστιβαλ Jazz και Αυτοσχεδιαζόμενης Μουσικής.

Για τις ανάγκες της ηχογράφησης έκανα την υπέρβαση και έπαιξα και τα πλήκτρα, κάτι που ουσιαστικά είναι έξω απο τα νερά μου...

Ελπίζω να σας αρέσει.

 

[soundcloud]

[/soundcloud]

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία παραγωγή....!  Τύμπανα, μπάσο, κιθάρες, πλήκτρα, ακούγονται όπως πρέπει...όπως ενδείκνυται για το είδος! Εύγε!                       

  Για το κομμάτι δεν λέω κάτι......ξέρεις......! :-X  Πάντως σε σημεία μ'άρεσε.... ::) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία παραγωγή....!  Τύμπανα, μπάσο, κιθάρες, πλήκτρα, ακούγονται όπως πρέπει...όπως ενδείκνυται για το είδος! Εύγε!                       

  Για το κομμάτι δεν λέω κάτι......ξέρεις......! :-X  Πάντως σε σημεία μ'άρεσε.... ::) 

 

ευχαριστώ Φώτιε....

:)

 

σιγά μην περίμενα να δω απο σένα χαϊρι..... :P

πάλι καλά που το άκουσες όλο !!  ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

εγώ πάλι το άκουσα πολύ ευχάριστα και το θεωρώ πολύ καλό στο είδος του (ευτυχώς γιατί πολύ συμφωνούσα τελευταίως με τον νεολαίο και είχα αρχίσει να ανησυχώ ;D)...

 

και η παραγωγή μου άρεσε (άντε να μάζευα κάποια transients και να έπαιζα επισταμένα με κομπρεσάρισμα για πιο tight αποτέλεσμα... από θέμα υποκειμενικής άποψης όμως κι αυτό γιατί εδώ κάνω κριτική ακρόαση... ακούγοντάς το στο ραδιόφωνο ας πούμε δεν θα με ενοχλούσε κάτι)...

 

μπράβο Δημήτρη για το όλον...

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι το άκουσα πολύ ευχάριστα και το θεωρώ πολύ καλό στο είδος του (ευτυχώς γιατί πολύ συμφωνούσα τελευταίως με τον νεολαίο και είχα αρχίσει να ανησυχώ ;D)...

 

και η παραγωγή μου άρεσε (άντε να μάζευα κάποια transients και να έπαιζα επισταμένα με κομπρεσάρισμα για πιο tight αποτέλεσμα... από θέμα υποκειμενικής άποψης όμως κι αυτό γιατί εδώ κάνω κριτική ακρόαση... ακούγοντάς το στο ραδιόφωνο ας πούμε δεν θα με ενοχλούσε κάτι)...

 

μπράβο Δημήτρη για το όλον...

 

θενκς

αν ήθελες να αφιερώσεις λίγο χρόνο να μου υποδείξεις τα σημεία αυτά των transients ή εκείνα που θα θέλανε κομπρεσάρισμα θα με βοηθούσες, καθώς υπάρχει περιθώριο για βελτίωση (απλά κάποια στιγμή έπρεπε να το βγάλω προς τα έξω) όπου με παίρνει.

Απλά το έφερα σε ένα σημείο που σχεδόν σταματάει το μυαλό μου και ίσως κάποια πράγματα είναι προφανή για άλλους αλλά όχι για τον δημιουργό.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή να το κοιτάξω ανά μέτρο, αλλά μπορείς αύριο με ξεκούραστα αυτιά να γκρουπάρεις τις ομάδες των οργάνων, να πειραματιστείς με το δέσιμο μεταξύ τους και κατόπιν με ένα πιο δραστικό glue compression στο σύνολο (χωρίς φυσικά να χάσουν την "άνεση" επί μέρους τα όργανα).... όσο για τα transients δώσε βάρος κυρίως στα toms όταν αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ρυθμική βάση... σου επαναλαμβάνω ότι είναι υποκειμενική η υπόδειξη και είναι και σχεδόν απίθανο να σου την περιγράψω γραπτώς... άσε που όπως σίγουρα καταλαβαίνεις δεν ξέρω και εγώ που θα κατέληγα ακριβώς... αυτό άλλωστε το ανακαλύπτεις μόνο δουλεύοντας ένα υλικό... κάποια στιγμή αν βρεις όρεξη, στείλε μου το κι όταν βρω τον χρόνο ευχαρίστως να ασχοληθώ πιο επισταμένα και να πάρεις μια ιδέα και από μια δική μου ματιά...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή να το κοιτάξω ανά μέτρο, αλλά μπορείς αύριο με ξεκούραστα αυτιά να γκρουπάρεις τις ομάδες των οργάνων, να πειραματιστείς με το δέσιμο μεταξύ τους και κατόπιν με ένα πιο δραστικό glue compression στο σύνολο (χωρίς φυσικά να χάσουν την "άνεση" επί μέρους τα όργανα).... όσο για τα transients δώσε βάρος κυρίως στα toms όταν αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ρυθμική βάση... σου επαναλαμβάνω ότι είναι υποκειμενική η υπόδειξη και είναι και σχεδόν απίθανο να σου την περιγράψω γραπτώς... άσε που όπως σίγουρα καταλαβαίνεις δεν ξέρω και εγώ που θα κατέληγα ακριβώς... αυτό άλλωστε το ανακαλύπτεις μόνο δουλεύοντας ένα υλικό... κάποια στιγμή αν βρεις όρεξη, στείλε μου το κι όταν βρω τον χρόνο ευχαρίστως να ασχοληθώ πιο επισταμένα και να πάρεις μια ιδέα και από μια δική μου ματιά...

 

μάλιστα....

δεν έχω καταλάβει όμως γιατί πρέπει να απομονώσω ή να γκρουπάρω όπως λες τις ομάδες των οργάνων.

Υποθέτω εννοείς πχ να γκρουπάρω τις κιθάρες όλες μαζί.

Και τι θα μου βγει?

Στο γκρουπάρισμα τι θα προσέξω?

το paning? την συνολική εικόνα στο χώρο? τις συχνοτικές ομάδες?

Το λεω γιατί μέχρι τώρα συνήθως τσεκάρω κιθάρα πχ μαζί με μπάσο, ή μπάσο μαζί με τύμπανα.

Σίγουρα από τα μέχρι τώρα αποτελέσματά μου δεν θα έλεγα ότι είμαι 100% ικανοποιημένος, (σίγουρα δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο και δεν τσατίζομαι μ αυτό) θεωρώντας ότι έχω εξαντλήσει τις "ηχοληπτικές" μου δυνατότητες.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

μάλιστα....

δεν έχω καταλάβει όμως γιατί πρέπει να απομονώσω ή να γκρουπάρω όπως λες τις ομάδες των οργάνων.

Υποθέτω εννοείς πχ να γκρουπάρω τις κιθάρες όλες μαζί.

Και τι θα μου βγει?

Στο γκρουπάρισμα τι θα προσέξω?

το paning? την συνολική εικόνα στο χώρο? τις συχνοτικές ομάδες?

Το λεω γιατί μέχρι τώρα συνήθως τσεκάρω κιθάρα πχ μαζί με μπάσο, ή μπάσο μαζί με τύμπανα.

Σίγουρα από τα μέχρι τώρα αποτελέσματά μου δεν θα έλεγα ότι είμαι 100% ικανοποιημένος, (σίγουρα δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο και δεν τσατίζομαι μ αυτό) θεωρώντας ότι έχω εξαντλήσει τις "ηχοληπτικές" μου δυνατότητες.

 

ας ξεκινήσουμε από το τέλος...

δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που έχει εξαντλήσει τις "ηχοληπτικές" του δυνατότητες... είναι τόσες οι διαφορετικές περιπτώσεις (και οι συνεχείς αλληλοεπιδράσεις) που καλείσαι κάθε φορά να αντιμετωπίσεις, που τουλάχιστον εγώ, μετά από 30 χρόνια επαγγελματικής ενασχόλησης βρίσκω συχνά νέες προκλήσεις (βοηθά και η τεχνολογία σε αυτό) και γηράσκω αεί διδασκόμενος... τα θέσφατα και οι "μπούσουλες πανάκειας" είναι οι καλύτεροι φίλοι της στασιμότητας και κατά συνέπεια της μετριότητας στα αποτελέσματα...

 

φιλική συμβουλή... μην σταματήσεις να διαβάζεις, να πειραματίζεσαι και κυρίως μη φοβάσαι την αυτοαναίρεση...

 

όσο για το "γκρουπάρισμα" ανά ομάδες οργάνων που επιδέχονται "κοινή αντιμετώπιση", είναι ένα "χρυσό μυστικό" για μια σωστή και ισορροπημένη μίξη... και για το σωστό (με αποφυγή υπερβολών) compression (για το οποίο στο πρότεινα στην συγκεκριμένη περίπτωση) αλλά και για τα πάντα... volume balance, συχνοτική αρμονία, θέσεις στο χώρο, ταίριασμα χώρων για αποφυγή του "λασπώματος" κλπ...

 

σαν παράδειγμα (τι να πρωτοπούμε άλλωστε εδώ) το τσεκάρισμα μιας κιθάρας με το μπάσο που αναφέρεις, από μόνο του δεν λέει τίποτα... οι δυο (ή παραπάνω) κιθάρες πρέπει πρώτα από όλα να παίζουν "σωστά" μεταξύ τους... κατόπι αν προσθέσεις και το μπάσο (αν δεν υπάρχουν διπλά track πχ direct και mic δεν έχει νόημα το γκρουπάρισμα του, πλην της περίπτωσης να το προσθέσουμε στα τύμπανα), "σολάροντας" τα γκρουπ τους και εναλλάξ με τα τύμπανα, με φειδωλή και έξυπνη χρήση high pass φίλτρων και eq, πλέον είναι σχετικά εύκολο καταπολεμώντας τα artifact από αλληλοεπικαλυπτόμενα συχνοτικά μέρη, να αποφύγεις ας πούμε τον εφιάλτη των ελληνικών παραγωγών... την "ομίχλη και την λάσπη του Λοχνες" στις χαμηλομεσαίες... ;) ;D

 

φυσικά με τον ίδιο τρόπο, το panning πλέον είναι επίσης εύκολο να "μπαλώσει τις τρύπες" στο stereo image (αλλά και να καθορίσει τις "αποστάσεις" για πιο φυσικό αποτέλεσμα) και πάει λέγοντας...

 

εννοείται ότι η λογική της συνεχούς Α/Β σύγκρισης σε βοηθά στο μέγιστο να μην απομακρυνθείς από το ταμείο με "λάθος" που δεν διορθώνεται αργότερα... 8)

 

anyway... βρίσκομαι πολύ συχνά σε δύσκολη θέση, γιατί καταλαβαίνω μεν την ανάγκη για "καθαρές απαντήσεις" στοχευμένες στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο καθένας, αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να δοθούν "εκ του μακρόθεν" και με στενοχωρεί που δεν μπορώ να βοηθήσω...

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εκτός του ότι μου αρέσει πάρα πολύ σαν σύνθεση, νομίζω πως είναι και το πιο πειστικά "μπαντίστικο" απ΄όσα έχεις "επανασυνθέσει" ως  τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσο για το "γκρουπάρισμα" ανά ομάδες οργάνων που επιδέχονται "κοινή αντιμετώπιση", είναι ένα "χρυσό μυστικό" για μια σωστή και ισορροπημένη μίξη... και για το σωστό (με αποφυγή υπερβολών) compression (για το οποίο στο πρότεινα στην συγκεκριμένη περίπτωση) αλλά και για τα πάντα... volume balance, συχνοτική αρμονία, θέσεις στο χώρο, ταίριασμα χώρων για αποφυγή του "λασπώματος" κλπ...

 

σαν παράδειγμα (τι να πρωτοπούμε άλλωστε εδώ) το τσεκάρισμα μιας κιθάρας με το μπάσο που αναφέρεις, από μόνο του δεν λέει τίποτα... οι δυο (ή παραπάνω) κιθάρες πρέπει πρώτα από όλα να παίζουν "σωστά" μεταξύ τους... κατόπι αν προσθέσεις και το μπάσο (αν δεν υπάρχουν διπλά track πχ direct και mic δεν έχει νόημα το γκρουπάρισμα του, πλην της περίπτωσης να το προσθέσουμε στα τύμπανα), "σολάροντας" τα γκρουπ τους και εναλλάξ με τα τύμπανα, με φειδωλή και έξυπνη χρήση high pass φίλτρων και eq, πλέον είναι σχετικά εύκολο καταπολεμώντας τα artifact από αλληλοεπικαλυπτόμενα συχνοτικά μέρη, να αποφύγεις ας πούμε τον εφιάλτη των ελληνικών παραγωγών... την "ομίχλη και την λάσπη του Λοχνες" στις χαμηλομεσαίες... ;) ;D

 

φυσικά με τον ίδιο τρόπο, το panning πλέον είναι επίσης εύκολο να "μπαλώσει τις τρύπες" στο stereo image (αλλά και να καθορίσει τις "αποστάσεις" για πιο φυσικό αποτέλεσμα) και πάει λέγοντας...

 

εννοείται ότι η λογική της συνεχούς Α/Β σύγκρισης σε βοηθά στο μέγιστο να μην απομακρυνθείς από το ταμείο με "λάθος" που δεν διορθώνεται αργότερα... 8)

 

anyway... βρίσκομαι πολύ συχνά σε δύσκολη θέση, γιατί καταλαβαίνω μεν την ανάγκη για "καθαρές απαντήσεις" στοχευμένες στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο καθένας, αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να δοθούν "εκ του μακρόθεν" και με στενοχωρεί που δεν μπορώ να βοηθήσω...

 

εντάξει δεν θα γυρέψω καθαρές απαντήσεις, απλά μερικά hints θα ήταν χρήσιμα.

Εγώ φοβάμαι (ή μάλλον έχω απορία) το εξής. Το γκρουπάρισμα των κιθαριστικών πχ δεν σημαίνει ότι θα κλειδώσουν όλα αυτά μαζί και μετά θα αντιμετωπίζονται ως σύνολο?

Αν χρειαστεί κάτι άλλο? δεν θα χρειαστεί μετά ξεγκρουπάρισμα?

Το κομμάτι ίσως για μένα μεγαλύτερο θέμα έχει στις ρυθμικές ή συνοδευτικές κιθάρες που είναι όντως αρκετές 3 ή 4 + ακουστική και όλες δεν είναι μονοκόμματες. Πχ η ακουστική είναι 3 tracks (και ίσως όχι απαραίτητα με τις ίδιες συνθήκες-αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι). Συνεπώς μπορεί να είναι όλες μαζί 20 tracks.

Προτείνεις δηλαδή "να τα βρώ" με τις κιθάρες και να πω that's it πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τα άλλα όργανα?

Αυτό ρωτάω.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου