RayDTutto Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Επειδή γενικώς απορρίπτω την ένταξη ανηλίκων στο τηλεοπτικό τοπίο (φαίνεται, ε;) δεν κάνω τον κόπο να πατήσω ούτε το play, της εύχομαι πλήρη αποτυχία στο σώου και τάχιστη επιστροφή σε μαθητικά καθήκοντα, όπου εκεί της εύχομαι ένα μάστερ, το συντομότερο δυνατόν. Σημαντικό point. Συμφωνώ 100% When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Γιατί μαλακίες; Διότι ουδείς χρειάζεται μία ελληνίδα αοιδό ξένων τραγουδιών, εκτός από την ελληνική τηλεόραση - και αυτό δεν το λες "καριέρα", όπως και αν το κοιτάξεις. +1000 Επειδή γενικώς απορρίπτω την ένταξη ανηλίκων στο τηλεοπτικό τοπίο (φαίνεται, ε;) δεν κάνω τον κόπο να πατήσω ούτε το play, της εύχομαι πλήρη αποτυχία στο σώου και τάχιστη επιστροφή σε μαθητικά καθήκοντα, όπου εκεί της εύχομαι ένα μάστερ, το συντομότερο δυνατόν. +2000 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Φιούζιε, είσαι καψούρης. Ρε τρελέ, κανένα κοριτσάκι 14 χρονών δεν ξέρει τι του αρέσει να κάνει στη ζωή του. Το μόνο που του αρέσει είναι ο χαβαλές των τηλεοπτικών μέσων, να την χτενίζουν, να γουστάρουν και να ζηλεύουν οι φίλες της και να είναι υπερήφανος ο μπαμπάς (δυστυχώς, όχι για καλούς βαθμούς στο σχολείο, αλλά για μαλακίες). Γιατί μαλακίες; Διότι ουδείς χρειάζεται μία ελληνίδα αοιδό ξένων τραγουδιών, εκτός από την ελληνική τηλεόραση - και αυτό δεν το λες "καριέρα", όπως και αν το κοιτάξεις. Επειδή γενικώς απορρίπτω την ένταξη ανηλίκων στο τηλεοπτικό τοπίο (φαίνεται, ε;) δεν κάνω τον κόπο να πατήσω ούτε το play, της εύχομαι πλήρη αποτυχία στο σώου και τάχιστη επιστροφή σε μαθητικά καθήκοντα, όπου εκεί της εύχομαι ένα μάστερ, το συντομότερο δυνατόν. Αυτά τα ολίγα, τα υπογραμμισμένα με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Αυτά τα ολίγα, τα υπογραμμισμένα Δηλαδή συμφωνούμε; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Και... με κάλυψε ο trolley!!! Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Δηλαδή συμφωνούμε; Πειράζει? ??? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Πειράζει? ??? Όχι βέβαια, αλλά εξεπλάγην. Θα διαφωνήσουμε, άλλη 'μέρα... :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Όχι βέβαια, αλλά εξεπλάγην. Θα διαφωνήσουμε, άλλη 'μέρα... :) και γιατί εξεπλάγης? γενικά δεν θα έλεγα ότι διαφωνώ με τα λεγόμενά σου.... (μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια...) :P και ο Νικόλας συμφωνεί.... (μήπως κερδίζουμε και κατι τίς? ;D ) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κάνεις καριέρα Ελλάδα με ξένο ρεπερτόριο. Στο άμεσο και εγγύς μέλλον, το μόνο που παίζει βιοποριστικά στην ημεδαπή είναι ελαφρολαϊκό και δημοτικό το καλοκαίρι στα πανηγύρια. Την ίδια στιγμή, για όσους (όπως ο υπογράφων) παρακολουθούν αντίστοιχα σόου στο εξωτερικό, θα ξέρουν ότι οι φωνάρες ΚΑΙ με σκηνική παρουσία ΚΑΙ με την δική τους γλώσσα είναι όντως δέκα στον παρά που είπε και ο Νίκος. Το Junior έχει αρκετά ταλεντάκια τα οποία μετά από το έτος της "φήμης" και αναγνωρισιμότητας θα πέσουν κατά πάσα πιθανότητα στην αφάνεια (η μηχανή του κιμά θα ασχολείται με άλλα "ταλέντα" τότε) και χωρίς καμία επαγγελματική ψυχολογική βοήθεια (που δεν έχει η εκπομπή), ουέ και αλίμονο στους γονείς. Έχει και άλλες καλές φωνές το Junior (τις οποίες συμπαθώ και λίγο παραπάνω) αλλά ...... οκ, μέχρι εκεί. Η συντριπτική πλειοψηφία των κριτών / coach, όπως και σε ΟΛΑ τα Ελληνικά σόου, είναι για τον πέοντα τουβλάχιστον και μάλλον κακό κάνουν στα παιδιά. Καλή τύχη να χουν αλλά θέλει πολύ από αυτή μαζί με τη δουλειά, τον ατζέντη και το ταλέντο .... Πρώτα όμως τα μαθήματα λέω γω και μετά για χόμπυ καλό είναι και το τραγουδάω / παίζω. Ειρήσθω εν παρόδω, το διορθωτήρι "κάηκε" στο 1:36 ;) Και μη μου πείτε ότι δεν βάζουν. Το ξέρω ότι βάζουν .... 8) Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2017 Ενα εξαιρετικο αρθρο για το θεμα Πού τα βρίσκουμε τόσα ταλέντα; | Protagon.gr (δειτε τα κλιπακια των τραγουδιστων που ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ την κριτικη επιτροπη,αποτελουμενη απο ...μετριους τραγουδιαρηδες οπως ο ΤΟΜ JΟΝΕS.. ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση