Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Δε συμφωνώ πάρα πολύ. Οι τιμές γενικά έχουνε ανέβει τα τελευταία 2-3 χρόνια λόγω της ισοτιμίας δολλαριού/ευρώ. Οι "low budget" από τις εταιρίες που ανέφερες κατασκευάζονται στα ίδια εργοστασια πάνω/κάτω και δε θα έλεγα ότι έχουν επώνυμους μαγνήτες ή hardware.

 

Εγώ πάλι θα το έλεγα. Κάνε ένα σορτάρισμα σε μεγάλο μαγαζί που να έχει πολλές μάρκες, και θα δεις π.χ. εκεί στο εννιακοσάρι και SD μαγνήτες, και Tonepros γέφυρες, και αυθεντικά Floyd όπου υπάρχουν. Δεν τα φαντάστηκα.

Το ότι όοολες αυτές ήταν φτηνότερες πριν δύο χρόνια (δολάριο γαρ) είναι άλλο καπέλο, αλλά όχι ότι οι SE ήταν ποτέ  συγκρίσιμες με Squier ή τις φτηνότερες Epiphone. Οι PRS, ακόμα και οι SE, ήταν και είναι πιο "μάχιμες" από άλλες θυγατρικές. Low budget δεν ήταν ποτέ οι SE, σόρι κιόλας. Υπήρχαν κάποιες SE φτηνούτσικες ναι, και εν μέρει υπάρχουν ακόμα. Αλλά ως εκεί.

 

O PRS κοστολογεί όπως νομίζει διότι στο κάτω - κάτω της γραφής, αν θέλεις PRS στην πραγματικότητα δε σου μιλάνε ούτε οι Schecter ούτε τίποτα. Αν όμως απλά α) τα έχεις και β) ψάχνεσαι, είναι δύσκολο να μην παρατηρήσεις ότι οι άλλες έρχονται πιο έτοιμες στα χέρια σου. Χωρίς αυτό να καθιστά τις SE, "λίγες". Κάθε άλλο. "Τικάρουν" λιγότερα κουτιά όμως για κάποιον ουδέτερο.

The astounding eyes of Rita

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

αυτά που προσφέρει μια prs se , παρουσιάζονται ως " prs designed "

 

οπότε

α) όπου floyd rose 1000 series ( και σχεδόν ποτέ original ε; ***) ---> έχουμε prs designed tremolo

 

β) όπου grover/shaller κλπ ----> prs designed tuners

 

γ) όπου emg/SD ----> PRS SE HFS Treble & PRS SE Vintage Bass pickups

 

Δεν κατανοώ γιατί αυτό τις καθιστά " λιγότερο έτοιμες " . Είναι καθαρά θέμα του εάν σου αρέσουν ή σε βολεύουν αυτά τα χαρακτηριστικά

 

Και για να πω την δική μου άποψη, μακάρι όλοι οι μαγνήτες να ήταν σαν τον vintage bass της PRS SE μου . Άντε το πολύ πολύ ο  EMG 66 & o SD 59 να είναι καλύτερος/ισαξιος neck ....Γούστα πάντα αυτά προφανώς

 

 

*** για μένα είναι ίδιο βέβαια

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Δημοσιευμένο

Εγώ πάλι θα το έλεγα. Κάνε ένα σορτάρισμα σε μεγάλο μαγαζί που να έχει πολλές μάρκες, και θα δεις π.χ. εκεί στο εννιακοσάρι και SD μαγνήτες, και Tonepros γέφυρες, και αυθεντικά Floyd όπου υπάρχουν. Δεν τα φαντάστηκα.

Το ότι όοολες αυτές ήταν φτηνότερες πριν δύο χρόνια (δολάριο γαρ) είναι άλλο καπέλο, αλλά όχι ότι οι SE ήταν ποτέ  συγκρίσιμες με Squier ή τις φτηνότερες Epiphone. Οι PRS, ακόμα και οι SE, ήταν και είναι πιο "μάχιμες" από άλλες θυγατρικές. Low budget δεν ήταν ποτέ οι SE, σόρι κιόλας. Υπήρχαν κάποιες SE φτηνούτσικες ναι, και εν μέρει υπάρχουν ακόμα. Αλλά ως εκεί.

 

O PRS κοστολογεί όπως νομίζει διότι στο κάτω - κάτω της γραφής, αν θέλεις PRS στην πραγματικότητα δε σου μιλάνε ούτε οι Schecter ούτε τίποτα. Αν όμως απλά α) τα έχεις και β) ψάχνεσαι, είναι δύσκολο να μην παρατηρήσεις ότι οι άλλες έρχονται πιο έτοιμες στα χέρια σου. Χωρίς αυτό να καθιστά τις SE, "λίγες". Κάθε άλλο. "Τικάρουν" λιγότερα κουτιά όμως για κάποιον ουδέτερο.

 

Κοίτα δε διαφωνώ για να διαφωνήσω απλά θεωρώ ότι στην ίδια κατηγορία τιμής πάνω κάτω όλες οι μάρκες προσφέρουν παρόμοια σπεκς. Έκανα ένα γρήγορο search στον θωμά για single cuts στα 500-1000 ευρώ. Εκεί θα δεις ότι μόνο όσες έχουν active μαγνήτες έχουν επώνυμους (κάποια μοντέλα jackson, kramer, schecter) και οι gibson studio πoυ έχουν gibson. Η πλειοψηφία φορά asian-made μαγνητες με την επωνυμία τους. Δηλαδή κόπιες των μαγνητών που βάζουν στα ακριβά τους μοντέλα (ακριβώς ότι κάνει και η prs δηλαδή). Τώρα γέφυρες, κλειδια κλπ παίζουν. Κάποιες έχουν επώνυμα κλειδιά και γέφυρες αλλά οι περισσότερες χρησιμοποιούν πιο οικονομικές εκδοχές (πρόσεξε δε λέω κακής ποιότητας) των επωνύμων.

 

Δε προσπαθώ να υπερασπιστώ τις prs. Δεν έχω, και τις λίγες που δοκίμασα μου φάνηκαν μια όμορφη εκδοχή epiphone (quality-wise) με σαφώς όμως καλύτερο ήχο, playability και ταστοδουλεια. Και λογικό μου φαίνεται, η κοστολόγηση συνήθως δεν πέφτει έξω. Και στην περίπτωση των prs το ίδιο. Ξαναλέω για 3η φορά ότι τις βρίσκω τσιμπημένες αλλά σκέψου ότι είναι πιο προσεγμένες εμφανισιακά και αυτό απο μόνο του αρκεί για το 80% των πελατών  ;D ;D ;D ;D.

 

Εκεί που έχεις 100% δίκιο είναι ότι αν θες prs, τότε δεν θα σου αρέσει ο ανταγωνισμός, στυλιστικά και mojo-ικά. Εκεί είναι που είπα ότι, ο μόνος σοβαρός ανταγωνιστής είναι οι studio, που κατά τη γνώμη μου είναι καλές κιθάρες, αρκεί να πετύχεις ελαφριά.

 

 

Δημοσιευμένο

Πριν μερικους μηνες πηρε ενας μαθητης μου την SE 30th Anniversary Custom 24 PRS SE 30th Anniversary Custom 24

απο τομαν γυρω στα 750Ε. Ηταν τελευταιο κομματι.

Εχω μια αμερικανικη PRS παλια (brazilian rosewood και δεν συμμαζευεται) και μπορω να πω συγκρινοντας, οτι η κιθαρα που πηρε, ειναι παρα πολυ καλη για τα λεφτα της.

Ακομα και για περισσοτερα.

 

Ειχα ακουσει για κατι προβληματα στα κλειδια κλπ, αλλα η κιθαρα δεν ξεκουρδιζεται ουτε με το ζορι.

Και το tremolo μια χαρα. (Mannmade δεν ειναι οπως στην παλια αλλα ΟΚ, ουτε οι καινουριες αμερικανικες εχουν Mannmade, εκτος ισως απο καποια anniversary ακριβα μοντελα)

 

Το μονο που θελει ειναι καποια στιγμη αλλαγη στον bridge μαγνητη, αφου εκει τον αποτυχημενο HFS (hot fat & scream) ο οποιος επρεπε να μην ειχε κανει ποτε την εμφανιση του στην ιστορια των μαγνητων.

Για Neck εχει ενα vintage bass ο οποιος ειναι φανταστικος (κατα την αποψη μου).

Τον ιδιο εχω και στην αμερικανικη.

Δλδ οπου βλεπεις HFS, πας για αλλαγη. Οπου βλεπεις vintage bass εισαι μια χαρα.

Το split οκ δεν την κανει Fender, αλλα με τον vintage bass σπλιταρισμενο στο 12 ταστο σε ψαρωνει λιγο.  (με τον καταλληλο τονο φυσικα στον ενισχυτη)

Δημοσιευμένο

Πηγαίνοντας να ανοίξω νεο θέμα είδα αυτό. Εγώ έχω το πρόβλημα ξεκουρδισματος στην prs se custom μου , τι προτείνετε?  Να αλλάξω nut, κλειδιά Ή και τα 2? Διορθώνεται γενικά αυτό?

 

Δημοσιευμένο

'Οταν με χιλιάρικο ή (αρκετά) λιγότερο αγοράζεις αμερικάνικη Gibson, είτε Les Paul είτε SG, για εμένα δεν τίθεται θέμα. Εκτός αν θες οπωσδήποτε PRS-style, οπότε πάσο...

Δεν ειναι απολυτο αυτο.

Εχω μια Gibson SG faded και εχω παιξει και με LP του χιλιαρικου.

Αν δεν ειχα κιθαρα και μου ειχε τεθει το ζητημα ποια απο τις  SG-LP-PRS SE, προσωπικα θα επελαγα χωρις ενδοιασμο την PRS για πιο all around οργανο, αλλα και ποιοτικα δεν εχει κατι να ζηλεψει η κινεζικη prs απο τις gibson του χιλιαρικου.

Απο εκει και μετα ειναι θεμα τι οργανο παει σε αυτο που παιζει ο καθενας.

Μιλαω παντα μονο για την SE 30th Anniversary Custom 24 που δοκιμασα και τις SG-LP.

Επισης μου αρεσει και η λευκη PRS SE Navarro (με wide thin μπρατσο), με αλλαγη του HFS μαγνητη

Δημοσιευμένο

'Οταν με χιλιάρικο ή (αρκετά) λιγότερο αγοράζεις αμερικάνικη Gibson, είτε Les Paul είτε SG, για εμένα δεν τίθεται θέμα. Εκτός αν θες οπωσδήποτε PRS-style, οπότε πάσο...

 

H prs εχει τον ''ηχο'' της - αλλο αν δεν αρεσει/ταιριαζει σε καποιον.  Θες να πεις οτι μια LP ειναι κατα τη γνωμη σου καλυτερη?Νo problem-αλλα ειναι και διαφορετικη.

Δημοσιευμένο

H prs εχει τον ''ηχο'' της - αλλο αν δεν αρεσει/ταιριαζει σε καποιον.  Θες να πεις οτι μια LP ειναι κατα τη γνωμη σου καλυτερη?Νo problem-αλλα ειναι και διαφορετικη.

 

 

Είναι (λίγο έως πολύ) διαφορετική, αντικειμενικά. Αλλά για εμένα (για να μην παρεξηγηθώ) που είμαι Gibson-άκιας, είναι σίγουρα και καλύτερη μια Gibson, αλλά... υποκειμενικά.

 

Επίσης, αντικειμενικά, για όποιον τέλος πάντων τον απασχολεί αυτό, η αμερικάνικη κιθάρα θα διατηρήσει μακροπρόθεσμα και την αξία της στην 2nd-hand αγορά πολύ καλύτερα από την κορεάτικη και την κινέζικη.

 

Αλλά όπως είπα, αν κάποιος θέλει PRS συγκεκριμένα  και δεν τον απασχολεί η αξία μεταπώλησης, είναι πολύ καλή επιλογή.

 

Αλλά αφού το παιδί ζητάει γνώμες, αυτή είναι η δική μου. Gibson. Για εμένα, έτσι;

Δημοσιευμένο

καταρχην αν ηθελα να κανω επενδυση δε θα αγοραζα κιθαρα. Αν εσυ αγοραζεις κιθαρα και σκεφτεσαι οτι θα κανεις επενδυση μια χαρα πραττεις αλλα ειναι μια παραμετρος που δεν ειχα σκεφτει ψαχνοντας να βρω τον ηχο που θελω.

Επισης οι τιμες των prs se custom ανεβαινουν και οι gibson δεν ειναι δα και κανα συλλεκτικο κομματι. Δεν ισχυει αυτο που λες οτι εχουν μεγαλυτερη μεταπωλητικη αξια. Αυτα ειναι θεματα μαρκετινγκιστικα και εκει η prs τα παει καλα-πιστεψε με.

Δεν εχω ιδεα μακροπροθεσμα ποια θα διατηρησει καλυτερα την αξια της αλλα δεν αποκλειω και η prs  να την διατηρησει καλυτερα. Παντως απο οτι καταλαβα γουσταρεις πολυ τη gibson-ια και πολυ χαιρομαι να βλεπω καποιον να ειναι 'πορωμενος' με εναν ηχο ή οτιδηποτε. Εγω απο την αλλη τα βλεπω ολα σαν 'εργαλειο' και λιγοτερο ρομαντικα και μακροπροθεσμα!

Καλημερα!

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...