fusiongtr Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2017 Νομιζω πλεον εχει βαλει και International shipping. Από ένα σημείο και μετά, κατάργησε όλους τους αντιπροσώπους, και έχει αναλάβει η ίδια την διακίνηση παγκόσμια. Μέσα στην τιμή είναι και τα μτφ με FEDEX (σε λογικότατη τιμή, ανάλογη της USPS). Όταν ήρθε λοιπόν η δεύτερη κιθάρα, η FEDEX GREECE, προσπάθησε να φάει κι άλλα για τον εκτελωνισμό. Είχα απευθείας επικοινωνία με την Carvin για αυτό το θέμα (έχω ακόμα τα mail), η οποία "απείλησε" την FEDEX με διακοπή συνεργασίας. Μου έστειλε μετά mail η FEDEX GREECE, ζητώντας συγγνώμη για το συμβάν, και όλα καλά. Αλλά δεν ξέρω τι έχει αλλάξει από τότε. EDIT : Θυμήθηκα ότι η πρώτη ήταν μια dc-135 (ή dc-137) full extra. ;D Απίστευτη κιθάρα, απίστευτη! Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru ez Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Έχω παίξει -κι έχω "φτιάξει"- αμέτρητες κιθάρες. Πεποίθηση μου είναι πως το υποκείμενο χαρακτηρίζει και αξιολογεί το όργανο. Βλέπουμε σπεκς, χρώματα, σχεδίαση, εξαρτήματα, παρακολουθούμε ντέμος η συγκριτικά τεστ, κάνουμε τη σούμα και πιθανόν όλα μαζί στο μυαλό μας να "φτιάχνουν" μιά ιδανική κιθάρα. Πάμε και δοκιμάζουμε/αγοράζουμε/παίζουμε και διαπιστώνουμε πως δεν...τις πταίει; Κανείς, λέω εγώ. Κάθε όργανο δεν είναι για τον καθένα, ανεξαρτήτως τιμής. Το υποκείμενο λοιπόν, δηλαδή ο κιθαρίστας, είναι ο καταλύτης μέσα απο τον οποίο φιλτράρονται τα επιμέρους στοιχεία και δημιουργείται αποτέλεσμα. Όσο η εμπειρία αυξάνεται και οι γνώσεις πολλαπλασιάζονται, ο καθένας μας αντιλαμβάνεται πιό καθαρά τι ακριβώς χρειάζεται και τι του "ταιριάζει"...ίσως με λίγες "λοξοδρομήσεις"... ;D Στα σετ νεκ όργανα, οι επιλογές επεμβάσεων είναι λίγες. Όσο δε ανεβαίνει η ποιότητα κατασκευής/υλικών, πρακτικά ελαχιστοποιούνται. Τι ν'αλλάξεις σε μιά historic Les Paul;;...άντε, άμα είσαι αρκετά "καμμένος" ;D να αντικαταστήσεις τους μαγνήτες με ένα σετ Tom Holmes ας πούμε, αλλά εδώ μιλάμε για πολλά λεφτά... Στα bolt on όργανα όμως (strat-tele και συναφή), οι δοκιμές και αλλαγές μπορεί να είναι "αιώνιες"... ;D Σαφώς αν τα χώσεις για μιά John Cruz θα δυσκολευτείς να βάλεις χέρι, ακτός κι αν σου περισσεύουν πολλά...όμως, κάποιοι "κανόνες" χοντρικά υφίστανται. Ένα ελαφρύ swamp ash σώμα (τέλε για παράδειγμα) σε συνδυασμό με ένα παχύ maple μπράτσο, σωστό στήσιμο/δέσιμο του οργάνου, καλά ηλεκτρικά κι ένα σετ καλούς μαγνήτες, 99% θα τραγουδήσει υπέροχα. Απο κει και πέρα, αυτό που αληθινά μετράει κατα την άποψη μου, είναι το όργανο να σε φτιάχνει... Προσωπικά πειραματίζομαι πολύ με κάθε κομμάτι της ηλεκτρικής bolt on κιθάρας, έχω συναρμολογήσει ο ίδιος δεκάδες -δοκιμάζοντας σχεδόν κάθε δυνατό συνδυασμό ξύλων/μαγνητών/hardware- και αληθινά μου αρέσει ιδιαίτερα η διαδικασία. Αν είχα περισσότερα χρήματα, σίγουρα θα είχα εντρυφήσει βαθύτερα στη διαδικασία και ασφαλώς θα είχα περισσότερες κιθάρες...oh well... Τέλος, για μένα, επειδή γράφω μουσική και στίχους σχεδόν καθημερινά, το απόλυτο χαρακτηρηστικό για το αν θα κρατήσω η όχι μιά κιθάρα, είναι το πόσα τραγούδια έχει μέσα της για πάρτη μου...ακούγεται λίγο μεταφυσικό, όμως η πείρα μου τελικά μου κατέδειξε πως -για μένα, επαναλαμβάνω- αυτό το χαρακτηρηστικό είναι εκείνο που τελικά θα με κερδίσει και θ'αντέξει στον χρόνο. Έχω δώσει απίστευτα βολικές κιθάρες γιατί δεν "γεννούσαν" τίποτε, κι έχω κρατήσει "προβληματικά" όργανα - με τα οποία ακόμα παιδεύομαι - γιατί κάθε που τα πιάνω στα χέρια μου, μιά νέα ιδέα φυτρώνει, μιά καινούργια φράση ξεπετάγεται. Ελπίζω να μη σας κούρασα 8)... The music you listen to, becomes the soundtrack of your life Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Ενδιαφέρον που αναφέρατε τις Carvin. Είναι απ'τις λίγες φίρμες που πραγματικά θεωρώ πως αξίζουν τα έξτρα φράγκα τους. Τέλος, για μένα, επειδή γράφω μουσική και στίχους σχεδόν καθημερινά, το απόλυτο χαρακτηρηστικό για το αν θα κρατήσω η όχι μιά κιθάρα, είναι το πόσα τραγούδια έχει μέσα της για πάρτη μου...ακούγεται λίγο μεταφυσικό, όμως η πείρα μου τελικά μου κατέδειξε πως -για μένα, επαναλαμβάνω- αυτό το χαρακτηρηστικό είναι εκείνο που τελικά θα με κερδίσει και θ'αντέξει στον χρόνο. Έχω δώσει απίστευτα βολικές κιθάρες γιατί δεν "γεννούσαν" τίποτε, κι έχω κρατήσει "προβληματικά" όργανα - με τα οποία ακόμα παιδεύομαι - γιατί κάθε που τα πιάνω στα χέρια μου, μιά νέα ιδέα φυτρώνει, μιά καινούργια φράση ξεπετάγεται. Ελπίζω να μη σας κούρασα 8)... Ταυτίζομαι 100% μ'αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Έκτορας Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Χαίρομαι πολύ που τέθηκε το θέμα της υποκειμενικότητας και πρέπει να υπογραμμιστεί ότι μόνο υποκειμενικά μιλάμε. Οι κιθάρες μου είναι εξόχως ικανοποιητικές στα δικά μου αυτιά και δικά μου χέρια. Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα σε αυτά και είναι εξαιρετικά πιθανό να έδινα μια από αυτές σε άλλο παίχτη και να μου την επέστρεφε... καθόλου εντυπωσιασμένος. Ίσως από κάποιο επίπεδο και πάνω (χρηματικό / κατασκευαστικό) να είναι λίγο πιο... αντικειμενικά τα αποτελέσματα που περιμένει κάποιος στον ήχο ενός οργάνου (τέλος πάντων μια re-issue Les Paul / Strat περιμένεις να ακούγεται μέσα σε κάποια πιο συγκεκριμένα πλαίσια, που ίσως μπορείς αντικειμενικά να κρίνεις αν τα επιτυγχάνει) αλλά και πάλι, όχι στον τρόπο που παίζει. Για παράδειγμα ο Gary Moore έπαιζε με action κάτω από το οποίο χωρούσε φορτηγό, είναι σίγουρο ότι αυτό το σετάρισμα οργάνου δεν θα ταίριαζε στο 90% των παιχτών του πλανήτη, δεν σημαίνει αυτό ότι οι κιθάρες του.... "δεν έπαιζαν". Το setup είναι εντελώς και ξεκάθαρα υποκειμενικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KostasP Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 ... Θελω να λεει φεντερ/γκιμπσον κλπ αλλα δεν αρκει αυτο... Εγώ είμαι η αντίθετη περίπτωση. Παραδέχομαι ότι θα ήταν η ιδανική περίπτωση οι Fender και Gibson να ήταν οι καλύτερες για μένα κιθάρες αλλά από τη στιγμή που δεν είναι ή δεν τις αντέχω οικονομικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το τι γράφει το headstock. Υπάρχουν πια τόσοι πολλοί κατασκευαστές που δε πρόκειται να περιμένω πότε η Gibson ή η Fender θα βγάλει τη τάδε κιθάρα στο Χ χρώμα ή με το Ψ neck profile. Oύτε ποτέ θα βάλω το logo τους σε partcaster μου για να μου δίνει τη ψευδαίσθηση της "αληθινής". ... Οπως και να το κανουμε ομως η carvin που ειχα φερει απο αμερικη δε μπορει να συγκριθει σε τιποτα με κιθαρα ασιατικης προελευσης. Δε το λεω σε καμια περιπτωση πουλ-μουρ. Μακρια απο μενα τετοιες παπαριες αλλα αμα την πιασεις και την παιξεις ;D θα συμφωνησεις. Δε μπορει ενα οργανο με 300 ευρω να εχει τετοια ποιοτητα κατασκευής... Θα συμφωνήσω ότι πολύ δύσκολα ένα όργανο χαμηλής τιμής θα είναι εφάμιλλο αρκετά ακριβότερου αλλά και οι Ασιατικές κιθάρες έχουν και αυτές κατηγορίες και θα πάρεις ότι πληρώσεις. Παράδειγμα οι Eastman που μπορεί να είναι Κινέζικες αλλά οι τιμές τους μόνο Κινέζικες δεν είναι. Όπως και αρκετές Ιαπωνικές εταιρίες που παράγουν όργανα που αν κρίνω από δικές μου κιθάρες η ποιότητα τους είναι αντίστοιχη/ανώτερη από Αμερικάνικες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ είμαι η αντίθετη περίπτωση. Παραδέχομαι ότι θα ήταν η ιδανική περίπτωση οι Fender και Gibson να ήταν οι καλύτερες για μένα κιθάρες αλλά από τη στιγμή που δεν είναι ή δεν τις αντέχω οικονομικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με το τι γράφει το headstock. Υπάρχουν πια τόσοι πολλοί κατασκευαστές που δε πρόκειται να περιμένω πότε η Gibson ή η Fender θα βγάλει τη τάδε κιθάρα στο Χ χρώμα ή με το Ψ neck profile. Oύτε ποτέ θα βάλω το logo τους σε partcaster μου για να μου δίνει τη ψευδαίσθηση της "αληθινής". Θα συμφωνήσω ότι πολύ δύσκολα ένα όργανο χαμηλής τιμής θα είναι εφάμιλλο αρκετά ακριβότερου αλλά και οι Ασιατικές κιθάρες έχουν και αυτές κατηγορίες και θα πάρεις ότι πληρώσεις. Παράδειγμα οι Eastman που μπορεί να είναι Κινέζικες αλλά οι τιμές τους μόνο Κινέζικες δεν είναι. Όπως και αρκετές Ιαπωνικές εταιρίες που παράγουν όργανα που αν κρίνω από δικές μου κιθάρες η ποιότητα τους είναι αντίστοιχη/ανώτερη από Αμερικάνικες. Μα το αντιθετο θα ηταν "δε θελω να λεει φεντερ/γκιμπσον κλπ αλλα αρκει αυτο". ;D ;D ;D Δε διαφωνω για Ιαπωνια. Εχω μια ibanez prestige και ειναι εξαιρετικη. Γενικα δε διαφωνω ουτε με σενα, ουτε με Εκτορα, ουτε με χ minor. Περι ορεξεως ...... Αμα μου πεις οτι πηρες κιθαρα "KITHAREX" με 250 ευρω και σκοτωνει θα σε πιστεψω απολυτα. Δε θα σε πιστεψω ομως αμα μου πεις οτι "βαζει κατω ολες τις αμερικανες των 1500 ευρω που δοκιμασα" (κλασικη ατακα που σε παραλλαγες παιζει στις αγγελιες). Υπερθεματιζοντας να πω οτι δε μου αρκει το λογκο. Εχω πουλήσει φεντερ και γκιμπσον που δε μου ταιριαζαν. Τελος να πω πως γενικα υπαρχει μια τάση να θεωρούμε οτι επειδη αγορασαμε κατι, αυτοματως αυτο το κατι γίνεται γαματο. Ειναι τυπικο με τα αμαξια, τις κιθαρες κλπ. Πηρα φεντερ και σκοτωνει, πηρα χοντα και ειναι σκυλι κλπ κλπ. Δε ειναι πάντα αληθεια ομως, είτε για φτηνα ειτε για ακριβοτερα αντικειμενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Καλά τα όργανα βρε παιδιά, όλες οι αναβαθμίσεις τους (σε φθηνά ή ακριβά) για να έρθουν στα μέτρα μας και στα αυτιά μας, καλές οι Gibson, οι Fender, καλές οι 2-3-4-5 κιθάρες-μπάσα ανά ερασιτέχνη μουσικό, αλλά με την μουσική τι γίνεται;;;; Το ξέρω, τετριμένη, βαρετή, παρωχημένη ερώτηση, αλλά μήπως βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος..; Sorry εάν μπαίνω σαν τσόντα στο θέμα, αλλά τόσα χρόνια στο Νόιζ βλέπω ότι τα θέματα για μαγνήτες-μπράτσα-ξύλα-brands-κ.τ.λ... υπερτερούν κατά πολύ (μα πάρα πολύ...) των θεμάτων περί "μουσικής" Ίσως "φταίνε" τα χρόνια μου (γίνομαι "περίεργος" :-X ), ίσως το ίντερνετ που σε συνάρτηση με το τμήμα μάρκετινγκ των εταιριών περνάνε απόψεις και "γραμμές" στο κοινό..... ή ίσως φταίει ο otto## που μου ανέβασε την λίμπιντο.... :o ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Καλά τα όργανα βρε παιδιά, όλες οι αναβαθμίσεις τους (σε φθηνά ή ακριβά) για να έρθουν στα μέτρα μας και στα αυτιά μας, καλές οι Gibson, οι Fender, καλές οι 2-3-4-5 κιθάρες-μπάσα ανά ερασιτέχνη μουσικό, αλλά με την μουσική τι γίνεται;;;; Το ξέρω, τετριμένη, βαρετή, παρωχημένη ερώτηση, αλλά μήπως βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος..; Sorry εάν μπαίνω σαν τσόντα στο θέμα, αλλά τόσα χρόνια στο Νόιζ βλέπω ότι τα θέματα για μαγνήτες-μπράτσα-ξύλα-brands-κ.τ.λ... υπερτερούν κατά πολύ (μα πάρα πολύ...) των θεμάτων περί "μουσικής" Ίσως "φταίνε" τα χρόνια μου (γίνομαι "περίεργος" :-X ), ίσως το ίντερνετ που σε συνάρτηση με το τμήμα μάρκετινγκ των εταιριών περνάνε απόψεις και "γραμμές" στο κοινό..... ή ίσως φταίει ο otto## που μου ανέβασε την λίμπιντο.... :o ;D Η μουσική δεν είναι μόνο η σύνθεση ή η ηχογράφηση ή το λάιβ. Αυτά είναι τα αποκορυφώματα. Η μουσική είναι και το να προσπαθείς να βγάλεις κομμάτι /σόλο, και να μαθαίνεις τα covers, είναι και το noodling μπροστά στην τηλεόραση, είναι και τα backing tracks, είναι και ο πειραματισμός. Μέχρι και το κούρδισμα είναι μουσική. Από τη στιγμή που παίρνουμε το όργανο αγκαλιά, κάνουμε μουσική. Σου εγγυώμαι ότι ΚΑΘΕ όργανο που αγοράζεται από την κάβλα του μουσικού (δλδ εννοώ όχι για συλλογή) παίζει μουσική. Και ακόμα και ένα 5% π.χ. να μας αυξάνει το κάθε νέο όργανο την όρεξη να παίξουμε μουσική, αξίζει η επενδυση. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Η μουσική δεν είναι μόνο η σύνθεση ή η ηχογράφηση ή το λάιβ. Αυτά είναι τα αποκορυφώματα. Η μουσική είναι και το να προσπαθείς να βγάλεις κομμάτι /σόλο, και να μαθαίνεις τα covers, είναι και το noodling μπροστά στην τηλεόραση, είναι και τα backing tracks, είναι και ο πειραματισμός. Μέχρι και το κούρδισμα είναι μουσική. Από τη στιγμή που παίρνουμε το όργανο αγκαλιά, κάνουμε μουσική. Σου εγγυώμαι ότι ΚΑΘΕ όργανο που αγοράζεται από την κάβλα του μουσικού (δλδ εννοώ όχι για συλλογή) παίζει μουσική. Και ακόμα και ένα 5% π.χ. να μας αυξάνει το κάθε νέο όργανο την όρεξη να παίξουμε μουσική, αξίζει η επενδυση. +1000 σε όλα! Συμφωνώ απόλυτα, πως θα μπορούσα άλλωστε να διαφωνίσω αφού κι εγώ εδώ και χρόνια κάνω αυτό ακριβώς που αναφέρεις στη πρώτη σου παράγραφο......, απλώς...παν μέτρον άριστον....! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Το οτι ακουγονται γαματα με τις μετατροπες στα ηλεκτρικα (κυριως) ειναι βεβαιο. Αν ομως δεν καθονται καλα στο χερι του παικτη,ο γαματος ηχος περναει σε δευτερη μοιρα μιας και αφορα τον ακροατη (οσο ο παικτης παιδευεται με ενα οργανο που δεν του καθεται)-και παλι οσο γαματο μπορει να ακουστει ενα παιξιμο που δεν ειναι το καλυτερο δυνατο του παικτη. Οποτε εγω ξεκινω με το να μου καθεται καλα το οργανο. Το να ακουστει (με την οποια υποκειμενικοτητα) γαματα ειναι κατι ευκολο με τα ηλεκτρικα. Απο κει και περα,για εμενα σε τιποτα (ειτε κιθαρα ειτε αμαξι κλπ) δεν αξιζει τα aftermarket εξτρα του να ξεπερνουν την αξια του. Δεν θα μπορουσα να βαλω ηλεκτρικα 300 ευρω σε μια κιθαρα των 100. Ουτε καν θα το σκεφτομουν. Τελος ,δικαιολογιες για να ψωνισουμε κατι θα βρισκουμε παντα,μιας και σπανια φτανουμε σε μια κατασταση ευτυχιας με αυτα που ηδη κατεχουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση