Moderator LK Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Σωπα τι λες? πληρωνα εγω τα νταβατζιλικια "προστιμα" σαν ιδιοκτητης καταστηματος που τα εβγαζα περα με τα χιλια ζορια για να καλοπερνανε οι "κυριοι" της αεπι? στη φυλακη να μπουνε, δε με νοιαζει. Οταν ερθεις στη θεση του αγωνιζομενου γαι τη διαβιωση του, τοτε ξαναμιλα για "λαικη καταναλωση" Δεν κατάλαβες, δεν το ειπα για εσενα. Την άποψη μου για την ΑΕΠΙ, την έχω πει ΔΗΜΟΣΙΑ ενώπιον Τριμελών Εφετείων, μην σκας. Άλλο αυτό. Αλλά να ξέρουμε γιατί πράμα συζητάμε. ;) Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Απλά να προσθέσω στην κουβέντα ότι εδώ και καιρό "τρέχει" θέμα διεκδίκησης οφειλόμενων της ΑΕΠΙ προς τους καλλιτέχνες. Υπάρχει σύνδεσμος συνθετών/τραγουδοποιών ο οποίος περιλαμβάνει σχεδόν τους πάντες (εννοώντας τους γνωστούς) και οι οποίοι αξιώνουν έλεγχο στα λογιστικά της ΑΕΠΙ λόγω "βάσιμων υποψιών" ότι δεν τους κατέβαλε τα πλήρη ποσά που δικαιούνται. Αν δεν κάνω λάθος, η όλη ιστορία από εκεί ξεκίνησε και όχι από το ΥΠΠΟ. Απλά το ΥΠΠΟ αναγκάστηκε να παρέμβει διότι βρέθηκαν σοβαρές ατασθαλίες. Καλό είναι βέβαια να μη βγάζουμε συμπεράσματα πριν από επίσημα πορίσματα/αποτελέσματα αλλά εδώ δε θέλει και πολύ ανάλυση το θέμα κατ' εμέ. Η ΑΕΠΙ είχε ήδη ξεφύγει ζητώντας συνδρομές από περίπτερα και ψιλικαντζίδικα. Ε, μάλλον την "έχασε" εντελώς την κατάσταση. Με επιφύλαξη οκ. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Τα πάντα στη ζωή είναι αντικρουόμενα συμφέροντα. Η ΑΕΠΙ εκπροσωπεί συγκεκριμένα, και απέναντι της υπάρχουν άλλα. Π.χ. ΑΕΠΙ έναντι Ξενοδόχων, ΑΕΠΙ έναντι ψιλικατζήδων…… ΑΕΠΙ έναντι καφετεριών..... Επίσης ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που η ΑΕΠΙ συγκρούεται με μέλη της. Έχει συμβεί στο παρελθόν ξανά, και αν ΔΕΝ με απατά η μνήμη μου συμβιβάστηκαν (ενώ ξεκίνησαν δικαστήρια). Τα πάντα είναι διαπραγμάτευση , κάτι χάνω κάτι κερδίζω , χρησιμοποιώ τα όπλα μου , όποια και αν είναι , και μακάρι να είναι win –win (αυτό είναι ένας καλός συμβιβασμός). Η ΑΕΠΙ έχει έρθει επίσης (όπως προείπα) ξανά σε κόντρα με το κράτος- δημόσιο (ΟΠΙ- άσχετα με την μορφή που τον παρουσιάζουν). Απλά πραγματάκια, και η ζωή συνεχίζεται….έτσι τα βρήκαμε , έτσι θα τα αφήσουμε. ;D ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Τα πάντα στη ζωή είναι αντικρουόμενα συμφέροντα. Αντιλαμβάνομαι τη στάση σου αλλά υπάρχουν και όρια σε αυτή τη θεώρηση. Δηλαδή ο πελάτης που θα εκπροσωπήσεις σε κάποια υπόθεση και δε θα σου καταβάλει τα δεδουλευμένα σου, έχει απλά αντικρουόμενα συμφέροντα με εσένα και ουδείς έχει δίκιο ή άδικο. Είναι απλά θέμα συμφερόντων, αυτός να σε κλέψει κι εσύ να του τα πάρεις. Case dismissed. ;D Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Τα πάντα στη ζωή είναι αντικρουόμενα συμφέροντα. Η ΑΕΠΙ εκπροσωπεί συγκεκριμένα, και απέναντι της υπάρχουν άλλα. Π.χ. ΑΕΠΙ έναντι Ξενοδόχων, ΑΕΠΙ έναντι ψιλικατζήδων…… ΑΕΠΙ έναντι καφετεριών..... Επίσης ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που η ΑΕΠΙ συγκρούεται με μέλη της. Έχει συμβεί στο παρελθόν ξανά, και αν ΔΕΝ με απατά η μνήμη μου συμβιβάστηκαν (ενώ ξεκίνησαν δικαστήρια). Τα πάντα είναι διαπραγμάτευση , κάτι χάνω κάτι κερδίζω , χρησιμοποιώ τα όπλα μου , όποια και αν είναι , και μακάρι να είναι win –win (αυτό είναι ένας καλός συμβιβασμός). Η ΑΕΠΙ έχει έρθει επίσης (όπως προείπα) ξανά σε κόντρα με το κράτος- δημόσιο (ΟΠΙ- άσχετα με την μορφή που τον παρουσιάζουν). Απλά πραγματάκια, και η ζωή συνεχίζεται….έτσι τα βρήκαμε , έτσι θα τα αφήσουμε. ;D ;D ;D ;D Μακάρι να μην το "αφήσουμε", μαν. Οι καλλιτέχνες έχουν κάνει ήδη δικούς τους συνεταιρισμούς (αν και εκεί παίζουν έριδες , περισσότερο λόγω ... διαφορετικών κοσμοθεωριών παρά λόγω διαφορετικών συμφερόντων σε ό,τι αφορά την υπεράσπιση των πνευματικών -μας- δικαιωμάτων) και κάποια στιγμή η όποια κυβέρνηση, θα αναγκαστεί να εναρμονιστεί με το ευρωπαΪκό κεκτημένο. Σε ό,τι αφορά τη "διαπραγμάτευση" που αναφέρεις, προσωπικά, θα ήθελα να δω να συλλάβουν όλο το ΔΣ της ΑΕΠΙ και να τους πάρουν μέχρι και το κωλόχαρτο από τα σπίτια τους. Και με απειλή αυτό να τους αναγκάσουν να κατονομάσουν όλες τις σχέσεις διαπλοκής τους με την κεντρική δημόσια διοίκηση και κρατικούς λειτουργούς, διαχρονικά. Αυτό μάλιστα, θα ήταν μια καλή διαπραγμάτευση :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Να διευκρινίσω τι εννοώ. Κανένα μέλος (συνθέτης – στιχουργός) ΔΕΝ βγήκε να στηλιτεύσει την «επιθετική» στάση – πολιτική της ΑΕΠΙ, όταν διεκδικούσε να πληρώνουν σε αυτή συνδρομή (για να τα αποδώσει σε αυτούς) και επαγγελματίες που , κατά το πλαίσιο του νόμου-και τη λογική θεώρηση, ΔΕΝ θα όφειλαν. Π.χ. , ένας γκαραζιέρης , που ενώ αλλάζει τα λάδια, ακούει στο γκαράζι του και Πλούταρχο. Είναι προφανές, ότι τον Πλούταρχο δεν τον έπαιζε για να προσελκύσει πελατεία (άρα να πλερώσει δικαιώματα), αλλά γιατί του έκανε κέφι. Ξαφνικά λοιπόν η «καλή» ΑΕΠΙ, στα μάτια αυτού (καλλιτέχνη) γίνεται «κακή», όταν (νομίζει ότι;) δεν του αποδίδει όσα όφειλε. Και εκεί αρχίζουν οι γενικεύσεις. Εκεί πήγαινε η αναφορά στη θεωρία τον «αντικρουόμενων συμφερόντων», και ξαφνικά , ο εχθρός του εχθρού μου (Δημόσιο εν προκειμένω) είναι φίλος μου (φίλος του καλλιτέχνη- στο συγκεκριμένο θέμα) – άσχετα που είναι εχθρός μου σε άλλο (όταν τον υπερφορολογούσαν επί του συνόλου των κερδών των δίσκων , ακόμα και αν έπαιζε μια νότα σε αυτόν- δεν ξέρω αν την θυμάσαι αυτήν την υπέροχη φορολογική διάταξη.) Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Θα καταθέσω και μια προσωπική εντελώς άποψη. Τους συνθετες-στιχουργούς ισχυρό lobby τους έκανε (τη επικουρία του νόμου από το 1993 ) η ΑΕΠΙ. Κατάφερε να επιβάλει τις θέσεις της-πολιτικές της , έναντι παραδοσιακά ισχυρότερων Lobbies (Ξενοδόχων- Χώρων εστίασης και αναψυχής κ.λ.π) . Αν δεν υπήρχε η ΑΕΠΙ, τις έστω κουτσουρεμένες- δεν το υιοθετώ, αλλά το κάνω για την οικονομία της συζήτησης, αποδοχές τους δεν θα τις έβλεπάν ποτέ τα μέλη της. Προσωπικά , αν ήμουν μέλος της, θα την ευχαριστούσα, Αν δεν ήμουν ευχαριστημένος, θα έφευγα, διεκδικώντας , ό,τι νόμιζα , στα Δικαστήρια. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Να διευκρινίσω τι εννοώ. Κανένα μέλος (συνθέτης – στιχουργός) ΔΕΝ βγήκε να στηλιτεύσει την «επιθετική» στάση – πολιτική της ΑΕΠΙ, όταν διεκδικούσε να πληρώνουν σε αυτή συνδρομή (για να τα αποδώσει σε αυτούς) και επαγγελματίες που , κατά το πλαίσιο του νόμου-και τη λογική θεώρηση, ΔΕΝ θα όφειλαν. (...) Και εκεί αρχίζουν οι γενικεύσεις. Νομίζω όμως ότι εσύ είσαι που κάνεις την πρώτη γενίκευση, όταν λές ότι κανένας δεν βγήκε να στηλιτεύσει την ΑΕΠΙ. Γενικά, καλό είναι να κρατάμε και μια επιφύλαξη όταν διατυπώνουμε απόψεις. Προσωπικά δεν έχει τύχει να γνωρίσω κανέναν καλλιτέχνη που να ήταν ευχαριστημένος με το σύστημα της ΑΕΠΙ να ζητάει νταβατζιλίκι από τους πάντες, από γηροκομεία μέχρι συνεργεία αυτοκινήτων. Ο Φοίβος Δεληβοριάς, πρόεδρος μιας από τις επόμενης γενεάς συντεχνίες καλλιτεχνών για προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων ας πούμε, έλεγε τελευταία: Ως πρόεδος του «Μέτρον» μαζί με 120 (μέχρι στιγμής) άλλους έλληνες δημιουργούς τραγουδιών προσπαθούμε να προστατεύσουμε την πνευματική περιουσία μας από τους ανθρώπους που την διαχειρίζονται ή την εκμεταλλεύονται εμπορικά. Είμαστε ένας κλάδος με μηδενική αυτοεκτίμηση και αυτό το ξέρουν πολλοί και κάνουν τέρατα. Θέλουμε να προωθήσουμε νομοθετικά ή ως άποψη μέσα στην κοινωνία το σεβασμό για τον πνευματικό δημιουργό, αλλά και για το εργατικό του δικαίωμα. Δεν θέλουμε να μιλάει εξ ονόματός μας μόνο η –ιδιωτικών συμφερόντων- ΑΕΠΙ και οι δισκογραφικές. Ούτε να πλουτίζουν μόνο οι εφημερίδες, τα ξενοδοχεία, τα μπαρ, τα ραδιόφωνα,τα κέντρα διασκέδασης, όπως γινόταν προ κρίσης (και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται ακόμα)- και οι στιχουργοί να μένουν στην ψάθα. Είναι πολύ αργά να σώσουμε τη δική μας γενιά, μπορούμε όμως να προωθήσουμε νομοθετικές ρυθμίσεις που θα προστατεύσουν τις επόμενες. Πηγή: Φοίβος Δεληβοριάς: «Θέλω να διασώσω την ανθρωπιά της ανοιχτής γειτονιάς» - Musicpaper.gr Πριν λίγες μέρες ακυρώθηκε συναυλία με την Αναστασία Μουτσάτσου η οποία θεώρησε υπεύθυνη την ΑΕΠΙ που ζήτησε 2.000 ευρώ προκαταβολικά, χρήματα που η ίδια ανέφερε ότι δεν μπορούσε να πληρώσει. Ωστόσο ο νόμος είναι ξεκάθαρος ότι τα πνευματικά δικαιώματα πρέπει να πληρώνονται και επ' αυτού δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς, τη στιγμή που η Αναστασία Μουτσάτσου σημειώνει ότι παλαιότερα η ΑΕΠΙ έπαιρνε τα χρήματα από τα εισιτήρια και όχι προκαταβολικά. Για την ιστορία Λάκη, δες το παρακάτω λινκ έχει και κάποια νομικά που θα σε ενδιαφέρουν, αναφορικά με την ενσωμάτωση της κοινοτικής οδηγίας για τα πνευματικά δικαιώματα: "(... ) Όπως ανέφερε το υπουργείο, υπήρχε ανάγκη εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου νόμου και η ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2014/26. Το νομοσχέδιο θα ρυθμίζει τη λειτουργία των οργανισμών συλλογικής προστασίας δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων. Μια ανάλογη προσπάθεια ρύθμισης του θολού αυτού τοπίου είχε εξαγγελθεί και το 2014, αλλά τότε λόγω αντιδράσεων αποσύρθηκε. Ωστόσο μια ανατροπή που φαίνεται ότι έγινε στο νομοσχέδιο για το οποίο έχει ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και την οργισμένη επιστολή προς τον πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα που έστειλαν ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ) κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γεώργιος Καββαθάς και ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης ζητώντας την προσωπική του παρέμβαση. Όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι του επιμελητηριακού και του επιχειρηματικού κόσμου, τους διακατέχει η αγανάκτηση και οργή όπως άλλωστε και το σύνολο των ανθρώπων που παράγουν πολιτισμό στη χώρα μας, που πληροφορήθηκαν για τη σκανδαλώδη τροποποίηση του νομοσχεδίου για τη συλλογική διαχείριση υπέρ της ΑΕΠΙ Α.Ε. «Η συγκεκριμένη εταιρεία έκανε κατασχέσεις, έστελνε χιλιάδες χρήστες στη δικαιοσύνη, αφαιρούσε άδειες λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, στερώντας εργασία και στέλνοντας στην ανεργία χιλιάδες εργαζόμενους, έστελνε χιλιάδες επιχειρηματίες σε αυτόφωρα, χρησιμοποιώντας μεγάλη αστυνομική δύναμη για να ελέγχουν, έχοντας το δικαίωμα δυστυχώς εκ νόμου 2121/1993, ως μοναδικός ΟΣΔ, προκειμένου να εισπράξει τα χρήματα της συγκεκριμένης Α.Ε.» αναφέρουν. Ποιος δεν κατήγγειλε λοιπόν? Όλος ο κόσμος φώναζε... Ο επιχειρηματικός πόλεμος με την ΑΕΠΙ για τα πνευματικά δικαιώματα - Ηλεία Live! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Νομίζω όμως ότι εσύ είσαι που κάνεις την πρώτη γενίκευση, όταν λές ότι κανένας δεν βγήκε να στηλιτεύσει την ΑΕΠΙ. Είπα κανένα.....ΜΕΛΟΣ της (διάβασέ το ξανα αν θες) . Όχι κανένας συνθέτης- στιχουργός. Τό ότι πρέπει να αλλάξει ο 2121/1993 το χω πει ήδη εγώ από το 1998 ;D ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 11 Φεβρουαρίου 2017 Είπα κανένα.....ΜΕΛΟΣ της (διάβασέ το ξανα αν θες) . Όχι κανένας συνθέτης- στιχουργός. Τό ότι πρέπει να αλλάξει ο 2121/1993 το χω πει ήδη εγώ από το 1998 ;D ;D ;D ;D Σωστός, δική μου η παρανόηση. Πάντως στο λινκ αυτό που κοπυπαστάρησα διαβάζουμε και ότι υπήρξε πίεση του επαγγελματικού κόσμου προς την κυβέρνηση στη φάση της διαβούλευσης ( "Ωστόσο μια ανατροπή που φαίνεται ότι έγινε στο νομοσχέδιο για το οποίο έχει ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και την οργισμένη επιστολή προς τον πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα που έστειλαν ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ) κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γεώργιος Καββαθάς και ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης ζητώντας την προσωπική του παρέμβαση") - γεγονός που ίσως να εξηγεί γιατί ο Σουπερφανκ φωνάζει ότι τα εύσημα δεν πρέπει να απευθύνονται στο ΥπΠο αλλά στην ίδια την κυβέρνηση. (αν κατάλαβα καλά τι λέει, γιατί λέει και πολλά άσχετα με το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων και της ΑΕΠΙ ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση