Προς το περιεχόμενο

το αίσχος της αεπι


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μια ανεξαρτητη, δυο πολυεθνικες....(καλα στην ανεξαρτητη ο τυπος κοντεψε να παθει εμφραγμα οταν του ειπα για ΑΕΠΙ...ηθελε να ΚΛΕΨΕΙ ολα τα λεφτα ΜΟΝΟ αυτος... ;D)

 

Παίζει να τον ξέρω ! Ομοιοπαθής γαρ.  ;D

 

Ένα γενικό σχόλιο >>

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ  ::)

 

Συμφωνώ με τις τοποθετήσεις του EZ ("να ταραχθούν τουλάχιστον τα νερά" μπας και βγει κάτι καλό) και του LK toy Trolley (περί του ότι "99% δεν θα γίνει τίποτα").

 

Συμμερίζομαι επίσης και την αγωνία όσων επιθυμούν προγραφές (το κεφάλι της υπουργού επί πινακι) ή λογαριάζουν ως μη έγκριτη την Εφ.Συν. αλλά όχι π.χ. και το Πρώτο Θέμα. Τα τελευταία όμως, δεν γίνεται όμως να σχολιαστούν χωρίς να πολιτικολογήσει αναπόφευκτα κανείς ή να κάνει name dropping , και γι' αυτό αποφεύγω να τα σχολιάσω γιατί έχω ήδη κίτρινη κάρτα - μην με ταράξετε στα φάουλ.  (και σόρι για την ... κατήχηση :D )

 

Μια μεγάλη και ενδιαφέρουσα συζήτηση θα μπορούσε να ανοίξει (σε ξεχωριστό thread ίσως) για τα "πνευματικά δικαιώματα" της ιστορικής κληρονομιάς και τις χρήσεις αυτών όταν μια αρχή (υπουργείο, κυβέρνηση, φορέας, αρχαιολογική υπηρεσία ή ...μοναστήρι)  διαθέτει π.χ. έναν αρχαιολογικό χώρο ή ένα ιστορικό μνημείο γαι εκμετάλλευση. Λελογισμένη εκμετάλλευση; Εμπορευματοποιημένη εντελώς; Με τι κριτήρια (αισθητικά ή καλλιτεχνικά);

Αν ήμουν σίγουρος ότι δεν θα εκτροχιαζόμασταν πάλι να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι την κατάληψη ενός δημόσιου χώρου (όπως έκανε το κκε στην Ακρόπολη) με την "παραχώρησή" του για μια έκθεση τέχνης ή για μια συναυλία, ίσως και να την άνοιγα εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 280
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αν ήμουν σίγουρος ότι δεν θα εκτροχιαζόμασταν πάλι να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι την κατάληψη ενός δημόσιου χώρου (όπως έκανε το κκε στην Ακρόπολη) με την "παραχώρησή" του για μια έκθεση τέχνης ή για μια συναυλία, ίσως και να την άνοιγα εγώ.

 

Με την υπόσχεση ότι εγώ δε θα συμβάλλω σε εκτροχιασμό, σε ενημερώνω ότι η διαφωνία μου με την ΕφΣυν, έχει να κάνει με το ότι είναι αποπαίδι της πάλαι-ποτέ μοναδικής στην επικράτεια εφημερίδας, που καλούσε τους δολοφόνους της ΄17 Νοέμβρη' ως 'εκτελεστές' (υποθέτω ότι όλοι όσοι διαβάζουμε, ξέρουμε τη διαφορά ανάμεσα σε μία δολοφονία και μία εκτέλεση) - όπως ακριβώς εσύ επικαλείσαι κάποια διαφορά ανάμεσα στην ΄κατάληψη΄ και την 'παραχώρηση'...

 

Η αλήθεια του ζητήματος (ναι, υπάρχει και τέτοια) είναι η εξής : ο λόγος που δεν μπορούμε να ανεβαίνουμε στην Ακρόπολη των Αθηνών για να εξυπηρετήσουμε τον όποιο σκοπό μας είναι πως ανεβαίνουμε στους ώμους γιγάντων, χωρίς την άδεια των ίδιων των γιγάντων και με πρόθεση εντελώς διάφορη των δικών τους προθέσεων.

 

Αν θέλει (το όποιο κόμμα) τέτοιας κλάσεως βήμα προβολής των απόψεών του, ας το κτίσει (ούτως ή άλλως οι πολίτες πληρώνουμε τα έξοδά τους). Εκείνα τα λιθάρια τα έκτισαν άλλοι άνθρωποι και τα προστάτευσε ο χρόνος, δεν μπορεί να βάλει η Κόκα-Κόλα της πολιτικής το έμβλημά της πάνω στην Αιωνιότητα.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι η αντιθετη αποψη

 

ÎÏÏÏε Ïην ÎκÏÏÏολη ÏÏον Gucci | iefimerida.gr

 

Η αρνητική απόφαση του ΚΑΣ στο αίτημα του οίκου Gucci να παρουσιάσει την κολεξιόν του 2017 στην Ακρόπολη ήταν αναμενόμενη, αφού αυτοί οι αρτηριοσκληρωτικοί γραφειοκράτες τρέφονται (σαν τα βαμπίρ) από μια αρρωστημένη αρχαιολαγνεία.

 

Κολλημένοι σαν την τσίχλα στον επαρχιωτισμό του Καρκαβίτσα, αισθάνονται θεματοφύλακες ενός κόσμου που δεν μεταβάλλεται, δεν εξελίσσεται και φυσικά αντιμετωπίζει εχθρικά την ίδια τη ζωή.

 

Συγχέουν την ηθική με την αισθητική, τον ζωντανό κόσμο με τη θανατίλα των μουσείων και αντιλαμβάνονται τον πολιτισμό σαν ένα κώδικα μυστικό και ερμητικά κλειστό σε ό,τι τον βγάζει από την ασφάλεια των βεβαιοτήτων τους.

 

Το πρόβλημα, φυσικά, δεν είναι ο σκοταδισμός του ΚΑΣ, αλλά η αναπηρία της πολιτείας και του υπουργείου Πολιτισμού να ανοίξουν τα μουσεία στην ίδια τη ζωή, αντί να τα κρατούν ερμητικά κλειστά στο σκοτάδι και στα στερεότυπα των ελληνοτσολιάδων.

 

Η παρουσίαση της κολεξιόν του οίκου Gucci θα έδινε στα αρχαία αυτά μνημεία μια ανάσα ζωής, δίνοντας υπεραξία σε μία χώρα που βυθίζεται καθημερινά στον απομονωτισμό του αναδελφισμού.

 

Αν και πολύ αμφιβάλλω αν η Κονιόρδου είναι σε θέση να αντιληφθεί τη γελοιότητα της απόφασης του ΚΑΣ, ίσως θα έπρεπε ο ίδιος ο Τσίπρας να επιδείξει θάρρος και να δώσει την άδεια να γίνει αυτή η εκδήλωση.

 

Τα μουσεία, η κληρονομιά της χώρας (που δεν μας ανήκουν με τη στενή έννοια του όρου) δεν κινδυνεύουν από την ίδια τη ζωή, αλλά από τους «ζωντανούς-νεκρούς» γραφειοκράτες που τα διαχειρίζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δυστυχώς έχουν και οι δύο δίκιο.

Η γνώμη μου είναι ότι θα μπορούσε να δοθεί ο χώρος σε μια στιγμή που η Ελλάδα ήταν σε στιγμές μεγαλείου.

Στην παρούσα φάση απομόνωσης και ταπείνωσης, η παραχώρηση του μνημείου θα ήταν βούτυρο στο ψωμί αυτών των κύκλων που δείχνουν την Ελλάδα ως φτωχό και ανεπρόκοπο παρία, έτοιμη να ξεπουλήσει τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Για όσους θυμούνται τους  τίτλους αρχής του film «harley davidson and the marlboro man», O Rourke μένει σε ένα motel (προφανώς στο TEXAS) που έχει όνομα “Alamo”.

Αναρωτιέμαι τι θα γινόταν , αν κάποιος στην Ελλάδα, έκανε μια πανσιόν και την ονόμαζε….. «Χάνι της Γραβιάς»

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει αίσθηση του χιούμορ

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Το πα και το ξαναλέω: μην συγκρίνετε βούρτσες με κοχύλια. Η κατάληψη ενός δημόσιου χώρου και ειδικά η αυθαίρετη, δεν (θα πρεπε να) έχει θέση σε μια κουβέντα για παραχωρήσεις χώρων για καλλιτεχνικούς ή άλλους σκοπούς.

 

β) Σε ό,τι αφορά τις παραχωρήσεις χώρων, θα είχα να πω πολλά (άπειρα για την ακρίβεια):

-για τα κάστρα της χώρας μας που δεν αξιοποιούνται κινηματογραφικά - όλες οι ταινίες με θέματα από αρχαιότητα μέχρι game of thrones, γυρίζονται στη Μάλτα και όχι π.χ. στο Κάστρο του Πλαταμώνα ή της Λήμνου. Θα μας χάλαγε αυτό;

 

-για τα καλλιτεχνικά δρώμενα: με την ίδια λογική "αποκλεισμού" που λειτούργησε το ΚΑΣ για την Ακρόπολη, θα έπρεπε να μην δίνεται άδεια ούτε για τις περίφημες συναυλίες της Πανσελήνου τον Αύγουστο που γίνονται απ άκρο σ' ακρο σε αρχαιολογικούς  χώρους σε όλη την τουριστική Ελλάδα. Ούτε στην Επίδαυρο.

 

-για το ίδιο το εισιτήριο που πληρώνεις για να μπεις σε ένα αρχαιολογικό χώρο damn! Δηλαδή είναι "εμπορική εκμετάλλευση" να νοικιάσεις ένα χώρο της Ακρόπολης για φωτογράφιση ενός οικου μόδας,  αλλά όχι το να χρεώνεις 10 ευρώ το κεφάλι για να την επισκεφθεί όποιος θέλει; Κάποια αντίφαση εδώ, έτσι;

 

Και άλλα πολλά...

Διευκρίνηση: αυτό δεν σημαίνει ότι δεν "σέβομαι" έναν ιερό χώρο, μπορεί και να σημαίνει όμως, ότι τον σέβομαι τόσο ώστε να έχω θέσει υψηλότατα κριτήρια (ή υψηλότατο τίμημα αν θέλετε) προκειμένου να μπορεί να διατεθεί για ελάχιστες φορές το χρόνο για κάτι μοναδικό ή σπάνιο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να στηθουν στον ιερο βραχο ολα αυτα τα σκηνικα με πασαρελες κλπ οπως και οι μεγαφωνικες που θα παιζουν μουσικη, καμερες, κοσμος δε νομιζω οτι θα εκανε καλο γιατι θα προκαλουσαν ζημιες διαφορων τυπων. Δεν ειναι τυχαιο οτι οποιος παιζει στο Ηρωδειο π.χ του επιβαλλεται ενα συγκεκριμενο οριο db

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως με ειδοποιούν από το κοντρόλ  ;D , έβγαλε μια ανακοίνωση η ΑΕΠΙ. Πραγματικά οι άνθρωποι δεν έχουν καταλάβει τίποτα ("τα τελευταία χρόνια έχουν εξορθολογιστεί οι αμοιβές των μελών του ΔΣ"). #Epic_fail

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου