TamTam Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Γράφετε τραγουδάκια μέσα στο σύστημα το καπιταλιστικό, που σάς επέτρεψε να ζήσετε καλά από τα τραγουδάκια σας και μετά στραβώνετε όταν ανακαλύπτετε πως το σύστημα έβγαλε λεφτά για τις αεπί, τις δισκογραφικές και τα Πρώτα Θέματα. Αν δεν σας άρεσε, να κάνατε πάρτι στη Βόρεια Κορέα! ;D ;D ;D ;D Κεντρικές κυβερνήσεις = βαθύ κράτος, όπως αποδεικνύουν όλες ανεξαιρέτως οι δικογραφίες που φτάνουν στην βουλή. Το εθνικό μας χρέος είναι χρέος που φορτώθηκε στις πλάτες των ελληνων, από τους εθνικούς μας κοτζαμπάσηδες: δανείζοταν ο άλφον από την Αγροτική, ήρθαμε όλοι εμείς να τα πληρώσουμε μετά, αντί να τον αφήσουμε τον άνθρωπο να πτωχεύσει, πάμπλουτος και με την ησυχία του. Ούτε μια δουλειά δεν μπορούμε να κάνουμε σωστά. :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Το λες καλα παντως το ΓΝΩΣΤΟ ποιημα ;) Ελα ομως που μπροστα στα ΣΤΟΙΧΕΙΑ και τα απλα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ η ποιηση δεν πιανει μια (in the long run & μολις περασει η επηρεια των ναρκωτικων και του "καψιματος" του ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros911 Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Να κάνω μία ερώτηση φιλολογικού ενδιαφέροντος. Έστω ότι έχω μαγαζί και παίζω μουσική αποκλειστικα από μπάντες οι οποίες δεν συμβάλλονται με κανέναν τρόπο με την αεπι ούτε με αντίστοιχες αλλοδαπές εταιρείες τις οποίες εκπροσωπουσε η αεπι στην Ελλάδα. Επαιζα μονο ντέμο ρε παιδί μου... Πως στο κέρατο θα με υποχρεωνε η αεπι να την πληρώσω; Τεκμαίρεται εκ του νόμου ότι εφόσον έχεις μαγαζί, παίζεις οπωσδήποτε έργα συμβαλλομένων με την αεπι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Moderator Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Το λες καλα παντως το ΓΝΩΣΤΟ ποιημα ;) Ελα ομως που μπροστα στα ΣΤΟΙΧΕΙΑ και τα απλα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ η ποιηση δεν πιανει μια (in the long run & μολις περασει η επηρεια των ναρκωτικων και του "καψιματος" του ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ ) Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση. η μισή χώρα (που λέει ο λόγος) πιστεύει ότι μας χρεοκόπησαν "πέντε λαμόγια" η "πέντε νταβατζήδες" (που έλεγε και ο κουρασμένος μπιφτεκοφάγος). Ενοχλούμαι όταν το ακούω γιατί είναι τόσο ύπουλο ψέμα όσο το άλλο που λέει ότι "οι μετανάστες έρχονται να μας πάρουν τις δουλειές". Κινούνται στο pattern λαϊκισμού α)η ρίζα του προβλήματος είναι συγκεκριμένη β)διάλεξε εμένα να τη χτυπήσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Να κάνω μία ερώτηση φιλολογικού ενδιαφέροντος. Έστω ότι έχω μαγαζί και παίζω μουσική αποκλειστικα από μπάντες οι οποίες δεν συμβάλλονται με κανέναν τρόπο με την αεπι ούτε με αντίστοιχες αλλοδαπές εταιρείες τις οποίες εκπροσωπουσε η αεπι στην Ελλάδα. Επαιζα μονο ντέμο ρε παιδί μου... Πως στο κέρατο θα με υποχρεωνε η αεπι να την πληρώσω; Τεκμαίρεται εκ του νόμου ότι εφόσον έχεις μαγαζί, παίζεις οπωσδήποτε έργα συμβαλλομένων με την αεπι; Φίλε Σταύρο, νομίζω ότι μπορούσες να το κάνεις - μια εποχή το είχε κάνει ο Σκάι στο ραδιόφωνο, έπαιζε μουσική μόνο από music banks (χαλιά περισσότερο και instrumentals) εκτός αεπί. Αλλά από φίλους επαγγελματίες που είχαν μαγαζιά, π.χ. liveάδικα, ξέρω ότι πρώτα τους πήγαινε σε δίκη η αεπί και εκεί καλούνταν να αποδείξουν οι ίδιοι ότι δεν είναι ελέφαντες -και ότι παίζουν δηλαδή ξέρω γω μόνο μουσική από τα συκροτηματα που εμφανίζονταν στο μαγαζί τους, ντέμο και τέτοια. Για να καταλάβεις πόσο μονοπωλιακή ήταν η κατάσταση, αν πήγαινε ένας νέος καλλιτέχνης να κάνει δίσκο σε μια δισκογραφική, αυτομάτως γινόταν μέλος της αεπί, βάσει του συμβολαίου που υπέγραφε. Σου λέγανε: εμείς είμαστε συμβεβλημένοι με την αεπί - για να βγει το δισκάκι, θα πρέπει να γράφει επάνω το όνομά "αεπί". Αν εσύ τώρα δεν ήθελες να είσαι στην αεπί αλλά σε μια άλλη εταιρία πνευματικών δικαιωμάτων, πολύ απλά δεν έκανες δίσκο με τη συγκεκριμένη δισκογραφική, όσο κι αν το θέλατε και οι δυο μεριές. @Σούπερφανκ, Μια χαρά τα λες. Σιγά μην πέσει έξω η χώρα επειδή πέντε λαμόγια και φίλοι των πολιτικών παντελόνιασαν τα δημόσια ταμεία, ή χρέωναν 300 φορές πάνω τα φάρμακα. Εσύ που δεν πήρες απόδειξη για την τυρόπιτα που έφαγες όμως; Σκέψου να το κάναμε όλοι αυτό... Σκέψου όλους αυτούς που ένα από τα πιο ακλόνητα επιχειρήματά τους όλα αυτά τα χρόνια ήταν ότι εκείνων τη δουλειά την κρίνουν οι τηλεθεατές, οι αναγνώστες, η αγορά. Τελικά την έκριναν τα θαλασσοδάνεια. Και τα φέσια. ;D Το κακό κράτος σπεύδει να τους σώσει ή έστω το συζητάει. Έπρεπε να τους αφήσει "να τους ρυθμίσει η αγορά". Έλεος κάπου δηλαδή με όλη αυτή την κρατική παρέμβαση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Για να καταλάβεις πόσο μονοπωλιακή ήταν η κατάσταση, αν πήγαινε ένας νέος καλλιτέχνης να κάνει δίσκο σε μια δισκογραφική, αυτομάτως γινόταν μέλος της αεπί, βάσει του συμβολαίου που υπέγραφε. Σου λέγανε: εμείς είμαστε συμβεβλημένοι με την αεπί - για να βγει το δισκάκι, θα πρέπει να γράφει επάνω το όνομά "αεπί". Αν εσύ τώρα δεν ήθελες να είσαι στην αεπί αλλά σε μια άλλη εταιρία πνευματικών δικαιωμάτων, πολύ απλά δεν έκανες δίσκο με τη συγκεκριμένη δισκογραφική, όσο κι αν το θέλατε και οι δυο μεριές. ΨΕΜΜΑΤΑ. Εχω βγαλει δισκους σε ΤΡΕΙΣ δισκογραφικες. ΟΛΕΣ με ΙΚΕΤΕΥΑΝ να ΜΗΝ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΗΝ ΑΕΠΙ.... ;D Υπαρχουν αλλωστε ΔΕΚΑΔΕΣ "μεγαλοι" καλλιτεχνες με δισκογραφικη πορεια πολλων ετων που ΔΕΝ ειναι γραμμενοι στην ΑΕΠΙ. Μια χαρά τα λες. Σιγά μην πέσει έξω η χώρα επειδή πέντε λαμόγια και φίλοι των πολιτικών παντελόνιασαν τα δημόσια ταμεία, ή χρέωναν 300 φορές πάνω τα φάρμακα ακριβως,μια απλη ματια στους Π/Υ του ελληνικου κρατους (αν μπορεις βεβαια να διαβασεις Π/Υ) απο το 1974 και μετα θα σε πεισει για αυτο. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 ΨΕΜΜΑΤΑ. Γιατί το λες αυτό μέλος Superfunk? Το μέλος Tamtam, και στους είκοσι δίσκους που έχει κυκλοφορήσει με το σύνολο "Τουρνίθια" κυριολεκτικώς εκβιάστηκε από τον ανάπηρο ατζέντη τους (κος Πελοπίδας, από τα Κάτω Πατήσια, δίπλα στη Χαρά, απέναντι από το παρκάκι) να προσχωρήσει στην ΑΕΠΙ. Η άρνησή του απαγόρευσε την αναμετάδοση των μεγάλων επιτυχιών της μπάντας σε όλα τα τυροπιτάδικα "Βαλανιδιά" κάνοντας έτσι τα κομμωτήρια "Μισέλ", τον μόνο χώρο στον οποίο μπορεί κανείς να απολαύσει το ποτό του, χορεύοντας με τα τραγούδια των "Τουρνίθια". Α, και στο φουαγιέ της Εφημερίδας των Συντακτώνε... Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 γιατί έχω την εντύπωση ότι ξεφύγαμε.....? ::) με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Guru Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 γιατί έχω την εντύπωση ότι ξεφύγαμε.....? ::) Δεν είσαι ο μόνος. Μιλώ ως μοντ τώρα: ΟΛΟΙ. Σταματήστε να πετάτε μπηχτές ο ένας στον άλλο. Σαρκασμό και μιζέρια έχουμε στη πολιτική, στη ζωή και γενικώς παντού. Ας μείνουν εκτός νοιζ σας παρακαλω! :( Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2017 Δεν είσαι ο μόνος. Μιλώ ως μοντ τώρα: ΟΛΟΙ. Σταματήστε να πετάτε μπηχτές ο ένας στον άλλο. Σαρκασμό και μιζέρια έχουμε στη πολιτική, στη ζωή και γενικώς παντού. Ας μείνουν εκτός νοιζ σας παρακαλω! :( Και εγώ μιλώ ως μοντ (είναι σαν την ηλικία, δεν έχει σημασία πόσο δείχνεις αλλά πόσο αισθάνεσαι). Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να επικαλείται προσωπική ιστορία χωρίς να μπορεί να την αποδείξει. Είναι μία κοινή παρεξήγηση, στο νοιζ ειδικά. Αν κάποιος έχει δισκογραφία, έχει πληγεί (η κερδίσει) από τη σχέση του με την ΑΕΠΙ, τότε ας επικαλεστεί επωνύμως αυτά τα γεγονότα (καίτοι δεν αφορούν εμάς αλλά νομικούς). Αλλιώς, τι στο διάβολο λέμε; Ο άλλος (ο Ταμταμ) επικαλείται τον.. Ρασούλη για να κτίσει ένα κλίμα απόρριψης της ΑΕΠΙ, επειδή δεν εγκρίνει τις φήμες που έχει ακούσει για το θέμα (προσωπικά, δεν πιστεύω ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με δισκογραφία... αλλά, εδώ είμαστε), και κάπου ανάμεσα, μας ζητά να δικαιώσουμε την οικογένεια Κηλαηδόνη και ένας θεός ξέρει τι άλλο θα θυμηθεί μέχρι να ξημερώσει μέσα στο νου του. Δεν είναι προσωπικές μπηχτές, πρώτον διότι δεν είναι προσωπικές και δεύτερον διότι δεν είναι μπηχτές αλλά πολύ ξεκάθαρες ενστάσεις. It is not personal. It is business. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση