treloagori Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2017 απο τι χρειαζεται ν αρχισω?swaping alternate picking,diminished,harmonic minor, arpegios κλπ ετσι? Αυτο π με στενοχωρει ειναι οτι ακομα δεν εχω φτασει το επιπεδο ταχυτητας π θελω στην πεντατονικη....λετε να με παει πισω η θα βοηθησει?το ασχημο ειναι οτι καθε φορα που μελεταω ενα νεο ειδος φοβαμαι πως εγκαταλειπω το παλιο με αποτελεσμα να νιωθ. Ανεπαρκης συνεχως....ομως ειναι πολυ μονοτονο για μενα ν ασχολουμαι μονο με ενα στυλ....τι πιστευετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Coolalekos Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Θα σου πρότεινα την τεχνική σου και τις μουσικές σου γνώσεις να τις αναπτύξεις ανεξαρτήτως του καλλιτέχνη που θαυμάζεις. Αν το κάνεις αυτό, θα σού είναι εύκολο να «πιάσεις» το στυλ του κιθαρίστα που σου αρέσει γιατί θα καταλαβαίνεις τι κάνει! Η βάση που έχουν όλοι οι γνωστοί κιθαρίστες είναι ίδια. Ως ερασιτέχνης κιθαρίστας θα σου πρότεινα να μάθεις τα βασικά της μουσικής θεωρίας και ΤΑ ΠΑΝΤΑ θα σού είναι πιο εύκολα μετά. 1. Intervals (διαστήματα). 2. Major Scale. Πως κατασκευάζεται. Αν μάθεις την major scale θα διαπιστώσεις πόσο εύκολο είναι να μάθεις και την minor scale, τις πεντατονικές, καθώς και τα modes της major scale. 3. Circle of Fifths οπωσδήποτε. 4. Chord Triads. Πως κατασκευάζονται τα τρίηχα ακόρντα. Από εκεί και πέρα όλα είναι θέμα εξάσκησης. Αφού μάθεις τα παραπάνω, ξεκίνα να κάνεις αυτοσχεδιασμούς με backing tracks. Για να παίξεις γρήγορα θέλει υπομονή και κτίσιμο τεχνικής. Ένας πολύ καλός κιθαρίστας μου είχε πει κάποτε, πριν αρχίσω να μαθαίνω κλίμακες και θεωρία, ότι δεν μπορώ να παίξω γρήγορα γιατί τα δάκτυλα μου δεν ξέρουν που να πάνε. Μετά από πολλά χρόνια κατάλαβα πόσο δίκιο είχε. Για την ταχύτητα ξεκίνα από πολύ αργά και ανέβαινε σιγά σίγα και πάντα με μετρονόμο!!! Μάθε Alternate Picking! Για εμένα η συγκεκριμένη τεχνική ήταν ότι πιο δύσκολο έχω κάνει στην κιθάρα, αλλά η διαφορά που είδα στο παίξιμο μου και στην ταχύτητα ήταν τεράστια. Φυσικά, ακόμα και όλα τα παραπάνω να μάθεις, δώσε χρόνο. Μην περιμένεις ότι από τον ένα μήνα στον άλλο θα μπορείς να παίξεις παπάδες. Καθώς ερασιτέχνης, αν είπα καμιά βλακεία ας με διορθώσει κάποιος ποιο έμπειρος… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Εξασκησου στην αγια τριαδα του Μαλμστην, αρμονικη μινορε+phrygian dominant+diminished arpeggios. Εντονο βιμπρατο και sweep picking επισης ειναι must. Περα απ'την ταχυτητα ο γκαζακιας δεν εχει τιποτα φοβερα πειραματικο ή jazzy, ακολουθει μεν την οδο της least ressistance. Παιζει πραγματα που τα δαχτυλα φυσιολογικα θελουν να παιξουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 καθε φορα που μελεταω ενα νεο ειδος φοβαμαι πως εγκαταλειπω το παλιο με αποτελεσμα να νιωθ. Ανεπαρκης συνεχως....ομως ειναι πολυ μονοτονο για μενα ν ασχολουμαι μονο με ενα στυλ.... Το έχω πάθει κι εγώ. Μάλλον το παθαίνω συνέχεια. Μην ασχολείσαι μόνο με ένα κιθαρίστα ποτέ. Βρες κι άλλους στο ίδιο στυλ τεχνικών, αλλά με διαφορετικό ύφος πχ Malmsteen, Gambale. Έτσι θα μπορείς να χρησιμοποιείς την τεχνική αυτή και σε άλλο ύφος. Προσπάθησε επίσης να βάλεις στην μελέτη σου την επανάληψη. Έτσι θα μπορείς να παίζεις αυτά που έπαιζες, αλλά επηρρεασμένα από την νέα τεχνική που μελετάς. Όλα θα γίνουν ένα fusion (μείγμα), και στο τέλος θα αποκτήσεις το δικό σου ύφος που είναι και το ζητούμενο. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση