TamTam Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Ο Prapas-Γιάντζιος, γνωστός και ως σκέτο Γιάννης ;D συνεργάζεται με διάφορο κόσμο από το Noiz απ' ό,τι συμπεραίνω. Έξυπνη κίνηση, μετά την προηγούμενη αυτοκτονική του ενέργεια να χυδαιολογήσει μεσα από την "επίσημη" (RIP) σελίδα της φίρμας του. αν το πήγαινε όλο έτσι, στο τέλος θα το έκλεινε το μαγαζί και μπορεί όντως να έχει δυνατότητες ο άνθρωπος. Αναρωτιέμαι μόνο που έμαθε να φτιάχνει τόσο ζυγισμένες και καλόηχες κιθάρες (αναφέρω μόνο αυτά γιατί τα λούστρα και η αισθητική τους παραπέμπουν σε έπιπλο ...) και ποιος ήταν ο πολύς σπουδαίος αυτός λούθιερ που τον έχρισε Master luthier. Αν ζει κι αυτός στη λεπτοκαρυά, να πάμε να τον βρούμε, ίσως είναι καλύτερος από τον Γιάννη prapas-Γιάντζιος κλπ! ;D ;D ;D Φέτος πήγε και στη Namm. Κάτι τέτοια, είναι που φέρνουν ανάπτυξη και προβολή στη χώρα Σούπερφανκ, όχι τα ιδιωτικά δάση από την Τουρκοκρατία! :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Αναρωτιέμαι μόνο που έμαθε να φτιάχνει τόσο ζυγισμένες και καλόηχες κιθάρες (αναφέρω μόνο αυτά γιατί τα λούστρα και η αισθητική τους παραπέμπουν σε έπιπλο ...) και ποιος ήταν ο πολύς σπουδαίος αυτός λούθιερ που τον έχρισε Master luthier. Αν ζει κι αυτός στη λεπτοκαρυά, να πάμε να τον βρούμε, ίσως είναι καλύτερος από τον Γιάννη prapas-Γιάντζιος κλπ! ;D ;D ;D ενα απλο google δινει καποιες πληροφοριες Στο πάνθεον της ροκ οι κιθάρες του Ολύμπου | κοινωνία | ethnos.gr Φέτος πήγε και στη Namm. αν οντως πηγε τοτε μπραβο του,και ο JAM & o CTC πηγαινουν πλεον καθε χρονο,μονο χαρα πρεπει να νοιωθουμε αν παει και τριτος Ελληνας κατασκευαστης. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 ενα απλο google δινει καποιες πληροφοριες Στο πάνθεον της ροκ οι κιθάρες του Ολύμπου | κοινωνία | ethnos.gr Και στο βίντεο τον αναφέρει νομίζω. Είναι κάποιος παγκοσμίως άγνωστος, ονόματι Τζον Χάρισον, ο οποίος δεν φτιάχνει καν ηλεκτρικές κιθάρες, αλλά κοντά του ο Πράπας-Γιάντσιος Γιάννης έγινε "master luthier". Αυτό που δεν αναφέρει πουθενά είναι ότι πριν έρθει στην Ελλάδα ζούσε στην Αυστραλία, όπως και η (ελληνοαυστραλέζα) Οριάνθη... oh wait... ;) Δυο ονόματα? Δυο φορές σκεπτικοί πρέπει να μαστε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ledge Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Και στο βίντεο τον αναφέρει νομίζω. Είναι κάποιος παγκοσμίως άγνωστος, ονόματι Τζον Χάρισον, ο οποίος δεν φτιάχνει καν ηλεκτρικές κιθάρες, αλλά κοντά του ο Πράπας-Γιάντσιος Γιάννης έγινε "master luthier". Αυτό που δεν αναφέρει πουθενά είναι ότι πριν έρθει στην Ελλάδα ζούσε στην Αυστραλία, όπως και η (ελληνοαυστραλέζα) Οριάνθη... oh wait... ;) Δυο ονόματα? Δυο φορές σκεπτικοί πρέπει να μαστε! Ενώ εσένα που δε σε ξέρει η μάνα σου και μπαίνεις εδώ μέσα και τρολάρεις, αποκτάς αξία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Βρε Tamtam, κι εγω χωρίς να έχω προηγούμενη γνώση και διαβάζοντας το σάιτ του, δεν ενθουσιάστηκα με την παρουσίαση μεσω των φτωχών αγγλικών που χρησιμοποιεί, ενω όσο "μύθος" και να'ναι το X apprenticeship δίπλα στον οποιονδήποτε, απο την στιγμή που κάνει κιθάρες άξιες αναφοράς, τι σημασία έχει; Το αποτέλεσμα μας ενδιαφέρει. Οι σάλτσες, και ιδιαίτερα αυτές που δεν στέκουν κι εμένα μου την σπάνε αλλά όπως λέει και ο ΣουΦου, την κιθάρα κοιτάμε. Εκτός κι αν το μάρκετινγκ δεν αντιστοιχεί στο αποτέλεσμα. Τότε πρέπει να λέγεται. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-mauromouris Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Ρε Ταμταμ τι κόλλημα έχεις φάει με τα 2 ονόματα? Ο άνθρωπος δεν το έκρυψε, το λέει. Χρησιμοποιεί το Johnny Prapas για τη δουλειά του. Που είναι το κακό? Όπως και ο Jeffrey Phillip Wielandt χρησιμοποιεί άλλο όνομα για τη δουλειά του, o Saul Hudson, ο Γιάννης Κακοσσαίος κλπ κλπ. Και απ' ότι διαβάζω ΟΛΑ τα επιχειρήματά σου έχουν καταπέσει. Το μόνο που διαπιστώνω είναι μια προσωπική εμπάθεια απέναντί του που φτάνει στα όρια της γραφικότητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Rebel_Of_South Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 έχω μπερδευτεί ως προς το τι συζητάμε τόση ώρα;;; 1. Αν φτιάχνει όντως κιθάρες;; 2. Αν φτιάχνει όντως καλές κιθάρες;; 3. Αν δικαιούται να έχει στην κατοχή του την ξυλεία που κατεχει;; 4. Αν τις χρησιμοποιεί η Οριάνθη;; 5. Αν δεν είναι καν πραγματικός κατασκευτής (λουθιέρ) άρα απατεώνας;; 6. Αν και γιατί είναι ιδιοκτήτης κτήματος με ξυλεία ;;; 6. Αν είναι αριστερός εξτρεμ ή δεξιός εξτρέμ ;;; ( το εξτρεμ μπήκε επίτηδες ;) ) 7. Εάν ονομάζεται Γιάννης Γιάντζιος ;;; 8. Αν τα ξύλα Ολύμπου είναι μαγικά ;;; "There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Βρε Tamtam, κι εγω χωρίς να έχω προηγούμενη γνώση και διαβάζοντας το σάιτ του, δεν ενθουσιάστηκα με την παρουσίαση μεσω των φτωχών αγγλικών που χρησιμοποιεί, ενω όσο "μύθος" και να'ναι το X apprenticeship δίπλα στον οποιονδήποτε, απο την στιγμή που κάνει κιθάρες άξιες αναφοράς, τι σημασία έχει; Το αποτέλεσμα μας ενδιαφέρει. Γιάννη, δεν είναι θέμα αγγλικών! Στο βίντεο ας πούμε, μιλάει ελληνικά. Αν σε εμπνέει αυτό το βίντεο ας πούμε, όπου υποτίθεται μιλάει για την τεχνη του, πάσο... Αν όμως έχει τύχει να δεις/ακούσεις στις Εκθέσεις που πηγαίνεις και όχι μόνο, ανθρώπους να μιλούν γι' αυτό που κάνουν, luthiers, κατασκευαστές γενικότερα, καταλαβαίνεις... Θα σου πουν για τα ξύλα, για τον ήχο, για τις βαφές, για ότι θες! Αναρωτιέμαι αν παίζει καν κιθάρα αυτός ο άνθρωπος. Από κει και πέρα, οι κιθάρες του δεν μ' αρέσουν, δεν θα πω ψέμματα. Κάνει όμως έξυπνες κινήσεις, όπως προανάφερα, Προσπαθεί να φτιάξει συμμαχίες κρύβοντας το -ενδεχομένως διπλό- πρόσωπό του, και αν κρίνω από το γεγονός ότι σιγά σγά αποκτά "αυλή", δεν τα πάει και άσχημα! Μακάρι να αυξήσει την εθνική μας υπεραξία όπως νοιάζεται ο Σουπερφανκ :) και να αφήσει και κανένα δεντράκι όρθιο στον Όλυμπο :) ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Administrator Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Χωρίς να αναφέρομαι στον συγκεκριμένο επαγγελματία, υπάρχουν άτομα που κάνουν καριέρα ρίχνοντας σάλτσα μπόλικη στα ευήκοα ώτα σχετικά άπειρων μουσικών, συναρμολογώντας έτοιμα parts. Και γι αυτό καταλαβαίνω ίσως πως το αναφέρει ο Tamtam, που μάλλον προσπαθεί να προστατέψει απο κακοτοπιές. Οπότε ας μην το τραβάμε σε προσωπικές επιθέσεις. Οσοι διαβάζουν ας κρίνουν και κρατούν αυτά που νομίζουν. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2017 Αυτό που δεν αναφέρει πουθενά είναι ότι πριν έρθει στην Ελλάδα ζούσε στην Αυστραλία, όπως και η (ελληνοαυστραλέζα) Οριάνθη... oh wait... ;) Δυο ονόματα? Δυο φορές σκεπτικοί πρέπει να μαστε! Λοιπόν εσύ πιθανόν κάτι φαίνεται να ξέρεις. Αλλά γιατί δεν το λες χύμα, αλλά με υπονοούμενα που ενδέχεται να δημιουργήσουν μεγαλύτερη σύγχιση? Εγώ ξέρεις τι εισέπραξα από το παραπάνω που έγραψες? Ότι ζούσε κάποτε στην Αυστραλία. Εκεί γνώρισε κάποιον διάσημο luthier που του έμαθε να φτιάχνει κιθάρες. Αυτός ο luthier τον σύστησε σε πολύ κόσμο εκεί, ανάμεσά τους και στον πατέρα της Οριάνθης (πριν αυτή γεννηθεί). Ο άνθρωπος αυτός, έγινε καλός φίλος του και τον "έβαλε στο σπίτι του", όπου γνωρίστηκε με την γυναίκα του (μέλλουσα μητέρα της Οριάνθης). Εκεί αναπτύχθηκε ένας "παράνομος" έρωτας, που είχε σαν αποτέλεσμα ... την Οριάνθη, χωρίς να το γνωρίζει ο σύζυγος. Όταν έμαθε ότι η γυναίκα του είναι έγκυος από άλλον (ο οποίος ήδη του χρωστούσε και χρήματα) έγινε "τούρκος". Μπροστά στην επικείμενη φυλάκιση για τα χρέη, και τον πιθανό εξευτελισμό του, ο luthier την κοπανάει από την Αυστραλία, αλλάζει όνομα, και εξαφανίζεται κάπου στην Ελλάδα. Όταν μεγάλωσε η Οριάνθη, έμαθε ότι ο πραγματικός της πατέρας ήταν άλλος, και αποφάσισε να τον βρει. Πήγε λοιπόν στον Santana για να την κάνει γνωστή, και έτσι να είναι εύκολο για τον πατέρα της να επικοινωνήσει μαζί της, όπως και έκανε, με πρόφαση την προσφορά μιας από τις κιθάρες του, αλλά και αντάλλαγμα να τον κάνει γνωστό ως κατασκευαστή στην rock κοινότητα. Αν ξέχασα κάτι συγχωράτε με, αλλά ίσως να το θυμηθώ στο επόμενο επεισόδιο της σειράς "Ο luthier του Ολύμπου". Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση