Προς το περιεχόμενο

μείξη σε κονσόλα ή controller


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια και χαρά σε όλους και πάλι.

Πριν λίγο καιρό είχα δημοσιεύσει post στο οποίο ζητούσα πληροφορίες/σχέδια για τη διαμόρφωση χώρου σε studio πρόβας και ηχογράφησης. Τώρα που ο χώρος έχει σχεδόν διαμορφωθεί, αισθάνομαι την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας αυτά που τελικά επιλέξαμε να κατασκευάσουμε (περιληπτικά), καθώς επίσης να ρωτήσω κάποια ακόμα πράγματα σχετικά με το σετάρισμα του recording.

Λοιπόν, η κατασκευή έχει ως εξής χονδρικά: Ο εξωτερικός τοίχος (πέτρα πάχους 0.5m) έχει επενδυθεί εσωτερικά με διπλή στρώση πετροβάμβακα και γυψοσανίδα από πάνω. Στη γυψοσανίδα τοποθετήθηκε ricofon πάχους 5cm. Το πάτωμα που κατασκευάσαμε στηρίζεται σε καδρόνια 5*7 cm, τα οποία ακουμπούν σε λαστιχένιες λωρίδες πάχους 5mm. Στο ταβάνι, λόγω διαφόρων προβλημάτων και έλλειψης χρημάτων, αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε απλά ένα αλεξίπτωτο, κξαι το μέλλον θα δείξει. Tο χώρισμα μεταξύ play room και control room έγινε με ξυλοκατασκευή πάχους 0.5m γεμάτη πετροβάμβακα, και ένα διπλό τζάμι.

Σιγά σιγά θα σετάρουμε το recording, και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνεται η ηχογράφηση σε pc, αλλά η μίξη να γίνεται στην κονσόλα. Προσοχή: Δεν εννοώ να χρησιμοποιηθεί η κονσόλα ως controller κάποιου software, αλλά να χρησιμοποιηθεί απλά το pc σαν ένα είδος ADAT, με inverter ή κάτι τέτοιο, ώστε η μίξη να μη γίνεται σε κάποιο από τα γνωστά προγράμματα εξομοίωσης, αλλά με τον «παραδοσιακό» τρόπο, όσο αυτό είναι βέβαια δυνατό με εργαλεία όπως είναι μια ψηφιακή κονσόλα κτλ.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ συγγνώμη αν ρωτάω κάτι κουφό ή ανεφάρμοστο.

Φιλικά, NoControl

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα χρειαστείς ένα audio interface με τουλάχιστον 8 εισόδους (αν υποθέσω ότι η κονσόλα σου γκρουπάρει στα 8 ) και πολλές εξόδους. Αν δεν βρεις κάτι τέτοιο, θα πρέπει να εγκαταστήσεις μία συστοιχεία από audio κάρτες ώστε να φτάσεις τον αριθμό εισόδων/εξόδων που ζητάς.

 

Με αυτόν τον τρόπο στέλνεις τα 8 γκρουπ της κονσόλας στον υπολογιστή για ηχογράφηση, και κατά την αναπαραγωγή τα δρομολογείς στις εξόδους του audio interface που πρέπει να βγαίνει σε αντίστοιχες εισόδους της κονσόλας σου.

 

Παραδείγματα:

Digidesign 192 I/O

Motu 1296

 

Υπάρχουν και πιο φτηνές λύσεις.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, δεν έχω αγοράσει ούτε την κονσόλα ακόμα, με τη λογική να πάρω ολόκληρο το σύστημα μαζί. Απλά, προσανατολίζομαι στην ψηφιακή της Behringer, λόγω της τρελής ευκολίας στα χρήματα. Απ' όσο ξέρω, γκρουπάρει στα 4, κάνω λάθος;

Παρ' όλα αυτά, η αλήθεια είναι ότι έλπίζω σε κάτι πιο απλό από τη συστοιχία καρτών που περιγράφεις.

Σ' ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σημαίνει ότι θα ηχογραφείς maximum 4 κανάλια, εκτός και αν προσφέρει direct out η συγκεκριμένη κονσόλα, οπότε μπορείς να κάνεις και άλλες μανούβρες. Drums πως θα γράφεις; Στα 4; Αν ναι, τότε ΟΚ. Από την άλλη δεν χρειάζεσαι A/D μετατροπείς, οπότε έχεις μία ευχέρεια και από εκεί. Στείλε ένα link της κονσόλας να πούμε περισσότερα. Ουσιαστικά, θέλεις πολλές εξόδους.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπό, είπα τρελή μαλ***α σχετικά με το γκρουπάρισμα στα 4. Sorry, αλλά τώρα μαθαίνω. Ιδού το link:

 

http://www.behringer.com/DDX3216/index.cfm?lang=ENG

 

και το Adat interface της behringer:

 

http://www.behringer.com/ADT1616/index.cfm?lang=ENG

 

Τα λέμε :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε τώρα...

 

Λοιπόν, θέλεις να κάνεις "παραδοσιακή μίξη" χρησιμοποιώντας digital μηχανήματα; Νόμιζα ότι θέλεις πλήρως αναλογικό front-end.

 

¶ρα, θέλεις ένα control surface για το PC σου, ώστε να μπορείς να δουλεύεις με sliders και knobs και όχι με πληκτρολόγιο και mouse. Πάμε καλά μέχρι εδώ;

 

Τι software δουλεύεις και πόσα κανάλια in χρειάζεσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν πάμε πάλι:

 

Κατ'αρχήν μη νομίζεις ότι είμαι κάποιος που ξέρει ακριβώς τι θέλει να κάνει. Και εξηγούμαι: Μέχρι τώρα έκανα κάποιες μίξεις χρησιμοποιώντας CuBase και Cool Edit.

Θέλω να ξεφύγω από τη λογική του "ποντικιού", και αν είναι δυνατόν από τη λογική του software γενικότερα.

Όπως εύκολα θα κατάλαβες, βρίσκομαι σε παραλήρημα και μάλλον στην πορεία δεν έχω κατάλαβει βασικά πράγματα. Πιστεύω ότι η περίπτωσή μου είναι χαρακτηριστική μιας γενιάς που μαθαίνει στο προσομειωμένο περιβάλλον του pc και της διαφευγουν τα βασικά.

Sorry και πάλι για την κούραση, θα προτιμούσα να επανέλθουμε στις αμιγώς αναλογικές λύσεις.

thanx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχή: Δεν εννοώ να χρησιμοποιηθεί η κονσόλα ως controller κάποιου software' date=' αλλά να χρησιμοποιηθεί απλά το pc σαν ένα είδος ADAT, με inverter ή κάτι τέτοιο, ώστε η μίξη να μη γίνεται σε κάποιο από τα γνωστά προγράμματα εξομοίωσης, αλλά με τον «παραδοσιακό» τρόπο, όσο αυτό είναι βέβαια δυνατό με εργαλεία όπως είναι μια ψηφιακή κονσόλα κτλ.

[/quote']

 

¶ρα, να υποθέσω ότι αυτό που έγραψες δεν ισχύει... ΟΚ! :)

 

Θα επανέλθω σε λίγο.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν πάμε πάλι:

 

Κατ'αρχήν μη νομίζεις ότι είμαι κάποιος που ξέρει ακριβώς τι θέλει να κάνει. Και εξηγούμαι: Μέχρι τώρα έκανα κάποιες μίξεις χρησιμοποιώντας CuBase και Cool Edit.

Θέλω να ξεφύγω από τη λογική του "ποντικιού"' date=' και αν είναι δυνατόν από τη λογική του software γενικότερα.

Όπως εύκολα θα κατάλαβες, βρίσκομαι σε παραλήρημα και μάλλον στην πορεία δεν έχω κατάλαβει βασικά πράγματα. Πιστεύω ότι η περίπτωσή μου είναι χαρακτηριστική μιας γενιάς που μαθαίνει στο προσομειωμένο περιβάλλον του pc και της διαφευγουν τα βασικά.

Sorry και πάλι για την κούραση, θα προτιμούσα να επανέλθουμε στις αμιγώς αναλογικές λύσεις.

thanx[/quote']

You can easily use the computer as a hard disk recorder and nothing else. Once you get an audio interface that has the number of I/Os that you need, you simply record enable enough audio tracks in the sequencer and if the desk has enough busses that can cater for the job, you route the sources to the corresponding busses. Otherwise you use the desk's direct outs.

Once you record each track individually, you can easily "throw back" on the desk's "tape returns" the corresponding audio tracks, flip the channels to "tape/return", mix everything and then record group mixes or a final stereo mix back into the computer.

Just think of the computer as a multitrack, just like you would with tape...instead of reels, tape and magnetic flux, you have a screen/case/keyboard, a siver hard disk and 1's and 0's.

 

Tsiou.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To βρισκω λιγο παραλογο να χασεις την εσωτερικη floating point αναλυση του υπολογιστη για να περασεις το σημα απο μια behringer. Θελω να πω πως ενταξει, αμα ειχες καμια SSL (:o) τοτε θα ησουν απαραδεκτος αν ΔΕΝ εβγαινες απο το PC... αλλα με το ζορι να βαλεις το σημα σου να υποβληθει σε ασκοπα convertions... Αν το προβλημα σου ειναι το ποντικι, απλα παρε ενα controller, και τα λεφτα της κονσολας δωστα σε ενα ΚΑΛΟ outboard οπως σε ενα channel strip ή κατι αναλογο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου