Προς το περιεχόμενο

Thomann και gibson 2015


otto##

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Gibson του 2015, όσο και να την λατρεύω σαν μάρκα, δεν αγόραζα. Από που να ξεκινήσω και πού να τελειώσω; Από το εμετικό logo, το ολόγραμμα-αυτοκόλλητο πίσω από το headstock, την πιο πλατιά ταστιέρα (που αλλοιώνει ξεκάθαρα την ταυτότητα του οργάνου);

 

Και δεν βάζω καν στα αρνητικά τα αυτόματα κλειδιά κουρδίσματος, τα οποία είναι μια ουσιαστική καινοτομία που έχει ξεκάθαρα προτερήματα και που, στην τελική, είναι κάτι που αν δεν αρέσει στον ιδιοκτήτη "διορθώνεται" πανεύκολα.

 

Είτε πιο παλιά χρονιά για εμένα, είτε μεταγενέστερη. Η αγορά τους το έδωσε το μήνυμα. Με χαρά θα πλήρωνα / πληρώσω και περισσότερα, αλλά για τη "σωστή" Gibson. "Σωστή" για εμένα, έτσι;

 

Άρα επι της ουσίας μόνο η φαρδυτερη ταστιερα σε χαλάει. Όλα τα άλλα είναι εικαστικά. Δε μου αρέσει ούτε εμένα το εικαστικό στο headstock αλλά κάτι μου λέει πως μετά από 10 μέρες με την κιθάρα ούτε που θα το παρατηρουσα. Βέβαια όλες οι απόψεις σεβαστες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 42
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Άρα επι της ουσίας μόνο η φαρδυτερη ταστιερα σε χαλάει

Εμένα προσωπικά μου αρέσουν και τα χαμηλότερα τάστα.

Πολύ!

Με χαμηλό action, θα είναι σαν να παίζεις πλήκτρα. Ίσα που θα ακουμπάς το δάχτυλο.

Fretless wonder το λέγανε κάποτες στις custom.

Η πιο φαρδιά ταστιέρα μου αρέσει επίσης.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επόμενη ιδέα των φωστήρων της Gibson θα είναι και η scalloped ταστιέρα?  ;D

Να σου πω, για τους "άρρωστους" με αυτό (και με τα χαμηλότερα τάστα), μια χαρά θα είναι. :)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα προσωπικά μου αρέσουν και τα χαμηλότερα τάστα.

Πολύ!

Με χαμηλό action, θα είναι σαν να παίζεις πλήκτρα. Ίσα που θα ακουμπάς το δάχτυλο.

 

αρχηγε το action δεν εχει σχεση με τα ταστα μια και μετριεται απο την ΚΟΡΥΦΗ του ταστου  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αρχηγε το action δεν εχει σχεση με τα ταστα μια και μετριεται απο την ΚΟΡΥΦΗ του ταστου  ;)

Άλλο λέω βρε Νίκο (αυτά που γράφεις τα κσέρω).

Αν τα τάστα είναι χαμηλά, και το action επίσης χαμηλό, με το "φύσιμα" του δαχτύλου (χωρίς καθόλου πίεση δηλαδή) θα "βρίσκεις ταστιέρα", κάτι σαν "πλήκτρα αντί για τάστα". :)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Gibson του 2015, όσο και να την λατρεύω σαν μάρκα, δεν αγόραζα. Από που να ξεκινήσω και πού να τελειώσω; Από το εμετικό logo, το ολόγραμμα-αυτοκόλλητο πίσω από το headstock, την πιο πλατιά ταστιέρα (που αλλοιώνει ξεκάθαρα την ταυτότητα του οργάνου);

 

Και δεν βάζω καν στα αρνητικά τα αυτόματα κλειδιά κουρδίσματος, τα οποία είναι μια ουσιαστική καινοτομία που έχει ξεκάθαρα προτερήματα και που, στην τελική, είναι κάτι που αν δεν αρέσει στον ιδιοκτήτη "διορθώνεται" πανεύκολα.

 

Είτε πιο παλιά χρονιά για εμένα, είτε μεταγενέστερη. Η αγορά τους το έδωσε το μήνυμα. Με χαρά θα πλήρωνα / πληρώσω και περισσότερα, αλλά για τη "σωστή" Gibson. "Σωστή" για εμένα, έτσι;

 

Έλα ρε παιδιά, κρίνετε ένα όργανο με βάση το παρα-logo που στην τελική είναι και η υπογραφή του νονού του οργάνου που αγαπάτε? (Εγώ, από μακριά κι αγαπημένοι. Βρίσκω τη Les Paul, εν έτει 2016 παρωχημένη κατάσταση-χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι δεν θα ήθελα μια- παραδέχομαι ότι είναι άτιμο χούι, αλλά πάντα, χούι).

 

Ή το αυτοκόλλητο? Κάνεις μια χρατς και φεύγει ::)

 

Η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν η ταστιέρα της όντως. Εγώ δεν τα κατάφερα, αλλά έχω κοντά δάχτυλα (εμμμ, αλλιώς θα έπαιζα παπάδες... ;D). Αλλά μπορεί να μην τα κατάφερα, όχι λόγω φάρδους αλλά λόγω πάχους. Τώρα, αν η ταυτότητα του οργάνου αλλοιώνεται λόγω αυτού, τί να πω. Αν πήγαινα δηλ. στο custom shop και παρήγγελνα μια Λεζπόλ με πιο φαρδιά ταστιέρα, θα μου λέγαν "τι λε ρε φίλως, Les Paul ΄χωρίς 1 17/57 της ίντσας nut δεν είναι Les Paul"?  Εδώ έχουν κάνει άλλα κι άλλα εκτρώματα (Firebird X) η καημένη η 15άρα μας πείραξε?

 

Τώρα, για το πόσα θα πλήρωνα και ποια είναι η "σωστή", ακριβώς όπως είπες, είναι απόλυτα προσωπικό και σεβαστό. Κι εγώ θεωρώ απαράδεκτο πχ, 200 χρόνια να σπάνε οι Gibson στο ρημάδι το headstock, και να εξακολουθούν να το κάνουν. Επίσης το να κουβαλάω ένα όργανο 100 κιλά, χάριν "σωστότητας".

 

Επίσης, το ότι τις δίνουν στα 1200 ευρώ από 2800 αρχική, κάτι μου λέει περί αξίας, υπεραξίας, κέρδους και κόστους....

 

 

 

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Πνοή και Νύξη:

 

'Αστο το αυτοκόλλητο, που, ναι, φεύγει. Το logo όμως και η ταστιέρα δεν πάνε πουθενά... Το καθένα από μόνα τους είναι (για εμένα) λόγοι μη-αγοράς. Και μη νομίζεις ότι είμαι φανατικός pure-ίστας. Η Studio που έχω είναι all-mahogany (χωρίς maple καπάκι) και chambered, ως εκ τούτου ελαφριά σαν πούπουλο. Και ο ήχος και το  sustain της τα σπάνε. Αλλά, ξέρω  'γω, με τα μοντέλα του 2015 η Gibson ξεπέρασε τα εσκαμμένα, που θα'λεγε και ένας φίλος. Πάντα, υποκειμενικά συζητώντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου