Abraxas Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Abraxas' date=' θα διαφωνήσω. [/quote'] Δεν λέω ότι τελικά αυτοί οι hybrid ενισχυτές είναι ότι καλύτερο, αλλά σχεδιαστικά, υπάρχει λογική κάτω από την οποία έχει επιλεγεί μία τέτοια προσέγγιση. Δεν μπαίνω σε πολλές λεπτομέρειες αλλά θεωρώ ότι καλύτερα να έχεις λάμπα στην προενίσχυση και transistor στο κύκλωμα ισχύος, παρα το αντίθετο. Γιατί δεν μπαίνεις σε πολλές λεπτομέρειες; Έλα τώρα, είμαστε έξυπνα παιδιά εδώ, θα καταλάβουμε... :wink: Εξαρτάται βέβαια και από τη χρήση. Δηλαδή αν θέλεις να παίζεις και να ακούγεται ψιλο-καθαρά σε εντάσεις 8/10 τότε εντάξει μάλλον θέλεις λάμπες στο κύκλωμα ισχύος. Αν θέλεις παραμόρφωση "τύπου λάμπας" σε οποιαδήποτε ένταση τότε θέλεις τη λάμπα στην προενίσχυση, συνδυασμένη με πανίσχυριο κύκλωμα ισχύος (transistor) το οποίο -υποθέτεις- οτι στις εντάσεις που σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις δεν θα υπεροδηγηθεί - παραμορφώσει. Κάνεις τόσο μεγάλο λάθος εδώ, που δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Τι είναι η παραμόρφωση τύπου λάμπας; Τι είναι το 'πανίσχυρο κύκλωμα ισχύος'; Κάτι που απότομα οδηγείται σε 50% THD;; Για να κάνουμε τα πράγματα πιο απλά, έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί χρησιμοποιούμε πεταλάκια overdrive? Το valve reactor της VOX νομίζω ότι είναι στην προενίσχυση. (Και η TONELAB το έχει.....) Στην tonelab aπλά εξομοιώνει ένα κύκλωμα ισχύος, του οποίου την έξοδο δειγματοληπτεί, και ξανακάνει digital πριν εφαρμόσει modulation effects και delays κλπ. Με μία επιφύλαξη, νομίζω και στους hybrid VOX combos το ίδιο γίνεται.... Λάθος νομίζεις, είναι στον τελικό και όχι στην προενίσχυση. Μπορείς να κοιτάξεις και στο site της Vox για τα σχέδια. Επίσης στο ίδιο κύκλωμα γίνεται και μια 'εξομοίωση' μετασχηματιστή εξόδου. Ματαεπαναλαμβάνω: ΛΑΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΗ=MARKETING TRICK ΓΙΑ ΦΕΡΕΛΠΙΔΕΣ 'ΟΠΑΔΟΥΣ' ΤΗΣ ΛΑΜΠΑΣ Και επιτέλους που είναι οι electrictabs/tonelles να μας τα εξηγήσει πιο τεχνικά; Και που είναι ο elavd να βρει εκείνο το παλιό θέμα που είχα ανοίξει περί 'μύθων στους ενισχυτές';;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Για να κάνουμε τα πράγματα πιο απλά' date=' έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί χρησιμοποιούμε πεταλάκια overdrive? [/quote'] αν και βασιλη εσυ ξερεις τιην απαντηση και επειδη μαλλον το ιδιο λεμε να μια ωραια απαντηση που βρηκσ εδω:http://www.tonesafari.com/bjferef/id3.html Compression / limiting / sustain /distortion /drive / fuzz / boost / EQ change are all effects of a tube amp at various stages of operation... Most effect pedals simulate something whether its the compression of a tube nearing saturation (compressors).... or a trumpet mute (wah) or a Leslie cabinet (Phasers,flangers etc..) SO, taking all this into consideration - ( and your Guitar/Amp combination will obviously effect the end tone) - we can use a set or 'stack' of pedals to emulate the various products of the various amp stages and come up with a variety of useful tones. νομιζω αυτες οι ..λιγες γραμμες τα λενε ολα για το σκεπτικο γενικα που χρησιμοποιουμε τα πεταλια! :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 +1. Χίλιες φορές προενισχυση τρανζίστορ με τελικό λάμπα παρά το αντίθετο. τραγικο λαθος κανεις φιλαρακι...ακριβως το αντιθετο συμβαινει. αν δεν μπορεις να εχεις full tube τουλαχιστον tube preamp :wink: εγω θα θεσω το ερωτημα διαφορετικα... ποσοι απο εμας εχουμε λαμπατο τελικο ενισχυτη στο HI-FI μας? παρολα αυτα μια κιθαρα ηχογραφημενη με λαμπατο ενισχυτη ξεχωριζει απτο συστημα μας. για'μενα η προενισχυση δινει τον χαρακτηρα στον ηχο. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Moderator Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 +1. Χίλιες φορές προενισχυση τρανζίστορ με τελικό λάμπα παρά το αντίθετο. τραγικο λαθος κανεις φιλαρακι...ακριβως το αντιθετο συμβαινει. αν δεν μπορεις να εχεις full tube τουλαχιστον tube preamp :wink: +1 , Αυτό προσπάθησα να πώ....αλλά δεν έχω το χρόνο αυτή τη στιγμή να παρουσιάσω μια τεκμηριωμένη απάντηση που να μην πιάνει 3 σελίδες..... Θα προσπαθήσω να βρώ λίγο χρόνο αργότερα... :wink: :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 +1. Χίλιες φορές προενισχυση τρανζίστορ με τελικό λάμπα παρά το αντίθετο. τραγικο λαθος κανεις φιλαρακι...ακριβως το αντιθετο συμβαινει. αν δεν μπορεις να εχεις full tube τουλαχιστον tube preamp :wink: +1 ' date=' Αυτό προσπάθησα να πώ....αλλά δεν έχω το χρόνο αυτή τη στιγμή να παρουσιάσω μια τεκμηριωμένη απάντηση που να μην πιάνει 3 σελίδες..... Θα προσπαθήσω να βρώ λίγο χρόνο αργότερα... :wink: :wink:[/quote'] Κώστα, κανένα τραγικό λάθος δεν κάνει ο συνονόματός σου. Έτσι όπως τα λέει είναι. Παιδιά, προσπαθείτε να αποδείξετε ότι ο ήλιος βγαίνει από τη Δύση. Χάρυ επειδή το συνεχίζεις σε προκαλώ να βρεις τις τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις σου, κι'ας πιάνουν 23 σελίδες. Αρκεί να μην είναι μπουρδο-mojo από μπροσούρες αμερικάνικων ενισχυτών για 15χρονους. Τάκι, ωραίο το link. :wink: Ορίστε ένα ακόμα για να μορφωνόμαστε: http://www.amptone.com/g087.htm Με το οποίο συμφωνώ 101% Γενικά ρίχνετε καμιά ματιά στο amptone. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 καλα βασιλη το amptone ειναι κορυφη!το διαβαζω που και που γιατι λεει απιστευτα χρησιμα πραγματα μεσα! και αν και δεν εχω εμπειρια απο συναυλιες εχω καταληξει και εγω 1000% στο παρακατω συμπερασμα του: There's a lot of interest in 15 watt amps. But I don't feel 15 watts is useful for anything. It's still too loud for an apartment, and not loud enough to match a drum kit. τα 20βατ μου φαινονται το ιδιο σχεδον δυνατα με τα 40 αλλα ΛΙΓΑ οσο αναφορα το headroom,το καθαρο του ενισχυτη,το low end,γενικα την..δυναμη,το ποσο πιο καλα θα σηκωσουν τα εφε(ανοιχτα συγχρονως πχ τα:univibe,delay,distortion),κτλ κτλ... τα παραπανω συμπερασματα τα εβγαλα αφου ειχα για 2 εβδομαδες διπλα διπλα και τους συγκρινα εναν pro junior,1 fender deluxe reverb και τον germino club 40. αρα αφου ετσι και αλλιως ειναι πολυ δυνατα για σπιτι προτιμω τα 30 εως 40 βατ απο τα 15 εως 20... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 λαθος ποστ προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 να και κατι οσο αναφορα το..power tube distortion επου ισως φανει χρησιμο και το εχω κανει copy paste απο εναν user στο gear page: Just because an amp does not have a Master Volume does NOT prove that the distortion is coming only - or even partly - from the power tubes. It simply means that it's coming from some part of the amp after the volume control - which is quite early in most non-MV amps, often after only the first gain stage. A BF Fender is a good example - most of the distortion comes from the phase inverter, which you may certainly describe as part of the power amp, but definitely not a power tube. A classic Marshall is even more so - a lot of the distortion there, including the characteristic tight crunch, comes from the cathode-follower tone stack driver (unquestionably part of the preamp), especially if the tone controls are not fully up - they then act as a sort of 3-band MV. There's even some evidence that the power tubes never distort on these amps, and that all the power-stage distortion comes from the PI. (FWIW, that's one reason why I've never thought that the 18/20W Marshalls sound all that much like the bigger models, no matter the name on the front. They do get a lot - but still not all - of their distortion from the power tubes.) If an earlier stage clips before it can put out enough signal level to push the power tubes to clipping, the power tubes will remain clean and simply amplify the earlier clipped signal, no matter how hard you drive the input to the stage which is actually clipping. (That's exactly how many solid-state amps are now designed, because by doing so the earlier distortion can be filtered and made to sound more tube-like, and it purposely avoids power-stage clipping - which in a solid-state amp not only sounds horrible, it's very hard on speakers.) The power stage may still add compression and harmonic distortion, since the current demand affects the supply voltage, but it isn't the same as what guitar players mean by 'distortion'. It's fine to like non-MV amps, but don't justify it by saying that it's because 'power tube distortion sounds better than preamp distortion'. It doesn't, and it's probably not what you're hearing anyway. The misconception that preamp distortion is bad comes from hearing it at too low a volume without power stage and speaker coloration... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Κώστα' date=' κανένα τραγικό λάθος δεν κάνει ο συνονόματός σου. Έτσι όπως τα λέει είναι. [/quote'] δεν επιμενω γιατι δεν εχω τεχνικη καταρτηση επι του θεματος. αλλα απο οσα εχω δει και δοκιμασει ειδικα σε distortion φαση τον χαρακτηρα τον φτιαχνουν οι preamp λαμπες και την 3D διασταση στον ηχο οι τελικες. η αληθεια ειναι πως δεν με ενδιαφερει τι κανει τον engl μου τοσο σουπερ.. αρκει που οποτε τον ανοιγω,παω στον παραδεισο 8) :D προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Ιανουαρίου 2007 καλα βασιλη το amptone ειναι κορυφη!το διαβαζω που και που γιατι λεει απιστευτα χρησιμα πραγματα μεσα! και αν και δεν εχω εμπειρια απο συναυλιες εχω καταληξει και εγω 1000% στο παρακατω συμπερασμα του: There's a lot of interest in 15 watt amps. But I don't feel 15 watts is useful for anything. It's still too loud for an apartment' date=' and not loud enough to match a drum kit. τα 20βατ μου φαινονται το ιδιο σχεδον δυνατα με τα 40 αλλα ΛΙΓΑ οσο αναφορα το headroom,το καθαρο του ενισχυτη,το low end,γενικα την..δυναμη,το ποσο πιο καλα θα σηκωσουν τα εφε(ανοιχτα συγχρονως πχ τα:univibe,delay,distortion),κτλ κτλ... τα παραπανω συμπερασματα τα εβγαλα αφου ειχα για 2 εβδομαδες διπλα διπλα και τους συγκρινα εναν pro junior,1 fender deluxe reverb και τον germino club 40. αρα αφου ετσι και αλλιως ειναι πολυ δυνατα για σπιτι προτιμω τα 30 εως 40 βατ απο τα 15 εως 20...[/quote'] Για το headroom παίζει ρόλο και το ηχείο αλλά και ο τύπος των λυχνιών και φυσικά ο τύπος (σχεδίαση) του ενισχυτή. Ένας τυπικός 15άρης, με το κατάλληλο ηχείο νομίζω τα φέρνει μια χαρά βόλτα με τον ντράμμερ. Από κει και πέρα, ακόμα και τα πιο μικρά stages έχουν κονσόλες... και δε γίνεται και διαφορετικά. Τώρα το δίλλημα 15 ή 45 βατ, για μένα είναι περισσότερο θέμα προτίμησης ενισχυτή: αυτός που προτιμάς είναι 15 ή 45?? Εκεί είναι το ζητούμενο :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση