Βοσκός Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2016 Γεια σας και παλι δουλευω τον τελευταιο καιρο καποιες ασκησεις για ταχυτητα σε τεχνικη picado (προσπαθω να το κανω και με tirando) και αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ενω εχω ανεβασει σχετικα την ταχυτητα μου οταν παιζω γρηγορα δεν εχω καθαρη εναλλαγη δεικτη-μεσου που απο οτι καταλαβα ειναι απαραιτητο σε αυτη την τεχνικη. Παιζω πολυ πιο αργα με εμφαση στην εναλλαγη i-m του δεξιου χεριου και οσο ανεβαινω σε ταχυτητα διατηρειται αλλα καποια στιγμη μετα απο λιγα δευτερολεπτα στην μεγιστη ταχυτητα που μπορω να φτασω νιωθω οτι χανεται. Εχετε καθολου σχετικη εμπειρια με το αν ειναι "απαγορευτικο" η επαναληψη δαχτυλων στο δεξι χερι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schreivox Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2016 Ναι, είναι. Στην τεχνική αυτή όταν χτυπάει το ένα δάκτυλο (i) το άλλο (m) σταματάει τη χορδή για ένα πιο στακάτο αποτέλεσμα; [ftp][https://www.youtube.com/watch?v=a070BlhcV_Y/ftp] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Βοσκός Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2016 Ναι, είναι. Στην τεχνική αυτή όταν χτυπάει το ένα δάκτυλο (i) το άλλο (m) σταματάει τη χορδή για ένα πιο στακάτο αποτέλεσμα; [ftp][https://www.youtube.com/watch?v=a070BlhcV_Y/ftp] Σε ευχαριστω! το προβλημα μου κυριως ειναι στις πιο ψηλες ταχυτητες αρχιζει και χανει η εναλλαγη σε σχεση με το αριστερο, δλδ οταν παιζω σε ανοιχτη χορδη δεν εχω θεμα καθολου. Εχεις κατα νου κανενα drill για ανεξαρτησια right left hand? (βρηκα ηδη vids απλα αν εχεις να προτεινεις κατι απο προσωπικη εμπειρια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schreivox Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2016 Μόνο για απογιάντο ξέρω από κλασική κιθάρα. Σκάλες και προσοχή στην εναλλαγή των δαχτύλων του δεξιού χεριού μεταξύ των χορδών, φερ'ειπείν το δάχτυλο μόλις παίζει σε μια χορδή και στέκεται στην από πάνω (και πρόκειται να παίξεις στην από πάνω) να μην την χτυπήσει το δάχτυλο που στέκεται πάνω της. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός. Το ρεζουμέ πάντως είναι ότι πρέπει να γίνονται οι ασκήσεις με μετρονόμο χωρίς λάθη και να προχωράς σε ταχύτητα και καθαρότητα. Οπότε ό,τι φράση θες να βγάλεις, θα σε συμβούλευα, να τη μελετάς έτσι ώστε να πετύχεις α) καθαρότητα, β) ταχύτητα, γ) ήχο. Θα βοηθούσε και κάποιος αν πρότεινε εξειδικευμένες ασκήσεις όπως συνήθως έχουν οι πιο πολλές κλασικές μέθοδοι όπως pujol, Sagreras, Κοτσιώλη κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση