dimsonic Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Ξέρω το θέμα είναι μεγάλο. Επειδή όμως θεωρώ ότι έχω εξαντλήσει (έτσι νομίζω τελοσπάντων) τις δυνατότητες ενός daw (cubase) όσον αφορά στο τελικό μιξαρισμένο αποτέλεσμα θα ήθελα να ακούσω κανα δυό γνώμες σχετικά με κάποια εργαλεία για ένα καλύτερο τελικό master. Προσοχή έβαλα στον τίτλο τη λέξη "προσιτό" διότι καταλαβαίνω ότι θα υπάρχουν εκεί έξω απίστευτα εργαλεία. Επίσης θα ήθελα απόψεις για hands-on γνώμες, ως συνήθως, όχι πχ "μου είπαν γι αυτό κλπ" όση καλή διάθεση και να έχετε. Εννοείται συμβατότητα με cubase και οπωσδήποτε με αναφορά στις απαιτήσεις σε υπολογιστική ισχύ. Ευχαριστώ προκαταβολικά. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Ξέρω το θέμα είναι μεγάλο. Επειδή όμως θεωρώ ότι έχω εξαντλήσει (έτσι νομίζω τελοσπάντων) τις δυνατότητες ενός daw (cubase) όσον αφορά στο τελικό μιξαρισμένο αποτέλεσμα θα ήθελα να ακούσω κανα δυό γνώμες σχετικά με κάποια εργαλεία για ένα καλύτερο τελικό master. Προσοχή έβαλα στον τίτλο τη λέξη "προσιτό" διότι καταλαβαίνω ότι θα υπάρχουν εκεί έξω απίστευτα εργαλεία. Επίσης θα ήθελα απόψεις για hands-on γνώμες, ως συνήθως, όχι πχ "μου είπαν γι αυτό κλπ" όση καλή διάθεση και να έχετε. Εννοείται συμβατότητα με cubase και οπωσδήποτε με αναφορά στις απαιτήσεις σε υπολογιστική ισχύ. Ευχαριστώ προκαταβολικά. Χωρίς να είμαι ειδικός θα σου προτείνω κάτι που χρησιμοποιώ σε κάθε μου μιξη και πολλοί συμφωνούν ότι είναι πολύ καλό και έχει και preset που δίνουν βάση και είναι κατανοητό στη χρήση. Εμένα με βοηθάει πολύ. Δουλεύει και μέσα απο daw's αλλά κυρίως προσανατολίζεται στο να δουλεύει αυτόνομα με το αρχείο της τελικής μίξης. Aυτό. IK Multimedia | T-RackS Deluxe Επειδή είπες για γνώμη με κατ ιδίαν χρήση, προσωπικά φτιάχνει ΑΙΣΘΗΤΑτις μίξεις μου και μόνο π.χ. χρησιμοποιώντας ένα από τα αντίστοιχα preset ( έτοιμες αλυσίδες των compressor, eq, limiter που περιέχει) του για το στύλ της μουσικής που έχω φτιάξει. Έχει και προτεινόμενους δείκτες για το loudness, γραφικές αναπαραστάσεις eq, κλπ κλπ, είναι ολοκληρωμένη σουίτα. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 http://www.nakas.gr/prd/steinberg-wavelab-8-elements Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Προσωπικα θεωρω χαμενο χρονο,κοπο και λεφτα οποιαδηποτε προσπαθεια mastering στο σπιτι και ειδικα σε χωρους που δεν ειναι ηχητικα διαμορφωμενοι. Εγω απλα βαζω στο stereo bus εναν κλασσικο bus comp οπως ο SSL , Duende Native | Solid State Logic ενα eq (μου αρεσει πολυ το Pulteq της Nomad ) Nomad Factory Creative Software Company και το ΜΑΓΙΚΟ Οxford Inflator σαν limiter & enhancer https://www.sonnox.com/plugin/oxford-inflator ετσι κι αλλοιως Mastering δεν ειναι τιποτα παραπανω απο extra compressing, equing & limiting τα εχω on ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΞΑΡΩ οποτε ουσιαστικα κανω ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και mixing & mastering...τα αποτελεσματα μπορεις να τα ακουσεις στο soundcloud page μου. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Δουλεύει και μέσα απο daw's αλλά κυρίως προσανατολίζεται στο να δουλεύει αυτόνομα με το αρχείο της τελικής μίξης. Aυτό. IK Multimedia | T-RackS Deluxe θενκς. Εχω ακούσει κομμάτια σου στη σελίδα σου, Εκείνο που δεν καταλαβαίνω (και μάλλον είναι γενικότερο θέμα) είναι ότι όντως αυτό το δουλεύεις πάνω σε μια τελική μείξη? Γιατί εγώ είχα την εντύπωση ότι τέτοια προγράμματα δουλεύανε σε επι μέρους τρακς ανάλογα με το τι ήθελες ως τελικό αποτέλεσμα. Αυτό αν δουλεύει πάνω σε μιά μείξη με μπάσο και κθάρες πχ μαζί με τύμπανα πως γίνεται να διορθώσει συχνοτικά κάτι χωρίς να χαλάσει κάτι άλλο? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 http://www.nakas.gr/prd/steinberg-wavelab-8-elements ενδιαφέρον και όντως προσιτό και steinberg.... θα το τσεκάρω στο νετ με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Προσωπικα θεωρω χαμενο χρονο,κοπο και λεφτα οποιαδηποτε προσπαθεια mastering στο σπιτι και ειδικα σε χωρους που δεν ειναι ηχητικα διαμορφωμενοι. Εγω απλα βαζω στο stereo bus εναν κλασσικο bus comp οπως ο SSL , Duende Native | Solid State Logic ενα eq (μου αρεσει πολυ το Pulteq της Nomad ) Nomad Factory Creative Software Company και το ΜΑΓΙΚΟ Οxford Inflator σαν limiter & enhancer https://www.sonnox.com/plugin/oxford-inflator ετσι κι αλλοιως Mastering δεν ειναι τιποτα παραπανω απο extra compressing, equing & limiting τα εχω on ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΞΑΡΩ οποτε ουσιαστικα κανω ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και mixing & mastering...τα αποτελεσματα μπορεις να τα ακουσεις στο soundcloud page μου. Η δική μου άποψη είναι και μένα ότι αυτά πρέπει να δουλεύονται την ίδια ώρα, και να κρίνεις εσύ και όχι μια μηχανή τι θα δώσει και τί θα πάρει. Αλλά το ερώτημα είναι πχ τι παραπάνω σε eq ή comp θα δώσει αυτό που λες, από τα bulit in της steinberg ή πχ αυτών που πήρα μαζί με την focusrite (κάτι red2, 3 κλπ που όντως κάνουν διαφορά εκείνη την ώρα) Δηλαδή η απορία παραμένει. Πως γίνεται κάποια software να επεξεργάζονται ένα τελικό στερεο τρακ χωρίς να κάνουν μαντάρα τα μισά όργανα. Και το ερώτημα πάει, κύρια επειδή δεν γράφω μινιμαλιστικά πράγματα, αλλά με αρκετά layers και επικαλύψεις σε συχνοτικό επίπεδο. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2016 Δεν ξερω τι plug ins εχεις ,προσωπικα στο stereo bus προτιμω τα ψηφιακα "αντιστοιχα" των ΑΝΑΛΟΓΙΚΩΝ standard μηχανισΜατων που χρησιμοποιουνται εδω και αιωνες για επεξεργασια του συνολικου mix. "Mastering" δεν κανω γιατι οποτε εχω μπλεξει με mastering tools (multiband comps,limiters,stereo image-rs κτλ....εχω απλα καταφερει να καταστρεψω τα καλα mix μου ;D) Ετσι απλα μιξαρω παντω με ενεργο καποιον glue-bus comp & bus eq & απλα δινω ενταση με το Inflator που ειναι το μονο Plug in που το κανει φυσικα και χωρις artifacts (αν δεν το παρακανεις εσυ βεβαια) ΕΝΑ πραγμα δεν πρεπει να ξεχνας παντως οτι ενα αρχη ειναι το ΣΩΣΤΟ mix αν εχεις κανει σωστη μιξη το mastering αντε να σου δωσει ενα 5% παραπανω. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2016 Δες κι αυτο FG-X Mastering Processor - Slate Digital Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2016 θενκς. Εχω ακούσει κομμάτια σου στη σελίδα σου, Εκείνο που δεν καταλαβαίνω (και μάλλον είναι γενικότερο θέμα) είναι ότι όντως αυτό το δουλεύεις πάνω σε μια τελική μείξη? Γιατί εγώ είχα την εντύπωση ότι τέτοια προγράμματα δουλεύανε σε επι μέρους τρακς ανάλογα με το τι ήθελες ως τελικό αποτέλεσμα. Αυτό αν δουλεύει πάνω σε μιά μείξη με μπάσο και κθάρες πχ μαζί με τύμπανα πως γίνεται να διορθώσει συχνοτικά κάτι χωρίς να χαλάσει κάτι άλλο? Όπως σου είπα δεν είμαι ειδικός να εξηγήσω πολλά. Να σου πώ την αλήθεια γενικά ακολουθώ και κανόνες που είχε γράψει ο SF πολύ παλαιότερα περι μίξης μέσα απο το DAW. :-) Το ανέφερε και εδώ. Αυτό (t-racks) δουλεύει στην τελική μίξη κυρίως οπως σου είπα και τουλάχιστο για εμένα, σε μια καλή μου μίξη (όσο καλή μπορώ να την κάνω) δίνει το παραπάνω σε εντάσεις και δυναμικές, συμπιέζει τον ήχο και δίνει χαρακτήρα, το αποτέλεσμα ακούγεται και δεν μου την χαλάει. Δεν έχω παράπονo και το χρησιμοποιώ πάντα και η τελική μίξη σε σχέση με την αρχική μου μου ακούγεται πιο καλή, θα έλεγα πιο "επαγγελματική" Τώρα εμπεριστατωμένα, τεκμηριωμένα δεν μπορώ να στο εξηγήσω εγώ, είμαι εμπειρικός. Το μόνο που μπορώ να κάνω ετσι για το χαβαλέ είναι αν σε βοηθάει να σου στείλω π.χ. ενα κομμάτι μου χωρίς και με το t-racks (γιατί κρατάω το αρχικό ούτως ή άλλως) και να κρίνεις από μόνος σου αν χάλασε κάτι που πιθανώς εγώ δεν το καταλαβαίνω, ή αν έφτιαξε, έστω στη μίξη που μπορώ να κάνω εγώ, γιατί εγώ δεν είμαι και σημείο αναφοράς μίξεων λόγω δεινού............... ερασιτεχνισμού. Το παλεύω πάντως χαχαχαχαχχαχαχα Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση