Προς το περιεχόμενο

Πρισματική καρέκλα... Ενα κομμάτι από το παρελθόν


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το 85 εγώ ξεκίνησα διδακτορικό στη σχολή μου και τότε είχαμε σχέδια για περιοδείες ...πράγματα...

Ο Ζέρβας πήγε αμερική, ο Χριστιανάκης στρατό και τότε έγινε η μεταστροφή από το fusion σε καθαρές μορφές τζαζ και το παλιό υλικό έμεινε στα ράφια...

 

Εχω προχωρήσει αρκετά από τα τότε κομμάτια και σιγά σιγά θα τα δείτε...

Επίσης κάποια άλλα τα δουλεύει ο Ντάνης, κάποια άλλα ανταλλάσσουμε tracks...

 

Προσπαθήσαμε να τα γράψουμε όλοι μαζί οι υπόλοιποι αλλά...δεν απέδωσε.

 

btw το Δεκέμβρη που έρχεται κλείνουν 40 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση των A priori....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σπουδαίο κομμάτι! Ούτε εγώ βαρέθηκα καθόλου (εντάξει, είμαι μαθημένος από... prog-rock / prog-metal καταστάσεις) αλλά είναι το ίδιο το κομμάτι που με κράτησε. Ακούγεται πολύ σαν ο Carlos να πέτυχε τους Camel, που τηλεφώνισαν  και του Ian Anderson και είπαν να τζαμάρουν! Ομορφιές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. Τα ακόρντα στο 6:16 και 6:19 λεπτό γιατί τα βάλατε; 

Kαι όχι μόνο αυτά τα 2

 

πάντως για να σε καθησυχάσω, ακολουθούν την μπασσογραμμή και το ριφ...

με το νόμο...  ;)

Ο νόμος λέει ότι το μπάσο (στα δυνατά μέρη του μέτρου τουλάχιστον) παίζει νότες που περιέχονται στις συγχορδίες της κιθάρας ή κάποια νότα που να συμπληρώνει τη συγχορδία. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να ακούσει ότι στη συγκεκριμένη ακολουθία συγχορδιών ακούγονται πολλοί παράταιροι ήχοι.Αν μας πεις και τί συγχορδίες παίζεις θα σου πω και ακριβώς τι λάθος έκανες. Φιλικά.

 

Το κομμάτι καλό, μου θύμισε Santana με ολίγον από Jethro Tull.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το παρακάτω κομμάτι είναι σχεδόν 40 χρόνων....

 

 

Dim, κρύβε χρόνια λέμε...  ;)

 

Το κομμάτι είναι σούπερ και με ενθουσίασε η πολυρυθμία του. Αν δε, σε κάποια σημεία είχε κιθάρες με πιο σκληρό ήχο, θα σου έλεγα ότι έχεις ακούσει (μεταξύ άλλων πραγμάτων) πολύ Rush  ;D 8)

 

Τα μπράβο μου.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι όχι μόνο αυτά τα 2

Ο νόμος λέει ότι το μπάσο (στα δυνατά μέρη του μέτρου τουλάχιστον) παίζει νότες που περιέχονται στις συγχορδίες της κιθάρας ή κάποια νότα που να συμπληρώνει τη συγχορδία. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να ακούσει ότι στη συγκεκριμένη ακολουθία συγχορδιών ακούγονται πολλοί παράταιροι ήχοι.Αν μας πεις και τί συγχορδίες παίζεις θα σου πω και ακριβώς τι λάθος έκανες. Φιλικά.

 

Το κομμάτι καλό, μου θύμισε Santana με ολίγον από Jethro Tull.

 

;D

Φίλε μου...

εκείνη την εποχή ήμουν 20 χρονών...

και μουσικά αυτοδίδακτος...(και τότε και τώρα... :D)

Εκτός αυτού η όλη υπόθεση a priori ήταν βασισμένη πάνω σε μια βασική αρχή: ότι δεν υπάρχουν κανόνες ή ότι τους κανόνες τους φτιάχνουμε μόνοι μας ή οι κανόνες είναι για να τους καταπατάμε...  ;D ;D

Από πολύ μικρή ηλικία μπήκαμε στον (έστω σ αυτό που νομίζαμε με το μυαλό μας τότε ότι ήταν) αυτοσχεδιασμό και τις πιό ελεύθερες μορφές.

Γι αυτό θα έλεγα να προετοιμαστείς γιατί σε άλλα κομμάτια...έρχονται χειρότερα... ;D

Παραβαίνοντας τις αρχές μας ...στο κομμάτι αυτό υπάρχει ένα ριφ που ντουμπλάρεται από το μπάσο και επάνω του πατάνε τα ακόρντα...Σίγουρα νότες που υπάρχουν στο ακόρντο, ίσως όχι αυτήν που θα διάλεγε ένας πολύ ψαγμένος μπασίστας, αλλά ...κάποια ναι. Τουλάχιστον αυτό θυμάμαι από τότε, αλλά και από όλο το διαστημα που το ξαναδούλεψα. Εκτός....αν κάνω τόσο λάθος...

Θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να σου τα πω...όταν είμαι σπίτι.

Αλλά ...και λάθος να είναι (δηλαδή τότε να τα είχα επιλέξει λάθος) μετά 40 χρόνια...δεν αλλάζουν.  8)

 

Carlos....

Ομολογώ...δεν το περίμενα. :D

Για μένα όχι. Συνειδητά. Όμως ήταν η νο1 επιρροή μου από παλιά και δεν το έχω κρύψει ποτέ. Φαίνεται ότι είναι σαν τον βήχα....

 

edit...

επίσης.

ξεκινώντας από κάποιες πρώτες ιδέες για την ηχογράφησή του πριν κάποια χρόνια, σε ένα σημείο μου φάνηκε καλή περίπτωση να αλλαχτούν δυό ακόρντα.

Τα άλλαζα αλλά δεν μου άρεζαν.

Όμως σε συνδυασμό με τα παλιά ήταν πολύ ενδιαφέρον άκουσμα.

Ετσι στην έκδοση αυτή του 2016 αποφάσισα να βάλω και αυτά.

Θα σου βρώ πού ακριβώς είναι, να μου πεις τι νομίζεις.

Είναι διαφορετικά, είναι ενδεχομένως νότες που δεν ταιριάζουν με τις άλλες, αλλά σαν σύνολο μου αρέσει.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγεται πολύ σαν ο Carlos να πέτυχε τους Camel, που τηλεφώνισαν  και του Ian Anderson και είπαν να τζαμάρουν! Ομορφιές!

 

άντε πάλι ο Carlos....

 

νάσαι καλά βρε...(κι ας μην πήρες τηλέφωνο το Σάββατο... ;D)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dim, κρύβε χρόνια λέμε...  ;)

 

Το κομμάτι είναι σούπερ και με ενθουσίασε η πολυρυθμία του. Αν δε, σε κάποια σημεία είχε κιθάρες με πιο σκληρό ήχο, θα σου έλεγα ότι έχεις ακούσει (μεταξύ άλλων πραγμάτων) πολύ Rush  ;D 8)

 

Τα μπράβο μου.

Δυστυχώς δεν κρύβονται... :-\

 

Δεν έχω ακούσει ΚΑΘΟΛΟΥ....Alex Lifeson είναι αυτός?

και να δεις μου τόχει πει κι άλλος...

 

(πιό σκληρός ήχος...εγώ στο γκρουπ είχα τον μαλακό ήχο... Ο σκληρός ήταν αποκλειστικότητα και ειδικότητα του φίλου και συμμαθητή Γιώργου Κωνσταντινίδη, καλή του ώρα εκεί που είναι...και φυσικά ένας λόγος που γίνεται το όλο πόνημα είναι για να μην τον ξεχνάμε. Στα άλλα κομμάτια προσπαθώ να φέρω τον ήχο του και το στυλ του, όσο ....γίνεται τέλος πάντων...)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχετικά με τα ακόρντα στο 6.τόσο....(με βάλατε σε σκέψεις....βρε λες να... ;D)

 

λοιπόν το ριφ είναι

A E A > A

G D G> D9

C G C >Cmaj7

A# F A# > A#maj7

A E A > A

F# C F# >Ab7#5

 

και μάλιστα τις τελευταίες νότες του ριφ τις άλλαξα πριν κανα χρόνο καθώς το ακόρντο πάντα ήταν Αb7#5 και εμείς παίζαμε τότε του καλού καιρού ΑΕΑ... ;D

 

Η μόνη παρατυπία ίσως φαίνεται στην 9η (βασικά η 7η στην 9η) αλλά αφ ενός ηχούσε στο D του ριφ και όχι στη θέση και από την άλλη τότε αν δεν έπαιζες 1 στα 5 ακόρντα 9η ήσουν για τα μπάζα... ;D

 

Τώρα το άλλο που έλεγα.

Στο 0:19 τα 3 ακόρντα πάντα ήταν

Cmaj7

A#maj7

A (κάπου κάπου Α6)

κάποια μέρα δοκιμάζοντας μου άρεσαν πάρα πολύ μαζί μ αυτά να ακούγονται και τα E7#9

D7#9

c#7#9.

Όπως καταλαβαίνει κανείς, αυτά δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους.

Παρ όλα αυτά μου άρεσαν μαζί.. Δηλαδή όχι πια τα παλιά μόνα, όχι τα καινούργια σκέτα, αλλά μαζί.

 

 

Βασικά κλείνω την παρένθεση εδώ διότι εκτός του ότι είναι κουραστικό ούτως ή άλλως το κομμάτι είναι εδώ και πολλά χρόνια ιστορία, έτσι παιζόταν σταθερά από το 77 έως το 81 τουλάχιστον σε κάθε εμφάνιση  (μάλιστα συνήθως ήταν και encore). Τότε έτσι φτιάχτηκε. Αν το έφτιαξα λάθος...τώρα είναι πολύ αργά για να διορθωθεί...και δεν υπάρχει και κανένας λόγος. Πάντα θεωρούσα ότι η παρέκκλιση είναι ενδιαφέρουσα.

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραία η προσπάθεια νεας παραγωγής, εξαιρετική.

Και ωραίο κομμάτι που με συγκινεί η ιστορία του όπως την περιέγραψες, μιας και είναι μόνο δύο χρόνια περίπου μικρότερο απο εμένα σε ηλικία.

 

(Κοινώς οταν εγώ βύζαινα εσείς κάνατε εξαιρετική και εμνευσμένη δουλεία ως μουσικοί. χαχααχχαχαχχαχ)

 

Very nice.

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου