omnio Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Μια παραμετρος του θεματος που αντιλαμβανομαι ειναι οχι το "γιατι βαζει η gibson στην custom τους x μαγνητες?" αλλά "γιατι πουλαει η gibson την custom 5k?" ;D Εν πασει περιπτωσει,η προσωπικη μου εμπειρια με μια (κατωτερη της custom) classic (οχι απ τις καινουριες) που εχω ειναι οτι φορουσε τους κεραμικους που δεν μου πηγαιναν,εβαλα τους duncan που μου αρεσουν και διαπιστωσα οτι την εκανα ομοια με μια αλλη κιθαρα μου και τελικα κατεληξα στους gibson 57 που (κατ εμε) ακουγεται διαφορετικα απο αλλες κιθαρες μου και πιο κοντα σε αυτο που εχω στο μυαλο μου ως "gibson". ΥΓ: Ισως αν το set της custom η gibson δεν το εβαζε πουθενα αλλου και το πουλουσε μονο του 500 ευρω,να "ακουγοταν" εξαιρετικο και σε οποιον δεν ακουγεται και τοσο καλα ;) Οχι φυσικα δεν εννοω γιατι η gibson πουλαει την custom 5k. Μαλιστα αν δεις πιο πριν ανεφερα και ενα παραδειγμα. Η ερωτηση ηταν γιατι να θεωρουνται οι 490/498 κακοι μαγνητες (γενικως) ενω η gibson επιλεγει το συγκεκριμενο σετ σε ενα τοσο ακριβο οργανο. Και η μινι επιχειραματολογια ειναι οτι δεν μπορει να κανει τοσο λαθος. Επισης να σου πω οτι κι εγω ειμαι απο τους τυχερους ιδιοκτητες μιας classic της πρωτης χρονιας που βγηκε. Κι εμενα δεν μου αρεσαν οι 500/496 γι αυτο και τους αλλαξα με sd 59. Αλλα δεν λεω οτι το σετακι αυτο ειναι κακο, απλα για τα δικα μου γουστα ηταν πολυ hot. Μεγαλο δικιο εχεις για το 500αρικο......Ισως οχι τοσα, αλλα αν τους εδινε 200-250 (και επειδη μιλαμε για την gibson πες καλυτερα +100) να τσιμπαγε ο κοσμος και να εκανε την "αναβαθμιση". Εμπορικα μιλωντας θα ηταν μεγαλο κολπο....χαχαχα Rock'n Roll doesn't create psychos. It helps psychos to be more creative... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Η αναγκη να ακουσω διαφορετικες γνωμες γεννηθηκε απο μια φραση που διαβασα στο sd forum. Ενας τυπος λοιπον, αγορασε μια black beauty "completely stock" οπως εγραψε και την περιμενε να ερθει σε μερικες μερες. Πριν καν την παρει στα χερια του εκανε ερωτηση τι μαγνητες να βαλει γιατι οι 490/498 "don't say much, they suck". Μετά από μια μικρή έρευνα στα fora, τα σχόλια δεν ειναι και τόσο αρνητικά. Βλέπω πολύ κόσμο που του αρέσει το σετ αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 ...τότε είναι ένας πολύ ευτυχισμένος μουσικός που θα γλιτώσει πάρα πολλά λεφτά στη ζωή του! ;D Για το πρώτο είμαι σίγουρος! Για το δεύτερο καθόλου όμως... ;) Πάντως, ίσως δεν σου έδωσα να καταλάβεις πως μια αντίσταση 500Κ δεν είναι πάντα 500Κ. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν είναι 300Κ. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Έκτορας Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Για το πρώτο είμαι σίγουρος! Για το δεύτερο καθόλου όμως... ;) Πάντως, ίσως δεν σου έδωσα να καταλάβεις πως μια αντίσταση 500Κ δεν είναι πάντα 500Κ. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν είναι 300Κ. Έχεις δίκιο ότι "δεν είναι 300κ" από τον κατασκευαστή άμα τα specs είναι για 500 αλλά υπάρχουν άπειρες Gibson Les Paul / SG εκεί έξω με 300-άρια pots. Τώρα το πώς και γιατί για κάποια περίοδο η Gibson τα χρησιμοποιούσε / δεν έβρισκε 500-άρια / ήταν λάθος του προμηθευτή που δεν το πήρε κανένας χαμπάρι / δεν τους έννοιαζε ελάχιστη σημασία έχει. Οι κιθάρες όμως με αυτά κατέληγαν στα χέρια των αγοραστών. Ας υποθέσουμε για χάρη της κουβέντας ότι η Gibson τώρα πια είναι πιο συνεπής και χρησιμοποιεί 500-άρια pots παντού. Η μάρκα των pots παίζει ρόλο στο roll-off και το πόσο απότομη καμπύλη έχουμε είτε στην ένταση είτε στα πρίμα (volume & tone knob, αντίστοιχα). Όπως παίζει (για μια ακόμα φορά), το είδος του wiring. Εμπειρικά πάντα. Όλα αυτά μαζί, κάνουν μεγάλη (κατ'εμέ, τουλάχιστον) διαφορά. Και , ξεφύγαμε από την αρχική κουβέντα για τους μαγνήτες, οι οποίοι έχουν τις δικές τους προδιαγραφές κλπ. Αν αρχίζεις και τα προσθέτεις όλα αυτά, αντιλαμβάνεται κάποιος γιατί κιθάρα από κιθάρα (μπορεί να) διαφέρει. Και δεν μιλάω ούτε καν για ξύλα (μια συζήτηση στην οποία δεν μπαίνω) ή για υλικά στο hardware. Άλλες συζητήσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Άσχετο, αλλά εγώ που παίζω πολύ και με vol και με tone στην κιθάρα μου (τη μοναδική που παίζω τα τελευταία 7 χρόνια, και όταν λέω πολύ, εννοώ το εντάσσω στις δυναμικές σε "καθαρίσματα" σε tone roll offs και σε κλείσιμο του vol ακόμη και σε παύσεις δευτερολέπτου), -ανάσα- δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα, και μου δουλεύουν άριστα. Και από άποψη καμπύλών ήχου (και τα δύο log) και από άποψη αξιοπιστίας. Αυτά λοιπόν τα θεϊκά pots είναι κάτι alpha που είχα πάρει για να κάνω την πρώτη μου σχολική κατασκευή με περίπου 1 λίρα έκαστο. Δεν ξέρω αν είναι Κορέα ή Τζαπάν ή Τσάινα και δεν με ενδιαφέρει. Δεν ξέρω αν είναι 250 ή 230 ή 220 ή 260ΚΩ, επίσης δεν με ενδιαφέρει. Μπορεί να έτυχε; Δεν ξέρω, δεν μπορώ να αγχώνομαι και γι' αυτό. Aπό τεχνικής πλευράς (σαν κατασκευαστής ή σαν επισκευαστής) δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω διαλογή στα ποτενσιόμετρα, γιατί πολύ απλά δεν έχω κανέναν έλεγχο στην παραγωγή τους. Εκτός εάν είναι ειδική επιθυμία, οπότε και θα επιλέξω προμηθευτή που θα έχει ήδη κάνει αυτή τη διαλογή για εμένα (αλλά θα υπάρχει και αντίκτυπος στην τιμολόγηση). ΥΓ. Σε κάποιες πρόσφατες Gibson τα controls δουλεύουν εξαιρετικά. Θεωρούσα ότι έχουν 50s wiring, έχοντας ρίξει μια ματιά στα έγκατά τους. Έκανα λάθος. Μήπως επικρατεί σύγχυση για το τι είναι 50s wiring? Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 αυτά που γράφεις είναι πολύ σημαντικά αν είσαι ο Jeff Beck. Για μας που παίζουμε καναπέ και ηχογραφούμε στην καλύτερη εκεί έχουμε τα πάντα όλα ανοιχτά. Ήταν μια εποχή πριν 30 χρόνια που με ένοιαζε να παίξω με τα ποτς. Τώρα....παίζω για δέκα λεφτά και τα αφήνω στην ησυχία τους. Ή το πολύ πολύ βρίσκω ένα σετάρισμα και γράφω μ αυτό... Όχι ότι δεν έχεις ένα point, απλά....δεν νομίζω ότι θα το κάνουν πολλοί. Ασε που σε live μπαίνουν και vol pedals κλπ... Επίσης είναι κιθάρες που σε τραβάνε να το κάνεις. Πχ οι στρατο. Σε τελε....το κάνανε κάτι iconic παίχτες. οι gibson θεωρώ ότι έχουν μακρυά τα ποτς. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Έχεις δίκιο ότι "δεν είναι 300κ" από τον κατασκευαστή άμα τα specs είναι για 500 αλλά υπάρχουν άπειρες Gibson Les Paul / SG εκεί έξω με 300-άρια pots. Τώρα το πώς και γιατί για κάποια περίοδο η Gibson τα χρησιμοποιούσε / δεν έβρισκε 500-άρια / ήταν λάθος του προμηθευτή που δεν το πήρε κανένας χαμπάρι / δεν τους έννοιαζε ελάχιστη σημασία έχει. Οι κιθάρες όμως με αυτά κατέληγαν στα χέρια των αγοραστών. Πάλι δεν τα κατάφερα να σου το περάσω. Μιλάω για τις ανοχές ομοίων υλικών. Δεν συζητάω τι αν έβαζε 500 ή 300 pots η Gibson. Η μάρκα των pots παίζει ρόλο στο roll-off και το πόσο απότομη καμπύλη έχουμε είτε στην ένταση είτε στα πρίμα (volume & tone knob, αντίστοιχα). Όπως παίζει (για μια ακόμα φορά), το είδος του wiring. Εμπειρικά πάντα. Όλα αυτά μαζί, κάνουν μεγάλη (κατ'εμέ, τουλάχιστον) διαφορά. και φυσικά το σύνολο των ανοχών βγάζει το αποτέλεσμα. Α... γεια σου! Αλλά οι ανοχές αυτές είναι ένα ποσοστό μικρό ή μεγάλο στο σύνολο μιας κιθάρας, ανάλογα με την τιμή της. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Έκτορας Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Όχι ότι δεν έχεις ένα point, απλά....δεν νομίζω ότι θα το κάνουν πολλοί. Ασε που σε live μπαίνουν και vol pedals κλπ... Επίσης είναι κιθάρες που σε τραβάνε να το κάνεις. Πχ οι στρατο. Σε τελε....το κάνανε κάτι iconic παίχτες. οι gibson θεωρώ ότι έχουν μακρυά τα ποτς. ΄Οχι απλώς "δεν το κάνουν πολλοί". Κανένας δεν το κάνει. Και ο βασικότερος λόγος που δεν το κάνει, είναι γιατί δεν κάθεται και κανένας να ψαχτεί για τί θα μπορούσε να κάνει με την κιθάρα του αν επένδυε τον χρόνο και το χρήμα σε τέτοια "μικρά" και ασήμαντα πράγματα, όπως η καλωδίωση, τα ποτενσιόμετρα, οι πυκνωτές... οι μαγνήτες. Συγνώμη, Jeff Beck δεν είμαι, ούτε Gary Moore και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνω, αλλά εγώ η Les Paul μου θέλω να κάνει ΑΥΤΌ: https://www.youtube.com/watch?v=EMGyhBQ4MPI Και, με το συμπάθιο, αλλά η δική μου το κάνει. Δεν σημαίνει ότι και οι άλλοι πρέπει να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο (αλίμονο!), αλλά για ημας που είμαστε αρρωστάκια με τον ήχο της Les Paul... 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 δες εδώ πως το κάνει ο Λαρυ... σχεδόν οι ίδιοι ήχοι αλλά μόνο το με δάχτυλο... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση