omnio Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 OP Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Μου αρεσε πολυ η απαντηση σου και η αναλυση. Καπως ετσι τα εχω και εγω στο μυαλο μου. Η αναγκη να ακουσω διαφορετικες γνωμες γεννηθηκε απο μια φραση που διαβασα στο sd forum. Ενας τυπος λοιπον, αγορασε μια black beauty "completely stock" οπως εγραψε και την περιμενε να ερθει σε μερικες μερες. Πριν καν την παρει στα χερια του εκανε ερωτηση τι μαγνητες να βαλει γιατι οι 490/498 "don't say much, they suck". Περαν της εντελως ηλιθιας λογικης που ειναι προφανης, μου ηρθε φλασια οτι κι εγω τα τελευταια χρονια δεν κανω τιποτα αλλο απο το να "παιζω" με τους μαγνητες. Δεν ξεκινησα την κουβεντα θεωρωντας οτι ειναι κακοι μαγνητες. Για μενα απ'οτι φαινεται (για να επιστρεφω ΠΑΝΤΑ σε αυτους) ειναι ταμαμ για την κιθαρα μου και για αυτα που παιζω. Το σκεφτηκα λοιπον αντιστροφα: ειναι δυνατον η gibson να κανει σκοντο σε ενα τοσο ακριβο οργανο και να βαζει μετριους, κακους η εστω ακαταλληλους μαγνητες???? Η στραβος ειναι ο γυαλος.... "Είναι τουλάχιστον αστείο πάντως να αγοράζεις Gibson και να αλλάζεις μαγνήτες για να βάλεις "καλύτερους". Διαφορετικούς... ναι." Αυτη η προταση σου νομιζω τα λεει ολα..... υγ: Ειμαι περιεργος παντως. Βλεποντας διαφορα βιντεο ειδικα για τις custom, ελεγχουν καλυτερα αν τα ξυλα συνδυαζονται σωστα, το βερνικι κτλ κτλ. Οταν περνανε τους μαγνητες, την τεσταρουν ξανα για να δουν αν "ταιριαζουν" ολα μαζι? Κι αν δεν τους αρεσει κατι ηχητικα, αλλαζουν τον μαγνητη με καποιον αλλο, κανουν δλδ δοκιμες? Εκτος και αν δεδομενο οτι ειναι εντελως βιομηχανικη η κατασκευη τους, ολοι μα ολοι οι μαγνητες ειναι ιδιοι.... Η ερωτηση μπορει να ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΧΑΖΗ η και ουτοπικη. ... Rock'n Roll doesn't create psychos. It helps psychos to be more creative...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Εκτος και αν δεδομενο οτι ειναι εντελως βιομηχανικη η κατασκευη τους Φυσικα και ειναι. Δεν φτιαχνεις 200.000 κιθαρες /ετος αν δεν εισαι....(οπως ειπε καποιος συμφορουμιτης).....ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΣ ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Έκτορας Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 καλα αν εισαι απο αυτους που ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ το volume & tone (εγω ευτυχως δεν ειμαι τα εχω παντα full)....την εκατσες τη βαρκα...της δικης μου λειτουργουν ως....on/off switches ;D ;D ;D Είμαι ρε Νικ, είμαι. '50s wiring και τίποτα άλλο. Από την άλλη βέβαια, με κάνει να μεγιστοποιώ τους ήχους που παίρνω από τις κιθάρες μου, το οποίο βοηθά να μένουν σε... μονοψήφιο αριθμό. Για την ώρα τουλάχιστον... ;D
omnio Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 OP Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Βιομηχανικη κατασκευη...καταχραστηκα την λεξη για να διευκολυνω την ερωτηση. Εννοω την εντελως "ψηφιακη" κατασκευη, λες και ειναι φωτοτυπια ο ενας με τον αλλο. Ειναι? υγ: Παναγιωτη νομιζω οτι απο το 2006 το custom shop μεταφερθηκε σε δικο του εργοστασιο και βγαζει μονο custom κιθαρες. Μπορει να κανω και λαθος. Rock'n Roll doesn't create psychos. It helps psychos to be more creative...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Ειναι? Φυσικα και ειναι,ενα απο τα μεγαλα καλα του cnc ειναι το consistency. Ειδικα στη Gibson που πλεον τις περνανε και απο PLEK ακομα καλυτερα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Έκτορας Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Βιομηχανικη κατασκευη...καταχραστηκα την λεξη για να διευκολυνω την ερωτηση. Εννοω την εντελως "ψηφιακη" κατασκευη, λες και ειναι φωτοτυπια ο ενας με τον αλλο. Ειναι? υγ: Παναγιωτη νομιζω οτι απο το 2006 το custom shop μεταφερθηκε σε δικο του εργοστασιο και βγαζει μονο custom κιθαρες. Μπορει να κανω και λαθος. Αυτό ισχύει, αλλά οι Les Paul Custom γίνονται (πια) στο Custom Shop; Αυτό δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει, παλιά σίγουρα όχι, ήταν κανονικά Gibson USA μοντέλα.
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Administrator Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 "Ήξεις / αφίξεις". Ναι μεν συμφωνώ ότι αλλάζεις για να βάλεις διαφορετικούς, αλλά ο λόγος που θες τους διαφορετικούς είναι ότι είναι (σε πλαίσιο σίγουρα υποκειμενικό και μουσικό) καλύτεροι σε αυτό που κάνουν / σε ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής / στο αυτί σου / σε συνάρτηση με τη μουσική σου / με τον ενισχυτή σου / τις εντάσεις που παίζεις / οτιδήποτε άλλο. Το "καλύτερο" που χρησιμοποιείται κατα κόρον (ελλείψει επιθέτων?) δεν σημαίνει τίποτα αλλά συνήθως αναφέρεται σε ποιοτικότερη κατασκευή. Και για όποιον τυγχάνει (ή... όχι) να έχει μεράκι για αυτό που ακούνε τα αυτάκια του, είναι ευχή και κατάρα να μπλέξει με τις αλλαγές (ή, ναι, γιατί όχι, αναβαθμίσεις) μαγνητών. Για να απαντήσω την ερώτηση του Omnio, η Gibson βάζει μαγνήτες γενικότερης all-around hard-rock / metal-άδικης χρήσης, στα medium-priced μοντέλα της, οι οποίοι είναι με πλήρη γνώση της jack of all trades & master of none. Και οι οποίοι βεβαίως είναι μίλια μακριά απο τους μαγνήτες που είχαν οι Les Paul που έγραψαν πραγματικά μουσική ιστορία και που μας έκαναν να πιάσουμε την κιθάρα. Και δεν σταματά εκεί, έχει αλλάξει και το wiring (ναι, και αυτό παίζει τεράστια σημασία στους ήχους που μπορείς να πάρεις από την κιθάρα ) και, όχι, δεν μετρά τα specs των pots που χρησιμοποιεί ένα-ένα (πιάνει από το... πανέρι, όπως μπορεί να δει κάποιος στα factory tour videos που κυκλοφορούν) με αποτέλεσμα ο ήχος της κιθάρας που βγαίνει από το εργοστάσιο να είναι ένα μίγμα συνειδητής επιλογής και τύχης. Για αυτό και ακούς διάφορα (όπως σε αυτό το νήμα) για το τί έχει η Les Paul καθενός. Sad but true. Για να ξεκαθαρίσω, τα πράγματα αλλάζουν προς το καλύτερο / πιο μελετημένο / πιο vintage correct, μόνο στα μοντέλα που βγαίνουν από το Custom Shop, τα οποία είναι και τα μοναδικά που η Gibson θεωρεί premium. Και, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, οι LP Custom (δεν γνωρίζω αν αυτό άλλαξε τα τελευταία χρόνια) ΔΕΝ ήταν Custom Shop μοντέλα. Και για να προσθέσω στο παραπάνω, αυτό που περιγράφεις είναι αυτό που λέμε ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ κύκλωμα. Και αυτά χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά εξαρτήματα που έχουν ανοχές. Μπορεί π.χ. να λέει επάνω 4300μF ένας πυκνωτής αλλά στην πράξη είναι... περίπου εκεί. Μια καλή μάρκα όμως έχει χαμηλότερα ποσοστά ανοχών (ποτέ όμως το απόλυτο) απο μια φτηνότερη και αυτό είναι εμφανέστερο στις μεγάλες διαφορές μεταξύ φτηνών μοντέλων όπου τα πάντα είναι πιο τυχαία. Το απόλυτο σε αναλογικό κύκλωμα είναι ουτοπία. Μπορεί να είναι γλυκό, τραχύτερο, διαφορετικό. Αλλά οι διαφορές στις πολύ καλές κατασκευές είναι πολύ μικρές για τον μέσο χρήστη. Μόνο τα "χρυσά" αυτιά τις πιάνουν. Οι εξωγενείς παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν το αποτέλεσμα όμως είναι τόσοι πολλοί που πραγματικά αμφιβάλλω για τα αυτιά αυτά. Live and let Live.
georgekz750 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Μια παραμετρος του θεματος που αντιλαμβανομαι ειναι οχι το "γιατι βαζει η gibson στην custom τους x μαγνητες?" αλλά "γιατι πουλαει η gibson την custom 5k?" ;D Εν πασει περιπτωσει,η προσωπικη μου εμπειρια με μια (κατωτερη της custom) classic (οχι απ τις καινουριες) που εχω ειναι οτι φορουσε τους κεραμικους που δεν μου πηγαιναν,εβαλα τους duncan που μου αρεσουν και διαπιστωσα οτι την εκανα ομοια με μια αλλη κιθαρα μου και τελικα κατεληξα στους gibson 57 που (κατ εμε) ακουγεται διαφορετικα απο αλλες κιθαρες μου και πιο κοντα σε αυτο που εχω στο μυαλο μου ως "gibson". ΥΓ: Ισως αν το set της custom η gibson δεν το εβαζε πουθενα αλλου και το πουλουσε μονο του 500 ευρω,να "ακουγοταν" εξαιρετικο και σε οποιον δεν ακουγεται και τοσο καλα ;)
Έκτορας Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Το "καλύτερο" που χρησιμοποιείται κατα κόρον (ελλείψει επιθέτων?) δεν σημαίνει τίποτα αλλά συνήθως αναφέρεται σε ποιοτικότερη κατασκευή. Και για να προσθέσω στο παραπάνω, αυτό που περιγράφεις είναι αυτό που λέμε ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ κύκλωμα. Και αυτά χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά εξαρτήματα που έχουν ανοχές. Μπορεί π.χ. να λέει επάνω 4300μF ένας πυκνωτής αλλά στην πράξη είναι... περίπου εκεί. Μια καλή μάρκα όμως έχει χαμηλότερα ποσοστά ανοχών (ποτέ όμως το απόλυτο) απο μια φτηνότερη και αυτό είναι εμφανέστερο στις μεγάλες διαφορές μεταξύ φτηνών μοντέλων όπου τα πάντα είναι πιο τυχαία. Η επιλογή στη μάρκα των ηλεκτρικών μερών που χρησιμοποιεί η Gibson είναι, κατ'εμέ, δευτερεύουσα. Το προτεύον είναι ότι από το καλάθι που της φέρνει ο προμηθευτής, όποιος και αν είναι, πιάνει τυχαία χωρίς να μετρά τις αντοχές των μερών (γιατί σαν mass-produce κατασκευαστής δεν έχει τον χρόνο ή / και την δέσμευση στον πελάτη να το κάνει) και βάζει στις κιθάρες της. Το απόλυτο σε αναλογικό κύκλωμα είναι ουτοπία. Μπορεί να είναι γλυκό, τραχύτερο, διαφορετικό. Αλλά οι διαφορές στις πολύ καλές κατασκευές είναι πολύ μικρές για τον μέσο χρήστη. Μόνο τα "χρυσά" αυτιά τις πιάνουν. Οι εξωγενείς παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν το αποτέλεσμα όμως είναι τόσοι πολλοί που πραγματικά αμφιβάλλω για τα αυτιά αυτά. Συγνώμη, αν δεν μπορεί κάποιος να ακούσει την διαφορά ή και την επίδραση ενός capacitor 300k σε ένα humbucker ή ενός 500κ σε έναν μονοπήνιο ή αν δεν μπορεί να αντιληφθεί το πώς διατηρούνται τα πρίμα στο χαμήλωμα του volume knob humbucker σε '50s wiring ή πώς χάνονται σε μοντέρνο wiring... τότε... τότε... ...τότε είναι ένας πολύ ευτυχισμένος μουσικός που θα γλιτώσει πάρα πολλά λεφτά στη ζωή του! ;D >:D
otto## Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 2016 Εγώ πάλι να ρωτήσω κάτι σχετικό, που το ρωτάω συχνά; Μετά από διάφορες gibson που είχα, κράτησα μόνο μία studio. Η συγκεκριμένη φοράει τους 490/498 και έχει εβένινη ταστιέρα (μια δόση η alpine white εβγαινε με έβενο). Πόση διαφορά ηχητικά θα έχει από μία custom? Φυσικά η διαφορά στη τιμή αγγίζει το 4x αλλά δεδομένου ότι έχουν τους ίδιους μαγνήτες και τα ίδια ξύλα (μαόνι, καπακι maple και έβενο ταστιέρα) πόσο μπορεί να διαφέρουν ηχητικά? Προσοχή δε μιλάω για διαφορά αίσθησης στο παίξιμο. Αν βάλεις και στο παιχνίδι την γνώμη που έχω ότι τα ξύλα έχουν αστεία επίδραση στον ήχο, προβληματίζομαι ακόμα περισσότερο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση