Βοσκός Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2016 Παρατηρησα οτι το max volume level ειναι 6,02 Db στο συγκεκριμενο προγραμμα και προσπαθωντας να καταλαβω γιατι επεσα πανω σε αυτο φτανει το συγκεκριμενο max level προκειμενου να εχουμε το μικροτερο δυνατο signal to noise ratio ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Για μένα που είμαι ένας απλός ηχολήπτης είναι ακατανόητο το ερώτημα. Αν θεωρείς πως απο την εμπειρία σου στις ηχογραφήσεις είχες πρόβλημα με το signal to noise ratio... να το συζητήσουμε μπας και βρούμε τι πήγε λάθος στην διαδικασία. Αν απο την άλλη το θέτεις σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο γιατί ίσως έχεις και λύση σε πρόβλημα που εσύ ανακάλυψες, please go ahead και ανάπτυξε το. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Λοιπόν, με επιφύλαξη... Στο ψηφιακό περιβάλλον δεν υπάρχουν θετικές τιμές. Αυτό που κάνει ο μίκτης στο Cubase είναι να "ρίχνει" τα σήματα pre- fader, ώστε να έχει μετά περιθώριο να τα ανεβάσει. Ουσιαστικά δεν τα "ρίχνει" κυριολεκτικά, παρά μόνο αναφορικά σε σχέση με τα fader. Το ποσοστό που θα γίνει αυτό ( +6.02 ) είναι αυθαίρετο, και μάλιστα υπάρχει ρύθμιση για να αλλάξει σε +12 db, για να ταιριάξει μεταξύ άλλων και με τα fader από αρκετούς DAW controllers που υπάρχουν και φτάνουν στα +12. Τώρα, το γιατί είναι 6.02 και όχι σκέτο 6, αυτό δεν έχει να κάνει με τον συγκεκριμένο τύπο που αναφέρεις αλλά ΓΕΝΙΚΑ με τους λογάριθμους, το 1 bit ανάλυσης ισούται με 6.02 db δυναμικής, άρα αφήσαμε στην ουσία 1 bit του σήματος καβάτζα για να έχουμε περιθώριο για boost στο fader ;) Με επιφύλαξη αυτά, όποιος έχει αντιρρήσεις κανένα πρόβλημα ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο αυτό. Δεν το ήξερα. Αλλά όντως είναι λογικό να μην υπάρχει κάτι μετά το 0 και να πρέπει κάπως να διορθωθεί... με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Βοσκός Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 @ Yameth δεν ειχα καποιο θεμα με noise , απλη περιεργεια με ετρωγε γιατι μου φαινοταν ακυρο το νουμερο! @manos λογικο φαινεται αυτο που λες και εγω πιο πολυ προσεγγιστικα μου φανηκε οτι ισως εχει να κανει με αυτο αλλα δεν ηξερα οτι το 1 bit=6.02 db , το οτι μπορει να ρυθμιστει να πηγαινει στο +12 το διαβασα sta steinberg forums οπου το ανακαλυψε καποιος καταλαθος! @dimsonic ουσιαστικα ενα daw φτανει παντα σε 0 dbFS αν εχω καταλαβει σωστα, αρα προκειται οπως λετε για ενα "μαθηματικο κλεψιμο" του συγκεκριμενου προγραμματος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 @dimsonic ουσιαστικα ενα daw φτανει παντα σε 0 dbFS αν εχω καταλαβει σωστα, αρα προκειται οπως λετε για ενα "μαθηματικο κλεψιμο" του συγκεκριμενου προγραμματος? δεν θα έλεγα κλέψιμο, αλλά μάλλον τοποθέτηση του 0 dbFS που βλέπουμε κάποια db κάτω από κανονικό 0. Οπότε έχεις ένα headroom. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Βοσκός Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 δεν θα έλεγα κλέψιμο, αλλά μάλλον τοποθέτηση του 0 dbFS που βλέπουμε κάποια db κάτω από κανονικό 0. Οπότε έχεις ένα headroom. cubase master race με αλλα λογια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ρε συ Βοσκέ, τι στο καλό, εκεί που τα σαλάγαγες, ήσουνα με laptop και cubase? ;D ;D Κατά τα άλλα .... καλώς ήρθες στο μαντρί μας. :) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Βοσκός Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ρε συ Βοσκέ, τι στο καλό, εκεί που τα σαλάγαγες, ήσουνα με laptop και cubase? ;D ;D Κατά τα άλλα .... καλώς ήρθες στο μαντρί μας. :) ε περιπου! πρεπει και εγω να διασωσω καπως τους σκαρους και τα τσαμικα οποτε μαθαινω τα μπλιμπλικια σιγα σιγα, εχω και ενα μαντρι στην Αρλα που προσφατα μπηκε και ρευμα οποτε θα εγκαταστησω εκει τα συστηματα μου! καλως σαας βρηκα λοιπον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2016 Είναι κάπως μπερδεμένα τα θέματα στον νου σου φίλε Βοσκέ. Σε ότι αφορά το loudness war είναι κατι που αφορά την συμπίεση και όχι το peak level. Επίσης θα σκεφτόμουν τρις πριν αμφισβητήσω ορισμούς και προδιαγραφές ενός καθαρά επαγγελματικού software που ατυχώς βρέθηκε στα χέρια των πολλών, χωρίς το υπόβαθρο του ηχολήπτη στον οποίο απευθύνεται. Ολα αυτά τα εργαλεία λειτουργούν πάνω σε common practice στα πρότυπα που τίθενται απο οργανισμούς όπως AES/EBU. Δεν είναι γραμμή κάποιας εταιρίας, σαν μια μόδα ας πούμε. Στο τέλος κάθε βήματος πρέπει να παραδοθεί δουλειά που αλλάζει χέρια και έχει κοινούς παρονομαστές (references). Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση