Προς το περιεχόμενο

MusicStore = Γερμανική αξιοπιστία (?) part 2


DimitriosUK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε τι χρησιμεύει όλη αυτή η γκρίνια ?

 

Είναι το φυσικό αντίδοτο στην φιλολογία που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια για την a-priori ανωτερότητα των ευρωπαϊκών καταστημάτων. Αν έλληνας έμπορος τα είχε κάνει αυτά, θα τον είχαν βγάλει κάποιοι στις εφημερίδες.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Την περασμένη εβδομάδα πάντως που πέρασα από το Musicstore γινόταν ένας απίστευτος πανικός. Ίσως επειδή θα ανεβούν οι τιμές λόγω αύξησης του ΦΠΑ στη Γερμανία σπεύσαν πολλοί να κάνουν τις αγορές τους τώρα. Πχ. αρκετά πεταλάκια δεν τα είχε καθόλου στο μαγαζί, του είχαν τελειώσει.

 

Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο αυτό που συνέβη με την παραγγελία σου, αλλά τουλάχιστον σου πρότεινε ο έμπορος μερικές εναλλακτικές λύσεις.

 

Anyway, καλές αγορές στη συνέχεια !

Musical Instrument Digital Interface

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο αυτό που συνέβη με την παραγγελία σου' date=' αλλά τουλάχιστον σου πρότεινε ο έμπορος μερικές εναλλακτικές λύσεις.[/quote']

 

Η ενσταση μου -οπως και οποιουδηποτε συνειδητοποιημενου καταναλωτη θελω να πιστευω- ειναι οτι απο τη στιγμη που μια εβδομαδα πριν το καταστημα μου λεει οτι αυτο ακριβως που του ζητησα ειναι "διαθεσιμο" και θα μου το στειλει,ειναι υποχρεωμενο να πραξει αναλογως.Σε διαφορετικη περιπτωση θα επρεπε -οπως απο το "Θωμα" στην πρωτη αποπειρα μου να παραγγειλω το οργανο- να μου πει αμεσα οτι δεν το εχουν stock ωστε να αποφασισω εγκαιρως πως θα προχωρησω!Το απαραδεκτο ειναι οτι το order status παρεμεινε κλειδωμενο.Στην τελικη εγω μπορει για χ-ψ δικους μου λογους να βιαζομαι,δεν θα απολογηθω σε κανεναν για αυτο :evil: ,και να μην περιμενω σαν $%#κας 10 μερες.Οσο για τις εναλλακτικες,οταν π.χ. η black εχει 100¤ παραπανω, ναι αν μου τη δωσει στην τιμη της αλλης παω πασο!Η "γκρινια" εχει σκοπο να ενημερωσει τα υπολοιπα μελη του forum για ο,τι συμβαινει στην "αγορα"..αυτος δεν ειναι εξαλλου και ο τιτλος του sub-forum???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Η ενσταση μου ... ειναι οτι απο τη στιγμη που μια εβδομαδα πριν το καταστημα μου λεει οτι αυτο ακριβως που του ζητησα ειναι "διαθεσιμο" και θα μου το στειλει' date='ειναι υποχρεωμενο να πραξει αναλογως.Σε διαφορετικη περιπτωση θα επρεπε -οπως απο το "Θωμα" στην πρωτη αποπειρα μου να παραγγειλω το οργανο- να μου πει αμεσα οτι δεν το εχουν stock ωστε να αποφασισω εγκαιρως πως θα προχωρησω![/quote']

 

Σ' αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Κίτρινη κάρτα στο MusicStore που σου έδωσε λάθος πληροφορίες και κατόπιν σε απογοήτευσε λοιπόν...

Musical Instrument Digital Interface

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγνωμη αλλα η american series σε chrome red εξακολουθει να υφισταται στο site ths fender η κανω λαθος???

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλη κουλαμαρα!!! Μαλλον το site της Fender δεν ειναι ενημερωμενο :!: :?:

Δειτε αυτο:

http://www.guitarcenter.com/shop/product/buy_fender_american_stratocaster_electric_guitar?full_sku=101020642

 

Προφανως το chrome red εχει αντικατασταθει απο το chrome BLUE αλλα οι administrators του site της Fender δεν εχουν ενημερωθει :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Παντως κι εγώ παρήγγειλα ενα TECH 21 powerengine 60 απο thomann. Στις 25/12 φαινόταν να ειναι σε stock, χτύπησα την παραγγελία και έστειλα τα χρήματα 1-2 μέρες αργότερα. Στις πρώτες επικοινωνίες δεν μου ανέφεραν έλλειψη και υπέθεσα ότι καθυστερούν να στείλουν την παραγγελία λόγω εορτών αργιών κλπ. Χθές έμαθα ότι τελικώς δεν υπάρχει σε stock και δεν είναι γνωστό πότε θα παραλάβουν. :roll:

Τι να πώ... μάλλον με την αλλαγή του ΦΠΑ στη Γερμανία έχουν χάσει το μπούσουλα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που ανοιξε νέο thread, και ήδη πόσταρα σ' αυτό, συνεχίζω εδώ την ιστορία μου για την παραγγελία του μπάσσου.

 

Παιδιά αυτό που συμβαίνει ΑΠΙΤΕΥΤΟ . Πραγματικό THRILLER.

 

Τετάρτη παίρνω ΠΑΛΙ αγανακτισμένος τηλ το Σπύρο στο MusicStore και μου λέει ότι το μπάσσο έχει φύγει από Τριτη απόγευμα. "Σήμερα μέχρι τις 18.00 θα σου στείλω και το tracking nr." μου λέει. Ανάσταση λέω.

Φυσικά δεν το έστειλε. Πάει Πέμπτη . Τίποτα.

Σήμερα το πρωί παίρνω τηλ. His line is busy μου λένε. Αφήνω μήνυμα να μου στείλει το tracking nr. Σημειωτέον ήμουν στη δουλειά χωρίς πρόσβαση στο internet.

ΚΑτα το μεσημεράκι ξαναπαίρνω. Το σηκώνει κάποιος JENS και μου λέει οτι ο Σπύρος είναι άρρωστος. Του λέω το πρόβλημα, κοιτά στο PC και τι μου λέει????? ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΣΟ ΑΠΟ ΤΗ FENDER ΑΚΟΜΑ 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O .

Καλά δηλαδή ο Σπύρος ΤΟΣΟΝ καιρό με δουλεύει???

Τα παίρνω ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ και του λέω "αν αληθεύει αυτό που λες στείλε τα χρήματα πίσω, δεν το θέλω το όργανο και είμαι υπερδυσαρεστημένος από το κατάτημά σας". ΟΚ μου λέει.

Έρχομαι σπίτι, και βρίσκω mail από το Σπύρο που λέει΄, εν ολίγοις, οτι έγινε λάθος, συγνώμη και είχε προσπαθήσει να στείλει το ένα και μοναδικό κομμάτι που ήταν demo αλλά το κόψαν στο quality control γιατί είχε γρατζουνιές και φθορές. Να χαρώ ή να λυπηθώ? Και τα δύο.

Στη συνέχεια λέει "Την Τρίτη παραλαμβάνουμε μια παρτίδα από τη Fender. Αν θέλεις θα σου στείλω αμέσως ένα και δώρο τα μεταφορικά".

Tου απαντησα πριν λίγο και αφού βέβαι του τα έψαλα ξανά του είπα οτι το θέλω (τα θέλει και μένα ο κώλος μου ε??) αν εκτός των παραπάνω το στείλει και EXPRESS. Επίσης να συμπεριλάβει δωρεάν και ένα κουρδιστήρι (αξίας 19 ευρώ) το οποίο είχε ΗΔΗ συμπεριλάβει και στην πρώτη υποτιθέμενη αποστολή δωρεάν, μετά το αρχικό μπέρδεμα που είχε γίνει με την είσπραξη των χρημάτων και την χρεωστική μου κάρτα .

(Νομίζω όχι μόνο δεν πρέπει να αρνηθεί αλλά να με ευχριστήσει κιόλας)

 

Χαίρομαι που δεν πήρα ένα "μεταχηρισμένο" όργανο. Λυπάμαι και ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ για την ευτέλεια και τον τρόπο που αντιμετωπίστηκα.

 

Τα συμπεράσματα δικά σας.

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι καλά που έχουν quality control!, Τρομάρα τους!

 

Μέσα στην εβδομάδα περιμένω ένα μπάσο από Musicstore το οποίο ήταν και μοναδικό κομμάτι και μ'έχεις βάλει σε σκέψεις τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι καλά που έχουν quality control!' date=' Τρομάρα τους!

 

Μέσα στην εβδομάδα περιμένω ένα μπάσο από Musicstore το οποίο ήταν και μοναδικό κομμάτι και μ'έχεις βάλει σε σκέψεις τώρα...[/quote']

 

Ευτυχώς η κριτική μου πιάνει τόπο :wink:

Διευκρίνησε αν είναι demo το κομμάτι και να είσαι επιφυλακτικός. Είμαστε ήδη δύο που την έχουμε πατήσει :)

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου