Προς το περιεχόμενο

MusicStore = Γερμανική αξιοπιστία (?) part 2


DimitriosUK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πηρα την πρωτοβουλια να συνεχισω το προηγουμενο σχετικο αρθρο σε καινουριο thread γιατι ...θα καταλαβετε παρακατω.Παραθετω mail που ελαβα σημερα μαζι με την απαντηση μου:

From: Export-Griechenland [mailto:[email protected]]

Sent: Wednesday, January 10, 2007 6:40 PM

 

Kalispera k. Lachani,

molis me piran apo tin Fender tilefono kai me plyroforisan oti tin Am. Stratocaster MN den tin bgazoun allo se Chrome Red...!Sta xromata pou mporo na tin promitheuto einai :

Black.Olympic White.3 Tone Sunburst.Butterscotch Blonde.Chrome Blue.

Sas parakalw na mou apantisete to syntomotero dynato se pioio xroma tin thelete h an rthelete kapioi allo modello.

Me ektimisi

Spyridon Mavridis

Ypeuthinos Pwlisewn Ellada

Music Store International

 

Και η απαντηση μου:

Kalispera,

Tha ithela na mathw tis times twn black & Olympic white kai epishs an mporei na akyrwthei h paraggelia se periptwsh pou den me ikanopoioun aytes oi times.

Katanow pws aytes tis meres eixate megalo ogko ergasias alla otan nwritera (030107) mou stelnete ayto to mail:

“Agapite kyrie Lachani, euxaristoumai gia tin agora sas sto Musicstore.

To synoliko poso tis paraggelia sas einai 915,10 ¤, symperilambanontai k ta metaforika sauti tin timi.

H Paraggelia sas einai se epeksergasia.

Ola ta proionta einai diathesima kai tha aposalthoun to syntomotero dynato. Sas episinaptw epishs ti protimologio ths agora sas.""""

 

Theorw adianohto meta apo mia ebdomada na mou lete oti telika ayto den isxyei!!!!Na ypothesw oti h kithara pou fainomenika eixe desmeytei gia emena pige allou?????? Se telikh analysh giati lete oti exete kati “in stock” to paragelnoume wraia kai kala kai meta mas lete oti stin pragmatikotita den to eixate????? Exwntas protimisei kai sto parelthon arketes fores on-line europaika katastimata (metaksy twn opoiwn kai to diko sas) kai ontas eyxaristhmenos san pelaths pragmatika peftw apΆta synnefa me ayth thn praktikh sas……

 

Συγνωμη για τα greeklish αλλα εκανα copy paste τα mail.Πως σας φανηκε??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πως να μας φανεί; Να ακυρώσεις την παραγγελία να ξεμπερδεύουμε. Πάντως, ήταν λάθος το ότι άνοιξες δεύτερο thread διότι καλό θα ήταν οι πληροφορίες που μας διέθεσες να ήταν όλες μαζί.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry για το δευτερο thread,αν μπορειτε διορθωστε το παρακαλω

 

Πως να μας φανεί; Να ακυρώσεις την παραγγελία να ξεμπερδεύουμε

 

Eyeprotocol ο θυμος που διαφαινεται στην απαντηση σου απευθυνεται στο καταστημα ή σε εμενα (λογω του δευτερου thread) :?:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyeprotocol ο θυμος που διαφαινεται στην απαντηση σου απευθυνεται στο καταστημα ή σε εμενα (λογω του δευτερου thread) :?:

 

Απευθύνεται στο κατάστημα κατά 90% αλλά και σε εσένα κατά 10%, όχι για το δεύτερο thread αλλά γιατί τους ρωτάς του παπάρες αν γίνεται να ακυρώσεις την παραγγελία. Πες τους να πάνε να #$%#$%θούνε και πάρε τηλέφωνο την τράπεζά σου να τους πεις τι έχει γίνει. Θα σε βοηθήσουν.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εμενα μου φαίνονται ακράια όλα αυτά που λέτε. Πολύ οργή για το τίποτα. Καλά αντέδρασε ο φίλος, θα μπορούσε και πιο ήρεμα, αλλά είχε δίκιο αφού ελεγε ότι ειναι σε στοκ και δεν ήταν. Εχει άδικο όμως στην ατάκα του στυλ "την δώσατε αλλού", έλεος. Επίσης μιλάμε για καταστήματα τεράστια και όσοι γνωρίζουν από πληροφορική ξέρουν ότι μιλάμε για αυτοματοποιημένα μηνύματα και αυτοματοποιημένα συστήματα. Λάθη θα υπάρχουν πάντα. Επίσης για να ανανεώνει τις πληροφορίες της μια εταιρία για κάτι αν ειναι στο στοκ ή όχι έχει κάποιες μέρες και κάποια άτομα. Δνε ειναι δουλειά που γίνεται κάθε μέρα. Χαλαρώστε λίγο. Η εγώ ειμαι πολύ ήρεμος άνθρωπος ή ίσως κάνω και λάθος, σόρρυ, απλά την γνώμη μου λέω.

Πάντως διευκρινίζω, λάθος της εταιρίας και φυσικά πιστεύω ότι θα μπορείς ανετα να ακυρώσεις οποιαδήποτε παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Prodmaster

Αν δεν καίγεσαι να την πάρεις γ@**σε τους μ@%#$#κες και πάρτην από αλλού. Αντε γιατί τα έχω πάρει ΧΟΝΤΡΑ με τους πα%@*ες.

 

Παραθέτω κι εγώ το mail που τους έστειλα χθές

 

Spiro,

Theorw thn katastash APARADEKTH .

Exete eispraksei ta hrimata edw kai 11 meres kai AKOMA den egine apostoli.

To xeirotero einai oti me exete grameno kanonika. KANENAS den mpainei ston kopo na me enimerosei ti synvainei.Pairnw thlefwno. Afhnw minima sth thlefonotria. Paraponiemai. Ki eseis TIPOTA.

Eyxaristw gia thn eksipiretisi , to endiaferon kai to sebasmo poy deixnete ston pelath sas.

 

Πήρα τηλέφωνο σήμερα το πρωί και αφού τα έψαλα και στην τηλεφωνήτρια

και σε μία άλλη από τα κεντρικά μου έδωσαν το Σπύρο, του τα πα κι αυτού. Μου είπε ότι έφυγε χθες το μπάσσο και μέχρι σήμερα το απόγευμα θα μου έστελνε το tracking nr. Εννοείται οτι δεν έστειλε ΤΙΠΟΤΑ. Αντε πάλι αύριο από την αρχή :lol: :lol:

 

@ tugito

Δεν είναι καθόλου ακραία και λίγο αντέδρασε (που λέει ο λόγος) ο Prodmaster. Λάθη σίγουρα γίνονται αλλά όλα εδώ δείχνουν ένα μπάχαλο (από εξυπηρέτηση, τιμές στο site τους, διαθεσιμότητα, αργοπορία και....και..). Σιγά μην ξαναψωνίσω τίποτα από αυτούς.

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έτσι νομίζω! Όταν σου έχουν κάνει τέτοιες απαράδεκτες χοντράδες φύγε όσο πιο γρήγορα και μακριά μπορείς και πες τους και ότι θα το διαδώσεις όσο μπορείς!!! Οι σωστοί έμποροι πρέπει να επιβραβεύονται και οι καραγκιόζηδες αντίστοιχα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως στη μοναδική αγορά που έκανα απο Musicstore(Κεφαλή,καμπίνα)σε 1,5 βδομάδα έφτασε η κεφαλή σε 2 η καμπίνα

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ πάλι έκανα μια παραγγελία εχθές και σήμερα έλαβα mail με tracking number από ups.

 

To ίδιο έγινε και την προηγούμενη φορά που πήρα...

 

Μάλλον έχετε πέσει σε περίπτωση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι χρησιμεύει όλη αυτή η γκρίνια ?

 

Αν δεν σου αρέσει ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει ένα μαγαζί, ακυρώνεις την παραγγελία και πας σε άλλο που θεωρείς ότι σε αντιμετωπίζουν καλλίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου