dimsonic Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 22 Σεπτεμβρίου 2016 Συγνώμη δηλ, ΤΙ θα κάνει ο μάστορας στη γέφυρα? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
O_yes Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Ελα..που ειναι αυτοι που με κοροιδευαν οταν εψαχνα προενισχιση και μου την λεγανε και τα ξεραν ολα..κανεις τιποτα; Αντε καλοι μου γκουρουλιδες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Ελα..που ειναι αυτοι που με κοροιδευαν οταν εψαχνα προενισχιση και μου την λεγανε και τα ξεραν ολα..κανεις τιποτα; Αντε καλοι μου γκουρουλιδες.. Δεν εξυπηρετεί κανέναν, και πρώτα εσένα, το να κρατάς μανιάτικα και να τα διοχετεύεις με ετεροχρονισμένα, ξυδάτα σχόλια. Δεν είμαστε εδώ για να χαλάμε τις καρδιές μας νομίζω. ;) τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα νομίζω δεν προσφέρεται για πλάκα. Πήρα ένα σετάκι που το σκεφτόμουν καιρό, και με την σί τώρα ξενέρωσα. Ο καβαλάρης φίλτατε, αν διάβασες τι γράφουν σε όλα τα φόρα, δεν είναι το πρόβλημα, αλλά η χορδή που μετά τον καβαλάρη έχει 2 πόντους ατύλιχτους. Αρα δεν τίθεται θέμα μαστόρων ούτε γκουρού. Να ρωτήσω, υπάρχει κάτι να πιάσω και να βιδώσω τη χορδή μετά το tailpiece πχ σαν FloydRose ώστε να την τραβήξω πιό έξω και να είναι όλο το μήκος της μετά τον καβαλάρη? ή πρέπει να κάνω πατέντα? με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gommer Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Αν διάβασες όλο το παρακάτω που πόσταρες. https://www.talkbass.com/threads/taper-wound-strings-and-intonation.995109/ Λέει: "Without question if you go from non-taperd to tapered strings you need to do a setup. A tapered string lets the full thickness sit closer to your frets and closer to the pickups." "If what you are hearing is actually chorusing it is likely that your strings are sitting too close to your pickups. If what you are hearing is inharmonic content then you are working with a string that is constructed too rigidly. A string that is too rigid (as opposed to too tight) starts behaving more like a marimba key rather than a string if it is not flexible enough. I would suggest both a good setup and backing off the pickups a bit to see if this solves your problems." Για τσεκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 οι άλλες τεσσερις χορδές έκατσαν αρμονικά μια χαρά όπως οι προηγούμενες πάνω στα σημάδια της οκτάβας που είχα στο τάστο. Η διαφορά πάχους σι και μι είναι ελάχιστη για να τίθεται θέμα proximity όπως το λεει αυτός. chorusing με την έννοια ότι ακούς δυό νότες ναι. inharmonic δεν το πιάνω τι εννοεί. μπορώ να κατεβάσω τον μαγνήτη, αλλά δεν νομίζω να πάψω να ακούω τη δεύτερη νότα. Ίσως με την μεγαλύτερη απόσταση να πιάνει περισσότερο την πιό χοντρή χορδή (δηλαδή το εξωτερικό τύλιγμα) παρά τον πυρήνα. Αλλά το πρόβλημα το περιγράφουν σαφώς όπως το ακούω όλοι οι παραπάνω. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gommer Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Γενικά απο ότι διάβασα το rounding να ξεκινά λίγο ποιο μετά στην B taperwound είναι normal. "tapers are the same principle as a piano wire. If you ever look inside a grand piano at the low strings, you will see that the core extends about 3/4 of an inch beyond the bridge" "The theory is that this lets the string vibrate more freely and produces a harmonic series closer to that of an "ideal" string (one with zero thickness and perfect flexibility)." Το gauge που έβαλες τώρα είναι διαφορετικό απο αυτό που είχες? Εάν ναι πρέπει να ξανασετάρεις. Διάβασε και αυτό για να δείς αυτά περι bridge. https://www.talkbass.com/threads/a-quick-taper-wound-b-string-question.547126/ Αν και επιμένω ότι αν σηκώσεις λίγο την χορδή και κατεβάσεις λίγο τον μαγνήτη ( με σωστό setup) θα είσαι οκ. Θεωρώ ότι αυτές οι παρεμβάσεις είναι πιο safe απο το να βιδώσεις χορδές κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
O_yes Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Βασικα δεν κραταω τιποτα μανιατικο.Απλα το εκανα για να δειξω πως καμια φορα αυτους που κοροιδευουμε μετα απο λιγο τους εχουμε αναγκη.Οποτε ειμαστε συμαζεμενοι απο την αρχη γιατι ποτε δεν ξες τι θα σου τυχει αυριο.. Τι πρεπει να κανεις.. Το να σηκωσεις λιγο το βαγονακι ειναι αυτονοιτο. Αλλα το μεγαλο λαθος που φαινετε στην φωτο ειναι οτι εχεις το βαγονακι πολυ πισο οποτε μενει μεγαλο μερος της λεπτης χορδης στο λεγομαινο usable lenght. Οποτε παιρνεις μετρο,μετρας ακριβος απο την αρχη της ταστιερας στο nut 43,2cm και τιλιγεις ενα καλοδιο μονοκλονο μια φορα και το γδερνεις.Ετσι βαζεις το 12ο ταστο και ξεκινας να ρυθμιζεις με σταθερο σημιο.Γιατι φαινετε πως η πηγες πολυ πισο τα βαγονακια,η ολοκληρη η γεφιρα ειναι μπροστα.Αν ειναι πισο τα βαγονακια θα στο δειξει η ρυθμηση του inotonation η οπως λεγετε τελος παντον αυτο.Γιαυτο σου ειπα αν δεν ηταν αταστο δεν θα ειχες προβλημα.Αν θες δοκημασε την χορδη σε ενταστο για να την τσεκαρεις.Συνιθος αυτες οι χορδες εχουν 4cm λεπτο τιλιγμα και το βαγονακι ειναι 3-3.5cm απο το ball end οποτε εκει δεν υπαρχει προβλημα.Εσενα ομως που εχει τοση αποσταση αναμεσα σε βαγονακι και χοντρο τιλιγμα σου κανει αυτα τα κολπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 Θα ήθελα να πληροφορηθώ ποιο είναι αυτό το μπάσο (πρώτον) και να εισηγηθώ δια της κοινής λογικής ότι η χορδή έχει πρόβλημα (δεύτερον). Ευχαριστώ. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 23 Σεπτεμβρίου 2016 @Gommer θα δοκιμάσω @O_yes α. τα εισαγωγικά δεν τα πιάνω. είμαι σχεδόν 2.5 χρόνια εδώ και δεν έχω δώσει πουθενά αφορμή, εκτός αν με πιάνουν αδέσποτες... β. το μεγάλο λάθος που λες (οκ να το δω) είναι μάλλον αυτονόητο καθώς γενικά το σχήμα στο σετάρισμα είναι μεγαλύτερο μήκος στις μπάσες και μικρότερο στις άλλες. Το ότι το μπάσο είναι άταστο δεν μου δημιουργεί θέμα γιατί τη θέση του 12 την έχω μαρκάρει εδώ και καιρό, και εκεί δοκιμάζω πάντα intonation με αρμονικές και τσιμπιτές και δεν είχα θέμα με τυλιχτές χορδές. Αν φέρω το βαγονάκι επάνω, τότε δεν ξέρω αν θα φύγει η δεύτερη νότα, αλλά σίγουρα θα χάσω intonation: τώρα όπως είναι στο δωδέκατο και 24ο (νοητικό τάστο) έχω σι καρφί (όπου είχα σημειώσει) αλλά και μια υποψία ντο στο 12 και πολύ πιό εντονο στο 24ο. Είναι σαφές ότι η απόσταση ανάμεσα σε βαγονάκι και χοντρό τύλιγμα κάνει τα κόλπα, αλλά αν μειωθεί δεν θα έχω σι στο 12ο. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση