Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


AuditoryDriving

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φυσικά και δεν χρειάζεται να ειπωθεί το μαγαζί.

 

Κουβέντα κάνουμε, φόρουμ  το είπαμε. Όχι ειρηνοδικείο...

 

Απλά καταθέτει ο καθένας τις προσωπικές εμπειρίες του, και όποιος διαβάζει κρίνει και κάνει τις επιλογές του.

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Συμφωνώ και εγώ με αυτό, για να είμαι ξεκάθαρος σε περίπτωση που παρεξηγήθηκε η αρχική μου τοποθέτηση. Η ερώτησή μου ακόμα ισχύει, για να ξέρουμε που βρισκόμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι,  όταν απαντάω ειδικά σε κάποιον  συμφορουμιτη , φροντίζω να παραθέτω το σκέλος που απαντάω.

Συνήθως τοποθετούμαι γενικά,  με αφορμή τα όσα λέγονται.

Η αφορμή για το τελευταίο μου post, ήταν για να δηλώσω οτι και εγω διαφωνώ να αναφερθεί το όνομα ή η επωνυμία του εν λόγω καταστήματος στο noiz.

Ακόμα και επώνυμα.

Δεν είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος.

 

και ποιός είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος?

 

πες μας τώρα τα δικαστήρια.... ;D

 

 

ειλικρινά τώρα....

πες ότι είμαστε σε παρέα.

και μιλάμε.

και μου λεει ο op έπαθα αυτό...

θα του πω: ώρε φιλε. Δεν ψωνίζω απ αυτόν ο κόσμος να χαλάσει.

Και τυχαίνει να είμαστε στον καφενέ και μας ακούει δίπλα ένας άλλος. Και λεει: και εγώ δεν ψωνίζω ξανά απ αυτόν.

 

Δεν κάνουμε και καμιά δίκη.

Παραθέτουμε γεγονότα επώνυμα.

Είμαι ο Χ και ψώνισα από τον Ψ.

Ο Ψ ενω είχε απόθεμα τελευταία στιγμή και αφού πήρε τον παρά μου, μου πρότεινε νεα εισαγωγή του προιόντος σε μεγαλύτερη τιμή από εκείνη που διαφήμιζε, εως επιχειρηματίας, που επιχειρώ σημαίνει λαμβάνω ρίσκο και δευσμεύομαι για μια τιμή. Και αν με ρίξει ο εισαγωγέας τα βάζω με εκείνο και όχι με τον πελάτη. Συνεπώς όταν οπισθοχωρεί ο πωλητής Ψ από τη δέσμευσή του με εξαπατά, έμμεσα ή άμεσα δεν θα το εξετάσω ή αν είχε πρόθεση, διότι παίζει κι αυτό.

Τέλος παράθεσης γεγονότων.

Γεγονότα παραθέτουμε. Εστω σε δημόσιο βήμα.

Και δεν αρνούμαστε το βήμα στον πωλητή.

Ας έρθει να παραθέσει την άποψή του και ας μας πείσει ότι την άλλη φορά πρέπει να ψωνίσουμε από αυτόν και όχι από τον κάθε θωμά ή Αντερτον.

 

Όπως σε όλα τα  φόρα και καταστήματα υπάρχει feedback όπου τα σούρνουν κανονικά οι παραπνούμενοι.

Η αγορά είναι σκληρή και θέλει ξεμπροστιασμα.

Αλλιώς τρεχάτε στα δικαστήρια.

Αλλά η καθεστηκυία τάξη αυτό θέλει.

Να μην μπορείς να λες το δίκιο σου, αν δεν στάξεις το παραβολό σου και αν δεν εκπροσωπείσαι νόμιμα και παρίστασαι δια.

 

Γι αυτό σήμερα έχουν πέραση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Τελος πάντων, το θέμα δεν τελειώνει όσο και να συζητάμε.

Ασχετα με το τι συνέβη, στο φινάλε έστω αυτή η μη επώνυμη καταγγελία ή παράθεση γεγονότος εμένα με διώχνει από ΟΛΑ τα ελληνικά μαγαζιά διότι όλα πλέον είναι ύποπτα για τέτοιες πρακτικές, εφ όσον δεν έχει κατονομαστεί το μαύρο πρόβατο, τουλάχιστον για να σωθεί η υπόληψη των άλλων.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

και ποιός είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος?

 

πες μας τώρα τα δικαστήρια.... ;D

 

 

 

 

Φυσικά και τα δικαστήρια είναι ο αρμόδιος χώρος.

Δεν το λέω (μόνο) εγώ.

Ο νομικός πολιτισμός μας το λέει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαίρω πολύ.

 

και περιμένεις ο εν λόγω πελάτης να βρει το δίκιο του σε δικαστήριο.

;D ;D ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

χαίρω πολύ.

 

και περιμένεις ο εν λόγω πελάτης να βρει το δίκιο του σε δικαστήριο.

;D ;D ;D

 

Αν έχει δίκιο, γιατί να μην το βρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχει δίκιο, γιατί να μην το βρει;

 

μια και αντιπροσωπεύεις τον χώρο της Θέμιδας μας λες τα εξής (αν θες  :D)

 

αν ένας παθών σαν τον op ήθελε να απευθυνθεί σε δικαστήριο (τον αρμόδιο χώρο) διότι είναι σίγουρο από την περιγραφή ότι αδικήθηκε, και κατέφευγε σε σένα βρε αδερφέ....

 

1. τι κόστος θα είχε το όλο πακέτο (πες μας απλώς τι θα έπαιρνε ένας συνάδελφος, τι προβλέπει ο κώδικας αμοιβών, τα παράβολα κλπ)

2. πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να επιλυθεί η υπόθεσή του (από εύλογο έως μέγιστο)

3. έχεις τέτοιες υποθέσεις συχνά? Κάθε πότε ? Εχουν άλλοι συνάδελφοι?

4. Αν συνέβαινε σε σένα θα κατέφευγες στη δικαιοσύνη?

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστευω οτι το θεμα εχει παρει τεραστιες διαστασεις χωρις λογο...αυτο που ετυχε στον o.p μπορει να το παθει ο καθε καταστηματαρχης και παω στοιχημα οτι κ η πλειοψηφια εδω αν ειχαμε καταστημα το ιδιο θα καναμε...επισης εχουν γινει τεραστια βηματα προοδου απο τα ελληνικα καταστηματα σε σχεση με τα 90's και ας μην ξεχναμε την εποχη που βιωνουμε...φυσικα κ το καθε μουσικομαγαζο ΤΗΣ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ δεν εχει τη δυνατοτητα να αποθηκευει στοκ ουτε πενες!!!

Τελος ειναι αδυνατον να συγκρινουμε με τομαν....ακομα κ οποιοδηποτε μουσικομαγαζακι σε καποιο στενο του αμστερνταμ ή της βαρκελωνης με τον ιδιο τροπο  θα αντιδρουσε πιστευω

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να θελω να θιξω κανενα,  :-\

 

απο τη στιγμη που ειμαστε σε ενα φορουμ που εχουμε δεχτει τους κανονισμους του με το να συμετεχουμε, και αναφερονται ρητα στο "Κανονισμοι" στο τελος της σελιδας,  :-\ νομιζω ειναι περιττη η συζητηση σε αυτο το κομματι του thread...

 

Ετσι, θα αποφευγουν παρεξηγησεις κτλ,  :-[

 

.....

.....

 

Το κειμενο παρακατω απο εδω:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=3948.0

 

Σχετικά με τις καταγγελίες που προκύπτουν κατα καιρούς προς επαγγελματίες, τα μέλη αλλά κυρίως τα νέα μέλη, θα πρέπει να λάβουν τα παρακάτω υπ' όψη τους.

 

 

7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση.

 

Αν θέλετε να καταγγείλετε τον οποιοδήποτε επώνυμο, θα πρέπει και εσείς να το κάνετε ΕΠΩΝΥΜΑ και όχι ανώνυμα (π.χ. με το username), λαμβάνοντας υπ΄όψη κάθε συνέπεια του νόμου.

 

Καλό είναι να ξέρετε πως καταγγελίες γίνονται στον εισαγγελέα και όχι με τη δημοσίευση (ή πιό σωστά διαπόμπευση) σε μια σελίδα υψηλής επισκεψημότητας. Κάτι που μπορεί να γίνει μπούμερανγκ στην υπόθεση σας και να βρεθείτε κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμιση.

 

Η διαχείριση είναι υποχρεωμένη απο τον νόμο να δίνει τα στοιχεία που διαθέτει στον εισαγγελέα όταν αυτά ζητηθούν.

 

Αν παρα ταύτα θέλετε να συζητήσετε το θέμα στο forum για διευκρινήσεις ή να στοιχειοθετήσετε μια πιθανή απάτη, φροντίστε να παραθέσετε τεκμήρια και να μην προσβάλλετε / δυσφημίσετε τον οποιονδήποτε.

 

 

Παμε παρακατω  ;)

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. οι τιμες της εταιριας που το βγαζει ανεβηκαν αποτομα τους τελευταιους μηνες και το καταστημα αυτο διαφημιζε το εν λογω προιον σαν διεθεσιμο με τιμη αυτη που ειχε πριν γινει η αυξηση των τιμων.

2. ο υπευθυνος με ενημερωσε πως δυστυχως η τιμη εχει αλλαξει

 

Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε

 

3. εφοσον το καταστημα προμηθευεται απο την αντιπροσωπεια και δεν ειχε το προιον διαθεσιμο στην αποθηκη, δεν εγινε επιτοπου ελεγχος της τιμης οταν πηγα εκει αυτοπροσωπως ή εστω οταν εκανα την online αγορα ή αντε την ημερα παραλαβης

 

4. Η τιμη παντως στο site αλλαξε στην "σωστη" μεσα σε ελαχιστη ωρα αφ οτου εφυγα απο το καταστημα.

Θα ρωτούσα γιατί να μην ξαναψωνίσει κάποιος από ένα κατάστημα που ήταν ανενημέρωτο για την απότομη αύξηση της τιμής ενός προϊόντος που πουλούσε, και

1. έκανε το λάθος να μην ελέγξει την τιμή κατά την παραγγελία (ίσως δεν υποψιαζόταν ότι ανέβηκαν οι τιμές και ρώτησε μόνο την διαθεσιμότητα, πράγμα βέβαια λάθος, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό)

2. προσφέρθηκε να πουλήσει σε τιμή αγοράς αποδεχόμενο το λάθος του

3. δεν είχε κανένα ενδοιασμό να ακυρώσει την συναλλαγή (όπως έπρεπε βέβαια να κάνει και έκανε)

4. διόρθωσε αμέσως την τιμή στο site του για να μην επαναληφθει ανάλογο φαινόμενο (πράγμα που δείχνει ότι όχι μόνο δεν υπήρχε δόλος στην χαμηλότερη τιμή, αλλά ότι δεν είχε και γνώση της ανατίμησης του προϊόντος πριν το συμβάν).

Ίσως φαντάστηκε ότι αν είχε αλλάξει η τιμή, θα τον ενημέρωνε ο αντιπρόσωπος κατά την ερώτηση περί διαθεσιμότητας.

 

Εγώ θα ξαναψώνιζα.

Μου φαίνεται ότι είναι τουλάχιστον τίμιο.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου