Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


AuditoryDriving

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν έχω προσωπικά κάνενα θέμα με τον op, ο οποίος μάλιστα μου έχει δώσει, όσο είμαι εδώ, δείγματα εξαιρετικής παρουσίας.

 

Απλά λέω τι θα ήθελα εγώ.

 

Και σε τέτοια ζητήματα, όπως πχ αν είμασταν και πίναμε καφέ με τον op, θα μου έλεγε: "ξέρεις το και το" "ακου τι μου κάνανε αυτοί"

Και εγώ θα είχα το νού μου.

Και αν ήθελα ντε και καλά ψώνια απο εκεί, δικό μου ρίσκο, διότι ρώτησα και έμαθα.

 

Κατά τα άλλα, φίλοι μου καλοί να μιλάμε μέρες για τα χούγια των ελλήνων.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

 

 

Και σε τέτοια ζητήματα, όπως πχ αν είμασταν και πίναμε καφέ με τον op, θα μου έλεγε: "ξέρεις το και το" "ακου τι μου κάνανε αυτοί"

Και εγώ θα είχα το νού μου.

Και αν ήθελα ντε και καλά ψώνια απο εκεί, δικό μου ρίσκο, διότι ρώτησα και έμαθα.

 

 

 

Νταξ, οκ.

Όμως εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι αλλιώς είναι μια ιδιωτική συζήτηση στον καφέ, και αλλιώς δημόσια σε ένα forum  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χρόνια σε "διοικητικές" θέσεις ευθύνης σε πολύ μεγάλο φόρουμ του χώρου, είχαμε καθιερώσει από την πρώτη στιγμή: επικοινωνία με τον αρχικά ανώνυμο op αν θέλει να κανει επώνυμα την καταγγελία.

Αν ναι, γινόταν και δημοσιευτόταν.

Το νήμα έκλεινε προσωρινά και γινόταν ενημέρωση του πωλητή.

Η απάντηση του πωλητή δημοσιευόταν και ενδεχομένως υπήρχε κάποια μικρή συνέχεια.

Αν ο op επέμενε σε ανωνυμία, το νήμα διαγράφονταν.

 

Αυτό όλο, το σέβομαι.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε τέτοια ζητήματα, όπως πχ αν είμασταν και πίναμε καφέ με τον op, θα μου έλεγε: "ξέρεις το και το" "ακου τι μου κάνανε αυτοί"

Και εγώ θα είχα το νού μου.

Και αν ήθελα ντε και καλά ψώνια απο εκεί, δικό μου ρίσκο, διότι ρώτησα και έμαθα.

 

Κατά τα άλλα, φίλοι μου καλοί ..........

......"εκείνη την ώρα που μου έλεγε ποιό είναι το κατάστημα, στο διπλανό τραπέζι καθόταν ο Τέρυ, ο οποίος είχε στήσει αυτί.

Σαν δημοσιογράφος που είναι λοιπόν, αρθρογράφησε σε μουσικό περιοδικό, και ανέφερε όλη την στιχομυθία και το όνομα του καταστήματος, χωρίς να γράψει τα ονόματά μας.

Ο καταστηματάρχης, έκανε αγωγή στο περιοδικό για δυσφήμιση, ζητώντας επίμονα να μάθει τα ονόματα για να ξέρει ποιοί το έκαναν και να έχει το νου του.

 

Όμως ο Τέρυ ... "τάφος"."

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι φίλε μου

δεν είναι σθένος.

 

Απλά έχω μάθει αλλιώς.

χρόνια σε "διοικητικές" θέσεις ευθύνης σε πολύ μεγάλο φόρουμ του χώρου, είχαμε καθιερώσει από την πρώτη στιγμή:

επικοινωνία με τον αρχικά ανώνυμο op αν θέλει να κανει επώνυμα την καταγγελία.

Αν ναι, γινόταν και δημοσιευτόταν.

Το νήμα έκλεινε προσωρινά και γινόταν ενημέρωση του πωλητή.

Η απάντηση του πωλητή δημοσιευόταν και ενδεχομένως υπήρχε κάποια μικρή συνέχεια.

Αν ο op επέμενε σε ανωνυμία, το νήμα διαγράφονταν.

 

Εδώ είναι πολύ μικρός ο χώρος και δεν αντέχουμε παρεξηγήσεις, οπότε καταλήγουμε στο " 'ντάξει μωρέ...".

 

Αυτός είναι και ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορώ να φανταστώ κάποιοι τοποθετούνται με υπέρμετρο φανατισμό κατά της κατονομασίας του καταστήματος. Σεβαστό, αρκεί όμως να είναι ξεκάθαρο.

 

Yameth το φόρουμ έχει επίσημη πολιτική πάνω στο θέμα; Γιατί παλιότερα έχουν γίνει συζητήσεις περι παραπόνων με τη συμμετοχή και του καταστηματός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

1. Μια καταγγελία, και αυτό είναι  εκ των ων ουκ άνευ,  πρέπει να ναι επώνυμη.

2. Μια καταγγελία απευθύνεται στις αρμόδιες αρχές και όχι όπου γουστάρει ο καταγγελων.  Δεν είναι υποχρέωση κανενός να απαντάει σε οιοδήποτε μη αρμόδιο χώρο  και η  τυχόν μη απάντηση να ερμηνεύεται ως αποδοχή της καταγγελίας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι αποτελεί καταγγελία η συζήτηση ενός περιστατικού σε φόρουμ περισσότερο από όσο αποτελεί η ίδια συζήτηση σε μία παρέα, οπου θα έχει και πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα. Βέβαια το noiz στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό και σε μια κλειστή παρέα, τηρουμένων των αναλογιών, οπότε και έγραψα αυτό που έγραψα παραπάνω.

 

Μια κανονική καταγγελλία πολλές φορές είναι καλό να είναι δημόσια επώνυμη, άλλες όμως όχι, όταν το όποιο ρίσκο δεν αξίζει τη μεγαλύτερη εκλαμβανόμενη αξιοπιστία της επώνυμης καταγγγελλίας.

 

Τώρα όταν μιλάμε για συζήτηση φόρουμ δεν υπάρχει καμία υποχρέωση από καμία πλευρά πέρα από την υπακοή στους νόμους του φόρουμ και τους νόμους του κράτους. Η υποχρέωση του αγοραστή είναι να προσέχει τον εαυτό του και η υποχρέωση του καταστήματος είναι να προσέχει τον πελάτη, ή έστω τη δημόσια εικόνα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σαφώς και η παρούσα συζήτηση δεν είναι καταγγελία ούτε το εισαγωγικό post του OP είχε τέτοια μορφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και η παρούσα συζήτηση δεν είναι καταγγελία ούτε το εισαγωγικό post του OP είχε τέτοια μορφή.

 

Οκ, εγώ το έγραψα έτσι γιατί δεν ήμουν τελείως σίγουρος για το αν απαντούσες σε μένα συγκεκριμένα, ούτε για τη νομική σημασία του όρου "καταγγελία", δεδομένης της επαγγελματικής σου ιδιότητας  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Όχι,  όταν απαντάω ειδικά σε κάποιον  συμφορουμιτη , φροντίζω να παραθέτω το σκέλος που απαντάω.

Συνήθως τοποθετούμαι γενικά,  με αφορμή τα όσα λέγονται.

Η αφορμή για το τελευταίο μου post, ήταν για να δηλώσω οτι και εγω διαφωνώ να αναφερθεί το όνομα ή η επωνυμία του εν λόγω καταστήματος στο noiz.

Ακόμα και επώνυμα.

Δεν είναι ο αρμόδιος προς τούτο χώρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου