Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


AuditoryDriving

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Πάντως ως επιχειρηματίας όταν υπάρχει θέμα με τις τιμές και μπαίνω μέσα, το βουλώνω και μπαίνω μέσα! Τελεία! Είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ ευθύνη οι τιμές και από τι στιγμή που ο πελάτης αγόρασε, υπάρχει μία δέσμευση.

 

Στην προκειμένη περίπτωση θα άφηνα τον πελάτη να το πάρει στην τιμή που το "αγόρασε" μέσω του δικτύου και ας μπω μέσα!

 

Το ανάποδο, μάλιστα, μου έχει συμβεί, περίπου: Πήγα σε μαγαζί, εδώ στην Αγγλία, για ένα Keyboard των £300. Το ήθελα και του λέω "θα περάσω αργότερα με το αυτοκίνητο να το πάρω". Αυτό έγινε την επομένη και προς τιμή του, όχι μόνο το κράτησε, αλλά μου είπε ότι άλλαξε η τιμή προς τα κάτω, και άρα £250!!!! Μου είπε, ο καϋμένος ότι με τα pedal θα ήταν £300 κι έπρεπε να το πάρω έτσι, αλλά ήμουν τσίπης εκείνο τον καιρό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Administrator

Αγαπητέ trolley... γενικεύσεις επι γενικεύσεων. Δεν υπάρχει  Έλληνας κουτοπόνηρος πελάτης μόνο αλλά και πωλητής.

Και ο πωλητής που βάζει χαμηλή τιμή που δεν ισχύει ενδέχεται να κατηγορηθεί για παραπλάνηση (θυμάσαι την προσφιλή παλιά τακτική που δεν έβαζαν τιμές στις βιτρίνες. "Αστον να μπει μεσα και μετά θα τα βρούμε...")  Σε ευνομούμενες χώρες τα λάθη αυτά που αναφέρεις δεν περνάνε τόσο απαρατήρητα. και αν θες να είσαι και επαγγελματίας φροντίζεις για το όνομα σου.

 

 

Κάθε ένα από αυτά έχει το δικό του ηλεκτρονικό τρόπο να ενημερώνεται για τον τιμοκατάλογο και τη διαθεσιμότητα της αντιπροσωπείας - όμως, ειδικά την περίοδο του θέρους, αυτή η γραμμή επικοινωνίας μερικές φορές σπάει. Έτσι μπορεί να προκύψουν περιστατικά σαν αυτό που αναφέρθηκε.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε πόσα και ποια καταστήματα είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις βάσεις των αποθηκών όσων αντιπροσώπων εκπροσωπούν. Μακάρι να είναι εν έτη 2016. Κάτι θα ξέρεις όμως εσύ για να το λες.

 

Σε κάθε περίπτωση, μία δοσοληψία που γίνεται ηλεκτρονικά , απλώς προεγκρίνεται στα συστήματα της τράπεζας και γίνεται μία αρχική δέσμευση του ποσού. Αν ο καταστηματάρχης κρίνει ότι η διαθεσιμότητα άλλαξε, ότι η τιμή άλλαξε, ότι ο πελάτης είναι απατεώνας και αγόρασε με κλεμμένη κάρτα κ.λ.π., μπορεί εντός μίας εβδομάδος να ακυρώσει τη δοσοληψία - συνεπώς όλα όσα γράφει ο This is Sparta είναι άκυρα και καλό είναι να αγνοηθούν (εκτός αν σας αρέσει να ξεφτυλίζεστε).

 

Οπως το γράφεις αφήνεις να εννοηθεί πως η ακύρωση αφορά των καταστηματάρχη, ενώ σίγουρα εννοείς και τις δύο πλευρές. Αυτό που λέει ο This is Sparta

 

Στην θέση σου θα έκανα και ένα τηλεφώνημα στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) να τους ρωτήσω τι δικαιούμαι.

 

είναι σωστό, διότι δεν είναι όλα γνωστά στο ευρύ κοινό, όπως είναι στους επιτηδευματίες.

 

Το δίλλημα / ερώτημα παραμένει το ίδιο με αυτό που πρωτοσυνάντησα όταν έγινα μέλος πριν πολλά-πολλά χρόνια : υποστηρίζουμε τα ελληνικά μαγαζιά και τους έλληνες εμπόρους, παρ' ότι δεν είναι τόσο επαγγελματίες όσο ο Τόμαν, ή υποστηρίζουμε τον Τόμαν και αποδεχόμαστε (επί της ουσίας) ότι δεν υπάρχει εγχώρια αγορά;

 

Οι περισσότεροι έχουν επιλέξει τον Τόμαν (ακόμη και κάτι βλαμμένοι που πρόσφατα γράφανε πόσο καλύτερα θα ήταν να βγαίναμε από το ευρώ, υποθέτω ότι λογαριάζουν να πληρώνουν τον Τόμαν με ούζο). Εγώ, έχω επιλέξει να έχω σταθερή συνεργασία με δύο ελληνικά καταστήματα για τις χομπύστικες μουσικές μου ανάγκες, και δεν έχω μετανιώσει.

 

Νομίζω πως κι εσυ γενικεύεις. Εγω ξέρω πως ο Thomann ενδιαφέρεται για τους πελάτες του απ όπου κι αν προέρχονται. Εχει σταθερή πολιτική όχι μόνο τιμών αλλά και υποστήριξης. Και φροντίζει να ενημερώνει και να δηλώνει την παρουσία του στους πιθανούς πελάτες του σε αντίθεση με τους δικούς μας που πυροβολούν τα πόδια τους. Δεν είναι τυχαίο που είναι το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη. Και ίσως για αυτό είναι άδικο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις. Αλλά το θέμα είναι πως είναι το σημείο αναφοράς παγκοσμίως και αν παίρναμε παραδείγματα ίσως και να γινόμασταν καλύτεροι.

 

 

Υ.Γ. Οχι, δεν θελουμε να μάθουμε το κατάστημα. δεν καταγγέλουμε. Κουβέντα σαν αγοραστικό κοινό κάνουμε για να το διαβάζουν οι καταστηματάρχες. Ενα καλό feedback είναι απο την αγορά.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό το κόσμο γίνονται και λάθη, ακόμη και στις τιμές.

 

Δεν σε υποχρεώνει να το αγοράσεις στη νέα τιμή, απλά σου δίνει τα χρήματά σου πίσω. Βλέπεις κάποια αδικία;

 

Ο πελάτης, επίσης έχει δικαίωμα να ακυρώσει μία παραγγελία (επειδή π.χ. αποφάσισε να κρατήσει τα χρήματα για άλλες αγορές). Σε αυτή την περίπτωση θα έβγαινε ο καταστηματάρχης στο νοιζ με τίτλο "Ατυχής εμπειρία με έλληνα πελάτη";

 

 

1. Ναι, λάθη γίνονται, και όταν τα κάνουμε ως ενήλικες ή ως επιχειρήσεις, τα πληρώνουμε.

 

2. Ναι, υπάρχει κάποια αδικία. Ότι κάποιος σπαταλά άδικα το χρόνο του και μπορεί στο ενδιάμεσο να έχει χάσει κάποια άλλη ευκαιρία.

 

3. Μάλλον δε γνωρίζετε το διεθνές νομικό πλαίσιο που λέει πως κάθε προσφορά είναι δεσμευτική μέχρι να αποσυρθεί και όλες οι παραγγελίες που έχουν επικυρωθεί έως τότε πρέπει να τιμηθούν. Ό,τι ψιλά γράμματα και να βάλει στους όρους ο έμπορος είναι για να αισθάνεται καλύτερα, αφού αυτά δεν μπορούν να υπερβαίνουν ή να αποκλίνουν από το εμπορικό δίκαιο της χώρας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

... Όταν ακολουθείς τέτοιες πολιτικές σαν επιχείρηση αναγνωρίζεις οτι υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο και υπάρχει πιθανότητα να την πατήσεις. Ας πρόσεχες.

....

 

Δεν υποστηρίζω τις προχειρότητες αλλά ούτε και τη λογική του "Ας πρόσεχες".

 

- Έδωσα 20ρικο και ο ταξιτζής μου έδωσε ρέστα από 50άρικο. Τα πήρα κι έφυγα, ας πρόσεχε.

- Έβαλα τη squier στις αγγελίες με τιμή 500 ευρώ και κάποιος την πήρε. Ας πρόσεχε.

- Έβαλε λάθος τιμή και πρόλαβα και πάτησα το κουμπί. Το κατάλαβε αλλά τον έτρεξα και τελικά του το το πήρα. Ας πρόσεχε.

 

Δεν μου αρέσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ trolley... γενικεύσεις επι γενικεύσεων. Δεν υπάρχει  Έλληνας κουτοπόνηρος πελάτης μόνο αλλά και πωλητής.

Και ο πωλητής που βάζει χαμηλή τιμή που δεν ισχύει ενδέχεται να κατηγορηθεί για παραπλάνηση (θυμάσαι την προσφιλή παλιά τακτική που δεν έβαζαν τιμές στις βιτρίνες. "Αστον να μπει μεσα και μετά θα τα βρούμε...")  Σε ευνομούμενες χώρες τα λάθη αυτά που αναφέρεις δεν περνάνε τόσο απαρατήρητα. και αν θες να είσαι και επαγγελματίας φροντίζεις για το όνομα σου.

 

Αγαπητέ yameth, όπως γνωρίζεις (και οι άλλοι θα πρέπει να έχουν συμπεράνει) δεν είμαι καταστηματάρχης, αλλά γνώστης του πως γίνονται αυτά τα πράγματα. Π.χ., στη σύμβαση που υπογράφει ο κάθε καταστηματάρχης με την Τράπεζα που αναλαμβάνει τις εκκαθαρίσεις πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών για την επιχείρησή του, προβλέπονται όλα τα παραπάνω, δηλαδή : το να είναι ο πελάτης απατεών (εκδίδουν καθημερινά σχεδόν, δελτίο απατεώνων που έχει καταγραφεί να κάνουν δοσοληψίες με κλεμμένες κάρτες), να έχει αλλάξει η τιμή, να έχει αλλάξει η διαθεσιμότητα, να είναι λάθος ο κωδικός του προϊόντος, να είναι λάθος η τιμή (για τεχνικούς λόγους) και πολλά-πολλά άλλα.

 

Το κατάστημα, αν δεν διαβεβαιώσει ενυπόγραφα πως έχει εδραιωμένη πολιτική αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών, απλά δεν παίρνει έγκριση για ηλεκτρονικές δοσοληψίες. Οπότε, εκ' μέρους μου δεν υπάρχει καμία γενίκευση, αλλά μόνο γνώση (σόρυ για την αντίστιξη με την γκρίνια ορισμένων εκ' των μελών).

 

Πέραν αυτού, ασφαλώς είναι λιγότερο επαγγελματίες οι έλληνες καταστηματάρχες, όμως αυτό δεν δικαιώνει την αλά This Is Sparta λογική ο οποίος μόνο που δεν κάλεσε σε διαδήλωση, ακριβώς τη στιγμή που - όπως κατέδειξα - κανένας νόμος δεν παραβιάζεται. Είναι ανθρώπινο να γίνονται και λάθη, πως να το κάνουμε;

 

Επίσης, ο harilatron έχει δίκηο: αυτά τα "ας πρόσεχε" είναι χυδαία νεο-ελληνική νοο--τροπία, και αν το είχαμε γράψει ως απάντηση στον OP, τώρα θα ήταν (δικαίως) έξαλλος.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...αν το είχαμε γράψει ως απάντηση στον OP, τώρα θα ήταν (δικαίως) έξαλλος.

 

Πήγες και πλήρωσες χωρίς να τσεκάρεις ότι όντως είναι διαθέσιμο. Ας πρόσεχες.  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε μια γρήγορη ματιά σε κάποια καταστήματα διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι γράφουν αυτό εδώ

 

H εταιρεία ΤΑΔΕ δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές, χαρακτηριστικά ή φωτογραφίες και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής τιμών χωρίς προειδοποίηση.

 

Και ποιός ευθύνεται δηλαδή?

 

Και από την άλλη αν ο ΟΡ είχε πάει στο κατάστημα και αγόραζε με μετρητά το προϊόν  και ο καταστηματάρχης καταλάβαινε μετά την αλλαγή τιμής, τί θα έκανε? Θα τον κυνηγούσε στο δρόμο ζητώντας και τα υπόλοιπα ή θα τον έψαχνε στο σπίτι του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αν και ο ThisIsSparta πρέπει να διευκρινίσει καθως είναι αρκετά δηκτική η μεταγενέστερη τοποθέτηση του trolley,

 

Επειδή αυτοί οι ερασιτεχνισμοί είναι απαράδεκτοι κατά τη γνώμη μου, στην θέση σου θα επέμενα να πάρω το προϊόν στην συμφωνημένη τιμή και αν αυτό σημαίνει οτι το κατάστημα θα μπει μέσα, ας είναι. Όταν ακολουθείς τέτοιες πολιτικές σαν επιχείρηση αναγνωρίζεις οτι υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο και υπάρχει πιθανότητα να την πατήσεις. Ας πρόσεχες.

  εγω δεν το εξέλαβα ως:

 

- Έδωσα 20ρικο και ο ταξιτζής μου έδωσε ρέστα από 50άρικο. Τα πήρα κι έφυγα, ας πρόσεχε.

- Έβαλα τη squier στις αγγελίες με τιμή 500 ευρώ και κάποιος την πήρε. Ας πρόσεχε.

- Έβαλε λάθος τιμή και πρόλαβα και πάτησα το κουμπί. Το κατάλαβε αλλά τον έτρεξα και τελικά του το το πήρα. Ας πρόσεχε.

 

Κατάλαβα να λέει πως σαν επαγγελματίας που δεν προσέχει τόσο σημαντικές λεπτομέρειες όπως η τιμή, πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει το κόστος της διαφοράς. Τίποτα παραπάνω.

 

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Και ο πωλητής που βάζει χαμηλή τιμή που δεν ισχύει ενδέχεται να κατηγορηθεί για παραπλάνηση (θυμάσαι την προσφιλή παλιά τακτική που δεν έβαζαν τιμές στις βιτρίνες. "Αστον να μπει μεσα και μετά θα τα βρούμε...") 

 

Και στην Ελλάδα υπάρχει υπέρ πλήρες νομοθετικό πλαίσιο γι’ αυτές τις περιπτώσεις, που άπτονται του  Αστικού Κώδικα,  του Εμπορικού Κώδικα και φυσικά τις διατάξεις «περί αθέμιτου ανταγωνισμού».

 

Θα πρέπει ίσως να διακρίνουμε το προφανές λάθος από την «συνήθη πολιτική» .

 

Και εμένα μου είχε τύχει να δώσω τιμή ως δικηγόρος , κοιτώντας την υπουργική απόφαση περί αμοιβών μας , λάθος.

 

Κοιτούσα τα έξοδα του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, ενώ ήταν Πενταμελές.

 

Φυσικά με την τιμή που έδωσα (κατά λάθος) ΔΕΝ με συνέφερε να αναλάβω την υπόθεση γιατί……θα έβαζα και από την τσέπη μου.

 

Θα ήταν άλλο όμως να έλεγα ή να φώναζα (κατ’ εξακολούθηση) «εδώ τα καλά διαζύγια με 200,00 €». (ποσό που ξέρουμε ότι δεν αρκεί).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγες και πλήρωσες χωρίς να τσεκάρεις ότι όντως είναι διαθέσιμο. Ας πρόσεχες.  :P

 

Εννοείς να πας στις αποθήκες και να τσεκάρεις ε?Διότι εμένα προσωπικά μου έχει τύχει να φαίνεται διαθέσιμο ένα προιόν και μετά απο μέρες και ύστερα απο δικό μου τηλεφώνημα να μου πουν ότι τελικά είναι σε έλλειψη....Και αστο αυτό πες δεν πειράζει... Το πρόβλημα με αυτές τις άτυχεςς online εμπειρίες είναι ότι τα χρήματα σου δεν τα παίρνεις άμεσα πίσω αλλά αρκετές μέρες πιο μετά λόγο διάφορων τραπεζοδιαδικαστικών λόγων. Οπότε, αν τα χρήματα που έχουν δεσμευθεί, για ηλίθιους λόγους, είναι αρκετά σου φαίνεται κάπως άσχημο ρε παιδάκι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου