Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


AuditoryDriving

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδια,

 

Ηθελα να σας περιγραψω μια ατυχή και δυσαρεστη εμπειρια που ειχα με ελληνικο καταστημα που διαθετει online παρουσια και ανταγωνιστικη πολιτικη τιμων.

 

Βρηκα ενα προιον που ηθελα να αγορασω σε πολυ καλη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο, μιας και οι τιμες της εταιριας που το βγαζει ανεβηκαν αποτομα τους τελευταιους μηνες και το καταστημα αυτο διαφημιζε το εν λογω προιον σαν διεθεσιμο με τιμη αυτη που ειχε πριν γινει η αυξηση των τιμων. Μιλαμε περιπου για τιμη γυρω στα 200ε στον ανταγωνισμο και περιπου 25% κατω στο συγκεκριμενο καταστημα, οπως ηταν δηλαδη η τιμη του προιοντος πριν τις νεες τιμες.

 

Περασα απο το καταστημα αυτοπροσωπως, πηρα καρτελακι με την τιμη οπως αναγραφοταν στο site, και μου ειπαν οτι υπαρχει στην αποθηκη και ο χρονος παραδοσης ειναι μια με δυο μερες.

 

Γυρισα σπιτι, εκανα κανονικα την αγορα online χρησιμοποιωντας την πιστωτικη μου, πηρα το επιβεβαιωτικο email και πραγματι σημερα μου τηλεφωνησαν να παω να το παραλαβω.

 

Πηγα λοιπον απο το καταστημα αφηνοντας τις δουλειες μου και ξοδευοντας 3 ωρες συνολο στο πηγαινε - ελα, και εκει που περιμενω να παρω την αποδειξη και το προιον ο υπευθυνος με ενημερωσε πως δυστυχως η τιμη εχει αλλαξει απο τον προμηθευτη (δηλαδη το προιον δεν ηταν στην αποθηκη τους αλλα ηρθε απο τον αντιπροσωπο) και πως δεν μπορει να μου το δωσει στην τιμη που αναγραφοταν στο site και την οποια πληρωσα με την καρτα μου.

 

Να πω πως δεν εχω λογο να αμφισβητησω την ειλικρινεια του ανθρωπου αυτου. Ηταν ευγενεστατος και εχω ακουσει γενικα αρκετα καλα λογια απο φιλους για το καταστημα. Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε καθως με οτιδηποτε λιγοτερο αφενος θα εμπαινε μεσα και αφετερου δε θα  μπορουσε να το δικαιολογησει στην εφορια οπως μου εξηγησε, η τιμη αυτη ομως μαζι με τους τοκους 4 δοσεων που ειχα προγραμματισει ηταν σχεδον η ιδια με την καινουρια τιμη.

 

Δεν θα με πειραζε αν ενημερωνομουν απο την αρχη οτι η τιμη ειναι λαθος μιας και προφανως αν το προιον υπηρχε στην αποθηκη η τιμη θα επρεπε να ισχυει ασχετα με το αν ανεβηκαν οι τιμες. Με πειραξε που, εφοσον το καταστημα προμηθευεται απο την αντιπροσωπεια και δεν ειχε το προιον διαθεσιμο στην αποθηκη, δεν εγινε επιτοπου ελεγχος της τιμης οταν πηγα εκει αυτοπροσωπως ή εστω οταν εκανα την online αγορα ή αντε την ημερα παραλαβης για να μην χασω και γω την δουλεια μου (που με κανονικο κοστολογιο θα ταν σχεδον οση και η διαφορα τιμης).

 

Ξαναλεω πως δεν αμφιβαλλω για την ειλικρινεια του ανθρωπου και την ευγενεια του αλλα πιστευω πως ηταν μια ατυχης και δυσαρεστη εμπειρια. Δεν θα αναφερω ονοματα και προϊοντα γιατι πιστευω πως ηταν ειλικρινεις οι προθεσεις, κακη δε η εκτελεση και πως θα μπορουσε να αποφευχθει σε 2-3 ενδιαμεσα σταδια. Aπο τη μερια μου ευγενικοτατα ειπα πως καταλαβαινω και δεν υπαρχει κανενα θεμα ως προς την ακυρωση της συνδιαλλαγης. Τελος παντων, δεν εγινε και τιποτα τοσο κακο, στην τελικη μιλαμε για υλικα αγαθα.

 

Τωρα θα περιμενω να ακυρωθει η συναλλαγη και να τσεκαρω με την τραπεζα οτι ολα οκ. Γενικα μπηκα σε μια διαδικασια για το τιποτα με πολυ χασουρα χρονου. Η τιμη παντως στο site προς τιμην του καταστηματος αλλαξε στην "σωστη" μεσα σε ελαχιστη ωρα αφ οτου εφυγα απο το καταστημα.

 

Αυτα απο μενα σαν heads up για μελλοντικες σας ιντερνετικες συναλλαγες.

 

 

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Administrator

Αυτά έχουν πολλά online καταστήματα του τόπου μας. Συνήθως βάζουν για πώληση online, προιόντα που δεν διαθέτουν στον χώρο τους και άρα δεν έχουν προαγοράσει. Υποθέτουν πως θα το παραγγείλουν απο τον αντιπρόσωπο όταν κάποιος πελάτης το παραγγείλει πρώτα. Ετσι δεν δεσμεύουν κεφάλαιο.

Και φυσικά δεν υπάρχει άμεση ενημέρωση της βάσης του αντιπροσώπου με το κατάστημα. Οπότε προκύπτει συνήθως διαφορά στην τιμή ή και στο κατα πόσο είναι ετοιμοπαράδοτο. Ερασιτεχνισμοί.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μόλις κατάλαβα πως γίνεται πολλά προϊόντα να είναι (ΠΟΛΥ! ) φτηνότερα στα Ελληνικά site από αυτά του εξωτερικού  ;D Και το είχα απορία.  ;D

 

Δεν πρόκειται να φύγει από πάνω μας ο Ελληνοταλιμπανισμός ούτε με 40 χρόνια κρίση  >:( 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γυρισα σπιτι, εκανα κανονικα την αγορα online χρησιμοποιωντας την πιστωτικη μου, πηρα το επιβεβαιωτικο email και πραγματι σημερα μου τηλεφωνησαν να παω να το παραλαβω.

 

 

Αν θες να το τραβήξεις πάντως, είμαι 90% σίγουρος οτι από την στιγμή που υπάρχει επίσημη παραγγελία το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου δώσει αυτό που αγόρασες στην τιμή που συμφωνήθηκε.

 

Επειδή αυτοί οι ερασιτεχνισμοί είναι απαράδεκτοι κατά τη γνώμη μου, στην θέση σου θα επέμενα να πάρω το προϊόν στην συμφωνημένη τιμή και αν αυτό σημαίνει οτι το κατάστημα θα μπει μέσα, ας είναι. Όταν ακολουθείς τέτοιες πολιτικές σαν επιχείρηση αναγνωρίζεις οτι υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο και υπάρχει πιθανότητα να την πατήσεις. Ας πρόσεχες.

 

Στην θέση σου θα έκανα και ένα τηλεφώνημα στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) να τους ρωτήσω τι δικαιούμαι.

 

Ίσως ακούγομαι υπερβολικός, αλλά έχω βαρεθεί να ακούω ιστορίες κακού επαγγελματισμού βασιζόμενοι στο φιλότιμο του πελάτη. Δηλαδή αν εσύ δεν είχες να πληρώσεις την τελευταία δόση γιατί τελικά δεν σου ήρθαν κάτι χρήματα που περίμενες, θα στην χάριζε;

Στο εξωτερικό οι εταιρίες επενδύουν σε πιστότητα πελάτη και εμείς τους μετακυλύουμε την ανικανότητά μας.

 

Τα πήρα τώρα... ;D ;D

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ελληνικά καταστήματα μουσικών ειδών λειτουργούν με τον εξής, απλούστατο, τρόπο: ελέγχουν κάθε μέρα τις τιμές στον Τόμαν και αλλάζουν τον τιμοκατάλογό τους ώστε είτε οι τιμές να είναι ίδιες, είτε να είναι (ελάχιστα, ίσως ένα σεντ) φθηνότερες. Μπορεί να μην το ξέρετε και μπορεί να σας φαίνεται απίστευτο αλλά αυτό ακριβώς συμβαίνει.

 

Κάθε ένα από αυτά έχει το δικό του ηλεκτρονικό τρόπο να ενημερώνεται για τον τιμοκατάλογο και τη διαθεσιμότητα της αντιπροσωπείας - όμως, ειδικά την περίοδο του θέρους, αυτή η γραμμή επικοινωνίας μερικές φορές σπάει. Έτσι μπορεί να προκύψουν περιστατικά σαν αυτό που αναφέρθηκε.

 

Σε κάθε περίπτωση, μία δοσοληψία που γίνεται ηλεκτρονικά , απλώς προεγκρίνεται στα συστήματα της τράπεζας και γίνεται μία αρχική δέσμευση του ποσού. Αν ο καταστηματάρχης κρίνει ότι η διαθεσιμότητα άλλαξε, ότι η τιμή άλλαξε, ότι ο πελάτης είναι απατεώνας και αγόρασε με κλεμμένη κάρτα κ.λ.π., μπορεί εντός μίας εβδομάδος να ακυρώσει τη δοσοληψία - συνεπώς όλα όσα γράφει ο This is Sparta είναι άκυρα και καλό είναι να αγνοηθούν (εκτός αν σας αρέσει να ξεφτυλίζεστε).

 

Το δίλλημα / ερώτημα παραμένει το ίδιο με αυτό που πρωτοσυνάντησα όταν έγινα μέλος πριν πολλά-πολλά χρόνια : υποστηρίζουμε τα ελληνικά μαγαζιά και τους έλληνες εμπόρους, παρ' ότι δεν είναι τόσο επαγγελματίες όσο ο Τόμαν, ή υποστηρίζουμε τον Τόμαν και αποδεχόμαστε (επί της ουσίας) ότι δεν υπάρχει εγχώρια αγορά;

 

Οι περισσότεροι έχουν επιλέξει τον Τόμαν (ακόμη και κάτι βλαμμένοι που πρόσφατα γράφανε πόσο καλύτερα θα ήταν να βγαίναμε από το ευρώ, υποθέτω ότι λογαριάζουν να πληρώνουν τον Τόμαν με ούζο). Εγώ, έχω επιλέξει να έχω σταθερή συνεργασία με δύο ελληνικά καταστήματα για τις χομπύστικες μουσικές μου ανάγκες, και δεν έχω μετανιώσει.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα οφείλει να τηρεί τις δεσμεύσεις του. Επισης νομιζω οτι θα επρεπε να αναφερθεί το ονομα του καταστήματος.

Αλλιως συζηταμε για να συζηταμε.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε κάθε περίπτωση, μία δοσοληψία που γίνεται ηλεκτρονικά , απλώς προεγκρίνεται στα συστήματα της τράπεζας και γίνεται μία αρχική δέσμευση του ποσού. Αν ο καταστηματάρχης κρίνει ότι η διαθεσιμότητα άλλαξε, ότι η τιμή άλλαξε, ότι ο πελάτης είναι απατεώνας και αγόρασε με κλεμμένη κάρτα κ.λ.π., μπορεί εντός μίας εβδομάδος να ακυρώσει τη δοσοληψία - συνεπώς όλα όσα γράφει ο This is Sparta είναι άκυρα και καλό είναι να αγνοηθούν (εκτός αν σας αρέσει να ξεφτυλίζεστε).

 

 

Φίλε μου για τα υπόλοιπα μπορώ να το δεχτώ, αλλά από τη στιγμή που παραγγέλνεις κάτι επίσημα (online διαδικασία και όχι απλό τηλεφώνημα κτλ) η επιχείρηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να αλλάξει την τιμή της παραγγελίας. Πιθανα να μπορεί υπο προϋποθέσεις - βλέπε ψιλά γράμματα στους όρους που όλοι πατάμε "next" - να ακυρώσει την παραγγελία με κάποιες προφάσεις (κάτι που είναι απλά κακή επαγγελματική πρακτική), αλλά να αλλάξει την τιμή όχι.

Έχω την ατυχία να ξεφτυλίζομαι αρκετά χρόνια στον μαγικό κόσμο τον επιχειρήσεων και τα παραπάνω τα λέω με αρκετή βεβαιότητα.

 

Το παράπονο και η διεκδίκηση δικαιωμάτων δεν είναι κάτι κακό, ίσα ίσα οι σωστές επιχειρήσεις πρέπει να αναζητάνε το αρνητικό feedback γιατί μόνο έτσι μπορούν να μάθουν τι δεν αρέσει στους πελάτες τους ώστε να το διορθώσουν.

Τώρα αν εσύ είσαι διαθετημένος να τους τιμωρήσεις με το να αγοράζεις από εξωτερικό, είναι και αυτός ένας τρόπος. Να δω όμως τι θα γίνει αν (όταν) σταματήσει να υπάρχει αυτή η επιλογή.

 

(φιλικά πάντα)  :)

 

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου για τα υπόλοιπα μπορώ να το δεχτώ, αλλά από τη στιγμή που παραγγέλνεις κάτι επίσημα (online διαδικασία και όχι απλό τηλεφώνημα κτλ) η επιχείρηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να αλλάξει την τιμή της παραγγελίας. Πιθανα να μπορεί υπο προϋποθέσεις - βλέπε ψιλά γράμματα στους όρους που όλοι πατάμε "next" - να ακυρώσει την παραγγελία με κάποιες προφάσεις (κάτι που είναι απλά κακή επαγγελματική πρακτική), αλλά να αλλάξει την τιμή όχι.

Έχω την ατυχία να ξεφτυλίζομαι αρκετά χρόνια στον μαγικό κόσμο τον επιχειρήσεων και τα παραπάνω τα λέω με αρκετή βεβαιότητα.

 

Σε αυτό το κόσμο γίνονται και λάθη, ακόμη και στις τιμές.

 

Δεν σε υποχρεώνει να το αγοράσεις στη νέα τιμή, απλά σου δίνει τα χρήματά σου πίσω. Βλέπεις κάποια αδικία;

 

Ο πελάτης, επίσης έχει δικαίωμα να ακυρώσει μία παραγγελία (επειδή π.χ. αποφάσισε να κρατήσει τα χρήματα για άλλες αγορές). Σε αυτή την περίπτωση θα έβγαινε ο καταστηματάρχης στο νοιζ με τίτλο "Ατυχής εμπειρία με έλληνα πελάτη";

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνούμε, αλλά ας το αφήσουμε εδώ.  :)

 

Εσύ, άφησέ το όπου θέλεις. Εγώ, θα το αφήσω εκεί που πρέπει : στην παλιά μου διαπίστωση ότι ο έλληνας είναι ένας κουτοπόνηρος πελάτης που πιστεύει απλά ότι έχει πάντα δίκηο, επειδή έτσι έγραφε σε ένα ταμπελάκι στην ΕΒΓΑ όπου πρωτοαγόρασε γιαούρτι. Δεν έχει πάντα δίκηο, και δεν έχει σημασία αν έχει δίκηο - σημασία έχει μόνο να τηρείται ο Νόμος - παραβίαση νόμου δεν έχουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου