Προς το περιεχόμενο

Do it Yourself Electonic Pads (piezo transducer);

Z3RatuL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα τώρα τελευταία τα TAMA Stagestar. Είμαι αρχάριος και αμφιταλαντευόμουν στο τι να πάρω. Τελικά κατέληξα σε φυσικά drums τα οποία όμως με DIY triggers θα τα κάνω και ηλεκτρονικά (ναι, ναι καλά το καταλάβατε, για την ησυχία της γειτονιάς μου)!

Μετά απο πολλά site με DIY (edrum.info και edrums.for.free.fr) που μπορώ να πω με βοήθησαν αρκετά, θα ήθελα να ρωτήσω για όποιον ξέρει που μπορώ να βρω piezo transducer. Μένω Αθήνα και ο΄πότε σίγουρα κάπου θα υπάρχει κατάστημα με ηλεκτρονικά. Είδα για το ακτίνιο στην ιστοσελίδα τους αλλά τίποτε. Ξέρετε αν έχουν αυτοί τίποτε τέτοιο; Αν όχι ξέρετε που θα μπορέσω να βρω κάτι τέτοιο;

Ορίστε και μία φωτογραφία για να καταλάβετε τι εννοώ:

QY13P_YU85G.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι κάποια στιγμή είχαμε κανει κουβέντα για τα DYI ηλεκτρονικά στο noiz.

Δεν έχω πολύ χρόνο να το ψάξω πότε είχε γίνει και δεν ξέρω αν το βρήκες εσύ. Τέλος πάντων, γνωρίζω πως η ιδιοκατασκευή triggers είναι φθηνότερη από το να αγοράσεις έτοιμα, γιατί αν δεν απατώμαι το κάθε ένα στοιχίζει περίπου στο 20 ευρώ και θέλεις τουλάχιστον 5.

¶ντε όμως και τα έφτιαξες. Πρέπει να είσαι σίγουρος πως τα πιεζοηλεκτρικά σου έχουν αναρτηθεί σωστά στα δέρματα της ακουστικής σου αλλιώς δεν θα έχεις καλές δυναμικές και μπορεί να παράγονται ανεπιθύμητοι ήχοι. ¶ντε κι αυτό το κατάφερες. Η απορία μου είναι που θα τα συνδέσεις. Για να παίξουν αυτά τα triggers χρειάζεται να συνδεθούν σε ένα drum module, εγκέφαλο που θα σου δώσει τους ήχους και τις ρυθμίσεις για να ακούσεις αποτέλεσμα. Δεν έχεις αναφέρει αν έχεις, ή δεν έχεις αναφέρει αν θα φτιάξεις ένα module DIY βάση του σχεδίου που κυκλοφορεί σε κάποιο από τα site που είχες επισκεφθεί. Αν σκοπεύεις να αγοράσεις ένα module από Ελλάδα ή εισαγωγής πιστεύω πως θα βρεις κάτι πάνω από 500 ευρώ.