Προς το περιεχόμενο

Tα synths-workstations που χρησιμοποίησε ο Yanni


Προτεινόμενες αναρτήσεις

...οι ήχοι που βγάζουν τα synths του Υanni ειναι προϊόν δικού του sampling, από άλλα προς το παρόν άγνωστα συνθς. Οπότε και θα ακουγονταν σχεδόν αυτούσια τα samples στο Krome σε κάθε synth.

 

Το Korg Krome δεν εχει sampler και δε μπορει να φορτώσει δείγματα ήχων. Οπότε ότι ακούγεται από αυτά είναι ήχοι προγραμματισμένοι με βάση τα δείγματα που διαθέτει στη PCM memory των 3,8GB (περιπου 600 multisamples συμφωνα με τα specs). Επίσης η PCM του Krome περιέχει μεσα δείγματα από το M1 και τη σειρά Triton, οπότε μπορεί να φτιάξει ήχους σαν αυτούς που χρησιμοποιούσε παλιά σε αυτά τα όργανα. H Korg έχει βγάλει μία "Best of Triton" sound library για το Krome, αλλά δε νομίζω ο Yanni να την είχε ανάγκη.

Forgive me Lord for I have synthed..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Μια παρένθεση.

 

Αυτό που "πουλάει" δεν είναι το setup. το οποιοδήποτε setup. Αυτό που "πουλάει" είναι ο Yanni και η μουσική του.

 

Ελα βρε Μανώλη, διαφωνώ ;D Νομιζω πως (τουλαχιστον τωρα) πουλαει και παραπουλάει το σεταπ του. Αν ηθελε να πουλήσει μόνο μουσική, θα εβγαινε με 2 workstations (υπεραρκετα για ανθρωπο με 2 χερια και 2ο κημπορντιστα) και θα επαιζε μουσική.

Και επειδή δεν ξερω τη μουσική του (περα απο κεινο το θεματακι στο πιανο), θα σταθω σε αυτο που λεει ο συνθήρωας που τον εχει παρακολουθήσει σε συνδυασμο με το (καπως θλιβερο) θεαμα με τα τα κημπορντς χωρις καλωδια.

 

Οποτε για μενα πουλαει σε μεγαλο βαθμο σεταπ. Το βλέπεις και στα σχόλια απο τα μαστερκλας βιντεακια, ποσο ενθουσιασμενοι είναι οι μη-γνωστες με τα τρελα πραγματα που κανει, εχει παρα πολλά οργανα στη σκηνη και μπορει να παιζει 1 και να ακουγονται 4.

 

Γενικά δε νομιζω να εχει να προσφερει κάτι καινουριο ή διαφορετικό στη μουσική τεχνολογία (για τη συνθεση του δε φερω γνωμη, αλλα δεν εχω ψηλά τον πηχη).

 

Αλλά ξαναλεω, στα chameleon φαινεται να το εχει και πολυ μαλιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω πως (τουλαχιστον τωρα) πουλαει και παραπουλάει το σεταπ του. Αν ηθελε να πουλήσει μόνο μουσική, θα εβγαινε με 2 workstations (υπεραρκετα για ανθρωπο με 2 χερια και 2ο κημπορντιστα) και θα επαιζε μουσική.

Να ρωτήσω κι εγώ σαν άσχετος με τον χώρο τι ακριβώς εννοείς μ' αυτό? Έχει κάποιο signature όργανο και θέλει να το σπρώξει? Αν όχι, πληρώνεται από διάφορες εταιρίες για να παίζει με συγκεκριμένα μοντέλα? Κάτι άλλο ίσως που δε μου πάει στο μυαλό?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κι εγώ σαν άσχετος με τον χώρο τι ακριβώς εννοείς μ' αυτό? Έχει κάποιο signature όργανο και θέλει να το σπρώξει? Αν όχι, πληρώνεται από διάφορες εταιρίες για να παίζει με συγκεκριμένα μοντέλα? Κάτι άλλο ίσως που δε μου πάει στο μυαλό?

 

Εννοω οτι πρακτικά δε χρειάζεται να εχεις 8 workstations, που το καθενα έχει 100δες θεσεις για presets.

2 φτάνουν. Άρα τα υπόλοιπα 6 οργανα είναι εκεί για οπτικούς λόγους. Αρα δεν πουλάει σκέτη μουσική, αλλά και μπανιστήρι στο εντυπωσιακό για καποιους σεταπ του.

 

Την άποψη ενισχύει και το βιντεάκι masterclass.

 

Για προχωρημένους δεν είναι, το midi το ξερουμε χρόνια τωρα και το χρησιμοποιούμε και περισσότερο εμεις με το 1 workstation ;D

Για αρχάριους δεν είναι καθως δεν προσφέρει καποια τεχνικη πληροφορία για το πώς τα κάνει όλα αυτά.

Απευθύνεται λοιπόν σε ανθρώπους ασχετους με τον χωρο με στόχο να πλασάρει την εικόνα του tech genious (που επιβεβαιώνεται και από τα σχόλια στο βίντεο).

 

Αρα ναι, πουλάει εκτός της μουσικής και ΠΟΛΥ μπανιστήρι αλλά και "πολυπλοκότητα"

 

Σημείωση: Και καλά κάνει...

 

Απλά εμένα μου θυμίζει λίγο εναν τυπο διπλα μου στο καραβι κάποτε, που την έπεφτε σε μια κοπέλα και της έλεγε ότι είναι πιανίστας και ότι μαλιστα μπορεί να παίζει διαφορετικές νοτες με το κάθε χερι ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθώς έγινε και αναφορά στον αριθμό των keyboards αξίζει να αναφερω τα εξής. Ο Γιαννη κατά τη διάρκεια ενός λαιβ τα πλήκτρα που ακουμπα είναι το 88αρι κατω δεξια (όπως τον βλέπουμε), το 76αρι μεση δεξια, το 76αρι μεση αριστερά. Τα τα υπόλοιπα 6 ούτε που τα ακουμπά. Στο προηγούμενο σετ απ ειχε 6 πλήκτρα τωρα πρόσθεσε αλλα 3!

Το Krome έχει 16 parts, o Yanniς δηλαδή εχει 16*9=144 ήχους ταυτόχρονα maximum. ΔΕ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΊ?

Εχω την εντύπωση ότι τα έχει για να εντυπωσιάσει όσους τον βλέπουν με ολα αυτά και παθαίνουν την πλάκα τους.

Κάτι ακόμα, όταν ενα συνθ παίζει 4 ήχους ταυτόχρονα, από ότι έχω καταλάβει έχει για κάποιο λογο έχει κανει midi συνδεσμολογίες ώστε κάθε ηχος να αντιστοιχεί σε ένα keyboard και με το midi switcher (δε θυμάμαι το ακριβές του όνομα) που δείχνει στο masterclass video αλλάζει τα patches όλων των kromes χωρίς να αγγίζει το synth, απλά με το πάτημα ενος κουμπιού. Λογικό καθόσον είναι είναι Performer.

Ἀεὶ ὁ Θεὸς ὁ Μέγας γεωμετρεῖ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.

Εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως για παράδειγμα σε τι mode λειτουργεί το καθένα, πόσα εφφέ χρησιμοποιεί ταυτόχρονα κλπ.

 

Μπορεί μεν να έχει παραπάνω keyboards στημένα που να μην τα "αγγίζει" αλλά να υπάρχει τέτοια συνδεσμολογία (π.χ. midi) που ουσιαστικά να λειτουργούν παράλληλα.

 

Επίσης δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο σύνδεσης ορισμένων synths μεταξύ των δύο παικτών, ακόμα και αμφίδρομα. Όλα είναι πιθανά.

 

Το midi program changer που χρησιμοποιεί είναι πολύ απλό και πολύ φθηνό 100-150 ευρώ, για να έχει κάνει mod το θεωρώ σχεδόν απίθανο. Πιστεύω πως η όλη δουλειά έχει να κάνει με τον συνδιασμό των θέσεων στους ήχους μεταξύ των synths.

 

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό, δεν φαίνεται - δεν το γνωρίζω, εάν στη συνδεσμολογία υπάρχουν rack - sound modules. Μήπως η βάση που χρησιμοποιεί είναι λιγάκι ύποπτη;

 

Η αλήθεια είναι ότι για τον συγκεκριμένο δεν έχω δει από κοντά και δεν γνωρίζω τι και πως, μόνο μπορώ να φανταστώ, όμως σε άλλη περίπτωση γνωρίζω πάρα πολύ καλά.

 

Αυτό με το βάρος των synths δεν παίζει. Σιγά μην κουβαλάει ο άνθρωπος, υπάρχουν άλλοι γι'αυτή τη δουλειά τεχνικοί κλπ.

 

Να σημειώσω πως επειδή είναι της παλιάς σχολής πρέπει να είναι αυτό που λέμε, άμα έχω στο αφτί μου τον ήχο που θέλω δεν με ξεγελάς με τίποτα, ξέρω καλά τι θέλω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο κάθε keyboard εχει τη δική του θέση και μάλιστα ειναι σταμπαρισμενα με αριθμούς. Και γι αυτό το λογο ανάφερα και τα κάτωθι.

Κάτι ακόμα, όταν ενα συνθ παίζει 4 ήχους ταυτόχρονα, από ότι έχω καταλάβει έχει για κάποιο λογο έχει κανει midi συνδεσμολογίες ώστε κάθε ηχος να αντιστοιχεί σε ένα keyboard

Η βάση ειναι καθαρά διακοσμητική, υπάρχουν βίντεο που κανει πρόβες σε κανονικές μεταλλικές τριπλές βασεις και ουτε racks δε φαίνονται.

Τα όσα είπα περί εντυπωσιασμού ηταν επειδή παίζει ακριβώς τα ιδια τραγούδια, με ακριβώς τον ιδιο τρόπο εδω και 10 περίπου χρόνια και με το που άλλαξε τα Triton Studio με τα Κrome εβαλε αλλά 3..

Στο στούντιο του εν έτη 2016 εχει 6 οχι 9 που έχει στη σκηνή.

Βέβαια και στην Κίνα 9 είχε (motif & fantom) και εκανε πως έπαιζε και ολα ηταν χωρίς καλώδια και με σβηστες οθόνες, υπάρχει σχετικό βίντεο παραπάνω. Κατα τα αλλα ο πρώτος αλλοεθνής που συμμετείχε στην κινεζική πρωτοχρονιά, ίσως η μεγαλύτερη γιορτή των Κινέζων.

Να τα λέμε και τα στραβά......

Ἀεὶ ὁ Θεὸς ὁ Μέγας γεωμετρεῖ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ τον φίλο που ξεκίνησε αυτό το Θέμα.

 

Έπειτα θεωρώ ότι άσχετα από το εάν πολλοί από εμάς έχουν τεχνικές γνώσεις πάνω στη τεχνολογία Midi κλπ., ή εάν η συγκεκριμένη παρουσίαση δεν προσφέρει κάτι παραπάνω στις γνώσεις που ήδη έχουμε, θεωρώ πολύ ωραία κίνηση εκ μέρους ενός καλλιτέχνη να παρουσιάζει έστω και περιληπτικά το set-up του.

Δείχνει μια εξωστρέφεια και μια άνεση που εμένα μου αρέσει πολύ.

 

Αυτό που λέει πιο πάνω ο κύριος Χναράκης είναι πολύ σωστό, δηλαδή ότι σε ένα καλλιτέχνη αυτό που μετράει ουσιαστικά είναι η σύνθεση, η μουσική του.

 

Κάποιοι δυστυχώς (μεγάλοι καλλιτέχνες) έχουν μια φειδώ και μια τάση αποφυγής σχετικών παρουσιάσεων, που πιστεύω ότι είναι πρακτικά αδικαιολόγητη... για το απλούστατο γεγονός ότι αν π.χ. σε ένα υποθετικό σενάριο κάποιος χρησιμοποιήσει το set-up του Yanni ή του Β. Παπαθανασίου, αυτομάτως δεν γίνεται Yanni ή Vangelis, αυτονόητο!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε μια χαρά έκανε ο άνθρωπος και εγω έκατσα να το δω.

 

Απλά τα λέω για να ενισχύσω το επιχείρημα μου ότι πουλάει και πολύ εικόνα.

Δεν ειναι κακό, όλοι πουλάνε εικόνα. Άλλος με το ντύσιμο, άλλος με το γδύσιμο, ο συγκεκριμένος με τα πολλά ίδια οργανα και το μουστάκι.

 

Δε λέω τίποτα επικριτικά.

 

Ούτε το οτι βαριεμαι τη μουσική του είναι επικριτικο για την αξία του. Φυσικά και δεν αρκεί να βαλεις 8 συνθς στη σκηνή για να φτάσεις την αναγνωρισιμότητα του Yanni....

 

 

 

 

 

 

....θέλει να αφήσεις και μουστάκι ;D (πλάκα κανω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα 6 ήταν αναγκαία εξηγώ παραπάνω γιατί γα 2 που πρόσθεσε ΕΝΔΕΧΟΜΈΝΩΣ να ειναι περιττά μετα την αντικατάσταση των triton.

Εκτός απο μουστάκι πρέπει να έχεις και μια Linda Evans, αυτό ειναι το εκρηκτικό μίγμα της επιτυχίας.  :P :P :P

Ἀεὶ ὁ Θεὸς ὁ Μέγας γεωμετρεῖ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου