Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

αυτό για μένα ποτέ δεν τίθεται.

Αν η κιθάρα κάθεται σωστά, δεν ξεκουρδίζεται, αν σε βολεύει, γιατί να μη δώσεις και παραπάνω από 100?

 

γι αυτό που λεμε μεταπωλητική αξία?

 

με σήμα το μπιφτέκι

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

εχεις δικιο, μεγαλυτερο output εννοω,αλλα οκ νομιζω πιασατε το ποιντ!Θα ηθελα να 'αρπαζουν' λιιιιγο πιο πολυ απο τους burst για να μπορω να εχω μεγαλυτερο ευρος βρωμιας με το vol της κιθαρας!

Τωρα οσο αναφορα το μπατζετ,η κιθαρουλα ειναι τιμια μεν,αλλα δεν κοστιζει πανω απο 500ε καινουρια,οποτε θελω να κινηθω γυρω στο 100ε,ειτε για μτχ, ειτε για καινουριους tonerider

 

Σε αυτό το budget ή κοιτάς τις αγγελίες του noiz για κανένα σετάκι, είτε Gibson  / Seymour Duncan / DiMarzio είτε πας για Tonerider, για τους οποίους ακούω καλά λόγια.

 

Τώρα για το εύρος του  gain που μπορείς να παίρνεις και να έχεις ένα εντελώς εύχρηστο volume pot, ανέφερες ότι έχεις καλά ηλεκτρικά. Τώρα σιγουρέψου ότι τα έχεις συνδεδεμένα με αυτο που λέγεται "'50s wiring" για Les Paul. Πρακτικά, θα σου επιτρέψει να χαμηλώνεις το volume χωρίς να χάνεις πρίμα, οπότε θα μπορείς να έχεις όσο gain θέλεις (από ενισχυτή / πετάλια) και με το χαμήλωμα του volume θα μπορείς να πηγαίνεις σε πιο low-gain καταστάσεις. Αν οι μαγνήτες είναι καλοί, αυτό θα μπορείς να το κάνεις και μόνο με την απόκριση στην πένα χωρίς καν να αγγίζεις το volume.

 

 

Δημοσιευμένο

αυτό για μένα ποτέ δεν τίθεται.

Αν η κιθάρα κάθεται σωστά, δεν ξεκουρδίζεται, αν σε βολεύει, γιατί να μη δώσεις και παραπάνω από 100?

 

γι αυτό που λεμε μεταπωλητική αξία?

οχι απλα η συγκεκριμενη ειναι μπακαπ κιθαρα,κυριως για practise αντε και καμια προβα(υπαρχει κ gibson),οποτε δε θελω να ξεφυγω με τους μαγνητες!

Εκτορα το 50s wiring το σκεφτομαι σοβαρα,αλλα που να βρεις το κουραγιο να κολλας καλοκαιριατικα ;D

Η αληθεια ειναι οτι πρεπει να παρω ενα καλο κολλητηρι,γτ με αυτο που ειχα εχω κανει μπολικες ζημιες σε παλιοτερες κιθαρες-προτζεκτ!

Slow must go on....!!!!

Δημοσιευμένο

Αν θες κατι σε all around (κατα τη γνωμη μου) θα σου προτεινα το πασιγνωστο και πολυφορεμενο σετ

 

Seymour Duncan JB (στο bridge) και Seymour Duncan Jazz (στο neck).

 

Τους φοραει η δικια μου Fernades "les Paul" (single cut) και με αυτη εχω παιξει τα παντα! Από, crunch, overdrive, blues, hard rock, metal κτλ.

 

Επισης, τους εχω συνδεσει σε ενα Dimarzio Push-Pull επιλογεα απο διπλο σε μονο, και εκει να δεις φαση!

 

 

Αν και ειναι αρκετα γνωστο το σετ με  JB και΄59, εντουτοις ο Jazz τους εχει ακομα πιο Bell-like καθαρα.

 

 

Your Ear Rulez!

Δημοσιευμένο

Για το σετ 490/498 που εχει πολυφορεθει σε gibson τι λετε?Ρωταω γτ το εχω βρει σχετικα φτηνα στο ebay!Νομιζω ειναι λιγο πιο high output απο τους buckers ε?

Slow must go on....!!!!

Δημοσιευμένο

BurstBucker 1 Output: 6.5

BurstBucker 2 Output: 7.4

BurstBucker 3 Output: 8.4

BurstBucker Pro (B) Output: 8.3

BurstBucker Pro (N) Output: 7.4

 

490R Output: 7.4

490T Output: 8.1

 

498T Output: 9

 

344743_800.jpg

 

 

Δημοσιευμένο

αυτό για μένα ποτέ δεν τίθεται.

Αν η κιθάρα κάθεται σωστά, δεν ξεκουρδίζεται, αν σε βολεύει, γιατί να μη δώσεις και παραπάνω από 100?

 

γι αυτό που λεμε μεταπωλητική αξία?

 

 

Συμφωνω, να σας πω εγω που τελευται εκανα υπερβαση (οικονομικη) και πηρα ακομα, μια Harley Benton SC 550 Lemondrop, απο Θωμα. Ισως τα τελευταια οφσαιντ κομματια γιατι τωρα δεν τα εχει.

 

Θα κανω και ενα θεμα εδω για τις εντυπωσεις μου....

 

Αλλα ηδη εχω ξεκινησει upgrades, που ομως δεν θα υπερβουν πολυ, ελαχιστα, και παλι θα ειναι ενα value for money  οργανο.

Εχει τα "λαθη" του, ομως.....

 

....

 

θα σας πω αλλη ωρα αναλυτικα ;)

Your Ear Rulez!

Δημοσιευμένο

λοιπον ο fuzzville δεν εχει τπτ απο στοκ κ δε προκειτε να εχει πριν το σεπτεμβρη...εχουμε κανα αλλο τροπο να παραγγειλουμε τους tonerider απο καπου?

Slow must go on....!!!!

Δημοσιευμένο

Στις αγγελίες κοίταξες? Μπορεί να βρεις τίποτα σε καλή τιμή και αν δε σου κάνει το ξαναπουλάς.  ;)

Δημοσιευμένο

παίδες, ερώτηση από έναν ελάχιστα μυημένο.

για πιο λόγο είναι τόσο σημαντικό το output του μαγνήτη. δηλαδή όλα τα ρυθμιστικά δεν κάνουν δουλιά (volumes, gains, πετάλια, .....).

εφόσον το ηχόχρωμα μας κάνει, τι ρόλο παίζει το output. εκτός και έχει επίδραση στον ήχο.

δεδομένου πως μιλάμε για ίδια κατηγορία (sc ή hb).

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...