Kanimothrios Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Προσωπικά, τον αντιπαθώ, εξ' αιτίας του γεγονότος ότι είχε ζητήσει να εξαιρεθεί από την υποχρέωση για στρατιωτική θητεία (για να μη χαλάσει τα δάκτυλά του). Πολύ καλά έπραξε,θα ήταν καταστρεπτικό για το επίπεδό και την σχέση του με το όργανο 1,5 χρόνος(τότε) στρατός. Εδώ έχουν εξαιρεθεί οι μισοί τραγουδιστές,ηθοποιοί,γόνοι πλουσίων,ποδοσφαιριστές Γ' Εθνικής και θα με πείραζε ο Καβάκος που τιμά τη χώρα στη παγκόσμιο μουσικό στερέωμα; Ξέρετε πόσες φορές μου έχουν ανοίξει κουβέντα με αφορμή ότι είμαι Έλληνας για τον Καβάκο και κάποιους άλλους Έλληνες κλασσικούς; Εγώ είμαι της άποψης να ακούει ο καθένας ότι αγαπάει,χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Επίσης την ιστορία μας σαν έθνος,δεν μπορούμε να την βλέπουμε όπως μας βολεύει και να "επιλέγουμε" περιόδους της αρεσκείας μας. Τώρα, ο Καββάκος, πρέπει να καταλάβετε ότι ζει σε άλλο κόσμο, και ως εκ τούτου δε πολύαντιλαμβάνεται την βαρύτητα αυτών που λέει. Εγώ θα το προχωρήσω και θα πω ότι μουσικοί/εκτελεστές τέτοιας κλάσης, ζουν στον δικό τους κόσμο εξαιτίας της σχέσης που έχουν αναπτύξει με τη μουσική. Σπάνια εκλείπουν ιδιορρυθμίες και ένα σωρό άλλα μικρά ή μεγάλα θέματα που οφείλονται στα 10ωρα καψίματος επί χρόνια. Και όχι εξαιτίας της σωματικής κόπωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Πάντως το ξεφτίλισμα αυτής της μουσικής είναι οι διάφοροι τηλεμαϊντανοί που παίρνουν δεκάδες χιλιάρικα ανά εκπομπή για να τραγουδάνε "στη Δραπετσώνα πια δεν έχουμε ζωή"και "φτωχολογιά για σένα κάθε μου τραγούδι", όπως επίσης και κάτι τελειωμένοι γεροξούριδες και γριές τσουράπω που τραγουδάνε σε κάτι σιχαμένες ταβέρνες για ηρωίνες και μαυράκια φορώντας πάνες ακράτειας. Ε, με όλα αυτά, το να πει και κάτι κουβέντες παραπάνω ο κάθε Καβάκος, δεν λέει και τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Πάντως επειδή έχω σχέση με Μ. Ανατολή, οφείλω να ομολογήσω ότι η Αθήνα μου θυμίζει ΠΟΛΥ έντονα Κουβέιτ και Μπαχρέιν, αλλά ΟΧΙ Βερολίνο! Υπό αυτή την έννοια νομίζω ότι ο Καβάκος κάνει λάθος. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Πάντως επειδή έχω σχέση με Μ. Ανατολή, οφείλω να ομολογήσω ότι η Αθήνα μου θυμίζει ΠΟΛΥ έντονα Κουβέιτ και Μπαχρέιν, αλλά ΟΧΙ Βερολίνο! Υπό αυτή την έννοια νομίζω ότι ο Καβάκος κάνει λάθος. χαχαχα. Εντάξει τα παραλές. Επειδή μένω στη μέση ανατολή και έχω δει πολλά μέρη εδώ, θα έλεγα ότι η Αθήνα δε μοιάζει. Τουλάχιστον όχι περισσότερο από όσο μια μέση πυκνοκατοικημένη πόλη μοιάζει με κάποια άλλη. Εϊχα δει γειτονιές στη Νέα Υόρκη που κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι Αθηναικές, επίσης γειτονιές στο Λονδίνο κλπ. Βιέννη δε θυμίζει οντως αλλά μάλλον τυχαίο ή λόγω γεωγραφίας. Αυτή βέβαια είναι η προσωπική μου γνώμη. Τον πρώτο χρονο πίστευα ότι οι Άραβες μοιάζουν πολύ με εμάς αλλά ζώντας τους καθημερινά κατάλαβα τις τεράστιες διαφορές μας, που μας κάνουν -όσο αστείο και αν ακούγεται- ευρωπαίους. Βέβαια άλλες τόσες διαφορές έχουμε και από τους Βορειοευρωπαίους. Αίνιγμα είμαστε. Μίξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 χαχαχα. Εντάξει τα παραλές. Επειδή μένω στη μέση ανατολή και έχω δει πολλά μέρη εδώ, θα έλεγα ότι η Αθήνα δε μοιάζει. Τουλάχιστον όχι περισσότερο από όσο μια μέση πυκνοκατοικημένη πόλη μοιάζει με κάποια άλλη. Εϊχα δει γειτονιές στη Νέα Υόρκη που κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι Αθηναικές, επίσης γειτονιές στο Λονδίνο κλπ. Βιέννη δε θυμίζει οντως αλλά μάλλον τυχαίο ή λόγω γεωγραφίας. Αυτή βέβαια είναι η προσωπική μου γνώμη. Τον πρώτο χρονο πίστευα ότι οι Άραβες μοιάζουν πολύ με εμάς αλλά ζώντας τους καθημερινά κατάλαβα τις τεράστιες διαφορές μας, που μας κάνουν -όσο αστείο και αν ακούγεται- ευρωπαίους. Βέβαια άλλες τόσες διαφορές έχουμε και από τους Βορειοευρωπαίους. Αίνιγμα είμαστε. Μίξη. Ίσως τα παραλέω. Δεν έχω ζήσει για πολύ μεγάλα διαστήματα στη Μ. Ανατολή, αλλά έχω πάει Κουβέιτ, Μπαχρέιν και Δαμασκό (όταν ήταν τόσο όμορφη... ωωω...). Και κάθε φορά που βρίσκομαι Ομόνοια σκέφτομαι πόσο μοιάζουν αυτές οι πόλεις... Ενώ για το Λονδίνο (πχ,, που ζω τώρα) δε μπορώ να πω ότι μοιάζει σε κάτι με την Αθήνα. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Ίσως τα παραλέω. Δεν έχω ζήσει για πολύ μεγάλα διαστήματα στη Μ. Ανατολή, αλλά έχω πάει Κουβέιτ, Μπαχρέιν και Δαμασκό (όταν ήταν τόσο όμορφη... ωωω...). Και κάθε φορά που βρίσκομαι Ομόνοια σκέφτομαι πόσο μοιάζουν αυτές οι πόλεις... Ενώ για το Λονδίνο (πχ,, που ζω τώρα) δε μπορώ να πω ότι μοιάζει σε κάτι με την Αθήνα. Είμαστε ομως περίεργη μίξη. Αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Δε θυμάμαι να έχω γνωρίσει πολλούς ξένους που να είναι τόσο παζλ όσο οι Έλληνες. Ίσως να υπερβάλλω, δε ξέρω. Άσχετο αλλά ο Καβάκος είναι και μαμώ τους βιολιστές. Θυμάμαι τον είχα ακούσει πριν 3 χρόνια σε μια συναυλία και είχα φουσκώσει από εθνική υπερηφάνια. Μιλάμε για αληθινά διεθνούς κλάσης σολίστα. Είπα το αυτονοητο και καληνυχτώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2016 Εδώ γύρω στο 1.06 λέει πόσο θαυμάζει την δημοτική αλλά κυρίως την τζαζ, όπου - όπως λέει- οι μουσικοί αυτοσχεδιάζουν για πολύ ώρα και χωρίς να ξεφεύγουν. Επίσης γύρω στο 1.12 λέει ξεκάθαρα ότι δεν έχει γράψει κλασική μουσική και εξηγεί τους λόγους. Κοντά στο 1.16 λέει ότι δεν ήταν παιδί θαύμα και το λέει χωρίς ίχνος έπαρσης. Ό,τι και να λέει, είναι ένας άνθρωπος που πέρα της αυθεντίας έχει στρωτό λόγο με ειρμό σκέψης που δε λέει παπάτζες. Επίσης δε διακρίνω στιγμές έξαρσης και εγωισμού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2016 Πολύ καλά έπραξε,θα ήταν καταστρεπτικό για το επίπεδό και την σχέση του με το όργανο 1,5 χρόνος(τότε) στρατός. Φαινομενικώς, δεν έχει σχέση με το thread, αλλά κατά τη γνώμη μου έχει (και ελπίζω, μέσω της διατυπώσεως, να γίνει αντιληπτό) : κανείς δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να ζητά δημοσίως να εξαιρεθεί από τη νομοθεσία, ενώ η νομοθεσία ας λειτουργεί για όλους τους άλλους ! Αν πιστεύει κάποιος πως η περίοδος της στρατιωτικής θητείας κάνει κακό στους βιολιστές, ας απαιτήσει εν' ονόματι των βιολιστών να εξαιρεθούν όλοι τους από τη στρατιωτική θητεία. Πολλώ μάλλον, αν το πιστεύει για όλους τους μουσικούς. Αλλιώς, ας πάει να πάρει τρελόχαρτο και ας έχει τις συνέπειες της πράξεώς του, όποιες και αν είναι. Φαίνεται λοιπόν πως, τελικώς υπήρξε έπαρση, αλλά όχι μόνο αυτό. Υπήρξε και αδιαφορία για το καλώς έχειν των άλλων που έχουν βρεθεί στη θέση του. Αυτό εγώ δεν το εγκρίνω, ειδικώς όταν σήμερα φέρεται να έχει άποψη για το τι ακούν οι Έλληνες και κατά πόσο θα έπρεπε να αισθάνονται πιο κοντά στην Ευρώπη (δια της υιοθετήσεως της μουσικής της παράδοσης). Ας αποφασίζει κάποιος κατά πόσον είναι ελληνάρας ζητώντας (δημοσίως) ρουσφέτι, ή όχι. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2016 Νομίζω ότι η νομοθεσία έχει προβλέψει τέτοια θέματα. Δεν είναι "απλά" ένας βιολιστής. Είναι ένας από τους καλύτερους και γνωστότερους βιολιστές τους κόσμου, και πρεσβεύει την Ελλάδα μέσω αυτού. Νομίζω ότι τα στρατά μπορούν να κάνουν με 10-20 λιγότερους ανθρώπους το χρόνο, αν αυτοί φροντίζουν τόσο πολύ για τη χώρα τους (λέω τώρα... αν και υπερβάλο, ολίγον πάλι). Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2016 @trolley Ο εν λόγω κύριος είναι προφανέστατα ένας εξαιρετικός επαγγελματίας και καλλιτέχνης (btw Νικόλα, συμφωνώ μ'αυτό που λες για την αξία του εκτελεστή) και προφανέστατα όταν μιλάει για θέματα μουσικής εμείς πρέπει να ανοίξουμε τα αυτιά μας. Επίσης συμφωνώ πως σε θέματα μουσικής η δικιά μου, η δικιά σου γνώμη δεν μπαίνει στο ζύγι με την δικιά του. Όταν όμως πετάει ένα "η ροκ δεν είναι μουσική" εε πως να το κάνουμε, ένα μικροεγκεφαλικό το παθαίνω. Μάλλον εδώ μιλάει πιο πολύ η έπαρση παρά η γνώση. Παρόλ' αυτά δεν μπορώ να τον δικαιολογήσω. Πολύ καλά έπραξε,θα ήταν καταστρεπτικό για το επίπεδό και την σχέση του με το όργανο 1,5 χρόνος(τότε) στρατός. Δεν πάει έτσι. Πολύ καλά τα λέει ο trolley, ο νόμος είναι σαφής. Όταν κι αν νομοθετήσουν εξαιρέσεις αυτού του τύπου τότε αλλάζει το πράγμα. Μέχρι τότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Νομίζω ότι η νομοθεσία έχει προβλέψει τέτοια θέματα. Δεν είναι "απλά" ένας βιολιστής. Είναι ένας από τους καλύτερους και γνωστότερους βιολιστές τους κόσμου, και πρεσβεύει την Ελλάδα μέσω αυτού. Νομίζω ότι τα στρατά μπορούν να κάνουν με 10-20 λιγότερους ανθρώπους το χρόνο, αν αυτοί φροντίζουν τόσο πολύ για τη χώρα τους (λέω τώρα... αν και υπερβάλο, ολίγον πάλι). Ισχύει ότι είπα παραπάνω. Με 10-20 λιγότερους μπορεί να κάνει αλλά αν όντως μπορεί ας φτιάξουν έναν νόμο να τελειώνουμε. Και πως ακριβώς θα μπαίνει κανείς στο club αυτών των 10-20; Επίσης η δικαιολογία είναι να μην χαλάσει τα δάκτυλά του όχι ότι προσφέρει έργο. Κοινώς μπούρδες. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση