Προς το περιεχόμενο

'Ενας κλασικός εναντίον λαϊκού-ρεμπέτικου


ex-mauromouris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο μουσικος κρινεται απο το εργο του . Δυστυχως οταν απο 5 χρονων σε παρουσιαζουν ως παιδι θαυμα η επαρση δεν αργει να ερθει .

 

Ας βαλει καποιος να ακουσουμε μερικες συνθεσεις του ή καποιους αυτοσχεδιασμους του και οχι επανεκτελεσεις εργων αλλων . Εγω οσο κι αν εψαξα δεν μπορεσα να βρω καμια .

 

Αν δεν εχει συνθεσεις δικες του τοτε μιλαμε ουσιαστικα για ενα μελος μπαντας διασκευων που προσπαθει να αντλησει κυρος στην πλατη και στην καταξιωση αλλων .  Ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον .

 

Α, και ο μουσικος/καλλιτεχνης καλο ειναι να μην φοραει παρωπιδες . Οσα ειπε για το ρεμπετικο και τα λαικα τα εχει πει και για το ροκ ( αρυθμος θορυβος ) και για ολα τα  ειδη συγχρονης μουσικης .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 81
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τυπικος κρατικοδιαιτος ΔΥ δημοσιογραφος που γραφει οτι να'ναι οχυρωμενος πισω απο τη μονιμοτητα του.
Aπο που κι ως που ο Τρουσας "κρατικοδιαιτος ΔΥ δημοσιογραφος"?

Εγω τοσα χρονια τον διαβαζα στο Jazz&Τζαζ.

 

"Κάποτε τελείωσα το Πολυτεχνείο. Δημοσιεύω κείμενα (για τη μουσική κυρίως) από τα τέλη του ’80. Το 1996 έγραψα ένα βιβλίο για το Ελληνικό Ροκ. Για 17 χρόνια (1996-2013) ήμουν αρχισυντάκτης στο περιοδικό Jazz & Τζαζ. Από το 2009 τρέχω το on line Δισκορυχείον και από το 2014 γράφω για το LiFO.gr"

Φώντας Τρούσας.

 

Δυστυχως οταν απο 5 χρονων σε παρουσιαζουν ως παιδι θαυμα η επαρση δεν αργει να ερθει.

Ναι, δεν ηταν παιδι θαυμα, απλα οι αλλοι τον παρουσιαζαν ετσι.... ::)

 

Ας βαλει καποιος να ακουσουμε μερικες συνθεσεις του ή καποιους αυτοσχεδιασμους του και οχι επανεκτελεσεις εργων αλλων . Εγω οσο κι αν εψαξα δεν μπορεσα να βρω καμια.

Και?

 

Αν δεν εχει συνθεσεις δικες του τοτε μιλαμε ουσιαστικα για ενα μελος μπαντας διασκευων που προσπαθει να αντλησει κυρος στην πλατη και στην καταξιωση αλλων.

Συνελθε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπο που κι ως που ο Τρουσας "κρατικοδιαιτος ΔΥ δημοσιογραφος"?

Εγω τοσα χρονια τον διαβαζα στο Jazz&Τζαζ.

 

Γραψε λαθος,νομιζα οτι ο δημοσιογραφος που του πηρε συνεντευξη στην ΕΡΤ εγραψε και το αρθρο (ουτε που τον ξερω τον Τρουσα μια και εχω καμμια 30αρια χρονια να διαβασω ελληνικο μουσικο  τυπο και ειδικα περιοδικα ;D) 

 

Παντως ΑΛΛΑ ειπε ο Καβακας και ΑΛΛΑ μεταφρασε ο δημοσιογραφος.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσα ειπε για το ρεμπετικο και τα λαικα τα εχει πει και για το ροκ ( αρυθμος θορυβος ) και για ολα τα  ειδη συγχρονης μουσικης .

 

Βέβαια αυτά που λέει για τα λαϊκά τα λέει υπο το πρίσμα της πλήρους κυριαρχίας τους στην Ελλάδα. Αν όμως έχει πει παρόμοια και για την rock ή όποιο άλλο είδος σύγχρονης μουσικής (δεν ξέρω αν έχει πει κάτι, δεν τον παρακολουθώ) τότε είναι φάουλ.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας βαλει καποιος να ακουσουμε μερικες συνθεσεις του ή καποιους αυτοσχεδιασμους του και οχι επανεκτελεσεις εργων αλλων . Εγω οσο κι αν εψαξα δεν μπορεσα να βρω καμια .

 

Και?

 

Τι και; Οι Μπετοβεν , Μπαχ κτλ. που μνημονευει ο Καβακος δεν γινανε Μπετοβεν και Μπαχ επειδη παιζανε καλο πιανο αλλα επειδη συνθεσανε καταπληκτικη μουσικη . Οσο ο Καβακος και ο καθε Καβακος δεν εχουν βαλει στην σειρα δυο νοτες δικες τους αλλα διασκευαζουν εργα αλλων, η μοναδικη αξια που εχουν στα δικα μου αυτια και μυαλο ειναι ειναι αυτη ενος καλου οργανοπαιχτη και τιποτα παραπανω . Καλλιτεχνικη αξια μηδεν δηλαδη .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ας βαλει καποιος να ακουσουμε μερικες συνθεσεις του ή καποιους αυτοσχεδιασμους του και οχι επανεκτελεσεις εργων αλλων . Εγω οσο κι αν εψαξα δεν μπορεσα να βρω καμια .

 

Αν δεν εχει συνθεσεις δικες του τοτε μιλαμε ουσιαστικα για ενα μελος μπαντας διασκευων που προσπαθει να αντλησει κυρος στην πλατη και στην καταξιωση αλλων .  Ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον .

Προφανώς αυτό είναι προσωπική σου άποψη, αλλά ως άνθρωπος που ζω από τη κλασσική μουσική, μπορώ να σου πω ξεκάθαρα ότι κάνεις λάθος!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια αυτά που λέει για τα λαϊκά τα λέει υπο το πρίσμα της πλήρους κυριαρχίας τους στην Ελλάδα. Αν όμως έχει πει παρόμοια και για την rock ή όποιο άλλο είδος σύγχρονης μουσικής (δεν ξέρω αν έχει πει κάτι, δεν τον παρακολουθώ) τότε είναι φάουλ.

 

- Ακούτε άλλο είδος μουσικής; Ροκ, για παράδειγμα;

 

- Οι μουσικές αυτές είναι φαινόμενα εποχής. Οι στίχοι μεταφέρουν ένα μήνυμα που είναι καλό για την εποχή που εκφράζει. Δεν υπάρχει δομή, τα ντεσιμπέλ σε διαλύουν, δεν υπάρχει τίποτα φυσικό, ο ρυθμός δεν είναι ρυθμός.

 

- Θα βρείτε τους ροκάδες απέναντί σας!..

 

- Μπορεί, αλλά δεν με ενδιαφέρει.

 

- Τον Εμινεμ τον ξέρετε;

 

- Οχι.

 

- Η δισκοθήκη σας έχει μόνο κλασική μουσική;

 

- Ναι.

 

http://www.kathimerini.gr/395390/article/epikairothta/ellada/o-ellhnas-einai-elit-sta-ashmanta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@PlasmaPool

Εφόσον λοιπόν το μόνο πράγμα που αναγνωρίζει σαν μουσική είναι η κλασική, γιατί εγώ αυτό καταλαβαίνω, τότε είναι στόκος και δεν με νοιάζει πόσο καλός μουσικός είναι (που είναι) ή πόσο καλός καλλιτέχνης είναι (είναι δεν είναι). Δεν μπορείς έται απλά να αφορίζεις κάτι που έχει τόση ιστορία και έχει επηρεάσει τις ζωές εκατομμυρίων επειδή τι, την έχεις μεγαλύτερη... την μουσική ιστορία; Και μετά αναρωτιέσαι γιατί ο κόσμους ακούει σκυλάδικα.

 

Είναι φαινόμενα εποχής; Ναι, απ' τα 1940 (δεν ξέρω πότε γεννήθηκε η rock αλλά δεν νομίζω να πέφτω και πολύ έξω) μέχρι σήμερα. Ψιλοπράγματα δηλαδή.

 

Προφανώς αυτό είναι προσωπική σου άποψη, αλλά ως άνθρωπος που ζω από τη κλασσική μουσική, μπορώ να σου πω ξεκάθαρα ότι κάνεις λάθος!

 

Ένας μουσικός, σε οποιοδήποτε είδος, που δεν παράγει δικό του έργο, πόση καλλιτεχνική αξία έχει σε σύγκριση με κάποιον που παράγει; Εγώ πιστεύω λιγότερη. Τουλάχιστον ο άλλος έχει τα κότσια να εκτεθεί.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς αυτό είναι προσωπική σου άποψη, αλλά ως άνθρωπος που ζω από τη κλασσική μουσική, μπορώ να σου πω ξεκάθαρα ότι κάνεις λάθος!

 

Πολυ πιθανο καθως η μελετη μου και η γνωση μου πανω στην κλασικη μουσικη τεινει στο μηδεν .  Φυσικα την κλασικη μουσικη την σεβομαι απεριοριστα αλλα ως ακροατης δεν της εχω δωσει αρκετη βαρυτητα προς το παρον τουλαχιστον περα απο ελαχιστους συνθετες .

 

Ιδιαιτερο ενδιαφερον θα ειχε αν μπορουσες να μου εξηγησεις που εγκειται το λαθος μου . Εγω ως ασχετος το να παιξω ενα κομματι κλασικης μουσικης το βλεπω ως εξης : παιρνω την παρτιτουρα , την μελεταω /αναλυω , την εμηνευω στο οργανο . Τι παραπανω απο αυτο κανει ενας μουσικος κλασικης μουσικης ; Γιατι αν δεν κανει κατι παραπανω αυτο ειναι που κανουν ολοι οι μουσικοι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου