Προς το περιεχόμενο

Τι είναι χειρότερο?


ex-mauromouris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσο και να συζητήσουμε επιχειρηματολογώντας διεξοδικά, προσωπικά, ακράδαντα πιστεύω πως, ότι και κορδέλα να βάλεις στη κουράδα, αυτή κουράδα θα παραμείνει και καμία έκπληξη ως προς αυτό.

 

Από την άλλη ανησυχώ όταν πρέπει να συζητήσουμε διεξοδικά περί της αξίας της κουράδας επειδή η δικτατορία της μετριότητας (που σοφά ανέφερε ο Χαρίλατρος) μας επιβάλλει με την μαζική παρουσία της την ανάγκη (για να μην πω την αστική ενοχή) να δικαιολογήσουμε τον λόγο ύπαρξής της.

 

Αφτά από με.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Από την άλλη ανησυχώ όταν πρέπει να συζητήσουμε διεξοδικά περί της αξίας της κουράδας επειδή η δικτατορία της μετριότητας (που σοφά ανέφερε ο Χαρίλατρος) μας επιβάλλει με την μαζική παρουσία της την ανάγκη (για να μην πω την αστική ενοχή) να δικαιολογήσουμε τον λόγο ύπαρξής της.

 

Αυτή η δικτατορία στην οποία αναφέρεσαι νομίζω είναι υπερεκτιμημένη και σίγουρα δεν καταλήγουμε σ' αυτό το συμπέρασμα βλέποντας ένα ολιγόλεπτο βίντεο στο youtube.

 

Οι κουράδες θα υπάρχουν όσο υπάρχουν και αριστουργήματα. Μην ελπίζετε στην εξάλειψή τους αφού αυτό δεν είναι εφικτό εκ φύσεως. Το φάσμα της δημιουργίας δεν μπορεί να κουρευτεί στα άκρα, τα άριστα και τα χείριστα πάντα συνυπάρχουν, το μόνο που αλλάζει είναι το κέντρο βάρους, ο μέσος όρος και συνεπώς το μόνο ερώτημα που έχει αξία είναι αν αυτός ο μέσος όρος είναι χαμηλότερος απ' ότι ήταν. Μπορεί να βγεί αυτό το συμπερασμα μέσα απ' αυτό το βίντεο; Όχι.

 

Οπότε δεν χρειάζεται λόγο ύπαρξης. Υπάρχει γιατί μπορεί. Το αν δικαιολογείται και γιατί το περιεχόμενο είναι άλλη κουβέντα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Συμφωνώ με τον theoctapus.

Ο παράδεισος του ενός είναι η κόλαση του άλλου (και αντίστροφα).

Προσωπικά εδώ και χρόνια έχω κάνει τις επιλογές μου σε όλα τα επίπεδα, αλλά καθόλου δεν με χαλάει η ύπαρξη περισσοτέρων ,ως και αντίθετων εντελώς από τις επιλογές μου , εναλλακτικών.

Κανένας δεν μου τις επιβάλει, κινούνται σε έναν παράλληλο κόσμο με τον δικό μου, και αν θέλω , εύκολα τις αγνοώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένας δεν μου τις επιβάλει, κινούνται σε έναν παράλληλο κόσμο με τον δικό μου, και αν θέλω , εύκολα τις αγνοώ. 

Ώπα!

Δεν είπα "δεν μ'αρέσει και θα πάρω το ντουφέκι να βγω παγανιά να καθαρίζω αυτούς που διαφωνώ".

 

Όπως επίσης και δεν μπορώ το ξέπλυμα του κακού γούστου, του ατάλαντου, του βλαμμένου, του Καμμένου και κάθε αλλουνού καημένου μέσα απ τη κολυμπήθρα του Σιλωάμ "ε-γούστα-είναι-αυτά-και-ο-καθένας-αυτό-που-του-γουστάρει".

 

Δεν τα ακούω/βλέπω και συνειδητά τα αγνοώ αλλά αν η γνώμη μου ζητηθεί να εκφράσω, λέγω απερίφραστα πόσο για πέταμα είναι αυτό που με περισσή ψευδαίσθηση, έπαρση, κακογουστιά, κενότητα κι αμορφωσιά διατρανώνουν ως καλλιτεχνική έκφραση.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικες αποριες μονο:

Γιατι δεν κατηγορουμε τους ρεμπετες που τραγουδουσαν επισης για μαγκια, φυλακη, παρανομια και ναρκωτικα?

Γιατι (οπως πολυ σωστα ανεφερε και ενα αλλο μελος) δεν εχουμε θεμα ως προς την "ταυτιση" των Βρετανων rocker των 60's με τους καταπιεσμενους και μελαγχολικους μπλουζιστες?

Αυτο που μας ενοχλει, τελικα, ειναι ο σκοπος ή ο τροπος επιτευξης του σκοπου σε ενα καλλιτεχνικο εργο?

I'm not bored. I've just got an incredibly boring face.

-Charlie Watts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ώπα!

Δεν είπα "δεν μ'αρέσει και θα πάρω το ντουφέκι να βγω παγανιά να καθαρίζω αυτούς που διαφωνώ".

 

Όπως επίσης και δεν μπορώ το ξέπλυμα του κακού γούστου, του ατάλαντου, του βλαμμένου, του Καμμένου και κάθε αλλουνού καημένου μέσα απ τη κολυμπήθρα του Σιλωάμ "ε-γούστα-είναι-αυτά-και-ο-καθένας-αυτό-που-του-γουστάρει".

 

Δεν τα ακούω/βλέπω και συνειδητά τα αγνοώ αλλά αν η γνώμη μου ζητηθεί να εκφράσω, λέγω απερίφραστα πόσο για πέταμα είναι αυτό που με περισσή ψευδαίσθηση, έπαρση, κακογουστιά, κενότητα κι αμορφωσιά διατρανώνουν ως καλλιτεχνική έκφραση.

Δεν το έγραψα σαν απάντηση σε εσένα Κώστα.

Γενική τοποθέτηση ήταν.

 

Πάντως , μιας και το ανέφερες, εγώ πλέον ούτε καν τη γνώμη μου δεν λέω, δεδομένου ότι το τι μου αρέσει ή τι όχι, είναι απολύτως σαφές στον κοινωνικό μου περίγυρο.

 

Θα ταν κάτι σαν πλεονασμός  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.......εγώ πλέον ούτε καν τη γνώμη μου δεν λέω, δεδομένου ότι το τι μου αρέσει ή τι όχι, είναι απολύτως σαφές στον κοινωνικό μου περίγυρο.

 

Θα ταν κάτι σαν πλεονασμός  ;D

 

Να σου πω, άδικο μεγάλο δεν έχεις.

Απλά μερικές φορές λέω (και ενίοτε σκέφτομαι  ;D) μήπως η σιωπή δηλώνει κι ανοχή.....

 

Αυτο που μας ενοχλει, τελικα, ειναι ο σκοπος ή ο τροπος επιτευξης του σκοπου σε ενα καλλιτεχνικο εργο? 

Όχι βρε Τζιμάρα. Τι σκοπός και τρόπος. Απλά με ενοχλεί που ονομάζουν τα σκουπίδια καλλιτεχνικό έργο.&-

 

Τα περί blues στο Mississipi /reggae στη Jamaica / punk στο Λονδίνο (και με το μπαρδόν δηλαδής) είναι τόσο ρηχά και χιλιοειπωμένα που θα ακολουθήσω Λάκειο Τακτική, διαφορετικά θα ήταν πλεονασμός.

 

Είπα και ελάλησα και αμαρτία ουκ έχω και δε συνεχίζω επ' αυτού.

 

Θενκ γιου εντ μπεστ ριγκάρντς.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Να σου πω, άδικο μεγάλο δεν έχεις.

Απλά μερικές φορές λέω (και ενίοτε σκέφτομαι  ;D) μήπως η σιωπή δηλώνει κι ανοχή.....

 

η "ανοχή" γενικά, είναι καλό πράμα Κώστα μ'...  και εν πολλοίς σε αυτήν στηρίζει την "ειρηνική" κοινωνική του συμβίωση το είδος μας...:angel:

 

όταν όμως εκλαμβάνεται βολικά ως "συνενοχή" από τον τυχόν κατά συνθήκη και αντικείμενο "μέτριο" (ή "κακό"), μετατρέπεται στον μεγαλύτερο εχθρό της οποιασδήποτε εν δυνάμει "προόδου" του (ή "φίλο" της ημιμάθειας του με άλλη ανάγνωση)...

 

κι όταν στο κάθε επίπεδο, που αντικειμενικά μπορούμε να "δούμε" και να συνεισφέρουμε επιχειρηματολογημένα  έξτρα "επιλογές", σιωπάμε, απλά πριμοδοτούμε την διαχρονική "νωχέλεια της νομοτέλειας"...

 

είναι σαν τον κλασικό "πανηγυρτζή" κιθαρίστα με την vintage 335 που παίζει μπασοκίθαρο ένα λα μινόρε σε όλο το κομμάτι, με την δικαιολογία ότι "...τι να σκάω τώρα... όλοι οι υπόλοιποι κάποια στιγμή πάλι από δω θα περάσουν..."  8) ;D

ε αν όλοι όσοι στο κοινό ή γενικά στο περιβάλλον του που καταλάβαιναν κάτι παραπάνω, επέδειξαν χρόνια "ανοχή", είτε από ευγένεια είτε από αδιαφορία, δεν υπήρξαν γι αυτόν "συνένοχοι" στην παγίωση της νοοτροπίας του?...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Νίκο μ’ επειδή έχω λίγο ακόμα καφε στο ποτήρι  ;D ;D, και επειδή έχει ενδιαφέρον η προσέγγισή σου.

 

.......ή γενικά στο περιβάλλον του που καταλάβαιναν κάτι παραπάνω, επέδειξαν χρόνια "ανοχή", είτε από ευγένεια είτε από αδιαφορία, δεν υπήρξαν γι αυτόν "συνένοχοι" στην παγίωση της νοοτροπίας του?...

 

 

 

 

 

Μέχρι ποιο «βαθμό κοινωνικού περιβάλλοντος» (ξέρω δεν υπάρχει όρος  ;D  ;D, ....... καταλαβαίνεις τι εννοώ, συγγενής,φίλος, γνωστός, κ.ο.κ. ) νομιμοποιείται κάποιος να «παρατηρήσει» κάποιον άλλον (με την καλή πρόθεση ως δεδομένη στην υπόθεση-και φυσικά ευγενικά) για να μην εισπράξει ενδεχομένως το :

 

"Έτσι είμαι! Εσύ τι ζόρι τραβάς;"

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μέχρι ποιο «βαθμό κοινωνικού περιβάλλοντος» (ξέρω δεν υπάρχει όρος  ;D  ;D, ....... καταλαβαίνεις τι εννοώ, συγγενής,φίλος, γνωστός, κ.ο.κ. ) νομιμοποιείται κάποιος να «παρατηρήσει» κάποιον άλλον (με την καλή πρόθεση ως δεδομένη στην υπόθεση-και φυσικά ευγενικά) για να μην εισπράξει ενδεχομένως το :

 

"Έτσι είμαι! Εσύ τι ζόρι τραβάς;"

 

Λάκη μ', μέχρι "βαθμού εξ από δω στον διάολον και παραπέρα" (αν υπάρχουν ας πούμε "εξωγήινοι" που βλέπουν τι κάνουμε ως είδος και μας "ανέχονται" δεν θα τους το συγχωρήσω ποτέ)... ;D O0 ;D

 

όσο για την ενδεχόμενη (εύστοχη) απάντηση που παραθέτεις, δεν την βλέπω ως τίποτα άλλο από μια δικαιωματική "επιλογή" (ουσιαστικά την "δυνατότητα" συνειδητής πλέον απόρριψης μίας επιλογής που δεν θα είχε αν δεν του την γνώριζες)... ;)

 

νομικά η προσφορά δυνατότητας έξτρα επιλογής ως προς μια θετική κατεύθυνση δεν νομιμοποιείται? (δεν μιλώ σε καμία περίπτωση για την "επιβολή" έστω και κάποιας "αξιωματικά σωστής")... 8)

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου