Stavros_F Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2016 Καλησπέρα προβάρουμε σε ένα χώρο 20-25 τ.μ. όπου υπάρχουν φυσικά drums (κλασσικό σετ με 2 τομ, snare, βαθύ, 2 crash 1 ride), 2 ενισχυτές κιθάρας (ο ένας γράφεται με μικρόφωνο ο άλλος με cab sim), μπασοενισχυτής και καμπίνα ο οποίος γράφεται με μικρόφωνο και ένα μικρόφωνο για φωνή. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα μικροφωνήσουμε τα drums με σκοπό να μπορούμε να γράφουμε τις πρόβες μας. Όπως είναι λογικό θα υπάρχει πρόβλημα με bleed στα μικρόφωνα από ενισχυτές και τύμπανα, αλλά και από φωνή/keyboards από τα monitor του χώρου. Καταρχήν σκεφτόμουν το παρακάτω σετ μικροφώνων για τα τύμπανα ως ή πιο αξιόλογη λύση στα χαμηλά budget. http://www.thomann.de/gr/akg_drum_set_session_i.htm Από εκεί και πέρα σκεφτόμουν μήπως χρησιμοποιούσα ότι έχω (6 Shure SM57) για snare, βαθύ, toms και overhead και απλά έπαιρνα ένα μικρόφωνο μπότας. Ώστε με τη χρήση δυναμικών στα overhead να σώσω ότι σώζεται από την φασαρία που θα αρπάζουν από το χώρο τα πυκνωτικά. Έχετε χρησιμοποιήσει SM57 για overhead και αν ναι ποια η εμπειρία σας; Όλα τα μικρόφωνα τρέχουν μέσω κάρτας ήχου στο Cubase 6.5, οπότε σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω gates σε κάθε ένα από αυτά (κυρίως σε αυτά που είναι στους ενισχυτές) για να τα περιορίσω κάπως, τι άλλο θα μου προτείνατε να κάνω; Το πρόβλημα θα το έχω κυρίως με τα μικρόφωνα της drums, εκεί τι κάνουμε; Πώς έχετε διαχειριστεί αντίστοιχες περιπτώσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Ιουνίου 2016 κατ αρχήν ξεχνάς οποιαδήποτε δυναμικά μικρόφωνα ως overheads... και χωρίς έστω τυπική απομόνωση μέσω freestanding panels ξεχνάς τα πυκνωτικά οπότε και γενικώς τα overheads... όπως και την "επένδυση" σε ειδικό σετ mics ευελπιστώντας να τα αξιοποιήσεις στο έπακρο γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα απογοητευτείς από το αποτέλεσμα σε σχέση με αυτό που θα έχεις με τα ήδη υπάρχοντα... ;) σε πρώτη φάση, θα σου πρότεινα να πειραματιστείς με τα 57άρια σε very close miking τεχνικές αφού πρώτα τοποθετήσεις τα ντραμς σε τέτοιο σημείο που θα "κοιτάνε" όλες τις υπόλοιπες πηγές ήχου (φέρνοντας τες στο πίσω μέρος των mic που θα τοποθετήσεις σε αυτά)... αφιέρωσε πολύ ώρα ώστε να βρεις έναν "αξιοπρεπή" ήχο από κάθε πηγή με όσο το δυνατόν πιο κοντά το mic, ώστε να έχεις παράλληλα και ένα ικανοποιητικό σήμα με όσο το δυνατόν λιγότερο gain στον προενισχυτή σου (για τα πιατίνια αντί overhead τοποθέτηση δοκίμασε το ίδιο... απέχει από το ιδανικό, αλλά για τις "συνθήκες" την δουλειά σου θα την κάνεις)... προσοχή στην ρύθμιση των gates γιατί artifacts από λάθος ρυθμίσεις κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στο τελικό αποτέλεσμα από το να μην τα χρησιμοποιούσες... τέλος αν ο χώρος είναι δικός σας, ψάξε στο νετ και θα βρεις εύκολα πολλές DIY λύσεις για να φτιάξετε στο μέλλον κάποια οικονομικά πάνελς, ώστε να μειώσετε με φυσικό τρόπο τα "bleed problems"... και τότε επενδύετε και σε mic set με πυκνωτικά overheads... δυστυχώς μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν και η γνώμη μου είναι πάντα να εξαντλείς τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες, περισσότερο για να αποκτήσεις εμπειρία, ώστε να συγκεκριμενοποιείς τις ανάγκες που μόνο στην πράξη θα βρουν references ως βάση για βελτίωση ή λύση... :) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stavros_F Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2016 κατ αρχήν ξεχνάς οποιαδήποτε δυναμικά μικρόφωνα ως overheads... και χωρίς έστω τυπική απομόνωση μέσω freestanding panels ξεχνάς τα πυκνωτικά οπότε και γενικώς τα overheads... όπως και την "επένδυση" σε ειδικό σετ mics ευελπιστώντας να τα αξιοποιήσεις στο έπακρο γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα απογοητευτείς από το αποτέλεσμα σε σχέση με αυτό που θα έχεις με τα ήδη υπάρχοντα... ;) σε πρώτη φάση, θα σου πρότεινα να πειραματιστείς με τα 57άρια σε very close miking τεχνικές αφού πρώτα τοποθετήσεις τα ντραμς σε τέτοιο σημείο που θα "κοιτάνε" όλες τις υπόλοιπες πηγές ήχου (φέρνοντας τες στο πίσω μέρος των mic που θα τοποθετήσεις σε αυτά)... αφιέρωσε πολύ ώρα ώστε να βρεις έναν "αξιοπρεπή" ήχο από κάθε πηγή με όσο το δυνατόν πιο κοντά το mic, ώστε να έχεις παράλληλα και ένα ικανοποιητικό σήμα με όσο το δυνατόν λιγότερο gain στον προενισχυτή σου (για τα πιατίνια αντί overhead τοποθέτηση δοκίμασε το ίδιο... απέχει από το ιδανικό, αλλά για τις "συνθήκες" την δουλειά σου θα την κάνεις)... προσοχή στην ρύθμιση των gates γιατί artifacts από λάθος ρυθμίσεις κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στο τελικό αποτέλεσμα από το να μην τα χρησιμοποιούσες... τέλος αν ο χώρος είναι δικός σας, ψάξε στο νετ και θα βρεις εύκολα πολλές DIY λύσεις για να φτιάξετε στο μέλλον κάποια οικονομικά πάνελς, ώστε να μειώσετε με φυσικό τρόπο τα "bleed problems"... και τότε επενδύετε και σε mic set με πυκνωτικά overheads... δυστυχώς μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν και η γνώμη μου είναι πάντα να εξαντλείς τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες, περισσότερο για να αποκτήσεις εμπειρία, ώστε να συγκεκριμενοποιείς τις ανάγκες που μόνο στην πράξη θα βρουν references ως βάση για βελτίωση ή λύση... :) Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ναι ο χώρος είναι δικός μου, οτιδήποτε γίνει προς τη βελτίωση της ακουστικής είναι κάτι που θα γίνει για να μείνει. Υπάρχουν κάποια πάνελς αλλά είχαν μπει εντελώς τυχαία όταν πρωτοξεκινήσαμε να προβάρουμε εκεί, με σκοπό να μειωθεί η αντήχηση. Όπως και να έχει από τότε μέχρι τώρα πολλά άλλαξαν, οπότε πρέπει να γίνουν βελτιώσεις και σε αυτόν τον τομέα. Απλά με τα οικονομικά πλέον, είναι κάτι που (θα) γίνεται σταδιακά. Λαμβάνω τα λεγόμενα μου υπόψιν και προχωράω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση