dimsonic Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2016 Μια μικρή σημείωση από εμένα: εκτεταμένη χρήση των controls της Les Paul (ή κιθάρας με παρόμοιο pickup p& control setup) δεν νοείται αν δεν υπάρχουν ήδη τα κάτωθι: 1) ποιοτικά και μετρημένα σε values ποτενσιόμετρα 2) ποιοτικοί capacitors 3) '50s wiring οτιδήποτε άλλο φέρνει... την λάσπη. Άρα, ξεκίνα από την κιθάρα και τους ανάλογους μαγνήτες, ψάξου για ενισχυτή (και ένας βασικός Fender ή ακόμα και ένας Vox θα μπορούσαν να αποτελέσουν καλή βάση για πετάλια) και μετά πεταλάκι. There are many ways to skin a cat, που λένε κα στο χωριό μου. Για πληροφόρηση, ο Santana προσπαθούσε να παίξει τα πράγματα που έπαιζε ο Peter Green, και τα πρώτα χρόνια χρησιμοποιούσε μια SG με P90s, στην οποία προσπαθούσε να κάνει το woman tone του Clapton. Αλλά με τον δικό του εξοπλισμό ακουγόταν σαν αυτό που ακούμε στην κλασική ηχογράφηση του intro του Black Magic Woman: κλασικός Santana ήχος. Το ίδιο κόλπο του Clapton προσπάθησε να εφορμάσει και ο νεαρός Slash αλλά εκείνος είχε διαφορετκούς μαγνήτες στη Les Paul του και, κυρίως, άλλο ενισχυτή. Και τί "ανακάλυψε"; Αυτό που σήμερα ονομάζουμε Slash-tone. Αυτό που θέλω να πω είναι δεν έχει τόσο πολύ σημασία στο σε τί στοχεύεις. Είναι πολύ ωραίο που σε εμπνέει ένας συγκεκριμένος κιθαρίστας. Σημασία έχει, με τον δικό σου εξοπλισμό και phrasing να καταλήξεις σε κάτι που σου αρέσει και που μπορείς να κάνεις δικό σου. Το ταξίδι δηλαδή μετράει πιο πολύ από τον προορισμό (πωωω, έγινα και ποιητής πρωινιάτικα...). πέραν όλων των άλλων που συμφωνώ, θα έλεγα ότι όλη η ουσία είναι στα bold. Βέβαια ο Carlos τα πετύχαινε αυτά, και με μονούς και με διπλούς και με ό,τι έπιανε γενικά στα χέρια του, όπως κάνουν βέβαια όλοι οι κιθαρίστες και όχι οι σαν εμάς. Από την δική μου εμπειρία που είναι μικρή (καθώς τα Live μου ήταν πολλά χρόνια πριν και με άλλη στόχευση) και σχεδόν σπιτική χρήση, αλλά με προενίσχυση λάμπα (soldano) και τελικό τρανζιστοράτο καθαρή τάξη Α (αυτόν που ακούω μουσική) μετά από πολλά χρόνια έβγαλα ήχο κοντά στον πρώτο του Carlos (Ι, Abraxas, III) με φτηνή squier tele με δυό πεταλια ultimate drive +american sound της joyo. Τα πετάλια γύρω στη μέση από gain και drive και ποτ στην κιθάρα κατεβασμένο χαμηλά και δούλεμα, και τόνου λίγο κάτω από τη μέση. Δεν ξέρω τι αξία έχει η εμπειρία αυτή, καθώς δεν μπορεί να αναπαραχθεί (ούτε από μένα) ζωντανά από άλλον. Επίσης δεν έτυχε να δοκιμάσω την tele deluxe με τους widerange στο σεταπ αυτό, γιατί είναι πρόσφατο. Ετυχε τη μέρα εκείνη να το στήσω και να το δουλέψω με την squier και μου έκανε εντύπωση. Απλά το καταθέτω. με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Είδα αυτό και σκέφτηκα το thread... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Νομιζω το ανάφερα πιο πάνω με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Νομιζω το ανάφερα πιο πάνω Σόρι φίλε dim! Το χασα... ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Σόρι φίλε dim! Το χασα... ::) δεν τρέχει τίποτα... ;D Πάντως είναι από εκείνα τα rig rundown που βαριόμουνα να βλέπω. Όλο και θα πεί κανα κόλπο, κανα εφέ.....ντιπ ;D με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 δεν τρέχει τίποτα... ;D Πάντως είναι από εκείνα τα rig rundown που βαριόμουνα να βλέπω. Όλο και θα πεί κανα κόλπο, κανα εφέ.....ντιπ ;D Εγώ πάλι, ενώ λατρεύω τη μπάντα του, μου αρέσουν οι συνθέσεις και το groove, από την άλλη βαριέμαι τις PRS (τις βρίσκω άχρωμες συγκριτικά με μια Gibson ή μια Fender), το παίξιμό του και τον Santana τον ίδιο! Είμαι καλά γιατρέ μου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουνίου 2016 εξαρτάται για ποιές συνθέσεις (ποιας εποχής) λες... εγώ βαριέμαι αφόρητα τις prs . Και αναπολώ τις εποχές με τις sg, lespaul και l6s και yamaha με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ikon Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2016 Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Τελικά πήρα το zendrive, φαίνεται ενδιαφέρον πετάλι και νομίζω τα πάει καλά με την les paul. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν μου κάνει γιατί δεν έχω ασχοληθεί πολύ. Μπορεί να χρειαστώ και ένα booster πριν το drive αλλά θέλω πρώτα να καταλάβω το zen λίγο καλύτερα γιατί μπορεί και να μην χρειάζεται. Θα σας πω εντυπώσεις με την πρώτη ευκαιρία. Ευχαριστώ ξανά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mash the Sandwich Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 1 Ιουλίου 2016 Μια καλή συμβουλή για το zen είναι να κρατήσεις το gain σχετικά χαμηλά. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το gain πάνω από το 11oclock. Ειδικά για lespaul, μπορείς να το κρατήσεις κοντά στις 9. Αντίστοιχα να ρυθμίσεις το "voice" σκεπτόμενος ότι είναι limiter του gain. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MakisSRV Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 16 Ιουλίου 2016 Προσωπικά θα πρότεινα σαν od/booster και της mxr το fet driver. Πολύ κρεμώδες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση