Προς το περιεχόμενο

Behringer u-phoria UMC202HD vs Onboard sound card....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

η παραπάνω μνήμη θα βοηθήσει, καθώς θα γίνονται αρκετά πράγματα σε ram αντι για virtual μνήμη.

Αλλά από ένα σημείο και μετά, αν ο επεξεργαστής είναι αργός δεν θα έχεις πάρα πολύ όφελος.

Θα έλεγα από 2 σε 4 ή 6 θα δεις διαφορά.

Αλλά στα 16 πχ όχι.

 

Αυτά στα λέω γιατί και εγώ ασθενικό επεξεργαστη έχω με 4άρα μνήμη.

Δούλευα στα 11ms.

Μόλις έβαλα βαρειά vst τύμπανα, έγινε το έλα να δεις.

Τώρα είμαι στα 17.

Με ίσα ίσα περιθώριο να δουλέψω.

Αλλά πάντα το όργανο που γράφω είναι καθαρό, και το ακούω direct μέσω της κάρτας.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αφού πρώτα συγχαρώ τον dimsonic για τις αναλυτικότατες απαντήσεις του που δημιούργησαν τελικά ένα thread με συγκεντρωμένη άπλετη χρήσιμη πληροφορία για όλους, να προσθέσω συμπληρωματικά και δυο πραγματάκια ως tips περισσότερο...

 

σε απαιτητικά projects (ειδικά σε ασθενή υπολογιστικά συστήματα) διαχωρίζουμε την αντιμετώπιση του latency ανάλογα την διαδικασία της ηχητικής παραγωγής...

κατά το recording όντως ψάχνουμε την ιδανική τιμή στο buffer (βοηθώντας παράλληλα στα δύσκολα το daw "φριζάροντας" κανάλια ή χρησιμοποιώντας πρόχειρους stereo "οδηγούς" κατά το tracking), αλλά σε δεύτερο χρόνο κατά την αναπαραγωγή (στο editing και στο mix) αυτό δεν μας ενδιαφέρει πλέον και ανεβάζουμε την τιμή πάντα τόσο όσο ώστε να εξαφανίζονται τα όποια artifacts παρουσιάζονται στην πορεία...  ως "αναγκαίο κακό" εδώ μπορούμε να παρατηρήσουμε μια καθυστέρηση στην απόκριση του daw στις εντολές μας (play, stop κλπ), που μεγαλώνει ανάλογα με την αύξηση του buffer,  αλλά μπορούμε πλέον να δουλέψουμε χωρίς ουσιαστικά προβλήματα πέραν της εργονομίας...

 

επίσης η σύνδεση της εξωτερικής κάρτας πρέπει ΠΑΝΤΑ να γίνεται στις usb υποδοχές στο πίσω μέρος του υπολογιστή απευθείας πάνω στην μητρική...

προεκτάσεις καλωδίων, usb hubs, ακόμα και οι εσωτερικές προεκτάσεις στο εμπρός μέρος του κουτιού είναι συχνή πηγή προβλημάτων...

στην ιδανική κατάσταση καλό είναι όταν δουλεύουμε να μην έχουμε άλλες συσκευές συνδεμένες (κατά το δυνατόν)...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα  σε όλους.

Ο τίτλος του θέματος φαίνεται γελοίος ή μπορεί να προκαλεί.

Θα ήθελα όμως να επισημάνω και να ρωτήσω για διάφορα ζητήματα που μου προέκυψαν.

 

Έχω ένα παλιό pc.

AMD 64 athlon x 2, 2gb ram, windows 7.1, SSD σκληρός (το μόνο καινούργιο πάνω του), on-board κάρτα ήχου.

Με αυτό το pc λοιπόν, ηχογραφώ την ηλ.κιθάρα μου μέσω του guitar rig 5 (trial). Χρησιμοποιώ ένα έτοιμο preset ήχου που έχω βρει και μου αρέσει πολύ. Ο ήχος είναι βαρύς και με πολύ distortion.

Παίζει μια χαρά, ακόμα και στο cubase (με το ίδιο vst).

 

Έχω latency 30 ms σύνολο αν βάλω ASIO buffer size:512

Έχω latency 28 ms σύνολο αν βάλω ASIO buffer size:448

 

Με αυτό το latency, ΔΕΝ ακούω, δεν "πιάνω" την καθυστέρηση όταν παίζω ή ηχογραφώ.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ A: Ποιο είναι το όριο για το latency, που γίνεται ή δεν γίνεται αντιληπτό ? Είχα διαβάσει παλιότερα για 70-80 ms, αλλά τώρα σε διάφορα forums, βρίσκω ως απάντηση "πως πάνω από 10 ms, έχεις πρόβλημα".

Τι ακριβώς ισχύει ?

Όταν λέω πως δεν γίνεται αντιληπτό, αυτό συμβαίνει και κατά την διάρκεια του παιξίματος/ηχογράφησης και κατά την αναπαραγωγή (play).

Ακούω την ηχογράφηση με ακουστικά ξανά και ξανά μαζί με τα drums και σε αυτό το latency και σε χαμηλότερο και ΔΕΝ βρίσκω καμμία διαφορά και κανένα "χρονικό" λάθος.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ Β: Το ASIO buffer size, μέχρι που μπορώ να το κατεβάσω ? Π.χ. αν το πάω 128 ή ακόμα πιο κάτω (96), κερδίζω σε latency (10ms σύνολο), χωρίς όμως να ακούω ΚΑΘΟΛΟΥ διαφορετικό ήχο (για κιθάρα με βαρύ distortion από guitar rig)!!! Έχει σημασία στην ποιότητα του ήχου να είναι υψηλό το asio buffer ? Γιατί ΔΕΝ μου ακούγεται καμμία διαφορά στα παραπάνω νούμερα, ούτε ακούω glitches.

 

 

Αυτό που κάνω κυρίως είναι να γράφω την ηλ.κιθάρα με το guitar rig μέσω του daw (π.χ. cubase) και ταυτόχρονα να ακούω τα drums που έχω γράψει.

Με την onboard κάρτα μου, αυτό το κάνω μια χαρά στο cubase.

 

Αγόρασα λοιπόν πρόσφατα, μία κάρτα ήχου για καλύτερη ηχογράφηση.

Την behringer UMC202HD.

Διαπίστωσα πως η κάρτα αυτή, με τους δικούς της ASIO drivers, δεν μου προσέφερε τίποτα ιδιαίτερο ούτε στο latency, ούτε στην ποιότητα ήχου.

Συγκεκριμένα:

Π.χ. Mε την UMC202HD, και τις επιλογές minimum latency, asio buffer size:512 samples, έχω Latency 25ms (σύνολο).

Aντίστοιχα με την onboard και ASIO buffer 510, έχω latency 31ms.

Ελάχιστη διαφορά.

 

Επίσης στο cubase, όταν παίζουν τα drums, μαζί με 2 κανάλια (αριστερά,δεξιά) κιθάρας που έγραψα, έχω πολύ περισσότερα glitches στον ήχο απ΄ότι με την onboard!!!! Πως γίνεται αυτό ????

Είναι δυνατόν η onboard για τη δουλειά αυτή (guitar rig+drums) να είναι καλύτερη ????

 

Επίσης, όταν παίζω με την behringer, ΔΕΝ ακούω καμμιά διαφορά στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ του ήχου. (για ηλ.κιθάρα με βαρύ distortion).

Δεν ξέρω και εγώ τι περιμένα να ακούσω ως προς τον ήχο.....

 

Μπορεί κάποιος έμπειρος να με βοηθήσει στα παραπάνω ερωτήματα και να μου πει την γνώμη του?

Μήπως τελικά για τη δουλειά που θέλω (κιθάρα μόνο μαζί με midi drums), καλύπτομαι μια χαρά με την onboard και η αγορά αυτή ήταν περιττή ?

 

Ευχαριστώ.

 

Θα πω ορισμένα πραγματακια , για να βοηθησω το φίλο αλλά ενδεχομένως και άλλους που αρχίζουν.

 

1.το midi ειναι πρωτοκολλο επικοινωνίας.μπορεί π.χ. να κανει virtual instruments να παράγουν ηχο , να μεταδωσει system exclusive πληροφορίες .φιλε μου οταν λες midi drums ,βασικα αναφέρεσαι σε κάποιου είδους synthesizer ,virtual ,onboard ή external .H audigy πχ εχει ενα ενσωματωμένο synth, το οποιο μπορεει να αναπαραγει και ηχους drums.βεβαια , επειδη τυγχανει η audigy να ειναι ASIO compliant .και pci ,να εχει ενα πολυ καλό latency ,που σε ενα δυνατό pc μπορει να ειναι και 10ms.Eτσι σε ενα τετοιο συστημα ,αν καποιος ηθελε να παιξει drums με το Kontakt πχ , θα ηταν εφικτο λογω σχετικα χαμηλου latency .Για 25ms latency δε συζητάω ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ.Δοκιμασε να φορτωσεις drums στο Kontakt και να παιξεις real time .θα διαπιτωσεις οτι με τα 25 ,απλα δεν ειναι εφικτο.με τα 10 όμως ,Ειναι.

 

2.μια ποιτικη καρτα ήχου ,προσφερει κυρίως χαμηλό latency και καλους μετατροπείς AD / DA.Δοκιμασε να ηχογραφησεις ενα καλό πυκνωτικο μικρόφωνο με τη Behringer .θα εχεις αξιοπρεπες αποτελεσμα.

 

3.η onboard καρτα  ειναι ακατάλληλη για χρηση σε DAW

 

5.οταν αγοραζουμε μια καρτα ηχου ,καλό ειναι να ελέγχουμε οτι ο υπολογιστης μας πληρει τις κατάλληλες προδιαγραφες.Μπορει για παραδειγμα να εχει καποιος ενα τελευταιο (χρονικα) imac ,υπαρχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ  καρτες ηχου που δεν ειναι ΑΚΟΜΑ συμβατες με MACOSX Yosemite

 

6.Δεν εκανες λαθος που αγορασες τη συγκεκριμενη καρτα, αλλα μια αναβαθμιση (CPU+MOBO+RAM) θα βοηθουσε να εχεις πολυ χαμηλότερο latency.το θιεμα στην περιπτωση σου ειναι οτι δυστυχως ο επεξεργαστης που εχεις ειναι πολυ παλιος ,και σε επιδοσεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ.

Για να παρεις μια εικονα ,γραψε "Athlon X2 passmark" στο Google ,και μετα ενα επεξεργαστη που πωλειται τωρα στα καταστηματα. πχ

 

AMD Athlon II X2 250  1762

AMD Phenom II X4 965  4250

AMD FX-8350 Eight-Core  8947

Intel Core i7-5960X @ 3.00GHz  15980

 

Για Ολα τα παραπανω ,εννοειται οτι χρησιμοποείς ενα κατάλληλο προγραμμα , οπως πχ Sonar ,Cubase ,Reaper , DP κλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους για τις χρήσιμες απαντήσεις σας.

 

@npap

Τι εννοείς "φριζάροντας" τα κανάλια?

Εγώ την ώρα που γράφω, απλά κάνω mute τα άλλα γραμμένα κανάλια που δεν θέλω να ακούω και για να βοηθήσω και την cpu.

Υπάρχει κάποιος άλλος καλύτερος τρόπος?

 

Επίσης, εννοείται την κάρτα ήχου την βάσω στις απο πίσω usb θύρες του υπολογιστή.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1oν) Μια USB κάρτα έχει μειονέκτημα σε σχέση με μια pci όσο αφορά το latency. Κατά κανόνα έχει επιπλέον buffers για να εξισορροπήσει τα μειονεκτήματα του USB διαύλου.

 

2ον) Η Behringer δεν είναι RME και με αυτήν την έννοια δεν υπάρχει κάποιος λόγος να έχει καλύτερο latency από τους ASIO4All, σε συνδυασμό πάντα με την πρώτη παράγραφο.

 

3ον) Το latency δεν έχει σχέση με την ποιότητα ήχου, έχει σχέση καθαρά με την χρονική απόκριση. Σε συνδυασμό με τη δεύτερη παράγραφο, η μόνη περίπτωση να σεις πραγματική ηχητική βελτίωση είναι να αξιοποιήσεις τυχόν instrument είσοδο της κάρτας με την κιθάρα σου.

 

4ον) Τα spikes και τα glitches μπορούν να εμφανιστούν για διάφορους λόγους. Εκτός της αδύναμης CPU μπορεί να είναι π.χ. λόγω DPC latency

 

http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

 

5ον) Freeze channel και freeze instrument

 

http://music.tutsplus.com/articles/quick-tip-freezing-tracks-in-cubase--cms-20915

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

@npap

Τι εννοείς "φριζάροντας" τα κανάλια?

 

νομίζω ότι το link του Mάνου θα έλυσε ήδη την απορία σου....

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου