ex-infectme247 Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2016 Συγνώμη για το άσχετο, αλλά θυμήθηκα αυτό το βιντεάκι με όλη αυτή την κουβέντα... Θα ήθελα να δω τα μούτρα της καθαρίστριας, όταν θα πήγε στη δουλειά νομίζοντας ότι θα τελειώσει με ένα ξεσκόνισμα-σκούπισμα-σφουγγάρισμα και τελικά είδε αυτό!! :o ;D
odis13 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Θα ηθελα με αφορμη αυτη τη συζητηση να προσθεσω το παρακατω βιντεο, οπου ο Ted Forbes αναφερεται στο πως περιπου λειτουργει η high-end αγορα τεχνης. Αφηνωντας κατα μερους αναλυσεις περι της σημασιας και ουσιας της μοντερνας τεχνης, υπαρχουν καποια πραγματα σχετικα με το πως, γιατι και ποιοι ξοδευουν τεραστια ποσα ωστε να αποκτησουν τετοια εργα που παρα πολυς κοσμος αγνοει, με ο,τι συμβολη μπορει να εχει αυτο στην αντιληψη τους περι συγχρονης τεχνης. Επειδη λοιπον ο Ted τα λεει καλυτερα απο μενα παραθετω το βιντεο το οποιο ελπιζω ισως φανει ενημερωτικο ή και ενδιαφερον για ορισμενους.
trolley Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Την πιο έντιμη/χρήσιμη ερώτηση την έκανε ο Ραίη. Την συμπληρώνω : πότε ακούσατε για πρώτη φορά να γίνεται λόγος για "τέχνη" και που; Αν είσαστε έλληνες (και μάλλον είσαστε, εφ' όσον διαβάζετε το παρόν κείμενο), σας μάθανε σε πολύ μικρή ηλικία, τα εξής : α) Τέχνη είναι κάτι που βρίσκεται σε κάποιον προστατευμένο χώρο που λέγεται Μουσείο. β) Ασφαλώς, αυτά τα Μουσεία είναι τίγκα με ελληνικά προϊόντα. γ) Όλοι οι άλλοι (λαοί, έθνη, πλανήτες) πασχίζουν μάταια να ξεφύγουν από την επιρροή της ελληνικής τέχνης. Όλα τα παραπάνω, είναι απλώς ατάκες που θα έλεγε ο αξιοσέβαστος κος Πορτοκάλος (από τη σχετική ταινία) και δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την αλήθεια του ζητήματος. Αν μάλιστα προσθέσετε ότι Μουσεία στην Ελλάδα (μέχρι σχετικά πρόσφατα) νοούνταν μόνο εκείνα που υπάγονται στο ελληνικό δημόσιο, ε... κάθε άγνοια είναι αυτονόητη. Στα παραπάνω προσθέστε ότι ο όρος "Μοντέρνα Τέχνη" έχει πολύ-πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο. Οι σαχλαμάρες (σαν αυτές που είδαμε) δεν είναι "Μοντέρνα Τέχνη" - στην καλύτερη (γι' αυτές) περίπτωση είναι προτάσεις κάποιων για υποψηφιότητα να ενταχθούν στην κατηγορία "Έργο Τέχνης", πολλά χρόνια μετά την παρουσίασή τους, συχνά με τον ίδιο το δημιουργό τους νεκρό. Οπότε, οι μόνες έγκυρες τοποθετήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν είναι κάτι σαν "Έχω δει πολλά σύγχρονά (μου) δημιουργήματα και δε νομίζω ότι πρόκειται να αντέξουν στο χρόνο", αλλά ακόμη και αυτή η δήλωση μπορεί να γίνει μόνο από όποιον ενδιαφέρεται όντως για το αντικείμενο (ενδιαφέρον που θα έχει πιστοποιηθεί από το χρόνο που δαπανά προς την κατεύθυνση του να παραμένει ενημερωμένος, αν μη τι άλλο;). Το κόστος τέτοιων δημιουργημάτων, δεν μας αφορά. Κάποιοι άνθρωποι καταλήγουν να είναι εξαιρετικά πλούσιοι και (αφου εκπληρώσουν κάποιες εμμονές και επιθυμίες) κρίνουν σκόπιμο να έχουν... χόμπυ. Ότι και αν αγοράσουν (σε αυτό το πλαίσιο) το κάνουν με την κομψότητα του Κίνγκ-Κονγκ, παραμορφώνοντας πλήρως την ιδέα της αξίας (αρκεί να πέσετε σε κάποιον "λεφτά" που προσπαθεί να αγοράσει φωτογραφική μηχανή, θα με θυμηθείτε). Αν πετάνε χρήματα σε σαχλαμάρες, είναι μία συζήτηση για τις διαστροφές του Καπιταλισμού, όχι για την Τέχνη. Mea Culpa
Παστίτσιός Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Βλέπουμε ένα πίνακα ζωγραφικής όπου ο ζωγράφος ζωγράφισε ένα ζευγάρι γυαλιά σε ένα πάτωμα. Το θεωρούμε τέχνη αυτό που βλέπουμε. Βλέπουμε σε ένα πραγματικό πάτωμα την ίδια ακριβώς εικόνα με ένα πραγματικό ζευγάρι γυαλιά. Δεν το θεωρούμε τέχνη. Ο ζωγράφος δηλώνει ότι τον πίνακα τον δημιούργησε στα πλαίσια της τέχνης. Ο τυπάς που άφησε το ζευγάρι γυαλιών στο πάτωμα δηλώνει ότι το έκανε στα πλαίσια της τέχνης. Γιατί το ένα είναι τέχνη ενώ το άλλο δεν είναι; Αν ο ζωγράφος θέλει να αναδείξει μία ιδέα με τα γυαλιά στο πάτωμα και θεωρείται τέχνη γιατί δεν θεωρείται τέχνη αν θέλει να αναδείξει την ίδια ιδέα ο τυπάς που άφησε τα γυαλιά στο πάτωμα;
Guru Alter Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Guru Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Έχουμε σαφές στίγμα σα χώρα στο χώρο της τέχνης YouTube | Instagram
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Βλέπουμε ένα πίνακα ζωγραφικής όπου ο ζωγράφος ζωγράφισε ένα ζευγάρι γυαλιά σε ένα πάτωμα. Το θεωρούμε τέχνη αυτό που βλέπουμε. Βλέπουμε σε ένα πραγματικό πάτωμα την ίδια ακριβώς εικόνα με ένα πραγματικό ζευγάρι γυαλιά. Δεν το θεωρούμε τέχνη. Mε αυτο το σκεπτικο ωρε Αχταρμα, τα παντα ειναι τεχνη. Σαν να λεμε οτι ενα φυσικο τοπιο και ο πινακας ζωγραφικης που το απεικονιζει ειναι και τα δυο τεχνη.
Παστίτσιός Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Mε αυτο το σκεπτικο ωρε Αχταρμα, τα παντα ειναι τεχνη. Σαν να λεμε οτι ενα φυσικο τοπιο και ο πινακας ζωγραφικης που το απεικονιζει ειναι και τα δυο τεχνη. Όχι, αυτό που λές δεν είναι το ίδιο πράμα επειδή στην περίπτωση του φυσικού τοπίου, δεν μπήκε ανθρώπινο χέρι, στην περίπτωση των γυαλιών, άνθρωπος τα άφησε στο πάτωμα, δεν αφέθηκαν μόνα τους όπως στην φύση. Άρα μιλάμε για τον ανθρώπινο παράγοντα στο αποτέλεσμα του τεχνιτού αντικειμένου.
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Όχι, αυτό που λές δεν είναι το ίδιο πράμα επειδή στην περίπτωση του φυσικού τοπίου, δεν μπήκε ανθρώπινο χέρι....Μπηκε ομως το χερι του Θεου, my friend Axtarmas!
ex-mauromouris Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2016 Μπηκε ομως το χερι του Θεου, my friend Axtarmas! Τότε και το γκολ του Ντιέγκο Αρμάντο ήταν τέχνη ;D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση