tragikos Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2016 m(_ _)m τι να πω για αλλη μια φορα ευχαριστώ! Waterfall μη νομιζεις τα δοκιμαζω ολα αυτα αλλά σε virtual synths προς το παρον! (εχω βρει και ενα freeware με matrix όπου δοκιμάζω τα πρώτα δειλά βήματα σε FM!) :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2016 δοκιμάζω τα πρώτα δειλά βήματα σε FM! :DΚαλο κουραγιο.... 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tragikos Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2016 Εκανα τα τεστ μου τα διαβασματα μου τις ερευνες μου, εχω πιστευω μια καλη προοδο στον χωρο αυτων των περιεργων μαραφετιων! Ωστοσο μου δημιουργηθηκαν καποιες βασικες αποριες α) σε μια κυματομορφη, σε sinewave για παραδειγμα το amplitude οπως ειναι το σχημα φαινεται σε εναν κυκλο να κανει max-0-min αυτο ουσιαστικα σημαινει οτι για ενα διαστημα δεν υπαρχει ηχος? Δηλαδη καθε τι που ακουμε ειναι εν τελει διακοπτομενο? Δεν το εχω εννοησει πληρως και β) ειδα σε tutorial για διαφορα virtual synths οπου προσθετεις και αφαιρεις αρμονικες (σαν paint σε στηλες) ο 'καμβας" να αποτελειται απο 512 στηλες/αρμονικες. Αυτο εχει να κανει με τη δειγματοληψια η κάποιο περιορισμο του προγραμματος? (θεωρητικα οι αρμονικες δεν είναι άπειρες; αν θεωρησουμε οτι μπορουν να υπαρξουν Hz με δεκαδικα ψηφια) αυτα προς το παρον! Ευχαριστω για την μεχρι τωρα βοηθεια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru makam Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2016 Ενα παραδειγμα για να καταλαβεις τι λεμε. Στην παρακατω εικονα βλεπουμε τα 9 Drawbars ενος Hammond Organ και τις νοτες που αντιστοιχουν για το καθε Drawbar ξεχωριστα σε ενα πληκτρολογιο 5 οκταβων. Οι αριθμοι 16', 51/3', 8' κλπ αντιστοιχουν στο μηκος (μετρημενο σε ποδια) των_υποτιθεμενων_σωληνων ενος Hammond, ενω οι αριθμοι 1-8 κατα μηκος του καθε Drawbar δηλωνουν την ενταση του συγκεκριμενου Drawbar. Μήπως γνωρίζει κανείς γιατί στην σειρά των drawbars, το 5 1/3' προηγείται του 8' ::: Ετσι για να μου λυθεί η απορία, αφού μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει κάποια λογική απάντηση!!! Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2016 Μήπως γνωρίζει κανείς γιατί στην σειρά των drawbars, το 5 1/3' προηγείται του 8' ::: O Laurens Hammond προσπαθησε να φτιαξει ενα οργανο που θα αντικαταστησει οπου μπορει το κλασσικο εκκλησιαστικο οργανο. Το 8' ειναι ο fundamental ηχος, ολα τα υπολοιπα ειναι για να εμπλουτιζουν τον ηχο του οργανου. Tο εκκλησιαστικο οργανο εχει "απειρα" drawbars, αναλογα το μοντελο του οργανου. Ο Laurens Hammond, ο οποιος ηταν genius, κατεληξε να εχει στο οργανο του τα συγκεκριμενα 9 drawbars. Δεν ξερω με ποιο σκεπτικο εφτιαξε το οργανο του με αυτα τα 9 drawbars και γιατι το 5 1/3' προηγειται του 8'. Δεν ξερω αν εχει καταγραφει καπου γιατι διαλεξε τα συγκεκριμενα drawbars, θα ηθελα κι εγω να ξερω γιατι. Τα μεγαλα μοντελα, B2/C2/Β3/C3/A100 κλπ εχουν 9 drawbars για την παραγωγη του ηχου. Ολα τα συγχρονα Hammond εχουν 9 drawbars επισης. Μην σας μπερδευει το οτι βλεπετε πανω απο 9 drawbars στα B3/C3 κλπ, η βασικη αρχη/ηχος του Hammond προερχεται απο 9 drawbars, ολα τα αλλα εξτρα drawbars ειναι για αλλους λογους εκει. Πχ, υπαρχουν δυο σετ απο 9 drawbars για καθε πληκτρολογιο ενος B3/C3. Συν ενα 2-drawbar set για τα bass pedals. Η οκταβα που ειναι στα αριστερα του καθε πληκτρολογιου και εχει αντεστραμενα τα χρωματα των πληκτρων, ειναι preset keys και δεν παιζουν οπως τα κανονικα πληκτρα. Τα ΣΙ υφεση και ΣΙ πληκτρα στην αριστερη_αντεστραμενων χρωματων_οκταβα ενος Hammond ενεργοποιουν το πρωτο και δευτερο set drawbars για καθε πληκτρολογιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2016 @Tragikos, εγραψα ενα μεγαλο ποστ για παρτυ σου αλλα αρκουσε ενα λαθος κλικ πισω για να το χασω. :-X Και Οχι, δεν το ξαναγραφω! Θα σου πω το "ρεζουμε": Μην ασχολεισαι με τοσο τεχνικα θεματα, χανεις την ουσια. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2016 Κατι βρηκαμε @Μakam. The Residual Effect The residual effect is a psychoacoustic phenomenon. Human beings can perceive the pitch of a note, even when the fundamental tone is completely missing. If you pull out all registers of a drawbar organ, except for the fundamental—16'—you’ll still perceive the same pitch. The sound becomes thinner, with less bass and less warmth, but the pitch remains the same. If human beings didn’t hear this way, it would make listening to music on a small transistor radio impossible. The tiny speaker of a small radio can’t accurately play back the fundamental tone of the bass line, as this frequency is far below the range that the speaker can reproduce. Setting drawbar registrations often involves this psychoacoustic phenomenon. In the lower octaves, mixing the 8' and 5 1/3' sine drawbars creates the illusion of a 16' sound, although the lower frequency is missing. Old pipe organs also make use of the residual effect, by combining two smaller pipes, thus eliminating the need for long, heavy, and expensive giant pipes. This tradition is continued in modern organs and is the reason for arranging the 5 1/3' under 8': The 5 1/3' tends to create the illusion of a pitch that is one octave lower than 8'. σε μια κυματομορφη, σε sinewave για παραδειγμα το amplitude οπως ειναι το σχημα φαινεται σε εναν κυκλο να κανει max-0-min αυτο ουσιαστικα σημαινει οτι για ενα διαστημα δεν υπαρχει ηχος? Δηλαδη καθε τι που ακουμε ειναι εν τελει διακοπτομενο? Δεν το εχω εννοησει πληρως Ποσταρε εδω το παραδειγμα σου να δουμε κι εμεις τι ακριβως εννοεις. ειδα σε tutorial για διαφορα virtual synths οπου προσθετεις και αφαιρεις αρμονικες (σαν paint σε στηλες) ο 'καμβας" να αποτελειται απο 512 στηλες/αρμονικες. Αυτο εχει να κανει με τη δειγματοληψια η κάποιο περιορισμο του προγραμματος?Ειναι περιορισμος του πραγραμματος. Και παλι το 512 ειναι μεγαλος αριθμος για να φτιαξεις καποιον ηχο. Καποια κλασσικα additive synths, οπως το Kawai K5 για παραδειγμα, ειχαν 126 αρμονικες, με ξεχωριστες EGs για καθε αρμονικη κλπ. Ολιγον τι χαος, ποσο μαλλον με 512 αρμονικες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru makam Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2016 Κατι βρηκαμε @Μakam. The Residual Effect Setting drawbar registrations often involves this psychoacoustic phenomenon. In the lower octaves, mixing the 8' and 5 1/3' sine drawbars creates the illusion of a 16' sound, although the lower frequency is missing. Old pipe organs also make use of the residual effect, by combining two smaller pipes, thus eliminating the need for long, heavy, and expensive giant pipes. This tradition is continued in modern organs and is the reason for arranging the 5 1/3' under 8': The 5 1/3' tends to create the illusion of a pitch that is one octave lower than 8'. Κατανοητό! Ευχαριστώ!!! Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2016 α) σε μια κυματομορφη, σε sinewave για παραδειγμα το amplitude οπως ειναι το σχημα φαινεται σε εναν κυκλο να κανει max-0-min αυτο ουσιαστικα σημαινει οτι για ενα διαστημα δεν υπαρχει ηχος? Δηλαδη καθε τι που ακουμε ειναι εν τελει διακοπτομενο? Δεν το εχω εννοησει πληρως και Φίλε μου, το μεγάφωνο πάει μπρος πίσω, και περνάει κάθε φορά από τη θέση ισορροπίας. Δε σημαίνει ότι στέκεται σε αυτή, όπως δεν στέκεται και στην κορυφή του σήματος ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tragikos Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιουλίου 2016 Φίλε μου, το μεγάφωνο πάει μπρος πίσω, και περνάει κάθε φορά από τη θέση ισορροπίας. Δε σημαίνει ότι στέκεται σε αυτή, όπως δεν στέκεται και στην κορυφή του σήματος ;) ναι νομιζω καταλαβα ισως επερεπε εξαρχης να το σκεφτω πιο κοντα στη φυσικη του υποσταση (πχ την ταλαντωση που γινεται αντιστοιχα στο αυτι μας η στο μεγαφωνο που ανεφερες) Waterfall παραδειγμα απλο sine (που προφανως το ξερεις :P) η απορια μου ηταν ως προς την φυσικη υποσταση του ηχου δηλαδη αυτη η ταλαντωση που βλεπουμε στην εικονα πως μεταφραζεται σε amplitude, σημαίνει ότι οταν περνάει από το 0 (σημείο ισοροπιας φανταζομαι αυτο θα ειναι που ανεφερε ο μανος) σημαινει οτι δεν υπαρχει και ηχος ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση