MaNoS-4- Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Καλησπερα και καλο Πασχα σε ολους. Θελω να μαθω ποιος ειναι ο πιο απλος και οικονομικος τροπος για ενα setup ας πουμε 8-12 in και 24-32 out ουτως ωστε να μπορω να ηχογραφω αρκετα καναλια σε φαση multitrack recording(μου αρκουν αυτα τα in που ανεφερα) και στη συνεχεια ειτε σε stems ειτε παλι multitrack να βγαινω απο το daw σε μια αναλογικη κονσολα να μιξαρω εκει και να επιστρεφω στο daw παλι ειτε σε stems ειτε σε ενα stereo in. Ουσιαστκα ζηταω τεχνογνωσια γιατι ξερω οτι υπαρχει εδω μεσα και προτασεις ακομα και σε μαρκες αλλα και συνδεσεις γενικοτερα για να δω αν μπορω να ανταποκριθω και οικονομικα σε μια τετοια αλλαγη. Ευχαριστω εκ των προτερων και επισης ζηταω συγγνωμη αν εχει αναλυθει το θεμα αλλα οσο και αν εψαξα δε βρηκα κατι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 για να δω αν μπορω να ανταποκριθω και οικονομικα σε μια τετοια αλλαγη. Τι budget εχεις? ΓΙΑΤΙ θες να μιξαρεις με αυτον τον τροπο και οχι in the box? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MaNoS-4- Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Καταρχην σε ευχαριστω για την απαντηση τετοιες μερες. Δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο απο χρηματα και ουτε υπαρχουν και πολλα να σου πω την αληθεια.Ο λογος που θελω να το επιχειρησω ειναι για την αισθηση και την ταχυτητα που εχει η κοσνολα και ισως και για ηχητικη βελτιωση. Να εχω ενα compressor σε insert ας πουμε και το eq στα χερια μου χωρις deley compensate κτλ αλλα πανω απο ολα για το feeling της κονσολας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο απο χρηματα και ουτε υπαρχουν και πολλα να σου πω την αληθεια τοτε stick with the box για να δεις "βελτιωση" απο την ,και καλα,αναλογικοτητα της κονσολας θες το λιγοτερο 1000 ευρω ΑΝΑ ΚΑΝΑΛΙ.....αλλοιως πας για κατι τετοιο http://www.soundonsound.com/sos/jun12/articles/spotlight-0612.htm αν θες αισθηση κονσολας υπαρχουν παμπολλα Interfaces/controllers που το κανουν αυτο παντως προσωπικα πιστευω οτι ολα αυτα για home studio use ειναι ξεπερασμενα & τιποτα δεν συγκρινεται με την ηχητικη ποιοτητα που θα εχεις in the box με καλα plug ins. οπως σου ειπα για να παρεις "βελτιωση" απο το αναλογικο hardware στον ηχο σου θα πρεπει να τα σκασεις ΧΟΝΤΡΑ και παλι δεν θα εχεις πραγματικα καλυτερο ηχο απλα θα εχεις ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ηχο www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Για το feeling ισως κάτι να γίνεται. Για τον ήχο σίγουρα όχι. Αν είναι να περάσεις τον ήχο σε κονσόλα κάτω του χιλιάρικου (και λίγα λέω) θα τον υποβαθμίσεις. Μια λύση είναι ένα controller. Αλλά κι αυτά δεν είναι φτηνά. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MaNoS-4- Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2016 Σας ευχαριστω και τους 2 Το φανταστικα οτι καπως ετσι ειναι τα πραγματα. Δεν εννοω σε καμια περιπτωση τοσο ακριβες λυσεις για summing mixing.Ουτε για πλακα. Πιο πολυ εννοουσα κατι τετοιο αλλα απο οτι καταλαβαινω μαλλον χειροτερα θα γινουν θα τα πραγματα με τετοιου επιπεδου κοσνολα και τα 3 presonus για παραδειγμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2016 αλλα απο οτι καταλαβαινω μαλλον χειροτερα θα γινουν θα τα πραγματα με τετοιου επιπεδου κοσνολα (και outboard) και τα 3 presonus για παραδειγμα. για έναν έστω μέτριας εμπειρίας-γνώσης χρήστη, ναι αυτό είναι σίγουρο... η δική μου γνώμη είναι ότι για το επιπλέον βήμα από το in the box υπάρχουν πλέον αξιόλογες "βατού κόστους" ψηφιακές κονσόλες που "γεφυρώνουν" επαρκώς τις εργονομικές διαφορές (κατά πρώτον), με μια αναλογική... όπως η StudioLive 24 της Presonus ας πούμε, που σου δίνει και μεγάλες δυνατότητες για μελλοντική αξιοποίηση της και σε hybrid περιβάλλοντα με μόνο περιορισμό το πορτοφόλι σου (πχ ένα hi end DAC, ένας καλός outboard προενισχυτής, ένας state of art comp κι ότι άλλο φανταστείς ακόμα και μια παλιά trident που βρήκες κοψοχρονιά)... ;) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MaNoS-4- Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2016 Ωραια λοιπον απολυτως κατανοητα ολα αυτα. Η απορια μου ειναι τελικα αν στην περιπτωση της presonus γιατι μια ψηφιακη στην οποια πληρωνεις λαμπακια preamps motorized faders κτλ και κανει 1000 ευρω ας πουμε να ειναι καλυτερη απο ενα interface της ιδιας εταιριας που κανει 500-600 (ηχητικα μιλαω παντα) στη φαση που τη χρησιμοποιει αυτος στο video? Ποιος ειναι ο αδυανμος κρικος? Η behringer? Η το ad/da? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2016 Ωραια λοιπον απολυτως κατανοητα ολα αυτα. Η απορια μου ειναι τελικα αν στην περιπτωση της presonus γιατι μια ψηφιακη στην οποια πληρωνεις λαμπακια preamps motorized faders κτλ και κανει 1000 ευρω ας πουμε να ειναι καλυτερη απο ενα interface της ιδιας εταιριας που κανει 500-600 (ηχητικα μιλαω παντα) στη φαση που τη χρησιμοποιει αυτος στο video? Ποιος ειναι ο αδυανμος κρικος? Η behringer? Η το ad/da? πολύ θάθελες (-αμε) να κάνει 1000€... :P αυτό που (μάλλον) δεν έχεις κατανοήσει, είναι η έννοια του "αδύναμου κρίκου" σε μια audio αλυσίδα... μιλάμε πάντα για την συσκευή-ές, που αναλαμβάνοντας σε κάποιο στάδιο της παραγωγής το σήμα, το υποβιβάζει σε σχέση με τα υπόλοιπες (το ίδιο αναλογικά, μπορεί να συμβεί εύκολα με κάποια εμφανώς πολύ καλύτερη σε κάποιο στάδιο, που μπορεί να "ξεμπροστιάσει" τις εν γένει αδυναμίες των υπολοίπων)... σε μια υλοποίηση σαν της presonus τέτοιος δεν υπάρχει... μιλάμε για ισορροπημένο "πακέτο" σε όλα του τα στάδια με συγκεκριμένο ηχητικό αποτέλεσμα που ξεπερνάει το "προσδόκιμο" από τις ηχοληπτικές δυνατότητες της πλειοψηφίας των χειριστών ενός home studio (σίγουρα καλύτερο από της παρωχημένης "σαβούρας" -πλέον και με την καλή έννοια- στο παράδειγμα του video)... τώρα αν κάποιος καταφέρει και εξαντλήσει τις δυνατότητές της, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν: όπως η StudioLive 24 της Presonus ας πούμε, που σου δίνει και μεγάλες δυνατότητες για μελλοντική αξιοποίηση της και σε hybrid περιβάλλοντα με μόνο περιορισμό το πορτοφόλι σου (πχ ένα hi end DAC, ένας καλός outboard προενισχυτής, ένας state of art comp κι ότι άλλο φανταστείς ακόμα και μια παλιά trident που βρήκες κοψοχρονιά)... ;) όσο για το βασισμένο σε Burr-Brown Dac της, από μόνο του για να αξίζει η upgrade κίνηση θέλει 1000€ plus (έχω μπει στην διαδικασία για τον πεθερό μου παλιότερα ;))... καταλαβαίνω τις ανησυχίες σου για τα "λαμπάκια" ας πούμε, αλλά είναι μια καλή αρχή να το σκεφτείς κι αλλιώς... και σε κάθε outboard θα τα έχεις, στην personus όμως τα έχεις μία φορά στο κόστος x24 στην πράξη... επίσης για την κάθε presonus, ειδικά αν έχει αποσβέσει το σχεδιαστικό κόστος για κάθε x προενισχυτικό κύκλωμα, το να το τοποθετήσει μαζικά σε μια κονσόλα, της έρχεται πολύυυυ φθηνότερο από το να παράγει κατά μόνας ανεξάρτητες συσκευές προενίσχυσης με σασί και παρελκόμενα... τέλος η σύγκριση με τα κοντρόλερς είναι άτοπη γιατί μιλάμε για άλλο περιβάλλον, το οποίο βέβαια μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλη λειτουργική και εργονομική βάση ως εν δυνάμει λύση... αυτή είναι πάντα η εν πολλοίς βιωμένη προσωπική μου άποψη... η τεχνολογία τρέχει και όποιος την προλαβαίνει, έχει μόνο να κερδίσει (και στο πορτοφόλι)... :) O0 δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MaNoS-4- Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2016 Εκανα λαθος στην τιμη ειχα στο μυαλο μου την 16αρα και παρασυρθηκα. Αντιλαμβανομαι τι ακριβως μου λες τωρα αρχιζω και μπαινω στο κλιμα. Το ολο upgrade που ανεφερες ας πουμε σε μια μελοντικη hybrid χρηση θα γινεται προφανως απο τα direct outs της presonus κουμπωνοντας τα σε μια πιο hi end analog.. σωστα? Απλα ολη η διαδρομη μεχρι εκει θα ειναι πολυ πιο ποιοτικη απο το παραδειγμα του video προφανως. Το θεμα ειναι οτι ενω "το χω" ITB παντα το χα απορια πως σε studio με μεγαλη κονσολα με πολλα καναλια δρομολογουν τοσες πολλες εξοδους απο τον υπολογιστη στην κοσνολα. Τι χρησιμοποιουν δλδ? Πχ για να βγαλουν σε πολυκαναλη φαση 24 η 32 καναλια απο το Pc στην κονσολα εχουν 3-4 8καναλους d/a converters? Υπαρχει αλλος τροπος? (Εκτος απο αυτον που μου ειπες με την presonus) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση