Προς το περιεχόμενο

Το γοργόν και χάριν έχειν...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως εγώ διαφωνώ με τη λογική του Abraxas.

 

Η κιθάρα δεν είναι αθλητισμός, και η σύγκριση είναι ανεπιτυχής. Ζητούμενο του κιθαρίστα είναι η πιστότητα και όχι η κατάρριψη του ατομικού του ρεκόρ. Θα είχε νόημα η σύγκριση εαν έπρεπε ο αθλητής σε κάθε γύρο να κάνει τα ίδια ακριβώς βήματα στο ταρτάν με ακρίβεια χιλιοστού. Και τότε θα βλέπαμε αν θα πετυχαίναν τπτ με το 105%, ή αν απλά θα μπερδεύαν τα πόδια τους και θα πέφτανε κάτω.

 

Αυτό που πρέπει να ζητά ο κιθαρίστας στο παίξιμό του είναι η απόλυτη ακρίβεια και πιστότητα στη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα (εαν η ταχύτητα χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί σαν εκφραστικό μέσο) , και όχι το αντίστροφο. (απόλυτη ταχύτητα με εκπτώσεις στο καθαρό παίξιμο) . Νομίζω ότι η μέθοδος του 105% δε βοηθά, διότι θυσιάζεις καθαρό παίξιμο, και αυτό αφομοιώνεται στην τεχνική σου.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 66
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως εγώ διαφωνώ με τη λογική του Abraxas. .

 

σεβαστη η αποψη σου wasted εννοειται,απλα να ξερεις οτι η λογικη δεν ειναι του abraxas αλλα ΠΑΡΑ πολλων δασκαλων κιθαρας παγκοσμιως! :wink: :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπλιαχ.....Πειράζει που δεν μου άρεσε καθόλου to videaki???

 

:lol:

ουτε εμενα !!αλλα δες ποσο γρηγορα παιζουν! 8O

 

ελα ελα δεν θελω να ψαρωνεις με βλακειες Liako αγορι μου... :lol: :wink: αν θες μπορω να σου βαλω να ακουσεις και πιο γρηγορους..ε και; :lol: :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που πρέπει να ζητά ο κιθαρίστας στο παίξιμό του είναι η απόλυτη ακρίβεια και πιστότητα στη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα (εαν η ταχύτητα χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί σαν εκφραστικό μέσο) ' date=' και όχι το αντίστροφο. (απόλυτη ταχύτητα με εκπτώσεις στο καθαρό παίξιμο) . Νομίζω ότι η μέθοδος του 105% δε βοηθά, διότι θυσιάζεις καθαρό παίξιμο, και αυτό αφομοιώνεται στην τεχνική σου.[/quote']

 

Αρχηγέ μου, δεν είναι αυτή η λογική.

 

Η βασική αρχή είναι πως, για τον Α ή Β λόγο, πρέπει να παίξεις ένα κομμάτι που απαιτεί την εκτέλεση, με απόλυτη ακρίβεια, σε συγκεκριμένο ρυθμικό μοτίβο και με δεδομένη ταχύτητα.

 

Σαν εκφραστικό μέσο, όπως το διατυπώνεις.

 

Το συνηθέστερο είναι, στα πλαίσια ασκήσεων, να προετοιμάζεις 'τα χέρια σου' για το challenge που θα έχουν να αντιμετωπίσουν. Στην πραγματικότητα όμως, τα 'χέρια' μικρό ρόλο έχουν να παίξουν, εκτός αν μιλάμε πλέον για αναπηρία ή άλλο πρόβλημα. Είναι οι νευρικές απολήξεις που πρέπει να 'γυμναστούν' και να κατακτηθεί η απαιτούμενη νευρική προσαρμογή. Όλα αυτά ανεξάρτητα με το αν διαφωνούμε με έννοιες όπως 'γυμναστική' κλπ.

 

Η 'θυσία' στο καθαρό παίξιμο δεν επιτρέπεται ποτέ να γίνει συνήθεια, όπως και ένας αρσιβαρίστας δεν επιτρέπεται να θυσιάσει την τεχνική του για να σηκώσει +10 κιλά. ΠΡΕΠΕΙ όμως να γίνεται (τουλάχιστον είναι μια valid μέθοδος) για να ξεπεράσεις το 'πλατώ' που έχεις τη δεδομένη στιγμή... πάντα ελεγχόμενα.

 

Ένα πολύ απλό τεστ θα σε πείσει. Παίξε ένα fragment μιας κλίμακας, απόλυτα σωστά, στη μέγιστη ταχύτητα μετρονόμου που μπορείς. Ας πούμε ότι είναι 150 χτύποι. Θα πρέπει να μπορείς να παίζεις το σχήμα για αρκετές φορές, πάντα απόλυτα σωστά και χωρίς προσπάθεια.

 

Μετά δοκίμασε να ανεβάσεις την ταχύτητα στους 160 και προσπάθησε να παίξεις το ίδιο για 3-4 λεπτά, κάνοντας παραχωρήσεις στην ακρίβεια... σίγουρα θα χάνεις μια νότα κάπου κάπου. Με το πρώτο σημάδι δυσανεξίας εννοείται ότι σταματάς!

 

Αφού ξεκουράσεις το χέρι σου για μερικά λεπτά (χωρίς να παίζεις τίποτα, αλλά ΜΗΝ κάνεις διατάσεις ενδιάμεσα, έχει σημασία αυτό!), προσπάθησε να παίξεις πάλι, στους 152 (π.χ.) χτύπους. Θα δεις ότι μπορείς να παίξεις άνετα σε μια ταχύτητα που είναι κατά τι υψηλότερη απ'αυτή που θεωρούσες max! Και όλα αυτά σε 10 λεπτά!

 

Θα είναι πολύ μεγαλύτερο το εφφέ, αν είναι η πρώτη φορά που το κάνεις και έχεις 'κολλήσει' σ'αυτή την ταχύτητα για καιρό. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπλιαχ.....Πειράζει που δεν μου άρεσε καθόλου to videaki???

 

:lol:

ουτε εμενα !!αλλα δες ποσο γρηγορα παιζουν! 8O

 

ελα ελα δεν θελω να ψαρωνεις με βλακειες Liako αγορι μου... :lol: :wink: αν θες μπορω να σου βαλω να ακουσεις και πιο γρηγορους..ε και; :lol: :P

βαλε!! :wink:

Practice cures most tone issues - John Suhr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+10000 abraxas...πιο κατανοητα δεν γινονταν να τα γραψεις! :wink:

 

Σσσσ... κλεμμένα είναι ρε... 8)

 

Πάντως ρε παιδιά, σοβαρά τώρα, αυτό δεν κάνετε όταν βγάζετε ένα κομμάτι; Δεν φτάνετε σε κάποιο σημείο που προσπαθείτε να το παίξετε όσο γρήγορα πρέπει, αλλά τα χέρια 'δεν πάνε', αλλά εσείς επιμένετε και σιγά σιγά τα χέρια 'πάνε μόνα τους'; Ε, η ίδια διαδικασία είναι... Απλά το κάναμε πολύ 'επιστημονικό' εδώ πέρα, ενώ πρόκειται για φυσικό τρόπο λειτουργίας των πραγμάτων... και ένα παιδάκι όταν μαθαίνει να περπατάει, αμέσως προσπαθεί να τρέξει... και τρώει τα μούτρα του... και ξανά... και δώστου και προσπαθεί... και κάποια στιγμή το κυνηγάς και δεν το πιάνεις το μ@λ@κισμένο. :wink: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν η τακτική του 105% βοηθάει, δεν την έχω δοκιμάσει. Κατά την προσωπική μου γνώμη, όπως ήδη έχει απαντηθεί σημασία έχει η ακρίβεια και όχι η γρηγοράδα. Για την ακρίβεια, η εξωφρενική επανάληψη σε πιο χαμηλές ταχύτητες [π.χ στο 50% της κανονικής ταχύτητας] βοηθάει τα μέγιστα, καθώς αποκτάς μηχανικότητα στις κινήσεις [δεν τις σκέφτεσαι πλέον]. Κατόπιν ανεβάζεις ρυθμούς σταδιακά και τελικώς αποδίδεις ένα κομμάτι/ σπουδή στην κανονική του ταχύτητα.

Από ότι έχω διαπιστώσει ως σημαντικότερη άσκηση στην ακρίβεια, στην ταχύτητα και στην συνοχή θεωρείται η διαρκής εκτέλεση 16ων στα 100 - 120 bpm [4αρι στο χτύπημα, δηλ, με διάφορες παραλλαγές triplet feeling κ.ο.κ] -π.χ κόνδορες [sequence] μιας κλίμας, αρπέζ σε δύο/ τρεις/ τέσσερις χορδές κ.ο.κ. Αυτό τουλάχιστον προτείνουν τύποι όπως ο Joe Stump, Vinnie Moore και Peter Fischer [στο εξαιρετικό βιβλίο του Rock Guitar Secrets που σας το προτείνω ανεπιφύλακτα ανεξαρτήτως επιπέδου -εκτός πολύ "φρέσκων" στην κιθάρα].

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου