happydreamer Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Εχω μπει στο τριπάκι αρκετές φορές να χρησιμοποιήσω έτοιμα tracks αλλά μάλλον φοβάμαι μη βολευτώ με αυτά και σταματήσω να μαθαίνω δια της πράξης. Βέβαια επειδή κυριολεκτικά τα νεύρα μου έχουν σπάσει στο κομμάτι που δουλεύω τώρα, με βλέπω να καταφεύγω εκεί. Κατά τα άλλα, κάτι μου λέει ότι στο σχόλιό σου υπάρχουν πολύ χρήσιμες πληροφορίες τις οποίες αδυνατώ να αξιοποιήσω λόγω έλλειψης γνώσεων. Συγκεκριμένα εδώ σε μια πρώτη απλή επέμβαση θα μπορούσες ενδεχομένως να βελτιώσεις (πέραν του ερμηνευτικού) το take χρησιμοποιώντας ένα low cut φίλτρο συνδυασμένο με ένα "κούρδισμα" του με το σύνολο, ανάμεσα στα 1 με 3Khz, με ένα παραμετρικό eq με σχετικά ανοιχτό q... πιάνω λέξεις που μου λένε ότι υπάρχει ζουμί το οποίο μου διαφεύγει. Τα φίλτρα και τα EQs τα χρησιμοποιώ με δοκιμή κάθε φορά. Οτι μου κάνει στα αυτιά και πάντα από τα έτοιμα presets. Θέλω πολύ να τα καταλάβω ουσιωδώς αλλά με πιάνει ένα "από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις" και... καταλαβαίνεις. Αλλά με πείσμωσες τώρα! ;D Σ' ευχαριστώ όπως και να χει για τον χρόνο σου και τις συμβουλές! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα! Τα φωνητικά ίσως να ήθελαν λίγη βελτίωση. Μπράβο φίλε! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Θέλω πολύ να τα καταλάβω ουσιωδώς αλλά με πιάνει ένα "από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις" και... καταλαβαίνεις. Αλλά με πείσμωσες τώρα! ;D θα χαρώ σε μια τέτοια περίπτωση ειδικά αν το πείσμα σου βγει δημιουργικά... αν το κάνεις όμως ξεκίνα από αυτή την παράγραφο γιατί εδώ είναι αν υπάρχει το πραγματικό "ζουμί" που αναφέρεις... στην "πρόληψη" και όχι στην "θεραπεία"... δυστυχώς το "συγκρατημένο-ψυθιριστικο-απαγγελτικό" και ολίγον φοβισμένο της ερμηνείας κατέληξε (λογικό) σε ένα "μουντό" και φτωχό συχνοτικά vocal track, το οποίο για να "επιπλεύσει" κυρίαρχα στο mix και να παραμείνει ευδιάκριτο, όντως το "επέβαλες" στο σύνολο μόνο μέσω της διαφοράς έντασης με την ορχήστρα... η ουσιαστικά "χρήσιμη" συμβουλή μου σε πρώτο χρόνο, είναι να αφεθείς λίγο πιο "ελεύθερος" ερμηνευτικά (αναδεικνύοντας και όχι "πνίγοντας" την "παρουσία" της στην μεσαία περιοχή), σε συνδυασμό με λίγο περαιτέρω πειραματισμό στην θέση-απόσταση σου απέναντι από το μικρόφωνο, πριν φτάσεις να ασχοληθείς με το eq με ότι αυτό συνεπάγεται (ειδικά με μια "άστοχη" χρήση του, προσπαθώντας να διορθώσεις κάτι που θα μπορούσε να αποφευχθεί)... ;) ΥΓ. τώρα για την χρήση του low cut ή το "κούρδισμα" της φωνής στο σύνολο μέσω eq στο mix, έχουμε ξαναγράψει αρκετές φορές νομίζω... ψάξε λίγο στα παλιότερα, μη με βάζεις να ξαναγράφω... κρίμας κι άδικον...8) ;D δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 το high pass είναι ένα "μαγικό" και χρησιμότατο παντού φιλτράκι... για την κατά κανόνα "σωστή" του χρήση, απλά ξεχνάμε το κλασικό "χώστο πχ στα τόσα" που λογικά ως ισχύουσα εν πολλοίς συνήθη πρακτική πρότεινε και ο Τάκης και ακολουθούμε το "απλόν", εμπιστευόμενοι τα αυτιά μας... ακούγοντας στην περίπτωσή μας το track της φωνής μέσα στο mix περίπου στην τελική του "θέση" από πλευράς χροιάς - έντασης (με όλα του τα "καλούδια" eq, comp κλπ on) και με μια κλίση του φίλτρου στα 12db, "σαρώνουμε" ΑΡΓΑ την συχνότητα αποκοπής από αριστερά προς τα δεξιά... χονδρικά στο σημείο (συχνότητα) που φτάνει στα αυτιά μας η πρώτη ηχητική "διαφοροποίηση" σταματάμε και πλέον προσεκτικά (και με την βοήθεια συνεχών οn-off του bypass), καθορίζουμε μικρομετρικά το ακριβές σημείο χρυσή τομή όπου αποχωριζόμαστε την "βρώμα", χωρίς να θυσιάσουμε τον όγκο και το "σώμα" χαμηλά... κάπου εδώ πειραματιζόμαστε και με τα db της κλίσης του φίλτρου, γιατί μια πιο ομαλή από μια πιο απότομη αποκοπή, παίζει σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και ανάλογα το όργανο ή το background απαιτείται κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση... ειδικά σε σπιτικές ζωντανές ηχογραφήσεις με το αναπόφευκτο (και "ύπουλο" χαμηλα) background noise, η σωστή χρήση ενός καλού high pass φίλτρου, τις περισσότερες φορές είναι ικανή και από μόνη της να κάνει την διαφορά "ξελασπώνοντας" το mix... ΥΓ. εννοείται ότι σε πολλές περιπτώσεις το χρησιμοποιούμε "δημιουργικά" και σε "ακραίες"τιμές... Για να μην παιδεύετε ο φίλτατος ηχολήπτης..... :angel: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
happydreamer Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2016 Μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα! Τα φωνητικά ίσως να ήθελαν λίγη βελτίωση. Μπράβο φίλε! :) Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε φίλτατε! Σ' ευχαριστώ! :) Τώρα, νομίζω πως αυτή να αφεθείς λίγο πιο "ελεύθερος" ερμηνευτικά (αναδεικνύοντας και όχι "πνίγοντας" την "παρουσία" της στην μεσαία περιοχή), σε συνδυασμό με λίγο περαιτέρω πειραματισμό στην θέση-απόσταση σου απέναντι από το μικρόφωνο, πριν φτάσεις να ασχοληθείς με το eq με ότι αυτό συνεπάγεται (ειδικά με μια "άστοχη" χρήση του, προσπαθώντας να διορθώσεις κάτι που θα μπορούσε να αποφευχθεί)... ;) είναι μια πολύ χρήσιμη συμβουλή για αρχή. Παρατηρώ ξανά και ξανά πώς η "μπακαλίστικη" και ερασιτεχνική ενασχόληση με κάτι που στην ουσία είναι ολόκληρη επιστήμη, μπορεί να αποδίδει αρχικά, αλλά καθώς προχωράς και ζητάς κάτι όλο και καλύτερο, στέκεται εμπόδιο. Βέβαια η απάντηση σε αυτό είναι το διαρκές ψάξιμο και η δουλειά. Επίσης πολύ χρήσιμο αυτό με το high pass και ευχαριστώ και τον cigaret για την παράθεση. Ανυπομονώ να το "σκαλίσω"... ;D Σας ευχαριστώ που μου θυμίζετε πόσο πολύτιμο είναι να εκθέτεις τη δουλειά σου σε έμπειρο κόσμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alpatman Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2016 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2016 ωραιο κομματι , η αρχη μου εφερε κατι απο when a blind man cries /catch the rainbow , ομως το καλυτερο σημειο του θεωρω οτι ειναι το ρεφρεν του , το οποιο δεν ειναι κλισε σαν το υπολοιπο και δεν μοιαζει σε κατι , οποτε , αν ηταν δικο μου ( φανταστικο σεναριο ) θα 'πειραζα ' το υπολοιπο , ωστε το αποτελεσμα να ειναι πιο 'πρωτοτυπο ' συνολικα . Για τον απλουστατο λογο οτι κατα την γνωμη μου το κομματι εχει δυνατοτερο σημειο του το ρεφρεν που ειναι και το σημαντικοτερο μερος σε ενα συμβατικο κομματι . Οποτε εχεις δυνατο χαρτι . Το πειραγμα μπορει να ειναι ενορχηστρωτικο , χρηση διαφορετικων ηχων , μικροαλλαγες στα ακκορντα , κατι τετοιο . επισης στο κουπλε , το κομματι 'αδειαζει ' ,αυτο βεβαια ειναι υποκειμενικο , θα το προτιμουσα να εχει κανα πληκτρο απο πισω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
happydreamer Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2016 Πολύ ολοκληρωμένη άποψη, σ' ευχαριστώ γι'αυτό. Σαφέστατα μου βγάζουν νόημα αυτά που λες. Προς το παρόν ωστόσο, δεν είμαι σε φάση να το ξαναπιάσω. Γενικά δύσκολα αλλάζω κομμάτι τόσο πολύ άπαξ και το θεωρήσω ολοκληρωμένο. Δεν το κάνω επίτηδες. Απλά δεν μου βγαίνει. Δεν μιλάω φυσικά για μικροαλλαγές και μικροβελτιώσεις. Σε βάθος χρόνου όμως είναι πολύ πιθανό να το ξαναπιάσω και πιθανότατα θα την ακολουθήσω τη συμβουλή σου καθώς την βρίσκω σωστή. Σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και τις συμβουλές! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση